Jij ook al?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Struggles vandaag jonge... zware struggles...
Ja man... Vergeten mn eigen energydrank mee te nemen, dus mijn alternatief is ranzige Red Bull Light... Daarnaast ook nog een vervelende opdracht die ik moet doen... En dan is het nog niet eens 11 uur... en dan hangt de wcrol ook nog verkeerd om, is mn banaan te bruin om te eten en is mijn smaak salade voor de lunch nu al op.. Struggles zeg ik je!quote:
Doe voortaan dan een condoom om als je iemand anaal neukte, dan vermijd je een bruine banaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:46 schreef Maringo het volgende:
naan te bruin om te eten en is mijn smaak salade voor de lunch nu al op.. Struggles zeg ik je!
Goed punt. Zal ik onthouden voor de volgende keer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Doe voortaan dan een condoom om als je iemand anaal neukte, dan vermijd je een bruine banaan
Geen probleem, daar leef ik voor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Goed punt. Zal ik onthouden voor de volgende keer.
watquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:48 schreef Roburtt het volgende:
Oja ik ben m'n poepselfie vergeten te plaatsen
ONZ / Poepselfiesquote:
Gefeliciflapstaart!quote:
Dankjequote:
Snel! Stomp hem op z'n neus!quote:
Waaromquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
![]()
[..]
Snel! Stomp hem op z'n neus!
wat een kut topicquote:
Dan laat je hem weten dat jij de baas bent en laat hij je verder met rustquote:
Beerquote:
Het heeft een foto van mij dat is kwaliteitquote:
Zoals het er staatquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:59 schreef Amoeba het volgende:
27cm keiharde bloedpener, interesse DM dan Hork aan naar 3030.
wtf is deze
Tja, echte mannen enzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:58 schreef Roburtt het volgende:
M'n stagebegeleider zei net dat een haai ongeveer 50 keer zoveel testosteron heeft als een opgeFOK!t mens.
MAar 50 keer, dta is toch FOK!t upquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |