Eten vanuit een zonnekap met lensdop?quote:
I know. Maja, vakantierituelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dit is al heel simpel. 3 minuten voorbereiding, en 7 minuten koken.
Over de nostalgie kan ik je niet tegenspreken en ik ben het wel met je eens dat je heel erg kan genieten van een simpel en goedkoop drankje nadat je je hebt afgebeuld.
Nu al thuis? Ik moet nog weggaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:22 schreef J03llV het volgende:
Weer thuis, vreetfestijn mag beginnen.. Zo'n dag maakt je wel hongerig
Nu al? Ben vanaf 8 uur weggeweestquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu al thuis? Ik moet nog weggaan
Ik vanaf half 7quote:
Nee is niet suf ik ken dat gevoel heel goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
I know. Maja, vakantierituelenIk zal ook niet snel meer zo van een BBQ genieten als van de keer dat we boven aan een clif van 50 meter, uitkijkend naar de zonsondergang zaten met een biertje erbij. Goedkope worstjes, slechte humor en spaanse muziek uit een radiotje die je precies goed neer moest leggen
Dat zijn mijn soort momenten. Al klinkt het vast heel suf.
Volgens de verkoper in de winkel ging dat gewoon. (Preim in Aken).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:21 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Jeetje, lekker handig dat ze dat er dus niet even bijzeggen. Ik heb wel een document van de importeur gezien, maar daarbij is mij niks opgevallen over andere types of combinaties voor de cashback.
...Ik heb nog even gezocht en hier staan de voorwaarden (.pdf). Daar staat de K5II niet bij.Maar goed, als je het bevestigd hebt gekregen zal dat toch wel gelden. Of heb je hem eerder gekocht? Want bij een vorige actie in 2013 kreeg je wel korting op de K5II body in ieder geval.
Als ze dan toch moeilijk doen moet die verkoper het maar oplossen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Volgens de verkoper in de winkel ging dat gewoon. (Preim in Aken).
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:28 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog van huis moest vertrekken
Precies, en het mooiste is dat de body bij Preim meer dan 100 Euro goedkoper is dan in Nederland.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:00 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Als ze dan toch moeilijk doen moet die verkoper het maar oplossen.
Ah, dat is slim om ook een kopie elders te hebben. Zolang het maar niet in de cloud is zal het wel goed zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kopie offsite (lees een usb hardeschijf op mijn werk in de kluis) liggen van al mijn digitale foto's, en belangrijke bestanden
? Hij is daar duurder, ¤759 (incl. cashback).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Precies, en het mooiste is dat de body bij Preim meer dan 100 Euro goedkoper is dan in Nederland.
ff een babbeltje en hij is goedkoperquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef xepera9 het volgende:
[..]
? Hij is daar duurder, ¤759 (incl. cashback).
Ah, dat doe je goed!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ff een babbeltje en hij is goedkoper.
Wat is lasagnette? Ik had gisteren lasagna.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef xuryah het volgende:
Wat een hoop kook praat
Mijn pastasalade blijft toch het lekkerst![]()
Vandaag Lasagnette gegetenVriendje had gekookt
Lasagne, maar dan zonder grote vellen maar met kleinequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Wat is lasagnette? Ik had gisteren lasagna.
Oeh vet een laserprinter op zijn ikea'squote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:13 schreef xepera9 het volgende:
Ik moet mijn laserprinter nog in elkaar zetten. Het is een bouwpakket!
Kunst?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef J03llV het volgende:
Yoo,
Iemand die weet waarom de Cloud gate voor het millennium park is gemaakt, of voor chicago is gemaakt? Ook wel The Bean genoemd
[ afbeelding ]
wikipedia? Geen idee of t daar tussen staat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef J03llV het volgende:
Yoo,
Iemand die weet waarom de Cloud gate voor het millennium park is gemaakt, of voor chicago is gemaakt? Ook wel The Bean genoemd
[ afbeelding ]
je bedoelt de gedachte van de kunstenaar?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:25 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jaa maar waarom.. Moet voor cultureel kunstzinnige vorming uitleggen waarom die daar staat..
Ik kan zulke opdrachtjes niet meer doen, maar ik vind het wel fijn als iemand zou kunnen helpen. Als iemand interesse heeft hoor ik het graagquote:Beste vrijwilligers, 5 april as is weer de LCD 2014. Daar worden altijd foto’s gemaakt van de dag. Degene, die het de afgelopen jaren heeft gedaan, is er helaas mee gestopt.
Voordat ik extern op zoek ga naar een fotograaf (en dus kosten zal moeten gaan maken), wilde ik eerst jullie polsen of jullie nog geļnteresseerde (amateur)fotografen weten of het zelf zijn, die het leuk vinden, die dag vast te leggen op foto. De foto’s worden gebruikt op de site, het volgende MN en daar waar er iets over de Stichting moet worden laten zien.
Ik verneem het graag als er een geļnteresseerde is.
In die richting,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je bedoelt de gedachte van de kunstenaar?
datzelfde vraag ik me iedere keer af als ik hier langs rijdtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef J03llV het volgende:
Yoo,
[ afbeelding ]
Je hebt wel moeite vandaag hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
datzelfde vraag ik me iedere keer af als ik hier langs rijdt
( HELE LANGE URL )
Ja het gaat allemaal wat lastig vandaag.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
datzelfde vraag ik me iedere keer af als ik hier langs rijdt
[ afbeelding ]
Veel plezier met puzzelen!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:33 schreef xepera9 het volgende:
Het bouwpakket:
[ afbeelding ]
Heb nog en hoop te doen vanavond.
Mooie actie, ik hoop dat iemand dat wil doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef An24 het volgende:
Dag FOTters,
even een berichtje van mij!
En vriendin van mij is onlangs hersteld van huidkanker. Zij is nu vrijwilliger bij stichting melanoom en voor de landelijke patientendag zoekt men een fotograaf. Dit stuurde mijn vriendin door:
[..]
Ik kan zulke opdrachtjes niet meer doen, maar ik vind het wel fijn als iemand zou kunnen helpen. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag
ja echt ik kom er altijd met dit hoofd voorbijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
HahaDie heb ik ook wel eens gezien ja. Wtf, waarom zet je zoiets levensgroot neer?
Goedenavond. Wat is de locatie? Misschien handig om erbij te zetten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef An24 het volgende:
Dag FOTters,
even een berichtje van mij!
En vriendin van mij is onlangs hersteld van huidkanker. Zij is nu vrijwilliger bij stichting melanoom en voor de landelijke patientendag zoekt men een fotograaf. Dit stuurde mijn vriendin door:
[..]
Ik kan zulke opdrachtjes niet meer doen, maar ik vind het wel fijn als iemand zou kunnen helpen. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag
Ja ik trek elke keer zo'n hoofd:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja echt ik kom er altijd met dit hoofd voorbijEn kom er nogal eens langs.
"The official name however is Cloud Gate as it represents a gate to the city it reflects." http://www.aviewoncities.com/chicago/cloudgate.htm Hier wat aan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef J03llV het volgende:
Yoo,
[ afbeelding ]
Haha, dank je. Denk dat ik het pas morgen doe, want ik ben een usb-kabel vergeten, die zat er niet bij.quote:
Super!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:40 schreef xepera9 het volgende:
[..]
"The official name however is Cloud Gate as it represents a gate to the city it reflects." http://www.aviewoncities.com/chicago/cloudgate.htm Hier wat aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |