te scherp? Bestaat dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef xepera9 het volgende:
Tja, wat is lelijk. Niet elke afbeelding doet het goed in het klein zeg maar. Die van mij is een beetje te scherp eigenlijk, zie ik nu.
Agh heb ze erger gezien hoor ^^quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:00 schreef xepera9 het volgende:
Tja, wat is lelijk. Niet elke afbeelding doet het goed in het klein zeg maar. Die van mij is een beetje te scherp eigenlijk, zie ik nu.
Artifacts?quote:
wat deed ik verkeerd dan? het is toch gewoon die BBC code in dat plaatjes url ding kopieren?quote:
Hooiiiii Kim welkom hier..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef xuryah het volgende:
Hoi! Nou ik ben Kim, Xuryah hier...
Ben niet nieuw, maar heb eindelijk een Usericon en nu herkennen jullie me tenminste nog
Geweldig! Aangenaam!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef xuryah het volgende:
Ben niet nieuw, maar heb eindelijk een Usericon en nu herkennen jullie me tenminste nog
Ah, donkere randjes dus. Dat oog voor detail heb ik nog nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Je ziet ze verschijnen on mouse-over: http://www.bargus.org/removingsharpeningartifacts.html
Euh, er zit een flickr knopje, die weet je toch? Je moet gewoon de url van flickr pakken, van die pagina en dan op het flickrknopje drukken en die url invoeren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
wat deed ik verkeerd dan? het is toch gewoon die BBC code in dat plaatjes url ding kopieren?
Veranderen? Daar kunnen wij autistische FOK!kers niet tegenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef xuryah het volgende:
Eigenlijk vind ik mn usericon niet leuk, maar wist ff niks beters want mn laptop is leegDus waarschijnlijk verander ik hem binnenkort weer
Nee ik weet. Daarom juistquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Veranderen? Daar kunnen wij autistische FOK!kers niet tegen
Nee dat wist ik helemaal niet..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, donkere randjes dus. Dat oog voor detail heb ik nog niet
[..]
Euh, er zit een flickr knopje, die weet je toch? Je moet gewoon de url van flickr pakken, van die pagina en dan op het flickrknopje drukken en die url invoeren.
Ik wil jouw hond pikkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee dat wist ik helemaal niet..Ik deed het altijd met dat groene plaatje naast het link kettinkje..
verklaard ook waarom die topics zo snel vol zijn ^^ Al dat gekakelquote:
Ja maar... dat is mijn hondquote:
Naar mens! Zijn we straks allemaal van de legquote:
Noobquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee dat wist ik helemaal niet..Ik deed het altijd met dat groene plaatje naast het link kettinkje..
Ja, vroeger ging het over motoren, stoer doen en bier drinken. Straks gaat 't nog over nagellak, make up en boyszsssquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
verklaard ook waarom die topics zo snel vol zijn ^^ Al dat gekakel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |