Gewoon de nacht doorhalenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:48 schreef Tally het volgende:
Ik haat Spongebob maar moet het dagelijks kijken
Ik moet om 8 uur in het zwembad zijndat gaat leuk worden.
hey loverboyquote:
Spongebob is baasquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:48 schreef Tally het volgende:
Ik haat Spongebob maar moet het dagelijks kijken
Ik moet om 8 uur in het zwembad zijndat gaat leuk worden.
Dat je Henkquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf dude, wat denk jij wel niet van mij?
Ik werd vanavond door iemand begroet met playerquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf dude, wat denk jij wel niet van mij?
Datquote:
Dat vind mijn dochtertje ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:51 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Spongebob is baas![]()
Zelfs de herhalingen!![]()
Gat.quote:
Mensen zijn raar. :Squote:Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd vanavond door iemand begroet met player
Ja, maar dat wisten we al natuurlijk.quote:
Dus je bent wel een neger.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:57 schreef OllieWilliams het volgende:
I'm from Johannesburg, South Africa!!!!!!!!!!!!
Toch wil ik het met mijn eigen ogen zien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hij is blank ik heb hem in het echt gezien
Ooit van Apartheid gehoord?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aardrijkskunde is niet je sterkste vak?
Er wonen meer dan een half miljoen blanken in Johannesburg, dus je conclusie was op z'n zachtst gezegd voorbarig.quote:
Verkapte dateaanzoek?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch wil ik het met mijn eigen ogen zien.
Ik zou het doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |