Wel hoor. Heb nu denk 300 gig aan foto'squote:
https://mega.co.nz/quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel weer duur... Heb al heel wat RAW foto's staan.
Al moet ik eigenlijk eens tijd maken om die hele zooi nog eens uit te zoeken en de echt slechte raw's weg te gooien.
Wow, hoe kan dat zo goedkoop zijn? 8 dollar per maand, dat is 6 euro?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
https://mega.co.nz/
Kun je voorlopig mee vooruit
Zonde van de ruimte. Zie niet in waarom ik ze wel zou laten staan ^^quote:
Bij mij zegt de website 8,33 EUR per maand...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wow, hoe kan dat zo goedkoop zijn? 8 dollar per maand, dat is 6 euro?
Ik ben mijn leesbril kwijtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Bij mij zegt de website 8,33 EUR per maand...
Pannenkoeken van gisterenquote:
Lekker maar niet vandaag haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben vandaag lui en doe simpel: uitsmijtertje.
Eigenlijk een beetje hetzelfde lekker maar niet vandaag hahaquote:
Karbonades met aardappels en een fijne groene saladequote:
Pasta salade is wel lekker. Maar gisteren ook al salade op. Mijn vriend ziet me aankomen ^^quote:
Tegen pasta met tomaat/komkommer/mozzarella/hamreepjes/olijven/zilveruitjes en wat dressing zegt toch niemand nee?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Pasta salade is wel lekker. Maar gisteren ook al salade op. Mijn vriend ziet me aankomen ^^
Ach, twee pannetjes, bakken maar. Half uurtje klaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ook een goed plan hoewel ik daar dan ook langer de keuken voor in moet.
Morgen eten we boerenkoolstamp met een gehaktbal..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef m1st1g het volgende:
Morgen wel iets uitgebreider, stoofvlees met rodekool .
Hier staat kabeljauw voor donderdag op het menu.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef Merlijn het volgende:
Ik gok iets met vis, aangezien onze vriezer vol ligt met het spul
Vissticks?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef Merlijn het volgende:
Ik gok iets met vis, aangezien onze vriezer vol ligt met het spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |