quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, nou, ik moet leren en schrijven.Dus volgende week graag.
Weet alleen niet welke kantquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, je kan nog alle kanten op.
Ah joh, ik ook niet en ik leef ook nogquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je kan altijd dealer worden
Daarover gesproken, ga je ooit nog leren?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:53 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ah joh, ik ook niet en ik leef ook nog
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ga je ooit nog leren?
Laat mequote:
4fa dealenquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je kan altijd dealer worden
Maak me ook geen zorgen want ik weet dat je in Nederland niks te vrezen hebt. Zolang ik maar leef en een beetje basisbehoeften heb vind ik het wel prima eigenlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:53 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ah joh, ik ook niet en ik leef ook nog
Gewoon hotsbam websiteje neerpleuren en overal op straat stickers plakken met je website erop.quote:
Nee, je zou slapen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jij weet niks, hou je er buiten
Moest nog ff iemand naar nujij sturen, nu heb ik rust in m'n hoofd en kan ik gaan slapenquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je faalt nog meer dan ik met studeren.
Meneer_meneerquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Moest nog ff iemand naar nujij sturen, nu heb ik rust in m'n hoofd en kan ik gaan slapen
Komt wel goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:09 schreef OllieWilliams het volgende:
En ik heb m'n bsa al gehaald, moet jij nog maar voor elkaar zien te krijgen
Gewoon nieuwe silkroad makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gewoon hotsbam websiteje neerpleuren en overal op straat stickers plakken met je website erop.
Als die andere websites het mogen mag ik het toch ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |