Haha, gaat je toch niet lukken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik duik m'n nest in. Om 8 uur weer in de UB om nog een dagje te beunen en dan donderdagochtend m'n tentamen te verneuken
gr gr succesquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik duik m'n nest in. Om 8 uur weer in de UB om nog een dagje te beunen en dan donderdagochtend m'n tentamen te verneuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
En nu werk je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
Voelt wel fijn om dat over "ex-studie" te kunnen zeggen nu. Was wel makkelijk, eerste jaar met 2 vingers in mn hol met hoge cijfers gehaald. Maarja, ik zie mezelf in de toekomst gewoon sowieso geen togaberoep doen en wat er overblijft is een kantoorbaantje ergens.
Had t alsnog wel af kunnen maken, daar niet van. Maar het begrip studeren is gewoon niks voor mij voorlopig.
Ja, 20-25 uur per week bij de albert heijn. Wellicht binnenkort op zoek naar meer verantwoordelijkheden (en dus meer loon), teamleider lijkt me wel wat. Al wil ik daar niet mn toekomst vastleggen natuurlijkquote:
Waarom? Stoppen doe je toch omdat je het niet meer wilt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben helemaal niet blij om "ex-studie" te kunnen zeggen.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja, 20-25 uur per week bij de albert heijn. Wellicht binnenkort op zoek naar meer verantwoordelijkheden (en dus meer loon), teamleider lijkt me wel wat. Al wil ik daar niet mn toekomst vastleggen natuurlijkLoopt een "teamleider" rond van 30+ die is blijven plakken daar met zn tussenjaarbaantje.
Jij ging slapen om goed te kunnen 'studeren' joh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee man gewoon 24/7 chilling tog jwz #thegoodlife
Kreeg een fulltime baan aangeboden, dus was mijn keuze snel gemaakt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
Waarom? Stoppen doe je toch omdat je het niet meer wilt.
Whehe, ben blij dat ik werk heb. Tijdens mn studie deed ik echt geen ene kut.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee man gewoon 24/7 chilling tog jwz #thegoodlife
Nee, dat moet je niet willen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja, 20-25 uur per week bij de albert heijn. Wellicht binnenkort op zoek naar meer verantwoordelijkheden (en dus meer loon), teamleider lijkt me wel wat. Al wil ik daar niet mn toekomst vastleggen natuurlijkLoopt een "teamleider" rond van 30+ die is blijven plakken daar met zn tussenjaarbaantje.
Ja?quote:
Kan toch nog steeds?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kreeg een fulltime baan aangeboden, dus was mijn keuze snel gemaakt.
Iets te snel wel. Ik had graag door willen leren achteraf.
Redelijk, kan beter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
Kan toch nog steeds?
Fulltime goed verdienende baan?
Hadden we nou een date volgende week of niet?quote:
Ja, zaterdagquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hadden we nou een date volgende week of niet?
Maak je niet druk joh, je kan nog alle kanten op.quote:
Sorry papaquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ging slapen om goed te kunnen 'studeren' joh.
Ga slapen, neger.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sorry papa
Ben al loesoe loop niet te haten mattie want ik ben de baas van de straten delft 015 blijf pompen op die beat
Volgende week, maar aankomende mag ook hoorquote:
Eh, nou, ik moet leren en schrijven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:49 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Volgende week, maar aankomende mag ook hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |