Strebertjequote:Op woensdag 22 januari 2014 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meneer_meneer
[..]
Komt wel goed.Ik ga trouwens voor P-in-1.
Ik begin op marktplaats.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe silkroad maken
Zei het figuur dat morgen vanaf 8 uur 's ochtends wil studeren.quote:
Het is nodig helaasquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zei het figuur dat morgen vanaf 8 uur 's ochtends wil studeren.
Nog zo'n drie kwartier, ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 04:27 schreef FL_Freak het volgende:
waren er nog fitties rondom tally na 12 uur?
ik heb dat met Tally trouwens nooit echt eerder meegekregen behalve die opmerking die ze maakte over TC. Die opmerking vond ik overigens vrij domquote:Op woensdag 22 januari 2014 04:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog zo'n drie kwartier, ja.
FB / Tally
Nope.quote:Op woensdag 22 januari 2014 04:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb dat met Tally trouwens nooit echt eerder meegekregen behalve die opmerking die ze maakte over TC. Die opmerking vond ik overigens vrij dom
Was ze daarvoor ook zo besproken?
iemand die niet zo actief is dus in onz kan dat beter plaatsmaken voor een mod die echt voor onz gaat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 04:56 schreef BBQSausage het volgende:
Er wordt veel gezegd dat ze inactief is. Ze zegt zelf van niet, en dat klopt ook. In ONZ is ze alleen niet actief; wel in OUD.
True. Maar volgens mij vindt ze zelf dat ze helemaal niet zo inactief is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 04:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
iemand die niet zo actief is dus in onz kan dat beter plaatsmaken voor een mod die echt voor onz gaat.is niks tegen tally maar iemand die echt onz mod wilt zijn verdiend zo'n plekje meer
Ik heb haar wel 1 of 2 keer gezien maar dat was het ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 04:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True. Maar volgens mij vindt ze zelf dat ze helemaal niet zo inactief is.
Klopt, ze is ook gewoon niet heel actief in ONZ.quote:Op woensdag 22 januari 2014 04:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb haar wel 1 of 2 keer gezien maar dat was het ook
Het zou leuker zijn als ze wat actiever zou zijn. Ik snap het wel als dat niet mogelijk is omdat ze veel mod in andere fora of andere redenen (maar ben dan ook geen onz mod).quote:Op woensdag 22 januari 2014 05:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, ze is ook gewoon niet heel actief in ONZ.
Mja, 't punt is; Ze is SEX mod, en daar mod is ze ook niet heel actief.. Maar daar zal ze wel een reden voor hebben inderdaad.. Geen idee.. Blijft toch raar om dan met weinig tijd toch te blijven modden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 05:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als ze wat actiever zou zijn. Ik snap het wel als dat niet mogelijk is omdat ze veel mod in andere fora of andere redenen (maar ben dan ook geen onz mod).
en jij bestaat ook nogquote:
Zoals ze wel eens zeggen, onkruid vergaat niet.quote:
dat kunnen ze zeggen, maar voor elk onkruid is een passende vergifquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoals ze wel eens zeggen, onkruid vergaat niet.
De tijden van ONZ Radio met SwJ die het telkens dichtgooidequote:Op woensdag 22 januari 2014 09:10 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, een paar jaar geleden. Toen Radio 49 nog ONZ Radio heette en SwJ nog mod was.
Al een tijdje hoorquote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:11 schreef Roburtt het volgende:
[..]
De tijden van ONZ Radio met SwJ die het telkens dichtgooide
Het is mij niet opgevallen moet ik zeggen.quote:
Toen begon ik net met FOK!quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
[..]
Het is mij niet opgevallen moet ik zeggen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |