Tjonge, en dat allemaal als studentquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit is een fijne vakantiebak kan veel zooi in
Dezelfde als wij hebben ook wat kleur enzo betreft
[ afbeelding ]
Is kei gezellig hij is ook nog eens kei lief.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:22 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Gezellig, zo'n hond in huis. Toen ik trouwens jouw bericht 'quote' zag ik 4 links, dus ja er was wat fout gegaan.
Geef mij maar een CCXR in dat gevalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je geeneens mee op skivakantie. Daarom wil ik deze:
[ afbeelding ]
Student? Ik wil weer gaan studeren op thuis studie basis. Hier wordt gewoon gewerkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tjonge, en dat allemaal als student
Dure smaak!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:29 schreef J03llV het volgende:
[..]
Geef mij maar een CCXR in dat gevalOf een Porsche panamera voor de kids evt..
Oh, ik dacht dat je student was, my bad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Student? Ik wil weer gaan studeren op thuis studie basis. Hier wordt gewoon gewerkt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Student? Ik wil weer gaan studeren op thuis studie basis. Hier wordt gewoon gewerkt.
En ook dat maar half trouwens aan mijn kant momenteel. heb geen vaste baan en klus wat bij via mijn vriend zijn bedrijfje.
Achja, moet wat willen bereiken in het leven, heb ik iets om naar toe te werken. Ben overigens pas 17..quote:
Dat zou wel nice zijn en student zijn en dat allemaal kunnen betalen. neh gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dure smaak!
[..]
Oh, ik dacht dat je student was, my bad.
Dan hoor je zelf nog bij de kinderenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:32 schreef J03llV het volgende:
[..]
Achja, moet wat willen bereiken in het leven, heb ik iets om naar toe te werken. Ben overigens pas 17..
Slaaptijd bedoel jequote:
Toekomstplannen kerel, toekomstplannenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan hoor je zelf nog bij de kinderen
Deed ik ook op die leeftijd. Toen wou ik een grote manege met een binnenbak en een zwembad onder het huis..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef J03llV het volgende:
[..]
Toekomstplannen kerel, toekomstplannen
Ik heb alleen de droom van een mooie auto! Kwestie van sparen tot mijn 75e..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
Deed ik ook op die leeftijd. Toen wou ik een grote manege met een binnenbak en een zwembad onder het huis..
Laten we het er maar op houden dat er niks van terecht is gekomen ^^
Als je pech hebt mag je dan van je spaargeld gaan leven omdat er bijna geen pensioen meer valt op te bouwenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:35 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik heb alleen de droom van een mooie auto! Kwestie van sparen tot mijn 75e..
Jij bent ook nog jong, dus alles kan nogquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Deed ik ook op die leeftijd. Toen wou ik een grote manege met een binnenbak en een zwembad onder het huis..
Laten we het er maar op houden dat er niks van terecht is gekomen ^^
Dat is waar, men moet tegenwoordig netto 4k p/maand gaan verdienen op fatsoenlijk te levenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als je pech hebt mag je dan van je spaargeld gaan leven omdat er bijna geen pensioen meer valt op te bouwen
Ja klinkt heel stom misschien maar mijn vriend en ik zouden ooit weleens een camping willen beginnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jij bent ook nog jong, dus alles kan nog
Met de helft lukt het ook prima hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:37 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dat is waar, men moet tegenwoordig netto 4k p/maand gaan verdienen op fatsoenlijk te leven(Bij wijze van )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |