Ja dat weet ik, maar je kan 'm ook matchen via Google. Eckte bazen hebben dat alles niet nodigquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Tip: Upload je afbeelding de volgende keer naar Imgur. Nu was het een kwestie van naar www.supermarktvastgoed.nl gaan en klaar
Zozo die man van d'r is flink tekeer gegaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:12 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8589743587919&type=1
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zozo die man van d'r is flink tekeer gegaan.
Gave winkel, kom er regelmatig. Sinds de verbouwing er nog beter op geworden. Ex-collega werkt daar nu als TL-VKK.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:53 schreef Partypoeper het volgende:
[ afbeelding ]
Een eventuele hint is in de naam van de foto te vinden.
Is er eigenlijk ergens van buitenaf te zien dat het een supermarkt is? Als toerist zijnde zou ik daar naar binnen lopen om iets van een museum te zien ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gave winkel, kom er regelmatig. Sinds de verbouwing er nog beter op geworden. Ex-collega werkt daar nu als TL-VKK.
Wilhelminaplein Gennep (of all places)quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helpt dit?
Eigenlijk niet zo. Er hangt een bord van Albert Heijn maar dat is het ook wel. Het is niet dat je van de andere kant van de Vismarkt kan zien dat het een supermarkt is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ergens van buitenaf te zien dat het een supermarkt is? Als toerist zijnde zou ik daar naar binnen lopen om iets van een museum te zien ofzo
Ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gave winkel, kom er regelmatig. Sinds de verbouwing er nog beter op geworden. Ex-collega werkt daar nu als TL-VKK.
17 janquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Linker pakje is over de datum. Of is het een oudere foto?
Jupquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wilhelminaplein Gennep (of all places)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |