Zegquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh ja, ik was op weg naar bed
Maarja, moeilijke mokkels in de DM altijd![]()
Daaaaaaaaaaaaaaag
Wat is veel?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef Snowbells het volgende:
Ik doe nu mbo onderwijsassistent versneld in 2 jaar. Je zou denken, maak gewoon af. Maar het is zoveel werk en stagehelemaal niet wat ik wil doen. Had er hele andere verwachtingen van.
Oh jij wist het welquote:
JA HIERquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
Niet eens een verjaardagstopic voor mij?
Feli!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:27 schreef Tally het volgende:
Gefeliciteerd Essje! Dat je nog maar vele jaren mag FOK!ken!
Waar blijft die taart?
Heeeel veel verslagen en stageopdrachten. Het niveau is super makkelijk maar als je het écht niks vindt dan word het je gewoon teveel.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
Ah, verslagen zijn sowieso kut, dus logisch dat je dat niet wil.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heeeel veel verslagen en stageopdrachten. Het niveau is super makkelijk maar als je het écht niks vindt dan word het je gewoon teveel.
Ook al is het 'maar mbo'
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
nogmaals gefeliciteerd. Watvoor taart heb je nou gemaakt?
quote:
quote:
quote:
Een soort slaaf van een docentquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, verslagen zijn sowieso kut, dus logisch dat je dat niet wil.Maar wat is een onderwijsassistente eigenlijk? Echt nog nooit gezien.
Ja nou ja je weet het nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef Maringo het volgende:
[..]![]()
Ik zeg toch niks over de kwaliteit van deze?
Wordt dan een TOA, zij zijn baas.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een soort slaaf van een docent. Het principe is kinderen ondersteunen maar je wordt gewoon gebruikt om kofie te halen, op te ruimen etc.
Ik kon in m'n eentje na een gymlesje de hele fucking zaal opruimenen zij maar blij kletsen met ouders.
Het is eigenlijk zo'n opleiding waarmee je moet doorstuderen > pabo of > lerarenopleiding. Ik wou het laatste maar ja, kk opleiding dus dan maar weer havo
Wablief?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wordt dan een TOA, zij zijn baas.
Een mooi beginnetjequote:
Technisch Onderwijsassistent. Zijn mensen die bijvoorbeeld bij de laboratoria van een universiteit werken en dan alles stofjes klaarmaken, de juiste spullen aan de studenten geven, etc. Maar bij ons zijn dus echt hartstikke behulpzaam en baas en zo.quote:
Ik ben absoluut niet scheikundig aangelegdquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Technisch Onderwijsassistent. Zijn mensen die bijvoorbeeld bij de laboratoria van een universiteit werken en dan alles stofjes klaarmaken, de juiste spullen aan de studenten geven, etc. Maar bij ons zijn dus echt hartstikke behulpzaam en baas en zo.
Net alsof dat nodig is. De studenten maken de complexe stoffen, jij hoeft alleen maar de basisstoffen te maken. Zoals bijvoorbeeld 20 gram keukenzout in een liter water oplossen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet scheikundig aangelegd
herkenbaar, vet kut is datquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
Mijn downloadfolder is een rotzooi, maar ik heb geen zin om hem op te ruimen. Net zoals met mijn kamer vroeger.![]()
Gewoon de nacht doorhalenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:48 schreef Tally het volgende:
Ik haat Spongebob maar moet het dagelijks kijken
Ik moet om 8 uur in het zwembad zijndat gaat leuk worden.
hey loverboyquote:
Spongebob is baasquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:48 schreef Tally het volgende:
Ik haat Spongebob maar moet het dagelijks kijken
Ik moet om 8 uur in het zwembad zijndat gaat leuk worden.
Dat je Henkquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf dude, wat denk jij wel niet van mij?
Ik werd vanavond door iemand begroet met playerquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf dude, wat denk jij wel niet van mij?
Datquote:
Dat vind mijn dochtertje ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:51 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Spongebob is baas![]()
Zelfs de herhalingen!![]()
Gat.quote:
Mensen zijn raar. :Squote:Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd vanavond door iemand begroet met player
Ja, maar dat wisten we al natuurlijk.quote:
Dus je bent wel een neger.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:57 schreef OllieWilliams het volgende:
I'm from Johannesburg, South Africa!!!!!!!!!!!!
Toch wil ik het met mijn eigen ogen zien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hij is blank ik heb hem in het echt gezien
Ooit van Apartheid gehoord?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aardrijkskunde is niet je sterkste vak?
Er wonen meer dan een half miljoen blanken in Johannesburg, dus je conclusie was op z'n zachtst gezegd voorbarig.quote:
Verkapte dateaanzoek?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch wil ik het met mijn eigen ogen zien.
Ik zou het doenquote:
Ja, tegenover ongeveer 4 miljoen zwarten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Er wonen meer dan een half miljoen blanken in Johannesburg, dus je conclusie was op z'n zachtst gezegd voorbarig.
Veel minder johquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, tegenover ongeveer 4 miljoen zwarten.
Meh?quote:
3 februari pas voor het eerst naar Delft.quote:
Ah.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
3 februari pas voor het eerst naar Delft.
Kan hier echt precies heel weinig meequote:Op woensdag 22 januari 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
Ik heb dus gisteren kaas bij kaasboer gehaald, maar het is echt vreemd. Als je het eet zit er echt veel smaak aan, slik je het door is er nog een paar seconden een nasmaak, en dan heb je in ene veel speeksel in je mond en ook geen nasmaak meer.
Productie van speeksel wordt beïnvloed door nasmaak van kaas. Goede hypothese voor uniek onderzoek.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kan hier echt precies heel weinig meeKan er ook echt geen inhoudelijke reactie op verzinnen.
Hoe laat dan? Anders skip je toch gewoon eerste college.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen zin in, vroeg opstaan en zo.
Half 7.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe laat dan? Anders skip je toch gewoon eerste college.
Tijdens een normale week zonder tentamens lig ik dan vaak nog maar een uur of twee op bed hooguitquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Half 7.Valt nog wel mee bedenk ik nu, voor de afstand en zo.
En kan moeilijk het eerste uur skippen als ik practicum heb.
Sta je dan de hele dag ingeroosterd of wat? Fucking onduidelijk dat plaatje manquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:20 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt alleen een beetje genaaid op woensdag en donderdag eigenlijk.
Vakjes zijn gewoon de blokuren, woensdag en donderdag zijn er practica en heb je dus 8 uur per dag om te werken. Jij hebt zeker geen practica? Anders had je het wel gesnapt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sta je dan de hele dag ingeroosterd of wat? Fucking onduidelijk dat plaatje man
Ik heb projecten en af en toe een windtunnelpracticum. Vaak is dat ook of 4 uur of 8 uur achter elkaar. Dat rooster is gewoon lelijk, pak gewoon My Timetable van bb manquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vakjes zijn gewoon de blokuren, woensdag en donderdag zijn er practica en heb je dus 8 uur per dag om te werken. Jij hebt zeker geen practica? Anders had je het wel gesnapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |