Eh, lst gebouw ken ik niet, maar lr heeft wel een eigen kantine, net als io en 3me. Rest weet ik niet. Vast welquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met kantines? Is die enkel in de aula of ook in de kleinere gebouwen?
Die hebben we niet, roosters worden in Leiden gemaakt, dus alles staat in Excel. En als je het eenmaal snapt is het wel makkelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb projecten en af en toe een windtunnelpracticum. Vaak is dat ook of 4 uur of 8 uur achter elkaar. Dat rooster is gewoon lelijk, pak gewoon My Timetable van bb man
Nou, het LST gebouw is nogal klein, dus weet niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Eh, lst gebouw ken ik niet, maar lr heeft wel een eigen kantine, net als io en 3me. Rest weet ik niet. Vast wel
Maarja, gewoon een fiets fixen voor in delft man. Ik kan je er wel eentje slijten voor een paar tientjes.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, het LST gebouw is nogal klein, dus weet niet.Maar dat wordt dus hopen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja, gewoon een fiets fixen voor in delft man. Ik kan je er wel eentje slijten voor een paar tientjes.
Oud, vercrackt kutpandquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dit is blijkbaar het LST gebouw.Heb echt maar een klein kutstukje gezien dan vorige keer.
Zit je bij Ollie op school?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dit is blijkbaar het LST gebouw.Heb echt maar een klein kutstukje gezien dan vorige keer.
Ja precies, die bussen zitten laaiend vol ook altijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]Ja, moet ik nog even doen.
Geen zin om iedere dag de bus te pakken of te lopen.
Ja, maar dat is het Gorlaeus ook, dus ben het gewend.quote:
Ja, blijkbaar hè.quote:
De trein ook, echt bomvol, iedere ochtend weer. Maar daar ontkom ik helaas niet aan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja precies, die bussen zitten laaiend vol ook altijd.
Meh, misschien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:35 schreef OllieWilliams het volgende:
Over die fiets was geen geintje trouwens
He das in Leiden toch daar heb ik ook nog een blauwe maandag gestudeerdquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het Gorlaeus ook, dus ben het gewend.
[..][quote]Op woensdag 22 januari 2014 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het Gorlaeus ook, dus ben het gewend.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
He das in Leiden toch daar heb ik ook nog een blauwe maandag gestudeerd
Ben het studeren echt helemaal vergetenquote:
Rechten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ben het studeren echt helemaal vergetenWaarom de fuck heb ik ooit rechten gedaan
Voelt wel fijn om dat over "ex-studie" te kunnen zeggen nu. Was wel makkelijk, eerste jaar met 2 vingers in mn hol met hoge cijfers gehaald. Maarja, ik zie mezelf in de toekomst gewoon sowieso geen togaberoep doen en wat er overblijft is een kantoorbaantje ergens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |