O ik was al weer te vroeg, wel allemaal uitvoerbare suggesties?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:03 schreef mujentas het volgende:
Nee, ik heb het bestand met de scores momenteel niet bij de hand, alleen het bestandje met opmerkingen/suggesties.
Er zijn altijd opmerkingen over het kleine assortiment, maar wij zijn nu eenmaal een kleine winkel met een beperkte oppervlakte. Vrij weinig aan te doen dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Loll het volgende:
[..]
O ik was al weer te vroeg, wel allemaal uitvoerbare suggesties?
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:46 schreef exelletor het volgende:
Bij Davids filiaal alleen maar klachten over fietsen en fietsenstallingen.
Is niet zijn winkel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
Niet over het ontbreken van de energy in het assortiment?
Als ik naar de weeknummers in dat bestand kijk was dat gewoon nog vorig jaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
Niet over het ontbreken van de energy in het assortiment?
Oh ja, da's waar.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef exelletor het volgende:
Kan ikbenschipper zijn KTO-reacties misschien ook even uitleggen?
Dankje voor t mailenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
En stuur je mail adres maar Janneke.
Bewust hier niet gemeldquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef exelletor het volgende:
Kan ikbenschipper zijn KTO-reacties misschien ook even uitleggen?
Weet jij al wat je volgende uitdaging wordt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:12 schreef ikbenschipper het volgende:
Bewust hier niet gemeld
Winkelcentrum is verkocht en huur opgezegd door nieuwe eigenaar
Nee weet nog niet eens wanneer we uiteindelijk echt weg moeten. Dus dat zien we tzt wel een keer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef exelletor het volgende:
[..]
Weet jij al wat je volgende uitdaging wordt?
Goed idee!quote:Pilaren weg
Handigquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef Janneke141 het volgende:
Staan wel een paar doordachte pareltjes in zeg.
[..]
Goed idee!
Ik neem aan dat mensen gewoon worden overgeplaatst naar naburige filialen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:18 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Nee weet nog niet eens wanneer we uiteindelijk echt weg moeten. Dus dat zien we tzt wel een keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat gaat iets moeilijker met het MT gok ik..quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mensen gewoon worden overgeplaatst naar naburige filialen?
Klopt het betreft een huuropzegging waarbij medewerkers gewoon in dienst blijven van AH.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mensen gewoon worden overgeplaatst naar naburige filialen?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:22 schreef exelletor het volgende:
Bij ons filiaal staat er ook een mooie:Enig idee wie bedoeld wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maak je met een tekort aan ASM's verder maar geen zorgenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dat gaat iets moeilijker met het MT gok ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |