Zegquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh ja, ik was op weg naar bed
Maarja, moeilijke mokkels in de DM altijd![]()
Daaaaaaaaaaaaaaag
Wat is veel?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef Snowbells het volgende:
Ik doe nu mbo onderwijsassistent versneld in 2 jaar. Je zou denken, maak gewoon af. Maar het is zoveel werk en stagehelemaal niet wat ik wil doen. Had er hele andere verwachtingen van.
Oh jij wist het welquote:
JA HIERquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
Niet eens een verjaardagstopic voor mij?
Feli!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:27 schreef Tally het volgende:
Gefeliciteerd Essje! Dat je nog maar vele jaren mag FOK!ken!
Waar blijft die taart?
Heeeel veel verslagen en stageopdrachten. Het niveau is super makkelijk maar als je het écht niks vindt dan word het je gewoon teveel.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
Ah, verslagen zijn sowieso kut, dus logisch dat je dat niet wil.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heeeel veel verslagen en stageopdrachten. Het niveau is super makkelijk maar als je het écht niks vindt dan word het je gewoon teveel.
Ook al is het 'maar mbo'
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
nogmaals gefeliciteerd. Watvoor taart heb je nou gemaakt?
quote:
quote:
quote:
Een soort slaaf van een docentquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, verslagen zijn sowieso kut, dus logisch dat je dat niet wil.Maar wat is een onderwijsassistente eigenlijk? Echt nog nooit gezien.
Ja nou ja je weet het nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef Maringo het volgende:
[..]![]()
Ik zeg toch niks over de kwaliteit van deze?
Wordt dan een TOA, zij zijn baas.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een soort slaaf van een docent. Het principe is kinderen ondersteunen maar je wordt gewoon gebruikt om kofie te halen, op te ruimen etc.
Ik kon in m'n eentje na een gymlesje de hele fucking zaal opruimenen zij maar blij kletsen met ouders.
Het is eigenlijk zo'n opleiding waarmee je moet doorstuderen > pabo of > lerarenopleiding. Ik wou het laatste maar ja, kk opleiding dus dan maar weer havo
Wablief?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wordt dan een TOA, zij zijn baas.
Een mooi beginnetjequote:
Technisch Onderwijsassistent. Zijn mensen die bijvoorbeeld bij de laboratoria van een universiteit werken en dan alles stofjes klaarmaken, de juiste spullen aan de studenten geven, etc. Maar bij ons zijn dus echt hartstikke behulpzaam en baas en zo.quote:
Ik ben absoluut niet scheikundig aangelegdquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Technisch Onderwijsassistent. Zijn mensen die bijvoorbeeld bij de laboratoria van een universiteit werken en dan alles stofjes klaarmaken, de juiste spullen aan de studenten geven, etc. Maar bij ons zijn dus echt hartstikke behulpzaam en baas en zo.
Net alsof dat nodig is. De studenten maken de complexe stoffen, jij hoeft alleen maar de basisstoffen te maken. Zoals bijvoorbeeld 20 gram keukenzout in een liter water oplossen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet scheikundig aangelegd
herkenbaar, vet kut is datquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
Mijn downloadfolder is een rotzooi, maar ik heb geen zin om hem op te ruimen. Net zoals met mijn kamer vroeger.![]()
Gewoon de nacht doorhalenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:48 schreef Tally het volgende:
Ik haat Spongebob maar moet het dagelijks kijken
Ik moet om 8 uur in het zwembad zijndat gaat leuk worden.
hey loverboyquote:
Spongebob is baasquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:48 schreef Tally het volgende:
Ik haat Spongebob maar moet het dagelijks kijken
Ik moet om 8 uur in het zwembad zijndat gaat leuk worden.
Dat je Henkquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf dude, wat denk jij wel niet van mij?
Ik werd vanavond door iemand begroet met playerquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf dude, wat denk jij wel niet van mij?
Datquote:
Dat vind mijn dochtertje ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:51 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Spongebob is baas![]()
Zelfs de herhalingen!![]()
Gat.quote:
Mensen zijn raar. :Squote:Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd vanavond door iemand begroet met player
Ja, maar dat wisten we al natuurlijk.quote:
Dus je bent wel een neger.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:57 schreef OllieWilliams het volgende:
I'm from Johannesburg, South Africa!!!!!!!!!!!!
Toch wil ik het met mijn eigen ogen zien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hij is blank ik heb hem in het echt gezien
Ooit van Apartheid gehoord?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aardrijkskunde is niet je sterkste vak?
Er wonen meer dan een half miljoen blanken in Johannesburg, dus je conclusie was op z'n zachtst gezegd voorbarig.quote:
Verkapte dateaanzoek?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch wil ik het met mijn eigen ogen zien.
Ik zou het doenquote:
Ja, tegenover ongeveer 4 miljoen zwarten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Er wonen meer dan een half miljoen blanken in Johannesburg, dus je conclusie was op z'n zachtst gezegd voorbarig.
Veel minder johquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, tegenover ongeveer 4 miljoen zwarten.
Meh?quote:
3 februari pas voor het eerst naar Delft.quote:
Ah.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
3 februari pas voor het eerst naar Delft.
Kan hier echt precies heel weinig meequote:Op woensdag 22 januari 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
Ik heb dus gisteren kaas bij kaasboer gehaald, maar het is echt vreemd. Als je het eet zit er echt veel smaak aan, slik je het door is er nog een paar seconden een nasmaak, en dan heb je in ene veel speeksel in je mond en ook geen nasmaak meer.
Productie van speeksel wordt beïnvloed door nasmaak van kaas. Goede hypothese voor uniek onderzoek.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kan hier echt precies heel weinig meeKan er ook echt geen inhoudelijke reactie op verzinnen.
Hoe laat dan? Anders skip je toch gewoon eerste college.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen zin in, vroeg opstaan en zo.
Half 7.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe laat dan? Anders skip je toch gewoon eerste college.
Tijdens een normale week zonder tentamens lig ik dan vaak nog maar een uur of twee op bed hooguitquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Half 7.Valt nog wel mee bedenk ik nu, voor de afstand en zo.
En kan moeilijk het eerste uur skippen als ik practicum heb.
Sta je dan de hele dag ingeroosterd of wat? Fucking onduidelijk dat plaatje manquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:20 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt alleen een beetje genaaid op woensdag en donderdag eigenlijk.
Vakjes zijn gewoon de blokuren, woensdag en donderdag zijn er practica en heb je dus 8 uur per dag om te werken. Jij hebt zeker geen practica? Anders had je het wel gesnapt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sta je dan de hele dag ingeroosterd of wat? Fucking onduidelijk dat plaatje man
Ik heb projecten en af en toe een windtunnelpracticum. Vaak is dat ook of 4 uur of 8 uur achter elkaar. Dat rooster is gewoon lelijk, pak gewoon My Timetable van bb manquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vakjes zijn gewoon de blokuren, woensdag en donderdag zijn er practica en heb je dus 8 uur per dag om te werken. Jij hebt zeker geen practica? Anders had je het wel gesnapt.
Eh, lst gebouw ken ik niet, maar lr heeft wel een eigen kantine, net als io en 3me. Rest weet ik niet. Vast welquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met kantines? Is die enkel in de aula of ook in de kleinere gebouwen?
Die hebben we niet, roosters worden in Leiden gemaakt, dus alles staat in Excel. En als je het eenmaal snapt is het wel makkelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb projecten en af en toe een windtunnelpracticum. Vaak is dat ook of 4 uur of 8 uur achter elkaar. Dat rooster is gewoon lelijk, pak gewoon My Timetable van bb man
Nou, het LST gebouw is nogal klein, dus weet niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Eh, lst gebouw ken ik niet, maar lr heeft wel een eigen kantine, net als io en 3me. Rest weet ik niet. Vast wel
Maarja, gewoon een fiets fixen voor in delft man. Ik kan je er wel eentje slijten voor een paar tientjes.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, het LST gebouw is nogal klein, dus weet niet.Maar dat wordt dus hopen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja, gewoon een fiets fixen voor in delft man. Ik kan je er wel eentje slijten voor een paar tientjes.
Oud, vercrackt kutpandquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dit is blijkbaar het LST gebouw.Heb echt maar een klein kutstukje gezien dan vorige keer.
Zit je bij Ollie op school?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dit is blijkbaar het LST gebouw.Heb echt maar een klein kutstukje gezien dan vorige keer.
Ja precies, die bussen zitten laaiend vol ook altijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]Ja, moet ik nog even doen.
Geen zin om iedere dag de bus te pakken of te lopen.
Ja, maar dat is het Gorlaeus ook, dus ben het gewend.quote:
Ja, blijkbaar hè.quote:
De trein ook, echt bomvol, iedere ochtend weer. Maar daar ontkom ik helaas niet aan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja precies, die bussen zitten laaiend vol ook altijd.
Meh, misschien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:35 schreef OllieWilliams het volgende:
Over die fiets was geen geintje trouwens
He das in Leiden toch daar heb ik ook nog een blauwe maandag gestudeerdquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het Gorlaeus ook, dus ben het gewend.
[..][quote]Op woensdag 22 januari 2014 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het Gorlaeus ook, dus ben het gewend.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
He das in Leiden toch daar heb ik ook nog een blauwe maandag gestudeerd
Ben het studeren echt helemaal vergetenquote:
Rechten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ben het studeren echt helemaal vergetenWaarom de fuck heb ik ooit rechten gedaan
Voelt wel fijn om dat over "ex-studie" te kunnen zeggen nu. Was wel makkelijk, eerste jaar met 2 vingers in mn hol met hoge cijfers gehaald. Maarja, ik zie mezelf in de toekomst gewoon sowieso geen togaberoep doen en wat er overblijft is een kantoorbaantje ergens.quote:
Haha, gaat je toch niet lukken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik duik m'n nest in. Om 8 uur weer in de UB om nog een dagje te beunen en dan donderdagochtend m'n tentamen te verneuken
gr gr succesquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik duik m'n nest in. Om 8 uur weer in de UB om nog een dagje te beunen en dan donderdagochtend m'n tentamen te verneuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
En nu werk je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
Voelt wel fijn om dat over "ex-studie" te kunnen zeggen nu. Was wel makkelijk, eerste jaar met 2 vingers in mn hol met hoge cijfers gehaald. Maarja, ik zie mezelf in de toekomst gewoon sowieso geen togaberoep doen en wat er overblijft is een kantoorbaantje ergens.
Had t alsnog wel af kunnen maken, daar niet van. Maar het begrip studeren is gewoon niks voor mij voorlopig.
Ja, 20-25 uur per week bij de albert heijn. Wellicht binnenkort op zoek naar meer verantwoordelijkheden (en dus meer loon), teamleider lijkt me wel wat. Al wil ik daar niet mn toekomst vastleggen natuurlijkquote:
Waarom? Stoppen doe je toch omdat je het niet meer wilt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben helemaal niet blij om "ex-studie" te kunnen zeggen.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja, 20-25 uur per week bij de albert heijn. Wellicht binnenkort op zoek naar meer verantwoordelijkheden (en dus meer loon), teamleider lijkt me wel wat. Al wil ik daar niet mn toekomst vastleggen natuurlijkLoopt een "teamleider" rond van 30+ die is blijven plakken daar met zn tussenjaarbaantje.
Jij ging slapen om goed te kunnen 'studeren' joh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee man gewoon 24/7 chilling tog jwz #thegoodlife
Kreeg een fulltime baan aangeboden, dus was mijn keuze snel gemaakt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
Waarom? Stoppen doe je toch omdat je het niet meer wilt.
Whehe, ben blij dat ik werk heb. Tijdens mn studie deed ik echt geen ene kut.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee man gewoon 24/7 chilling tog jwz #thegoodlife
Nee, dat moet je niet willen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja, 20-25 uur per week bij de albert heijn. Wellicht binnenkort op zoek naar meer verantwoordelijkheden (en dus meer loon), teamleider lijkt me wel wat. Al wil ik daar niet mn toekomst vastleggen natuurlijkLoopt een "teamleider" rond van 30+ die is blijven plakken daar met zn tussenjaarbaantje.
Ja?quote:
Kan toch nog steeds?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kreeg een fulltime baan aangeboden, dus was mijn keuze snel gemaakt.
Iets te snel wel. Ik had graag door willen leren achteraf.
Redelijk, kan beter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
Kan toch nog steeds?
Fulltime goed verdienende baan?
Hadden we nou een date volgende week of niet?quote:
Ja, zaterdagquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hadden we nou een date volgende week of niet?
Maak je niet druk joh, je kan nog alle kanten op.quote:
Sorry papaquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ging slapen om goed te kunnen 'studeren' joh.
Ga slapen, neger.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sorry papa
Ben al loesoe loop niet te haten mattie want ik ben de baas van de straten delft 015 blijf pompen op die beat
Volgende week, maar aankomende mag ook hoorquote:
Eh, nou, ik moet leren en schrijven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:49 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Volgende week, maar aankomende mag ook hoor
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, nou, ik moet leren en schrijven.Dus volgende week graag.
Weet alleen niet welke kantquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, je kan nog alle kanten op.
Ah joh, ik ook niet en ik leef ook nogquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je kan altijd dealer worden
Daarover gesproken, ga je ooit nog leren?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:53 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ah joh, ik ook niet en ik leef ook nog
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ga je ooit nog leren?
Laat mequote:
4fa dealenquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je kan altijd dealer worden
Maak me ook geen zorgen want ik weet dat je in Nederland niks te vrezen hebt. Zolang ik maar leef en een beetje basisbehoeften heb vind ik het wel prima eigenlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:53 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ah joh, ik ook niet en ik leef ook nog
Gewoon hotsbam websiteje neerpleuren en overal op straat stickers plakken met je website erop.quote:
Nee, je zou slapen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jij weet niks, hou je er buiten
Moest nog ff iemand naar nujij sturen, nu heb ik rust in m'n hoofd en kan ik gaan slapenquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je faalt nog meer dan ik met studeren.
Meneer_meneerquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Moest nog ff iemand naar nujij sturen, nu heb ik rust in m'n hoofd en kan ik gaan slapen
Komt wel goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:09 schreef OllieWilliams het volgende:
En ik heb m'n bsa al gehaald, moet jij nog maar voor elkaar zien te krijgen
Gewoon nieuwe silkroad makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gewoon hotsbam websiteje neerpleuren en overal op straat stickers plakken met je website erop.
Als die andere websites het mogen mag ik het toch ook?
Strebertjequote:Op woensdag 22 januari 2014 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meneer_meneer
[..]
Komt wel goed.Ik ga trouwens voor P-in-1.
Ik begin op marktplaats.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe silkroad maken
Zei het figuur dat morgen vanaf 8 uur 's ochtends wil studeren.quote:
Het is nodig helaasquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zei het figuur dat morgen vanaf 8 uur 's ochtends wil studeren.
Nog zo'n drie kwartier, ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 04:27 schreef FL_Freak het volgende:
waren er nog fitties rondom tally na 12 uur?
ik heb dat met Tally trouwens nooit echt eerder meegekregen behalve die opmerking die ze maakte over TC. Die opmerking vond ik overigens vrij domquote:Op woensdag 22 januari 2014 04:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog zo'n drie kwartier, ja.
FB / Tally
Nope.quote:Op woensdag 22 januari 2014 04:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb dat met Tally trouwens nooit echt eerder meegekregen behalve die opmerking die ze maakte over TC. Die opmerking vond ik overigens vrij dom
Was ze daarvoor ook zo besproken?
iemand die niet zo actief is dus in onz kan dat beter plaatsmaken voor een mod die echt voor onz gaat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 04:56 schreef BBQSausage het volgende:
Er wordt veel gezegd dat ze inactief is. Ze zegt zelf van niet, en dat klopt ook. In ONZ is ze alleen niet actief; wel in OUD.
True. Maar volgens mij vindt ze zelf dat ze helemaal niet zo inactief is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 04:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
iemand die niet zo actief is dus in onz kan dat beter plaatsmaken voor een mod die echt voor onz gaat.is niks tegen tally maar iemand die echt onz mod wilt zijn verdiend zo'n plekje meer
Ik heb haar wel 1 of 2 keer gezien maar dat was het ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 04:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True. Maar volgens mij vindt ze zelf dat ze helemaal niet zo inactief is.
Klopt, ze is ook gewoon niet heel actief in ONZ.quote:Op woensdag 22 januari 2014 04:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb haar wel 1 of 2 keer gezien maar dat was het ook
Het zou leuker zijn als ze wat actiever zou zijn. Ik snap het wel als dat niet mogelijk is omdat ze veel mod in andere fora of andere redenen (maar ben dan ook geen onz mod).quote:Op woensdag 22 januari 2014 05:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, ze is ook gewoon niet heel actief in ONZ.
Mja, 't punt is; Ze is SEX mod, en daar mod is ze ook niet heel actief.. Maar daar zal ze wel een reden voor hebben inderdaad.. Geen idee.. Blijft toch raar om dan met weinig tijd toch te blijven modden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 05:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als ze wat actiever zou zijn. Ik snap het wel als dat niet mogelijk is omdat ze veel mod in andere fora of andere redenen (maar ben dan ook geen onz mod).
en jij bestaat ook nogquote:
Zoals ze wel eens zeggen, onkruid vergaat niet.quote:
dat kunnen ze zeggen, maar voor elk onkruid is een passende vergifquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoals ze wel eens zeggen, onkruid vergaat niet.
De tijden van ONZ Radio met SwJ die het telkens dichtgooidequote:Op woensdag 22 januari 2014 09:10 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, een paar jaar geleden. Toen Radio 49 nog ONZ Radio heette en SwJ nog mod was.
Al een tijdje hoorquote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:11 schreef Roburtt het volgende:
[..]
De tijden van ONZ Radio met SwJ die het telkens dichtgooide
Het is mij niet opgevallen moet ik zeggen.quote:
Toen begon ik net met FOK!quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
[..]
Het is mij niet opgevallen moet ik zeggen.
quote:
Niet hier?quote:
Newbie.quote:
Iedereen is newbie behalve de mensen uit 1999-2000quote:
hommoquote:
Een en al cockfestquote:
Ach, weer eens wat andersquote:
ook dat zullen sommigen hier niet erg vindenquote:
Kloptquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook dat zullen sommigen hier niet erg vinden
daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:56 schreef Roburtt het volgende:
Dit gaat een lange dag worden vrees ik.
deze leefsquote:
Eens..quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:56 schreef Roburtt het volgende:
Dit gaat een lange dag worden vrees ik.
deze leefsquote:
Jij ook al?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Struggles vandaag jonge... zware struggles...
Ja man... Vergeten mn eigen energydrank mee te nemen, dus mijn alternatief is ranzige Red Bull Light... Daarnaast ook nog een vervelende opdracht die ik moet doen... En dan is het nog niet eens 11 uur... en dan hangt de wcrol ook nog verkeerd om, is mn banaan te bruin om te eten en is mijn smaak salade voor de lunch nu al op.. Struggles zeg ik je!quote:
Doe voortaan dan een condoom om als je iemand anaal neukte, dan vermijd je een bruine banaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:46 schreef Maringo het volgende:
naan te bruin om te eten en is mijn smaak salade voor de lunch nu al op.. Struggles zeg ik je!
Goed punt. Zal ik onthouden voor de volgende keer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Doe voortaan dan een condoom om als je iemand anaal neukte, dan vermijd je een bruine banaan
Geen probleem, daar leef ik voor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Goed punt. Zal ik onthouden voor de volgende keer.
watquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:48 schreef Roburtt het volgende:
Oja ik ben m'n poepselfie vergeten te plaatsen
ONZ / Poepselfiesquote:
Gefeliciflapstaart!quote:
Dankjequote:
Snel! Stomp hem op z'n neus!quote:
Waaromquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
![]()
[..]
Snel! Stomp hem op z'n neus!
wat een kut topicquote:
Dan laat je hem weten dat jij de baas bent en laat hij je verder met rustquote:
Beerquote:
Het heeft een foto van mij dat is kwaliteitquote:
Zoals het er staatquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:59 schreef Amoeba het volgende:
27cm keiharde bloedpener, interesse DM dan Hork aan naar 3030.
wtf is deze
Tja, echte mannen enzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:58 schreef Roburtt het volgende:
M'n stagebegeleider zei net dat een haai ongeveer 50 keer zoveel testosteron heeft als een opgeFOK!t mens.
MAar 50 keer, dta is toch FOK!t upquote:
Nee man ik ben bejaard heb ik vernomenquote:
Als je er vijf jaar bij optelt jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee man ik ben bejaard heb ik vernomen
1990, beste bouwjaar ooit
4.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Als je er vijf jaar bij optelt ja
+1quote:
De tering wat een knappe dame is datquote:
Heul niet, probeer het maar eens als vrouw, staand plassenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:28 schreef Roburtt het volgende:
Vrouwen onderschatten de moeilijkheidsgraad van staand plassen.
Klaag dan nooit meer als er een druppel op de bril ligt opgelostquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet, probeer het maar eens als vrouw, staand plassen
Je kan het ook gewoon even wegvegen of de bril omhoog doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Klaag dan nooit meer als er een druppel op de bril ligt opgelost
quote:
haar mooiste vorm hommoquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pure schoonheid in zijn mooiste vorm
Doortrekken soberso, maar al ben je dronken zijn dat te veel handelingenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon even wegvegen of de bril omhoog doen![]()
Of trek je ook niet door?
Schoonheid ja. Maar puur?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pure schoonheid in zijn mooiste vorm
Oh shitquote:
Niet puur van puur maar puur van de definitie vanquote:
Oh, die puurquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Niet puur van puur maar puur van de definitie van
Veel praktischer tochquote:
Dan ga je toch lekker zittenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Doortrekken soberso, maar al ben je dronken zijn dat te veel handelingen
Zeker, ik ga met plezier naar de wc sinds ik zit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel praktischer toch
[..]
Dan ga je toch lekker zitten
Op feestjes ligt de bril al volquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel praktischer toch
[..]
Dan ga je toch lekker zitten
Jaquote:
Pure chocola?quote:
Ja, lekker handig voor de damesquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Op feestjes ligt de bril al vol
[..]
Ja
Wat heb je al gehad voor je verjaardag?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, lekker handig voor de damesEen beetje zo half squattend boven de bril proberen te hangen enzo
Deze quote erbijquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat heb je al gehad voor je verjaardag?
Felicitatiesquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat heb je al gehad voor je verjaardag?
en liefdequote:
Heel veel liefdequote:
Wat een mooie meid!quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:39 schreef Roburtt het volgende:
Shit ik ben echt verliefd op Ellen Hoog [ afbeelding ]
Ja niet te zuinig. Jammer dat ze zo onbereikbaar is.quote:
joww, met jou?quote:
net uit bed zeker?quote:
Ik hoop 't voor jequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef Roburtt het volgende:
Krijg ik vandaag m'n stageverslag af?
Haha jaquote:
Vrijdag eindgesprek, dus het moet wel eigenlijkquote:
'dit keer'quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha jaIk had dit keer geen zin om om half 7 er al uit te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |