Niks aan het handje. Ik vind die achterste kar wel apart.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:36 schreef d4v1d het volgende:
Vind t een hele kunst dat dat ene spanbandje dit bij elkaar houdt
Alle winkels??quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gegeten, maar als slaaf van de commercie zal ik het volgende week wel eens proberen.
De nieuwe KTO resultaten zijn bekend
Die wil ik best wel eens lezen, ben benieuwd wat er bij ons staat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:03 schreef mujentas het volgende:
Nee, ik heb het bestand met de scores momenteel niet bij de hand, alleen het bestandje met opmerkingen/suggesties.
Dm je e-mail adres en ik stuur hem door.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die wil ik best wel eens lezen, ben benieuwd wat er bij ons staat.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kto is klanten tevredenheids onderzoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik nou vies aan het denken?
O ik was al weer te vroeg, wel allemaal uitvoerbare suggesties?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:03 schreef mujentas het volgende:
Nee, ik heb het bestand met de scores momenteel niet bij de hand, alleen het bestandje met opmerkingen/suggesties.
Er zijn altijd opmerkingen over het kleine assortiment, maar wij zijn nu eenmaal een kleine winkel met een beperkte oppervlakte. Vrij weinig aan te doen dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Loll het volgende:
[..]
O ik was al weer te vroeg, wel allemaal uitvoerbare suggesties?
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:46 schreef exelletor het volgende:
Bij Davids filiaal alleen maar klachten over fietsen en fietsenstallingen.
Is niet zijn winkel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
Niet over het ontbreken van de energy in het assortiment?
Als ik naar de weeknummers in dat bestand kijk was dat gewoon nog vorig jaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
Niet over het ontbreken van de energy in het assortiment?
Oh ja, da's waar.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef exelletor het volgende:
Kan ikbenschipper zijn KTO-reacties misschien ook even uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |