Ik heb pas de 8-16 fish voor Crop van Sigma gekocht. Nog niet serieus kunnen proberen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net een 8mm samyang pro fish eye II besteld, eens kijken wat die op FF doet tegenover de 14mm
Dat zegt me allemaal niks. Alleen IPS weet ik. Zoiets zoek ik dan ook, maar is duur. Dus ik hoopte dat er iets zou zijn wat net wat goedkoper wasquote:Op maandag 20 januari 2014 23:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
1080P (4K op een laptop zou ik (nu en straks) niet aan beginnen) met een (vorm van) IPS, PLS, MVA e.d. Geen TN. Die eerdere technieken zorgen o.a. voor betere kijkhoek en betere kleurproductie.
Misschien ook een idee om een externe, losse monitor te gebruiken. Doe ik waarschijnlijk als mijn laptop er mee ophoudt. Wordt het een W8 tablet (bijv. Surface Pro) met eventueel losse monitor en toestenbord/muis.
Dell Ultrasharp U2312HMquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:11 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat zegt me allemaal niks. Alleen IPS weet ik. Zoiets zoek ik dan ook, maar is duur. Dus ik hoopte dat er iets zou zijn wat net wat goedkoper was
Losse monitor gaat hem niet worden. Mijn laptop heb ik al verkocht, die kon geen paintshop aan.
Nu mag ik tot ik een eigen laptop heb de laptop lenen van mn vriend..
Ik moet 'm nog aanvragen. Heb je de originele documenten van de Pentax importeur gelezen? En er kan zelfs meer dan dat, ik heb de mijne in Duitsland gekocht, gebeld met de Pentax importeur en bevestigd gekregen dat ik dan ook gewoon de cashback krijg. Aanvragen moet ik 'm nog, had 't wat druk de laatste tijd.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:08 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Er stond "op alle kits" van de K5II en de K5IIs (body). Dit stond op meerdere websites. Oh, het staat nu nog op de website van Foka. Bij de K5II body staat niet "krijg ¤100 terug".
Maar het gold dus wél voor de K5II body? Heb jij de cashback al ontvangen, of duurt dat erg lang?
fijn lensjequote:Op maandag 20 januari 2014 23:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net een 8mm samyang pro fish eye II besteld, eens kijken wat die op FF doet tegenover de 14mm
Blijven drama dingen. Uit mijn Citrix tijd (vroegah!) het eerst wat ik eruit knikkerde en overging op hybrid profiles.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:14 schreef Ynske het volgende:
Roaming profiles
t word alleen maar erger
Het is dinsdag?!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vriend heeft ook een flinke tijd vast gestaan. Het is weer zo'n maandag ^^
Je hebt gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |