Ik heb pas de 8-16 fish voor Crop van Sigma gekocht. Nog niet serieus kunnen proberen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net een 8mm samyang pro fish eye II besteld, eens kijken wat die op FF doet tegenover de 14mm
Dat zegt me allemaal niks. Alleen IPS weet ik. Zoiets zoek ik dan ook, maar is duur. Dus ik hoopte dat er iets zou zijn wat net wat goedkoper wasquote:Op maandag 20 januari 2014 23:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
1080P (4K op een laptop zou ik (nu en straks) niet aan beginnen) met een (vorm van) IPS, PLS, MVA e.d. Geen TN. Die eerdere technieken zorgen o.a. voor betere kijkhoek en betere kleurproductie.
Misschien ook een idee om een externe, losse monitor te gebruiken. Doe ik waarschijnlijk als mijn laptop er mee ophoudt. Wordt het een W8 tablet (bijv. Surface Pro) met eventueel losse monitor en toestenbord/muis.
Dell Ultrasharp U2312HMquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:11 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat zegt me allemaal niks. Alleen IPS weet ik. Zoiets zoek ik dan ook, maar is duur. Dus ik hoopte dat er iets zou zijn wat net wat goedkoper was
Losse monitor gaat hem niet worden. Mijn laptop heb ik al verkocht, die kon geen paintshop aan.
Nu mag ik tot ik een eigen laptop heb de laptop lenen van mn vriend..
Ik moet 'm nog aanvragen. Heb je de originele documenten van de Pentax importeur gelezen? En er kan zelfs meer dan dat, ik heb de mijne in Duitsland gekocht, gebeld met de Pentax importeur en bevestigd gekregen dat ik dan ook gewoon de cashback krijg. Aanvragen moet ik 'm nog, had 't wat druk de laatste tijd.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:08 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Er stond "op alle kits" van de K5II en de K5IIs (body). Dit stond op meerdere websites. Oh, het staat nu nog op de website van Foka. Bij de K5II body staat niet "krijg ¤100 terug".
Maar het gold dus wél voor de K5II body? Heb jij de cashback al ontvangen, of duurt dat erg lang?
fijn lensjequote:Op maandag 20 januari 2014 23:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net een 8mm samyang pro fish eye II besteld, eens kijken wat die op FF doet tegenover de 14mm
Blijven drama dingen. Uit mijn Citrix tijd (vroegah!) het eerst wat ik eruit knikkerde en overging op hybrid profiles.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:14 schreef Ynske het volgende:
Roaming profiles
t word alleen maar erger
Het is dinsdag?!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vriend heeft ook een flinke tijd vast gestaan. Het is weer zo'n maandag ^^
Je hebt gelijkquote:
Oh ja.. Dat krijg je met die thuiswerkdagen helemaal in de war ^^quote:
Hier, neem een bak koffie. Ik ben ook helemaal wakker nu!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja.. Dat krijg je met die thuiswerkdagen helemaal in de war ^^
Doe maar een bak thee haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hier, neem een bak koffie. Ik ben ook helemaal wakker nu!
[ afbeelding ]
Dat kan nog steedsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:37 schreef J03llV het volgende:
Ik dacht al, wordt toch niet nu al langzaam dement..
Geweldige binnenkomerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overleg vooraf goed hoe je de foto's opgeleverd wilt hebben. Album? Digitaal? RAW bestanden? Wat wil je qua nabewerking...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Geweldige binnenkomer![]()
Ik had een vraag voor jullie FOT-ters... Wij gaan vanavond op gesprek bij een fotograaf omtrend een trouwreporage. Zijn er nog dingen waarop ik zou moeten letten - behalve de klik / prijs / en of ik haar vorige foto's leuk vind...
wauw, ik wil uhm, foto's hebben...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Overleg vooraf goed hoe je de foto's opgeleverd wilt hebben. Album? Digitaal? RAW bestanden? Wat wil je qua nabewerking...
RAW is een bestandsformaat.quote:
ben om half 9 begonnen en zijn nog niet aan t werkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Blijven drama dingen. Uit mijn Citrix tijd (vroegah!) het eerst wat ik eruit knikkerde en overging op hybrid profiles.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
RAW is een bestandsformaat.
Je camera heeft (meestal) twee opties, JPEG en RAW opslaan (of allebeide)
JPEG is een plaatje met een compressie
RAW is een bestand waarin de sensorwaarden tijdens de opname (en nog meer zaken) zijn opgeslagen, dus een heleboel nabewerking die bij een jpeg niet meer goed mogelijk zijn, of helemaal niet zijn bij een RAW nog wel mogelijk
Zie het zo, een JPEG is een afgedrukte foto, of een polaroid, een RAW is een negatief wat nog niet ontwikkeld is en waar je nog een hoop mee kan doen.
Dankjewel alletwee!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
Zorg dat alles duidelijk is qua prijs.
Dus inderdaad, hoe worden de foto's aangeleverd en wat kost dat?
Hoe laat is ze er op de dag zelf, hoe laat gaat ze weer weg?
Wanneer krijg je de foto's?
RAW zijn de ongecomprimeerde bestanden van je sensor, dus alle data die de sensor (Van je camera) opslaat. JPEG is gecomprimeerd. RAW hoef je niet te hebben, want je gaat zelf denk ik niet bewerken toch?
Maak ook een afspraak over het wel of niet publiceren van foto's voor haar portfolio, waarschijnlijk vraagt ze het wel maar het is ook vervelend als je jezelf tegenkomt terwijl je dat niet wilt
Autsj... En het erge: Je zou er iets aan kunnen doen met de juiste rechten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben om half 9 begonnen en zijn nog niet aan t werk
lang leve rootuserquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Autsj... En het erge: Je zou er iets aan kunnen doen met de juiste rechten.
Jeetje, lekker handig dat ze dat er dus niet even bijzeggen. Ik heb wel een document van de importeur gezien, maar daarbij is mij niks opgevallen over andere types of combinaties voor de cashback.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 06:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog aanvragen. Heb je de originele documenten van de Pentax importeur gelezen? En er kan zelfs meer dan dat, ik heb de mijne in Duitsland gekocht, gebeld met de Pentax importeur en bevestigd gekregen dat ik dan ook gewoon de cashback krijg. Aanvragen moet ik 'm nog, had 't wat druk de laatste tijd.
Dat lijkt me wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
5 mei rondje Nederland in n heli?
Bel dan gewoon met de winkel ipv hier te zitten speculeren..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:21 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Jeetje, lekker handig dat ze dat er dus niet even bijzeggen. Ik heb wel een document van de importeur gezien, maar daarbij is mij niks opgevallen over andere types of combinaties voor de cashback.
...Ik heb nog even gezocht en hier staan de voorwaarden (.pdf). Daar staat de K5II niet bij.Maar goed, als je het bevestigd hebt gekregen zal dat toch wel gelden. Of heb je hem eerder gekocht? Want bij een vorige actie in 2013 kreeg je wel korting op de K5II body in ieder geval.
Dat is het hem nou juist, verschillende winkels t/m de importeur en verschillende verhalen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bel dan gewoon met de winkel ipv hier te zitten speculeren..
Echt schitterend deze! Zit inmiddels aan de energiedrank dus het is dubbelop.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie je zitten:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:23 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Echt schitterend deze! Zit inmiddels aan de energiedrank dus het is dubbelop.
Haha, ja bijna wel. Nah, wordt er juist alleen maar een beetje meer wakker door. Budget-nepmerk hè, misschien dat dat scheelt.quote:
Ik krijg hartkloppingen van die rotzooi.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:23 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Echt schitterend deze! Zit inmiddels aan de energiedrank dus het is dubbelop.
Ja, dat is RAW (en zoals hierboven verduidelijkt). Je kunt erom vragen, misschien is het over 15 jaar ineens prettig dat je ze hebt, maar niet iedere fotograaf wil ze (zomaar) kwijt. Voor mij zijn deze bestanden een beetje als m'n kindjes, die je eerst netjes wilt aankleden voordat je ze de deur uit stuurt. Ik weet niet hoe dat voor de andere fotografen hier is?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
wauw, ik wil uhm, foto's hebben...![]()
We willen wel een trouwalbum, maar we willen ook alle foto's digitaal (usb stick/dvd).
Wat is RAW? onbewerkt en kopie-plak van de camera naar usb stick ?
Volgens mij is het ook niet erg gezond. Thee is beter.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik krijg hartkloppingen van die rotzooi.
Moe'k een remote desktopje voor je aanmaken ?quote:
Ik denk dat dat nog een understatement is haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:33 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet erg gezond. Thee is beter.
joh ik zou kunnen werken, lokale user no issuesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moe'k een remote desktopje voor je aanmaken ?
Ik heb inderdaad niets aan (half)naakte kindjes van de fotograafquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Ja, dat is RAW (en zoals hierboven verduidelijkt). Je kunt erom vragen, misschien is het over 15 jaar ineens prettig dat je ze hebt, maar niet iedere fotograaf wil ze (zomaar) kwijt. Voor mij zijn deze bestanden een beetje als m'n kindjes, die je eerst netjes wilt aankleden voordat je ze de deur uit stuurt. Ik weet niet hoe dat voor de andere fotografen hier is?
Noem eens 1 situatie waar je er over 15 jaar nog wat aan hebt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Ja, dat is RAW (en zoals hierboven verduidelijkt). Je kunt erom vragen, misschien is het over 15 jaar ineens prettig dat je ze hebt, maar niet iedere fotograaf wil ze (zomaar) kwijt. Voor mij zijn deze bestanden een beetje als m'n kindjes, die je eerst netjes wilt aankleden voordat je ze de deur uit stuurt. Ik weet niet hoe dat voor de andere fotografen hier is?
15 jaar is wellicht overdreven, maar wat nou als je net de geweldige foto hebt gevonden, maar de nabewerking blijft een gevalletje Meh....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Noem eens 1 situatie waar je er over 15 jaar nog wat aan hebt?
Ik zou dat zo niet kunnen bedenken, maar tijden veranderen. Of: stel dat de jpeg's en tiff's ineens spontaan oplossen maar de RAW's het nog wel even uithouden? Of dat je huis is afgebrand en je hoopt dat de fotograaf nog wel wat heeft bewaard. Die zijn meestal erg zuinig opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Noem eens 1 situatie waar je er over 15 jaar nog wat aan hebt?
Zelfde, RAW = negatieven, JPG = afdruk/eindproduct. Evt. voor prints wil ik nog weleens TIFF en andere formaten aanleveren, maar RAW gaat hier in principe nooit de deur uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Nee, dat is het geld op je rekening zienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Facturen schrijven, leukste wat er is
Ja true, krijg nog steeds wat van lui uit Oktoberquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, dat is het geld op je rekening zien
Ik heb zelf een kopie offsite (lees een usb hardeschijf op mijn werk in de kluis) liggen van al mijn digitale foto's, en belangrijke bestandenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:04 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Ik zou dat zo niet kunnen bedenken, maar tijden veranderen. Of: stel dat de jpeg's en tiff's ineens spontaan oplossen maar de RAW's het nog wel even uithouden? Of dat je huis is afgebrand en je hoopt dat de fotograaf nog wel wat heeft bewaard. Die zijn meestal erg zuinig opfoto's. (Of andersom dan, dat de RAW's van de fotograaf zijn verbrand).
Ik heb ook idd een volledige backup van de MBp en de MBa 200km verderop liggenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kopie offsite (lees een usb hardeschijf op mijn werk in de kluis) liggen van al mijn digitale foto's, en belangrijke bestanden
Dat denk ik altijd *nadat* er iets gebeurd is... "Crap.. van wanneer is mijn laatste backup"quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet echt de foto's van La palma back-uppen.. Ik sprong zowat in paniek modus toen die laptop er pas mee kapte.
Dat is echt hel. Ik had het na de vakantie in Noorwegen. Vooraf volledige back up. Tijdens vakaantie alle foto's op de laptop gezet. Eerste dag thuis: harddisk crash. Onderweg 20 foto's online gegooid. Dat is alles wat ik nog over hadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet echt de foto's van La palma back-uppen.. Ik sprong zowat in paniek modus toen die laptop er pas mee kapte.
Mja ik heb meestal alleen de ipad bij op vakantie. en wissel regelmatig af van geheugenkaartje. Dus steeds als we iets belangrijks hebben gehad. Bijvoorbeeld op la palma de caldera enzo. Dan wissel ik van kaartje en berg de gebruikte veilig op. Meer kun je bijna niet doen denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat is echt hel. Ik had het na de vakantie in Noorwegen. Vooraf volledige back up. Tijdens vakaantie alle foto's op de laptop gezet. Eerste dag thuis: harddisk crash. Onderweg 20 foto's online gegooid. Dat is alles wat ik nog over had![]()
Tegenwoordis als ik op lange reis ga (en laptop mee gaat) dan doe ik onderweg dus ook backupjes draaien. En als het kan dan gooi ik het onderweg alvast op flickr in een verborgen mapje
Spideroak bv?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
Eigenlijk zouden er voor luie honden als mij automatische programma's zijn die dat automatisch in de cloud gooien ofzo. MAja, te lui om uit te zoeken. Vanavond maar ff de backup harddisk aan mijn laptop hangen. Of morgen
Ze zijn er wel van die programma's of tenminste een vriend van me heeft dat. Maar het zou ook goed kunnen zijn dat hij dat zelf gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
Eigenlijk zouden er voor luie honden als mij automatische programma's zijn die dat automatisch in de cloud gooien ofzo. MAja, te lui om uit te zoeken. Vanavond maar ff de backup harddisk aan mijn laptop hangen. Of morgen
Wel weer duur... Heb al heel wat RAW foto's staan.quote:
Zo gooi ik altijd wel de slechte JPG's weg.. maar vergeet vervolgens de RAW's mee weg te gooien ^^quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel weer duur... Heb al heel wat RAW foto's staan.
Al moet ik eigenlijk eens tijd maken om die hele zooi nog eens uit te zoeken en de echt slechte raw's weg te gooien.
Ze vreten toch geen brood?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo gooi ik altijd wel de slechte JPG's weg.. maar vergeet vervolgens de RAW's mee weg te gooien ^^
Wel hoor. Heb nu denk 300 gig aan foto'squote:
https://mega.co.nz/quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel weer duur... Heb al heel wat RAW foto's staan.
Al moet ik eigenlijk eens tijd maken om die hele zooi nog eens uit te zoeken en de echt slechte raw's weg te gooien.
Wow, hoe kan dat zo goedkoop zijn? 8 dollar per maand, dat is 6 euro?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
https://mega.co.nz/
Kun je voorlopig mee vooruit
Zonde van de ruimte. Zie niet in waarom ik ze wel zou laten staan ^^quote:
Bij mij zegt de website 8,33 EUR per maand...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wow, hoe kan dat zo goedkoop zijn? 8 dollar per maand, dat is 6 euro?
Ik ben mijn leesbril kwijtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Bij mij zegt de website 8,33 EUR per maand...
Pannenkoeken van gisterenquote:
Lekker maar niet vandaag haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben vandaag lui en doe simpel: uitsmijtertje.
Eigenlijk een beetje hetzelfde lekker maar niet vandaag hahaquote:
Karbonades met aardappels en een fijne groene saladequote:
Pasta salade is wel lekker. Maar gisteren ook al salade op. Mijn vriend ziet me aankomen ^^quote:
Tegen pasta met tomaat/komkommer/mozzarella/hamreepjes/olijven/zilveruitjes en wat dressing zegt toch niemand nee?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Pasta salade is wel lekker. Maar gisteren ook al salade op. Mijn vriend ziet me aankomen ^^
Ach, twee pannetjes, bakken maar. Half uurtje klaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ook een goed plan hoewel ik daar dan ook langer de keuken voor in moet.
Morgen eten we boerenkoolstamp met een gehaktbal..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef m1st1g het volgende:
Morgen wel iets uitgebreider, stoofvlees met rodekool .
Hier staat kabeljauw voor donderdag op het menu.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef Merlijn het volgende:
Ik gok iets met vis, aangezien onze vriezer vol ligt met het spul
Vissticks?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef Merlijn het volgende:
Ik gok iets met vis, aangezien onze vriezer vol ligt met het spul
Gekopieerd en opgeslagen. Misschien een idee voor woensdag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef kanovinnie het volgende:
Koken op zijn kanoviniaans:
500 gram pasta in een pan, nadat het gaar is ff afkoelen met water tot het nog wel warm is maar niet heet
3 tomaten
1 komkommer
1 bakje hamreepjes
1 pot olijven
1/2 pot zilveruitjes
Alles bij elkaar en eten maar
Weet je wat kapitein iglo zei vlak voor hij stierf?quote:
Het is echt supersimpel. Ik heb een hekel aan koken maar dit is nog wel te doen. En ik heb dan meteen voor 2/3 dagen etenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gekopieerd en opgeslagen. Misschien een idee voor woensdag.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet je wat kapitein iglo zei vlak voor hij stierf?
Ik geloof dat ik in een vis stik
Ik ga het gewoon ook eens proberenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is echt supersimpel. Ik heb een hekel aan koken maar dit is nog wel te doen. En ik heb dan meteen voor 2/3 dagen eten
Ik sta graag in de keuken om uitgebreid te koken maar iets simpels is handig voor de dagen dat ik geen tijd of zin heb.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is echt supersimpel. Ik heb een hekel aan koken maar dit is nog wel te doen. En ik heb dan meteen voor 2/3 dagen eten
Als je je leesbril hebt teruggevondenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet je wat kapitein iglo zei vlak voor hij stierf?
Ik geloof dat ik in een vis stik
Ik kan niet koken... Althans, ik heb de creativiteit ervoor niet. Het enige waar ik om geroemd word is mijn pastasaus en mijn aardappelschotel...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik sta graag in de keuken om uitgebreid te koken maar iets simpels is handig voor de dagen dat ik geen tijd of zin heb.
Ik heb het geleerd in mijn jeugd, stond elke zondag in een restaurant mijn eigen eten te bakken en braden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kan niet koken... Althans, ik heb de creativiteit ervoor niet. Het enige waar ik om geroemd word is mijn pastasaus en mijn aardappelschotel...
Ik doe de pastasalade zo-quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef kanovinnie het volgende:
Koken op zijn kanoviniaans:
500 gram pasta in een pan, nadat het gaar is ff afkoelen met water tot het nog wel warm is maar niet heet
3 tomaten
1 komkommer
1 bakje hamreepjes
1 pot olijven
1/2 pot zilveruitjes
Alles bij elkaar en eten maar
Ik ben dan liever aan het fietsen of op de bank aan het zittenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik sta graag in de keuken om uitgebreid te koken maar iets simpels is handig voor de dagen dat ik geen tijd of zin heb.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je je leesbril hebt teruggevonden
[ afbeelding ]
Ik ben er gewoon te lui voor en ik haal er geen voldoening uit. Ik ben een techische man. Bij mij is 200 ml 200 ml en geen 201, laat staan 202. Ik heb er gewoon geen gevoel voor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb het geleerd in mijn jeugd, stond elke zondag in een restaurant mijn eigen eten te bakken en braden.
Ik moest googlen om er achter te komen dat een julienne een wortel isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik doe de pastasalade zo-
Voor 2 personen
250 gram pasta (meestal strikjes)
2 augurken
halve komkommer
klein zakje Julienne
zo'n duo-pak hamblokjes
3 grote eetlepels mayonaise
1 eetlepel curry
kleine lepel mosterd
2-3 theelepels olijftappenade
(Al zijn die mayo enzo een gokje want doe dat altijd op gevoel.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom snij je een zakje in dunne reepjes en doe je die in de salade?
ja ik zei al de mayo is ook maar even een gok wat ik nam want doe dat altijd op gevoel. Niet teveel idd anders wordt het van die drek en Julienne zijn van die wortel raspelsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben dan liever aan het fietsen of op de bank aan het zitten
[..]
[..]
Ik ben er gewoon te lui voor en ik haal er geen voldoening uit. Ik ben een techische man. Bij mij is 200 ml 200 ml en geen 201, laat staan 202. Ik heb er gewoon geen gevoel voor.
[..]
Ik moest googlen om er achter te komen dat een julienne een wortel isIs dat ook dan die soep? Er is toch ook julienne soep?
Zoveel mayo en curry doe ik er niet in, hooguit 2 eetlepels dressing. Komt vooral omdat ik wil afvallen.
Oh, van die sliertjes. Dan moet ik met 2 pannen gaan werken. Of kan je die julienne gewoon bij de pasta gooien en kookt dat even lang?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja ik zei al de mayo is ook maar even een gok wat ik nam want doe dat altijd op gevoel. Niet teveel idd anders wordt het van die drek en Julienne zijn van die wortel raspels
gewoon rauwquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, van die sliertjes. Dan moet ik met 2 pannen gaan werken. Of kan je die julienne gewoon bij de pasta gooien en kookt dat even lang?
ja sorry Worteltjes Julienne dan ^^quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:46 schreef DonJames het volgende:
Julienne is de snijvorm en zegt niets over hetgeen wat er gesneden is
Julienne de carottes cru rauwe wortelreepjes. Het klinkt al culinair!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja sorry Worteltjes Julienne dan ^^
Die wortel is zo fijn dat het niet hard aanvoelt dat scheelt. maar ik vind het wel lekker knabbelen ^^ Maar van pasta salade heeft echt iedereen zijn eigen recept (Dat vind ik er zo leuk aan ook)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
Maja die pastasalade die ik maak is afgezien van de zilveruitjes en de olijven "zacht". Dan wil ik er geen rauwe wortel doorheen
Dat hadden wij op La Palma, daar is het vooral heel veel vis. En ik ben niet zo'n liefhebber van vis. Heb liever een gehaktbal ofzo. Ik keek zo uit naar een stukje lekker vlees toen ^^quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Afgelopen tijd meerdere dagen van de week vega gegeten.
Dan is het verlangen naar een goed rood stuk vlees weer groter
Daar heb ik eigenlijk nooit behoefte aan. Heb niets met rood vlees.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Afgelopen tijd meerdere dagen van de week vega gegeten.
Dan is het verlangen naar een goed rood stuk vlees weer groter
Ikke wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit behoefte aan. Heb niets met rood vlees.
Macaroni met smac en ketchupquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef Merlijn het volgende:
Ik moet echt eens een ideeending voor budget- en krap-in-de-tijd koken gaan opzoeken...
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
Roze kip daarintegen, dat die buitenkant wit is en dan de binnenste stuk nog roze![]()
Je hebt van die studentenkookboeken. Die zijn echt leuk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef Merlijn het volgende:
Ik moet echt eens een ideeending voor budget- en krap-in-de-tijd koken gaan opzoeken...
Pannenkoeken, Pasta rood, pasteitjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef Merlijn het volgende:
Heb ik gekregen van mijn moeder toen ik op mezelf ging. Ze had weinig vertrouwen in mijn kookkunsten. Nog nooit gelezenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je hebt van die studentenkookboeken. Die zijn echt leuk.
Die F&S Cartoon zou dan weer precies iets voor mij zijnquote:
Ik heb hem hier thuis staan. Eens kijken of er nog wat leuks instaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die F&S Cartoon zou dan weer precies iets voor mij zijn
Mmm, Poulet maladie grave avec sauce salmonellequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
Roze kip daarintegen, dat die buitenkant wit is en dan de binnenste stuk nog roze![]()
eerste-dag-vakantie-etenquote:
oui, c'est tres bien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mmm, Poulet maladie grave avec sauce salmonelle
True. We hebben wel eea aan receptboeken in huis, maar meestal koken we niet heel uitgebreid of hebben we de ingredienten niet in huis. (of mis je weer een essentieel kruidje ofzo)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
je hebt ook uit de oma serie oma's receptenboek die is ook erg leuk. En gewoon een basiskookboek zoals bijvoorbeeld. deze http://www.bol.com/nl/p/atrium-basiskookboek/1001004002131194/ kan ook geen kwaad.
Gewoon een ui per persoon schoonmaken en in blokjes snijden, en aanfruitenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
eerste-dag-vakantie-eten
Na een lange dag wat macaroni maken, smac erbij en ketchup erover. Fles wijn of bier erbij en ik ben helemaal gelukkig in het natte gras met zweterige kleding
Ja, maar dat is te veel moeite en daar zit geen nostalgische smaak aan. Net als famous groose whiskey (of hoe je het ook schrijft). Geen dure, geen superlekkere, maar als je 'm uit je heupflaconnetje drinkt boven op een berg na een zware wandeling is het opeens de lekkerste whiskey ooitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gewoon een ui per persoon schoonmaken en in blokjes snijden, en aanfruiten
75 gram ham en een kop macaroni koken. Dit door elkaar en met een beetje sambal warm laten worden. geraspte old Amsterdam er overheen en smullen maar.
Dit is al heel simpel. 3 minuten voorbereiding, en 7 minuten koken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is te veel moeite en daar zit geen nostalgische smaak aan. Net als famous groose whiskey (of hoe je het ook schrijft). Geen dure, geen superlekkere, maar als je 'm uit je heupflaconnetje drinkt boven op een berg na een zware wandeling is het opeens de lekkerste whiskey ooit
Eten vanuit een zonnekap met lensdop?quote:
I know. Maja, vakantierituelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dit is al heel simpel. 3 minuten voorbereiding, en 7 minuten koken.
Over de nostalgie kan ik je niet tegenspreken en ik ben het wel met je eens dat je heel erg kan genieten van een simpel en goedkoop drankje nadat je je hebt afgebeuld.
Nu al thuis? Ik moet nog weggaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:22 schreef J03llV het volgende:
Weer thuis, vreetfestijn mag beginnen.. Zo'n dag maakt je wel hongerig
Nu al? Ben vanaf 8 uur weggeweestquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu al thuis? Ik moet nog weggaan
Ik vanaf half 7quote:
Nee is niet suf ik ken dat gevoel heel goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
I know. Maja, vakantierituelenIk zal ook niet snel meer zo van een BBQ genieten als van de keer dat we boven aan een clif van 50 meter, uitkijkend naar de zonsondergang zaten met een biertje erbij. Goedkope worstjes, slechte humor en spaanse muziek uit een radiotje die je precies goed neer moest leggen
Dat zijn mijn soort momenten. Al klinkt het vast heel suf.
Volgens de verkoper in de winkel ging dat gewoon. (Preim in Aken).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:21 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Jeetje, lekker handig dat ze dat er dus niet even bijzeggen. Ik heb wel een document van de importeur gezien, maar daarbij is mij niks opgevallen over andere types of combinaties voor de cashback.
...Ik heb nog even gezocht en hier staan de voorwaarden (.pdf). Daar staat de K5II niet bij.Maar goed, als je het bevestigd hebt gekregen zal dat toch wel gelden. Of heb je hem eerder gekocht? Want bij een vorige actie in 2013 kreeg je wel korting op de K5II body in ieder geval.
Als ze dan toch moeilijk doen moet die verkoper het maar oplossen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Volgens de verkoper in de winkel ging dat gewoon. (Preim in Aken).
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:28 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog van huis moest vertrekken
Precies, en het mooiste is dat de body bij Preim meer dan 100 Euro goedkoper is dan in Nederland.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:00 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Als ze dan toch moeilijk doen moet die verkoper het maar oplossen.
Ah, dat is slim om ook een kopie elders te hebben. Zolang het maar niet in de cloud is zal het wel goed zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kopie offsite (lees een usb hardeschijf op mijn werk in de kluis) liggen van al mijn digitale foto's, en belangrijke bestanden
? Hij is daar duurder, ¤759 (incl. cashback).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Precies, en het mooiste is dat de body bij Preim meer dan 100 Euro goedkoper is dan in Nederland.
ff een babbeltje en hij is goedkoperquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef xepera9 het volgende:
[..]
? Hij is daar duurder, ¤759 (incl. cashback).
Ah, dat doe je goed!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ff een babbeltje en hij is goedkoper.
Wat is lasagnette? Ik had gisteren lasagna.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef xuryah het volgende:
Wat een hoop kook praat
Mijn pastasalade blijft toch het lekkerst![]()
Vandaag Lasagnette gegetenVriendje had gekookt
Lasagne, maar dan zonder grote vellen maar met kleinequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Wat is lasagnette? Ik had gisteren lasagna.
Oeh vet een laserprinter op zijn ikea'squote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:13 schreef xepera9 het volgende:
Ik moet mijn laserprinter nog in elkaar zetten. Het is een bouwpakket!
Kunst?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef J03llV het volgende:
Yoo,
Iemand die weet waarom de Cloud gate voor het millennium park is gemaakt, of voor chicago is gemaakt? Ook wel The Bean genoemd
[ afbeelding ]
wikipedia? Geen idee of t daar tussen staat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef J03llV het volgende:
Yoo,
Iemand die weet waarom de Cloud gate voor het millennium park is gemaakt, of voor chicago is gemaakt? Ook wel The Bean genoemd
[ afbeelding ]
je bedoelt de gedachte van de kunstenaar?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:25 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jaa maar waarom.. Moet voor cultureel kunstzinnige vorming uitleggen waarom die daar staat..
Ik kan zulke opdrachtjes niet meer doen, maar ik vind het wel fijn als iemand zou kunnen helpen. Als iemand interesse heeft hoor ik het graagquote:Beste vrijwilligers, 5 april as is weer de LCD 2014. Daar worden altijd foto’s gemaakt van de dag. Degene, die het de afgelopen jaren heeft gedaan, is er helaas mee gestopt.
Voordat ik extern op zoek ga naar een fotograaf (en dus kosten zal moeten gaan maken), wilde ik eerst jullie polsen of jullie nog geïnteresseerde (amateur)fotografen weten of het zelf zijn, die het leuk vinden, die dag vast te leggen op foto. De foto’s worden gebruikt op de site, het volgende MN en daar waar er iets over de Stichting moet worden laten zien.
Ik verneem het graag als er een geïnteresseerde is.
In die richting,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je bedoelt de gedachte van de kunstenaar?
datzelfde vraag ik me iedere keer af als ik hier langs rijdtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef J03llV het volgende:
Yoo,
[ afbeelding ]
Je hebt wel moeite vandaag hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
datzelfde vraag ik me iedere keer af als ik hier langs rijdt
( HELE LANGE URL )
Ja het gaat allemaal wat lastig vandaag.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
datzelfde vraag ik me iedere keer af als ik hier langs rijdt
[ afbeelding ]
Veel plezier met puzzelen!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:33 schreef xepera9 het volgende:
Het bouwpakket:
[ afbeelding ]
Heb nog en hoop te doen vanavond.
Mooie actie, ik hoop dat iemand dat wil doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef An24 het volgende:
Dag FOTters,
even een berichtje van mij!
En vriendin van mij is onlangs hersteld van huidkanker. Zij is nu vrijwilliger bij stichting melanoom en voor de landelijke patientendag zoekt men een fotograaf. Dit stuurde mijn vriendin door:
[..]
Ik kan zulke opdrachtjes niet meer doen, maar ik vind het wel fijn als iemand zou kunnen helpen. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag
ja echt ik kom er altijd met dit hoofd voorbijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
HahaDie heb ik ook wel eens gezien ja. Wtf, waarom zet je zoiets levensgroot neer?
Goedenavond. Wat is de locatie? Misschien handig om erbij te zetten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef An24 het volgende:
Dag FOTters,
even een berichtje van mij!
En vriendin van mij is onlangs hersteld van huidkanker. Zij is nu vrijwilliger bij stichting melanoom en voor de landelijke patientendag zoekt men een fotograaf. Dit stuurde mijn vriendin door:
[..]
Ik kan zulke opdrachtjes niet meer doen, maar ik vind het wel fijn als iemand zou kunnen helpen. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag
Ja ik trek elke keer zo'n hoofd:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja echt ik kom er altijd met dit hoofd voorbijEn kom er nogal eens langs.
"The official name however is Cloud Gate as it represents a gate to the city it reflects." http://www.aviewoncities.com/chicago/cloudgate.htm Hier wat aan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef J03llV het volgende:
Yoo,
[ afbeelding ]
Haha, dank je. Denk dat ik het pas morgen doe, want ik ben een usb-kabel vergeten, die zat er niet bij.quote:
Super!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:40 schreef xepera9 het volgende:
[..]
"The official name however is Cloud Gate as it represents a gate to the city it reflects." http://www.aviewoncities.com/chicago/cloudgate.htm Hier wat aan?
Nog een X hier!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Xuryah en Xepera.. Jullie namen lijken teveel op elkaar .. Komt puur door die x hoor
Haha ja ik snap hetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Xuryah en Xepera.. Jullie namen lijken teveel op elkaar .. Komt puur door die x hoor
Dit dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Trouwe klant. Of: ze zien je binnenkomen, schrikken zich rot en zeggen 'laten we hem maar meteen weer ¤100 euro korting geven, anders zitten we de rest van de dag met hem opgescheept'.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het is de 3e camera die ik bij hun koop dus m'n kop is al bekend.
ja jou pik ik er op de een of andere manier weer wel uit. Komt omdat je nick veel op de naam van een vriend van me lijkt.quote:
Haha, ja dat komt puur door die x.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik let ook altijd ontzettend op de avatars...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja jou pik ik er op de een of andere manier weer wel uit. Komt omdat je nick veel op de naam van een vriend van me lijkt.
Ja sorry, moest ook even zoeken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:37 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Goedenavond. Wat is de locatie? Misschien handig om erbij te zetten.
De mijne veranderd ^^ of je moet dat hebben uitstaan hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik let ook altijd ontzettend op de avatars...
Heeft iemand ineens een andere herken ik hem/haar gelijk niet meer op 't forum
Die van mij als Ks. Ksoeriaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:49 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Haha, ja dat komt puur door die x.
Die X van mij spreek je uit als Kh. Maar ja, dat staat er niet bij!
Ja dat denk ik ook weleens.. Maarja anderzijds hier kennen de mensen die me willen/moeten kennen me wel mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die van mij als Ks. Ksoeria
Ooit bedacht door een ex vriendje als nickname voor RunescapeOmg...
Tijd voor een nieuwe nickname eigenlijk
Nee, je naam is best cool.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die van mij als Ks. Ksoeria
Ooit bedacht door een ex vriendje als nickname voor RunescapeOmg...
Tijd voor een nieuwe nickname eigenlijk
Dat kan ik wel hebben...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De mijne veranderd ^^ of je moet dat hebben uitstaan haha
Ja dat is waar. Daarom laat ik het wel zo. Kan sowieso geen nickname veranderen op Fok toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook weleens.. Maarja anderzijds hier kennen de mensen die me willen/moeten kennen me wel mee.
Vooruit dan maar, dan houd ik hem welquote:
je foto resizen. heb je meerdere tooltjes op op internet staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:56 schreef xuryah het volgende:
Ik wil ook een avatar hebben eigenlijk. Maar lukt elke x niet, omdat de plaatjes te groot zijn
Dan resize je ze toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:56 schreef xuryah het volgende:
Ik wil ook een avatar hebben eigenlijk. Maar lukt elke x niet, omdat de plaatjes te groot zijn
haha ik heb er ook nog een met mijn hondjes die de hele tijd veranderd. Maar nu is alweer een tijdje Alan Rickman de sigaar ^^quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat kan ik wel hebben...
die serie hoort nu voor mij bij je nick... Als je ineens wat anders neemt raak ik van de leg
visueel ingesteld als foto-nerd zijnde
Je moet 'm eerst vierkant maken en dan naar 60x60 pixels resizen, eventueel verscherpen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:56 schreef xuryah het volgende:
Worden ze daar niet lelijk van dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
je foto resizen. heb je meerdere tooltjes op op internet staan.
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
Worden ze daar niet lelijk van dan?
Oke ik ga het eventjes proberenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Je moet 'm eerst vierkant maken en dan naar 60x60 pixels resizen, eventueel verscherpen.
Doen gewoon of je nieuw bent enzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oke ik ga het eventjes proberen![]()
Hoop dat jullie me straks nog herkennen
te scherp? Bestaat dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef xepera9 het volgende:
Tja, wat is lelijk. Niet elke afbeelding doet het goed in het klein zeg maar. Die van mij is een beetje te scherp eigenlijk, zie ik nu.
Agh heb ze erger gezien hoor ^^quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef xepera9 het volgende:
Tja, wat is lelijk. Niet elke afbeelding doet het goed in het klein zeg maar. Die van mij is een beetje te scherp eigenlijk, zie ik nu.
Artifacts?quote:
wat deed ik verkeerd dan? het is toch gewoon die BBC code in dat plaatjes url ding kopieren?quote:
Hooiiiii Kim welkom hier..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef xuryah het volgende:
Hoi! Nou ik ben Kim, Xuryah hier...
Ben niet nieuw, maar heb eindelijk een Usericon en nu herkennen jullie me tenminste nog
Geweldig! Aangenaam!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef xuryah het volgende:
Ben niet nieuw, maar heb eindelijk een Usericon en nu herkennen jullie me tenminste nog
Ah, donkere randjes dus. Dat oog voor detail heb ik nog nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Je ziet ze verschijnen on mouse-over: http://www.bargus.org/removingsharpeningartifacts.html
Euh, er zit een flickr knopje, die weet je toch? Je moet gewoon de url van flickr pakken, van die pagina en dan op het flickrknopje drukken en die url invoeren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
wat deed ik verkeerd dan? het is toch gewoon die BBC code in dat plaatjes url ding kopieren?
Veranderen? Daar kunnen wij autistische FOK!kers niet tegenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef xuryah het volgende:
Eigenlijk vind ik mn usericon niet leuk, maar wist ff niks beters want mn laptop is leegDus waarschijnlijk verander ik hem binnenkort weer
Nee ik weet. Daarom juistquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Veranderen? Daar kunnen wij autistische FOK!kers niet tegen
Nee dat wist ik helemaal niet..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, donkere randjes dus. Dat oog voor detail heb ik nog niet
[..]
Euh, er zit een flickr knopje, die weet je toch? Je moet gewoon de url van flickr pakken, van die pagina en dan op het flickrknopje drukken en die url invoeren.
Ik wil jouw hond pikkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee dat wist ik helemaal niet..Ik deed het altijd met dat groene plaatje naast het link kettinkje..
verklaard ook waarom die topics zo snel vol zijn ^^ Al dat gekakelquote:
Ja maar... dat is mijn hondquote:
Naar mens! Zijn we straks allemaal van de legquote:
Noobquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee dat wist ik helemaal niet..Ik deed het altijd met dat groene plaatje naast het link kettinkje..
Ja, vroeger ging het over motoren, stoer doen en bier drinken. Straks gaat 't nog over nagellak, make up en boyszsssquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
verklaard ook waarom die topics zo snel vol zijn ^^ Al dat gekakel
Hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, vroeger ging het over motoren, stoer doen en bier drinken. Straks gaat 't nog over nagellak, make up en boyszsss
Mijn nagel is gebrokenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, vroeger ging het over motoren, stoer doen en bier drinken. Straks gaat 't nog over nagellak, make up en boyszsss
Dat vind ik dan wel weer stoer. Wat voor motor?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn nagel is gebrokenmaar ik heb een motor maakt dat het weer goed ^^ En oh ja een motorrijbewijs haha.
Wat voor meisje dan wel?quote:
Ik heb een Honda Rebel en een Kia Cee'd sportswagon. (Waar trouwens weinig sport aan in hoor ^^)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer stoer. Wat voor motor?
Ik heb citronella (mijn citroen saxo), een racefiets en mountainbike.
Een stoerequote:
Vanwaar de "quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]
DSC_8461 by Thinkk-Pinkk, on Flickr]afbeelding[/url] ]
Omdat die link bij mij niet werkt haha. Maar ik heb ergens gemist dat er tegenwoordig een knopje voor flickr foto's is ofzoquote:
de mijne is niet zo verbouwd haha. Maar ik heb wel een 25 KW. Want toen ik mijn rijbewijs haalde moest ik nog 19 worden.quote:
Hoeft ook niet. Is soms ook erg lastig, dan blijf je bezig omdat je steeds meer ziet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, donkere randjes dus. Dat oog voor detail heb ik nog niet
[..]
Hij doet het nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit is meer mijn motor. kleur komt ook aardig overeen
[ afbeelding ]
ach, ik heb helemaal geen oog voor nabewerken en dat is best wel irritant, maja. Zo is het dan maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:18 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Is soms ook erg lastig, dan blijf je bezig omdat je steeds meer ziet.
Gezellig, zo'n hond in huis. Toen ik trouwens jouw bericht 'quote' zag ik 4 links, dus ja er was wat fout gegaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Omdat die link bij mij niet werkt haha. Maar ik heb ergens gemist dat er tegenwoordig een knopje voor flickr foto's is ofzoHond is verder lief hoor. ligt te slapen dus lekker rustig ^^
motor forum laat blijkbaar niet toe dat hun plaatjes gebruikt wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit is meer mijn motor. kleur komt ook aardig overeen
[ afbeelding ]
Kan je geeneens mee op skivakantie. Daarom wil ik deze:quote:
Tjonge, en dat allemaal als studentquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit is een fijne vakantiebak kan veel zooi in
Dezelfde als wij hebben ook wat kleur enzo betreft
[ afbeelding ]
Is kei gezellig hij is ook nog eens kei lief.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:22 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Gezellig, zo'n hond in huis. Toen ik trouwens jouw bericht 'quote' zag ik 4 links, dus ja er was wat fout gegaan.
Geef mij maar een CCXR in dat gevalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je geeneens mee op skivakantie. Daarom wil ik deze:
[ afbeelding ]
Student? Ik wil weer gaan studeren op thuis studie basis. Hier wordt gewoon gewerkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tjonge, en dat allemaal als student
Dure smaak!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:29 schreef J03llV het volgende:
[..]
Geef mij maar een CCXR in dat gevalOf een Porsche panamera voor de kids evt..
Oh, ik dacht dat je student was, my bad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Student? Ik wil weer gaan studeren op thuis studie basis. Hier wordt gewoon gewerkt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Student? Ik wil weer gaan studeren op thuis studie basis. Hier wordt gewoon gewerkt.
En ook dat maar half trouwens aan mijn kant momenteel. heb geen vaste baan en klus wat bij via mijn vriend zijn bedrijfje.
Achja, moet wat willen bereiken in het leven, heb ik iets om naar toe te werken. Ben overigens pas 17..quote:
Dat zou wel nice zijn en student zijn en dat allemaal kunnen betalen. neh gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dure smaak!
[..]
Oh, ik dacht dat je student was, my bad.
Dan hoor je zelf nog bij de kinderenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:32 schreef J03llV het volgende:
[..]
Achja, moet wat willen bereiken in het leven, heb ik iets om naar toe te werken. Ben overigens pas 17..
Slaaptijd bedoel jequote:
Toekomstplannen kerel, toekomstplannenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan hoor je zelf nog bij de kinderen
Deed ik ook op die leeftijd. Toen wou ik een grote manege met een binnenbak en een zwembad onder het huis..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef J03llV het volgende:
[..]
Toekomstplannen kerel, toekomstplannen
Ik heb alleen de droom van een mooie auto! Kwestie van sparen tot mijn 75e..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
Deed ik ook op die leeftijd. Toen wou ik een grote manege met een binnenbak en een zwembad onder het huis..
Laten we het er maar op houden dat er niks van terecht is gekomen ^^
Als je pech hebt mag je dan van je spaargeld gaan leven omdat er bijna geen pensioen meer valt op te bouwenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:35 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik heb alleen de droom van een mooie auto! Kwestie van sparen tot mijn 75e..
Jij bent ook nog jong, dus alles kan nogquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Deed ik ook op die leeftijd. Toen wou ik een grote manege met een binnenbak en een zwembad onder het huis..
Laten we het er maar op houden dat er niks van terecht is gekomen ^^
Dat is waar, men moet tegenwoordig netto 4k p/maand gaan verdienen op fatsoenlijk te levenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als je pech hebt mag je dan van je spaargeld gaan leven omdat er bijna geen pensioen meer valt op te bouwen
Ja klinkt heel stom misschien maar mijn vriend en ik zouden ooit weleens een camping willen beginnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jij bent ook nog jong, dus alles kan nog
Met de helft lukt het ook prima hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:37 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dat is waar, men moet tegenwoordig netto 4k p/maand gaan verdienen op fatsoenlijk te leven(Bij wijze van )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |