Nee, dat is het geld op je rekening zienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Facturen schrijven, leukste wat er is
Ja true, krijg nog steeds wat van lui uit Oktoberquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, dat is het geld op je rekening zien
Ik heb zelf een kopie offsite (lees een usb hardeschijf op mijn werk in de kluis) liggen van al mijn digitale foto's, en belangrijke bestandenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:04 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Ik zou dat zo niet kunnen bedenken, maar tijden veranderen. Of: stel dat de jpeg's en tiff's ineens spontaan oplossen maar de RAW's het nog wel even uithouden? Of dat je huis is afgebrand en je hoopt dat de fotograaf nog wel wat heeft bewaard. Die zijn meestal erg zuinig opfoto's. (Of andersom dan, dat de RAW's van de fotograaf zijn verbrand).
Ik heb ook idd een volledige backup van de MBp en de MBa 200km verderop liggenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kopie offsite (lees een usb hardeschijf op mijn werk in de kluis) liggen van al mijn digitale foto's, en belangrijke bestanden
Dat denk ik altijd *nadat* er iets gebeurd is... "Crap.. van wanneer is mijn laatste backup"quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet echt de foto's van La palma back-uppen.. Ik sprong zowat in paniek modus toen die laptop er pas mee kapte.
Dat is echt hel. Ik had het na de vakantie in Noorwegen. Vooraf volledige back up. Tijdens vakaantie alle foto's op de laptop gezet. Eerste dag thuis: harddisk crash. Onderweg 20 foto's online gegooid. Dat is alles wat ik nog over hadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet echt de foto's van La palma back-uppen.. Ik sprong zowat in paniek modus toen die laptop er pas mee kapte.
Mja ik heb meestal alleen de ipad bij op vakantie. en wissel regelmatig af van geheugenkaartje. Dus steeds als we iets belangrijks hebben gehad. Bijvoorbeeld op la palma de caldera enzo. Dan wissel ik van kaartje en berg de gebruikte veilig op. Meer kun je bijna niet doen denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat is echt hel. Ik had het na de vakantie in Noorwegen. Vooraf volledige back up. Tijdens vakaantie alle foto's op de laptop gezet. Eerste dag thuis: harddisk crash. Onderweg 20 foto's online gegooid. Dat is alles wat ik nog over had![]()
Tegenwoordis als ik op lange reis ga (en laptop mee gaat) dan doe ik onderweg dus ook backupjes draaien. En als het kan dan gooi ik het onderweg alvast op flickr in een verborgen mapje
Spideroak bv?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
Eigenlijk zouden er voor luie honden als mij automatische programma's zijn die dat automatisch in de cloud gooien ofzo. MAja, te lui om uit te zoeken. Vanavond maar ff de backup harddisk aan mijn laptop hangen. Of morgen
Ze zijn er wel van die programma's of tenminste een vriend van me heeft dat. Maar het zou ook goed kunnen zijn dat hij dat zelf gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
Eigenlijk zouden er voor luie honden als mij automatische programma's zijn die dat automatisch in de cloud gooien ofzo. MAja, te lui om uit te zoeken. Vanavond maar ff de backup harddisk aan mijn laptop hangen. Of morgen
Wel weer duur... Heb al heel wat RAW foto's staan.quote:
Zo gooi ik altijd wel de slechte JPG's weg.. maar vergeet vervolgens de RAW's mee weg te gooien ^^quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel weer duur... Heb al heel wat RAW foto's staan.
Al moet ik eigenlijk eens tijd maken om die hele zooi nog eens uit te zoeken en de echt slechte raw's weg te gooien.
Ze vreten toch geen brood?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo gooi ik altijd wel de slechte JPG's weg.. maar vergeet vervolgens de RAW's mee weg te gooien ^^
Wel hoor. Heb nu denk 300 gig aan foto'squote:
https://mega.co.nz/quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel weer duur... Heb al heel wat RAW foto's staan.
Al moet ik eigenlijk eens tijd maken om die hele zooi nog eens uit te zoeken en de echt slechte raw's weg te gooien.
Wow, hoe kan dat zo goedkoop zijn? 8 dollar per maand, dat is 6 euro?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
https://mega.co.nz/
Kun je voorlopig mee vooruit
Zonde van de ruimte. Zie niet in waarom ik ze wel zou laten staan ^^quote:
Bij mij zegt de website 8,33 EUR per maand...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wow, hoe kan dat zo goedkoop zijn? 8 dollar per maand, dat is 6 euro?
Ik ben mijn leesbril kwijtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Bij mij zegt de website 8,33 EUR per maand...
Pannenkoeken van gisterenquote:
Lekker maar niet vandaag haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben vandaag lui en doe simpel: uitsmijtertje.
Eigenlijk een beetje hetzelfde lekker maar niet vandaag hahaquote:
Karbonades met aardappels en een fijne groene saladequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |