Nog een X hier!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Xuryah en Xepera.. Jullie namen lijken teveel op elkaar .. Komt puur door die x hoor
Haha ja ik snap hetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Xuryah en Xepera.. Jullie namen lijken teveel op elkaar .. Komt puur door die x hoor
Dit dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Trouwe klant. Of: ze zien je binnenkomen, schrikken zich rot en zeggen 'laten we hem maar meteen weer ¤100 euro korting geven, anders zitten we de rest van de dag met hem opgescheept'.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het is de 3e camera die ik bij hun koop dus m'n kop is al bekend.
ja jou pik ik er op de een of andere manier weer wel uit. Komt omdat je nick veel op de naam van een vriend van me lijkt.quote:
Haha, ja dat komt puur door die x.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik let ook altijd ontzettend op de avatars...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja jou pik ik er op de een of andere manier weer wel uit. Komt omdat je nick veel op de naam van een vriend van me lijkt.
Ja sorry, moest ook even zoeken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:37 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Goedenavond. Wat is de locatie? Misschien handig om erbij te zetten.
De mijne veranderd ^^ of je moet dat hebben uitstaan hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik let ook altijd ontzettend op de avatars...
Heeft iemand ineens een andere herken ik hem/haar gelijk niet meer op 't forum
Die van mij als Ks. Ksoeriaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:49 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Haha, ja dat komt puur door die x.
Die X van mij spreek je uit als Kh. Maar ja, dat staat er niet bij!
Ja dat denk ik ook weleens.. Maarja anderzijds hier kennen de mensen die me willen/moeten kennen me wel mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die van mij als Ks. Ksoeria
Ooit bedacht door een ex vriendje als nickname voor RunescapeOmg...
Tijd voor een nieuwe nickname eigenlijk
Nee, je naam is best cool.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die van mij als Ks. Ksoeria
Ooit bedacht door een ex vriendje als nickname voor RunescapeOmg...
Tijd voor een nieuwe nickname eigenlijk
Dat kan ik wel hebben...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De mijne veranderd ^^ of je moet dat hebben uitstaan haha
Ja dat is waar. Daarom laat ik het wel zo. Kan sowieso geen nickname veranderen op Fok toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook weleens.. Maarja anderzijds hier kennen de mensen die me willen/moeten kennen me wel mee.
Vooruit dan maar, dan houd ik hem welquote:
je foto resizen. heb je meerdere tooltjes op op internet staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:56 schreef xuryah het volgende:
Ik wil ook een avatar hebben eigenlijk. Maar lukt elke x niet, omdat de plaatjes te groot zijn
Dan resize je ze toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:56 schreef xuryah het volgende:
Ik wil ook een avatar hebben eigenlijk. Maar lukt elke x niet, omdat de plaatjes te groot zijn
haha ik heb er ook nog een met mijn hondjes die de hele tijd veranderd. Maar nu is alweer een tijdje Alan Rickman de sigaar ^^quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat kan ik wel hebben...
die serie hoort nu voor mij bij je nick... Als je ineens wat anders neemt raak ik van de leg
visueel ingesteld als foto-nerd zijnde
Je moet 'm eerst vierkant maken en dan naar 60x60 pixels resizen, eventueel verscherpen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:56 schreef xuryah het volgende:
Worden ze daar niet lelijk van dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
je foto resizen. heb je meerdere tooltjes op op internet staan.
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
Worden ze daar niet lelijk van dan?
Oke ik ga het eventjes proberenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Je moet 'm eerst vierkant maken en dan naar 60x60 pixels resizen, eventueel verscherpen.
Doen gewoon of je nieuw bent enzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oke ik ga het eventjes proberen![]()
Hoop dat jullie me straks nog herkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |