Hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, vroeger ging het over motoren, stoer doen en bier drinken. Straks gaat 't nog over nagellak, make up en boyszsss
Mijn nagel is gebrokenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, vroeger ging het over motoren, stoer doen en bier drinken. Straks gaat 't nog over nagellak, make up en boyszsss
Dat vind ik dan wel weer stoer. Wat voor motor?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn nagel is gebrokenmaar ik heb een motor maakt dat het weer goed ^^ En oh ja een motorrijbewijs haha.
Wat voor meisje dan wel?quote:
Ik heb een Honda Rebel en een Kia Cee'd sportswagon. (Waar trouwens weinig sport aan in hoor ^^)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer stoer. Wat voor motor?
Ik heb citronella (mijn citroen saxo), een racefiets en mountainbike.
Een stoerequote:
Vanwaar de "quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]
DSC_8461 by Thinkk-Pinkk, on Flickr]afbeelding[/url] ]
Omdat die link bij mij niet werkt haha. Maar ik heb ergens gemist dat er tegenwoordig een knopje voor flickr foto's is ofzoquote:
de mijne is niet zo verbouwd haha. Maar ik heb wel een 25 KW. Want toen ik mijn rijbewijs haalde moest ik nog 19 worden.quote:
Hoeft ook niet. Is soms ook erg lastig, dan blijf je bezig omdat je steeds meer ziet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, donkere randjes dus. Dat oog voor detail heb ik nog niet
[..]
Hij doet het nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit is meer mijn motor. kleur komt ook aardig overeen
[ afbeelding ]
ach, ik heb helemaal geen oog voor nabewerken en dat is best wel irritant, maja. Zo is het dan maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:18 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Is soms ook erg lastig, dan blijf je bezig omdat je steeds meer ziet.
Gezellig, zo'n hond in huis. Toen ik trouwens jouw bericht 'quote' zag ik 4 links, dus ja er was wat fout gegaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Omdat die link bij mij niet werkt haha. Maar ik heb ergens gemist dat er tegenwoordig een knopje voor flickr foto's is ofzoHond is verder lief hoor. ligt te slapen dus lekker rustig ^^
motor forum laat blijkbaar niet toe dat hun plaatjes gebruikt wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit is meer mijn motor. kleur komt ook aardig overeen
[ afbeelding ]
Kan je geeneens mee op skivakantie. Daarom wil ik deze:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |