Wat moet zo'n pakje Nougat kosten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:27 schreef ikbenschipper het volgende:
Google is je beste vriend
Rosenberg import is de leverancier.
En ik denk dat ze inderdaad van hun zijn. Zie op hun bestellijst namelijk ook dat blik
http://www.rosenbergimpor(...)zonder%20prijzen.pdf
Pagina 51
Volgens mij lag het bij ons toendertijd in de winkel geprijsd voor 3,99. Maar nu in het bonusboekje 2.99. Maar ik kan ook in de war zijn en dat het toen ook voor 2,99 lag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat moet zo'n pakje Nougat kosten?
Heb het nog nooit gegeten, maar als slaaf van de commercie zal ik het volgende week wel eens proberen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Volgens mij lag het bij ons toendertijd in de winkel geprijsd voor 3,99. Maar nu in het bonusboekje 2.99. Maar ik kan ook in de war zijn en dat het toen ook voor 2,99 lag.
Verkochten toen zo'n 60 dozen (3 varianten) in de week. Natuurlijk wel in één van de grootste winkels van Nederland toen.
haha,quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gegeten, maar als slaaf van de commercie zal ik het volgende week wel eens proberen.
Wat doen die Japanners bij jullie in het dorp?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
haha,
Als het volgende week goed loopt ga ik wel kijken of ik van mijn OM bij Rosenberg Food mag bestellen. Meteen leuk voor al die japaners die bij ons kopen.
Wonen en Werken. En pakketten met lekker hollands voedsel via ons postkantoor versturen naar Japan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat doen die Japanners bij jullie in het dorp?
Helaas kijk ik daar al niet meer van op...quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:36 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]Vind t een hele kunst dat dat ene spanbandje dit bij elkaar houdt
Niks aan het handje. Ik vind die achterste kar wel apart.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:36 schreef d4v1d het volgende:
Vind t een hele kunst dat dat ene spanbandje dit bij elkaar houdt
Alle winkels??quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gegeten, maar als slaaf van de commercie zal ik het volgende week wel eens proberen.
De nieuwe KTO resultaten zijn bekend
Die wil ik best wel eens lezen, ben benieuwd wat er bij ons staat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:03 schreef mujentas het volgende:
Nee, ik heb het bestand met de scores momenteel niet bij de hand, alleen het bestandje met opmerkingen/suggesties.
Dm je e-mail adres en ik stuur hem door.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die wil ik best wel eens lezen, ben benieuwd wat er bij ons staat.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kto is klanten tevredenheids onderzoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik nou vies aan het denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |