Toch wel over 2 wedstrijdenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Schijnt vandaag trouwens spoedoverleg te zijn in Zeist over de wedstrijd van woensdag.
Inderdaad.quote:
quote:
Dan weer zo'n maatregel met alleen kinderen en vrouwen op de tribunequote:Op maandag 20 januari 2014 11:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of zonder publiek
Het gniffelen waard.
Sfeer was daar toen stukken beter dan normaal.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan weer zo'n maatregel met alleen kinderen en vrouwen op de tribune
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog gefeliciteerd trouwens mannen, fel en goed gespeeld, woensdag ook doen dan kan 't nog leuk worden voor jullie.
Vorige 7 jaar 1x gelijk, 6x verloren las ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:45 schreef DonRaja het volgende:
Lekker een keer de 2e seizoenshelft beginnen met een goed resultaat. Het zal wel niet zo zijn, maar voor mijn gevoel was het altijd klote in de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar...
Stond laatst in het AD stuk over en klopt ook wel. 05/06 winst op Vitesse, daarna verliezen van o.a. NAC, Heerenveen, VVV, vorig jaar ajax. Afgelopen 15 jaar (gister niet meegerekend) in totaal 17 punten in 1e wedstrijd na de winterstop. Ofwel ja, het is vrijwel altijd klotequote:Op maandag 20 januari 2014 11:45 schreef DonRaja het volgende:
Lekker een keer de 2e seizoenshelft beginnen met een goed resultaat. Het zal wel niet zo zijn, maar voor mijn gevoel was het altijd klote in de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar...
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vorige 7 jaar 1x gelijk, 6x verloren las ik.
Ok, het lag dus een keer niet aan mij.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Stond laatst in het AD stuk over en klopt ook wel. 05/06 winst op Vitesse, daarna verliezen van o.a. NAC, Heerenveen, VVV, vorig jaar ajax. Afgelopen 15 jaar (gister niet meegerekend) in totaal 17 punten in 1e wedstrijd na de winterstop. Ofwel ja, het is vrijwel altijd klote
Ik ben het hier mee eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:45 schreef DonRaja het volgende:
Ja, las ik ook. Ik kon wel janken gisteren, dacht dat z'n knie weer naar de klote was.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Ok, het lag dus een keer niet aan mij.![]()
Gelukkig JPB geen zware blessure las ik.
Ach, we hebben Armenteros toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hadden we die Manu niet moeten houden voor de breedte nu Sisse pleitte is?
Nee, Manu is te slecht. Niet dat Verhoek, Goossens en Armenteros nou zo goed zijn, maar Manu is simpelweg te slechtquote:Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien wel, maar we hebben verhoek en Goossens nog. Daarnaast kan schaken nog naar links en boetius eventueel naar rechts. Vilhena zou ook nog kunnen op rechts/linksbuiten.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ja maar er gaat tenminste nog dreiging van die Manu uitquote:Op maandag 20 januari 2014 11:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, Manu is te slecht. Niet dat Verhoek, Goossens en Armenteros nou zo goed zijn, maar Manu is simpelweg te slecht
op de trein naar Duitslandquote:Op maandag 20 januari 2014 11:55 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is er gebeurd met die marokkaan van jullie, die Hachabar ofzo.
Speelt in Duitsland bij Arminia Bielefeld. Geen idee eigenlijk hoe die het daar doetquote:Op maandag 20 januari 2014 11:55 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zag dus alleen een samenvatting. Daar zag het er helemaal creepy uit: je zag hem vanuit het niets ineens vallen...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, las ik ook. Ik kon wel janken gisteren, dacht dat z'n knie weer naar de klote was.
Huh, voor jullie is de 2e seizoenshelft toch altijd pas het échte begin v/d competitie?quote:
In de wedstrijd zag ik ook geen aanleiding, dacht dat het er zo inschoot. En toen dat hinken de trap opquote:Op maandag 20 januari 2014 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag dus alleen een samenvatting. Daar zag het er helemaal creepy uit: je zag hem vanuit het niets ineens vallen...
9 wedstrijden, 1 doelpunt. Van die 9 keer 6 keer als invaller het veld betreden.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Speelt in Duitsland bij Arminia Bielefeld. Geen idee eigenlijk hoe die het daar doet
Ik kan me niet anders herinneren dan dat Ajax de eerste maand na de winterstop ook altijd kut presteert.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh, voor jullie is de 2e seizoenshelft toch altijd pas het échte begin v/d competitie?
Wel een oprecht aardige gast.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:27 schreef Grifte het volgende:
Was wel weer mooi voor de wedstrijd, stond die Obelix (bekend van voetbalfans) even al die vlaggendragers op het veld te dirigeren.
Uiteraard helemaal alleen
Dat was AZ - Ajax. Wel scherp blijven héquote:Op maandag 20 januari 2014 12:13 schreef Dven het volgende:
DonRaja resultaten na winterstop
:
2010/2011
Ajax - Feyenoord 2-0
Utrecht - Ajax 3- 0
2011/2012
Ajax - AZ 1-1
Feyenoord - Ajax 4-2
Ajax - Utrecht 0-2
2012/2013
Vitesse - Ajax 3-2
Venlo - Ajax 0-3
Ajax - Roda JC 1-1
Niet fantastisch dus. Nu weer OT
Ahquote:Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat was AZ - Ajax. Wel scherp blijven hé
Ga eens weg met je 020-geneuzel.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah
Bleef een kutperiode. Zag ons nooit kampioen worden
Maar uiteindelijk
Oke Elanquote:
Voor wie? Feyenoord kan er niks aan doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:21 schreef Elan het volgende:
Na de Snavels uit zal het wel klaar zijn met Feyenoorders die op allerlei vakken ziiten waar ze totaal niets te zoeken hebben.
Zullen wel sancties komen denken jullie niet?
Ja, lekker! Hij heeft geheel meegedaan aan de uitlooptraining.quote:
[/quote]quote:[quote]Politie werkt samen bij weren Feyenoord-aanhang uit Arena
De Amsterdamse politie werkt samen met collega's van de Rotterdamse voetbaleenheid om te voorkomen dat Feyenoord-supporters woensdag massaal de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord bezoeken.
Foto: ANP
Uit-supporters zijn niet toegestaan bij het duel in de Amsterdam Arena. "We gaan er dan ook voor zorgen dat ze niet in het stadion komen", laat een woordvoerder van de Amsterdamse politie weten.
Op internet circuleren sinds het besluit dat het uitvak in het Ajaxstadion leeg blijft geruchten dat mogelijk wel duizend tot vijftienhonderd Feyenoord-supporters naar de Arena willen komen.
Wie had ook alweer dat plaatje van de biometrische controle?quote:Politie werkt samen bij weren Feyenoord-aanhang uit Arena
De Amsterdamse politie werkt samen met collega's van de Rotterdamse voetbaleenheid om te voorkomen dat Feyenoord-supporters woensdag massaal de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord bezoeken.
Uit-supporters zijn niet toegestaan bij het duel in de Amsterdam Arena. "We gaan er dan ook voor zorgen dat ze niet in het stadion komen", laat een woordvoerder van de Amsterdamse politie weten.
Op internet circuleren sinds het besluit dat het uitvak in het Ajaxstadion leeg blijft geruchten dat mogelijk wel duizend tot vijftienhonderd Feyenoord-supporters naar de Arena willen komen.
"Wij hebben ook geluiden gehoord dat er veel kaarten voor de thuisvakken in handen zijn van Feyenoord-supporters. Ze zijn echter niet welkom, dus we werken samen met de Rotterdamse voetbaleenheid om ze buiten Amsterdam te houden."
Geen zin
"Wellicht dat een enkeling uiteindelijk toch in het stadion belandt, maar grotere groepen gaat dat niet lukken", voegt de woordvoerder toe. "Het heeft dan ook niet veel zin om het te proberen."
De politie wil verder niet uitweiden over de te hanteren tactiek om aanhangers van Feyenoord te weren. "De Rotterdamse eenheid kent de meeste supporters en is goed op de hoogte. We hebben bovendien voldoende ervaring met voetbalfans om dit in goede banen te leiden."
Door: NU.nl/Joost Nederpelt
Dat is dus geheim.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe willen ze dat gaan controleren?
Een hoop geleuter, je zorgt gewoon dat je er redelijk vroeg bent en gaat daar in dat Grand Café tussen de eilitaire neuzen wat drinken. Geen mens die je tegenhoudt.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Wie had ook alweer dat plaatje van de biometrische controle?![]()
Ik zal de grap niet maken. Maar ik denk dat ze er hun middelen voor hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een hoop geleuter, je zorgt gewoon dat je er redelijk vroeg bent en gaat daar in dat Grand Café tussen de eilitaire neuzen wat drinken. Geen mens die je tegenhoudt.
Ik ook niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk zie ik er de lol niet zo van in om anderhalf uur in een multifunctionele evenementenhal tussen van die arrogante wijsneuzen te zitten en Ajax geld toe te stoppen. Maar dit geheel terzijde.
Dmv een strikvraagquote:Op maandag 20 januari 2014 14:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dmv een strikvraag
"Komen jullie uit Rotterdam?"
"Ken je dat niet horen dan?"
NICHT REINLASSEN
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
Dat kan je sowieso wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef Dven het volgende:
Sowieso ongelofelijk stom. Valt er wat voor dan snijd je jezelf in de vingers en kan je uitsupporters voor altijd wel vergeten
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
Godverdommequote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
Daarom, nog even snel een returnwedstrijd plannen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef Dven het volgende:
Sowieso ongelofelijk stom. Valt er wat voor dan snijd je jezelf in de vingers en kan je uitsupporters voor altijd wel vergeten
Haha, leuk dat ze het weer op deze manier proberen te ontmoedigen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
quote:"Wellicht dat een enkeling uiteindelijk toch in het stadion belandt, maar grotere groepen gaat dat niet lukken", voegt de woordvoerder toe. "Het heeft dan ook niet veel zin om het te proberen."
Thuisvak is heerlijk. Gewoon gaan en staan waar je wilt. Biertje drinken in de stad voor en na de wedstrijd. Moet je eens doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef Elan het volgende:
Tja viel te verwachten.
Wat is er eigenlijk leuk aan in een thuis-vak zitten..
Moet je je toch continu beheersen
Propaganda. Ze willen het gewoon ontmoedigen. Best wel schattig eigenlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 15:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
als je een kaartje voor die evenementenhal heb waarom zou het dan geen zin hebben om te "proberen" naar binnen te gaan
Bangmakerij.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
quote:
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
Dat gebeurd sowieso niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:08 schreef Muto het volgende:
Gewoon een ommetje Nederland maken met de trein. Ze zullen wel de treinen vanuit Rotterdam in de gaten houden. En niet met een grote groep gaan.
Nou ja dat is in principe nog het makkelijkste wat er is, op de treinen uit Rotterdam letten.quote:
We hebben het wel over Feyenoord he..je weet het nooit met die gasten. Ik hoop eerlijk gezegd dat Ajax iets minder belang hecht aan die wedstrijd en ze er niet vol voor gaan. Dan valt er wel wat te halen. Bekervoetbal kent toch vaak andere wetten dan competitievoetbal. Laatst wonnen zowel AZ als NEC voor de beker van Heerenveen en Groningen, maar kregen een week later van dezelfde tegenstanders flink op hun kloten.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord![]()
Ik heb zelden zoveel vertrouwen gehad in Ajax uit als voor woensdag
Duidelijkquote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
Zullen agenten in burger gaan zitten in de treinen, dus ja. Daar letten ze wel op. Gewoon over Utrecht gaan dus.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou ja dat is in principe nog het makkelijkste wat er is, op de treinen uit Rotterdam letten.
wij gaan met een groep van 20, ook 2 joden erbij maar dat maakt niet uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Zullen agenten in burger gaan zitten in de treinen, dus ja. Daar letten ze wel op. Gewoon over Utrecht gaan dus.
Maar die grote groepen zullen er niet zijn. Groepjes van drie/vier man of zo. Groter niet.
quote:'Amsterdam houdt rekening met komst Feyenoord-fans'
Door: redactie
De Amsterdamse politie houdt er rekening mee dat er woensdag toch leden van de harde kern van Feyenoord zullen afreizen naar de bekerduel met Ajax. Dat zeggen woordvoerders van het hoofdstedelijke korps tegen de NOS en RTL Nieuws.
Deze maand besloot de Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan dat de fans uit Rotterdam niet welkom zijn in de Arena. Omgekeerd mogen Ajax-fans ook niet naar het competitieduel in De Kuip. De wedstrijden tussen de rivaliserende clubs worden al vijf jaar zonder supporters van de bezoekende club gespeeld. Dit omdat het steeds tot kwetsende spreekkoren in de stadions en tot confrontaties tussen supporters kwam.
Honderden supporters Feyenoord hebben kaartje
Op diverse supporterssites doen echter verhalen de ronde dat honderden supporters van Feyenoord een kaartje voor de bekerwedstrijd van woensdagavond hebben weten te bemachtigen.
De Amsterdamse politie is daarvan op de hoogte, zegt woordvoerder Ruben Sprong tegen RTL Nieuws. 'We werken samen met onze collega's in Rotterdam en we hebben de harde kern heel goed in de smiezen. Het is de vraag wat er nou uiteindelijk komt aan Feyenoordsupporters.'
'We zullen ze terugsturen als we ze zien'
Volgens Sprong heeft het voor fans uit Rotterdam geen zin om naar de hoofdstad te komen. 'Het is niet uit te sluiten dat er een enkeling het stadion binnenkomt maar massaal zal het niet gebeuren. Als we ze zien of opmerken dan zullen we ze terugsturen.'
De politie wil volgens de NOS verder niet vertellen hoe zij denkt de Feyenoord-aanhangers te weren. Wel is bekend dat zij samenwerkt met de voetbaleenheid van de Rotterdamse politie.
Denken ze ja. Lijkt me vrij stug eerlijk gezegdquote:'We werken samen met onze collega's in Rotterdam en we hebben de harde kern heel goed in de smiezen.
Tja, daarvoor moet je bij Abou wezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:14 schreef Fuszy het volgende:
Dan begrijpen ze misschien ook gelijk dat het een slechte zet is geweest om uitpubliek te weren tijdens deze wedstrijd.
Met als gevolg dat er nog eens vijf jaar bij op komt als dit fout gaat.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:14 schreef Fuszy het volgende:
Dan begrijpen ze misschien ook gelijk dat het een slechte zet is geweest om uitpubliek te weren tijdens deze wedstrijd.
Ja, dat zal ongetwijfeld de eerste conclusie zijn die wordt getrokken.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:14 schreef Fuszy het volgende:
Precies, die hebben veel te bekende koppen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef Happel het volgende:
De harde kern gaat niet afreizen. Zijn gewoon de normale supporters die gaan.
Zou kunnen ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met als gevolg dat er nog eens vijf jaar bij op komt als dit fout gaat.
Vast niet de eerste nee, maar het was toch een stuk veiliger geweest om ze in het uitvak te zetten. Het was al bekend dat ze hoe dan ook naar de arena kwamen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zal ongetwijfeld de eerste conclusie zijn die wordt getrokken.
Mwa, dat ben ik niet helemaal met je eens. Dat is de afgelopen 5 jaar ook niet (in deze getale) gebeurdquote:Op maandag 20 januari 2014 16:18 schreef Fuszy het volgende:
Het was al bekend dat ze hoe dan ook naar de arena kwamen.
Mwua, zitten ook best veel gasten tussen die een vechtpartij niet uit de weg gaan ..quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef Happel het volgende:
De harde kern gaat niet afreizen. Zijn gewoon de normale supporters die gaan.
Tja, dit is een beker wedstrijd. Toch wat aparts.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dat ben ik niet helemaal met je eens. Dat is de afgelopen 5 jaar ook niet (in deze getale) gebeurd
Als ze een beetje opgelet hadden, dan wisten ze vrijwel direct na het bekendmaken dat er veel supporters hoe dan ook naar de arena wilden komen. Dat het er veel meer zijn dan voorgaande edities... tja.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dat ben ik niet helemaal met je eens. Dat is de afgelopen 5 jaar ook niet (in deze getale) gebeurd
Dat kan ook omdat het geen competitiewedstrijd isquote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ze een beetje opgelet hadden, dan wisten ze vrijwel direct na het bekendmaken dat er veel supporters hoe dan ook naar de arena wilden komen. Dat het er veel meer zijn dan voorgaande edities... tja.
Ja, dat kan, maar om er dan maar blind van uit te gaan dat ze in zulke getale afreizen vind ik wat kort door de bocht. Ik vind het ook bijzonder dom.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, dit is een beker wedstrijd. Toch wat aparts.
Dat werd pas echt bekend toen ze nu opnieuw besloten geen supporters toe te laten.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef Fuszy het volgende:
Als ze een beetje opgelet hadden, dan wisten ze vrijwel direct na het bekendmaken dat er veel supporters hoe dan ook naar de arena wilden komen.
Bekerfinale zou eerst ook 1 wedstrijd zonder Ajax fans worden. Terugkomen op beslissingen is erg makkelijk gebleken.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar om er dan maar blind van uit te gaan dat ze in zulke getale afreizen vind ik wat kort door de bocht. Ik vind het ook bijzonder dom.
[..]
Dat werd pas echt bekend toen ze nu opnieuw besloten geen supporters toe te laten.
Vind het een domme beslissing trouwens, maar vind wel dat als ze eenmaal deze beslissing hebben genomen dat er niet meer op teruggekomen moet worden omdat supporters nu toch gaan.
Competitie is het ook moeilijker aan kaarten te komenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, dit is een beker wedstrijd. Toch wat aparts.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:35 schreef Luni het volgende:
[..]
Competitie is het ook moeilijker aan kaarten te komen
Daar hadden ze in 2008 ook niet zo'n probleem mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef GGMM het volgende:
maar vind wel dat als ze eenmaal deze beslissing hebben genomen dat er niet meer op teruggekomen moet worden omdat supporters nu toch gaan.
Zou bijzonder dom zijn. Zo'n heel stadion wil je niet tegen je hebben. Vooral niet als de haat en afkeer zo diep zit als tussen Ajax en Feyenoord.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, zitten ook best veel gasten tussen die een vechtpartij niet uit de weg gaan ..
Natuurlijk, dan heb je gewoon een doodwens. Bijzonder lomp om dat überhaupt uit te lokken. Gewoon die wedstrijd kijken en je muil houden, niks mis mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou bijzonder dom zijn. Zo'n heel stadion wil je niet tegen je hebben. Vooral niet als de haat en afkeer zo diep zit als tussen Ajax en Feyenoord.
Zelfs al heb je enkele medestanders, en die 50.000 zullen echt niet allemaal de confrontatie opzoeken, maar al zijn er wel 10.000 supporters bereid genoeg je uit een vak te werken dan leg je het echt wel af met 1000 tot 1500 supporters verspreid over het hele stadion.
2010 mattiequote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar hadden ze in 2008 ook niet zo'n probleem mee.
In het hol van de leeuw de overwinning weggestolen zien wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, dan heb je gewoon een doodwens. Bijzonder lomp om dat überhaupt uit te lokken. Gewoon die wedstrijd kijken en je muil houden, niks mis mee.
Dat de wedstrijd zonder uitpubliek wordt gespeeld is wel bijzonder vreemd als je inderdaad die finale van 2010 erbij haalt.. toen was het opeens wel een probleem en moest de finale in 2 wedstrijden worden gespeeld.. wat een afknapper was dat. Dat de KNVB KNJB wordt genoemd is geheel terecht..quote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bekerfinale zou eerst ook 1 wedstrijd zonder Ajax fans worden. Terugkomen op beslissingen is erg makkelijk gebleken.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat de wedstrijd zonder uitpubliek wordt gespeeld is wel bijzonder vreemd als je inderdaad die finale van 2010 erbij haalt.. toen was het opeens wel een probleem en moest de finale in 2 wedstrijden worden gespeeld.. wat een afknapper was dat. Dat de KNVB KNJB wordt genoemd is geheel terecht..
Is die gast volledig debiel ofzo, hij deed het goed tegen fucking Bulthuis en heeft daarmee wat mondjes gesnoerd?quote:Schaken: 'Heb wel wat mondjes gesnoerd'
Ruben Schaken had zondag met twee treffers een belangrijk aandeel in de 5-2 zege van Feyenoord bij FC Utrecht. Voor de winterstop was de 31-jarige aanvaller niet zo goed in vorm.
"Ik denk wel dat ik in deze wedstrijd tegen FC Utrecht wat mondjes heb gesnoerd'', liet Schaken weten.
"Ik heb best wel een moeilijke periode achter de rug. Ik kreeg veel kritiek, maar ik ben altijd in mezelf blijven geloven. De afgelopen weken voelde ik al dat de juiste vorm eraan zat te komen. Als je dan in de eerste wedstrijd in het nieuwe jaar meteen twee keer scoort, is dat natuurlijk prima.''
Ondanks vijf overwinningen op rij met Feyenoord in december, inclusief de bekerzege bij Heracles Almelo (via strafschoppen), ging Schaken met een onbehaaglijk gevoel de winterstop in. Hij was niet helemaal fit (knie), miste mede daardoor een paar duels en vertoonde in de laatste maand van 2013 geen blakende vorm.
Titel
Schaken stelt dat Feyenoord dit seizoen voor de titel moet gaan. "Het besef dat we dit seizoen kampioen kunnen worden, leeft bij iedereen. We kunnen en we willen meedoen. Maar we kunnen roepen wat we willen, we moeten het dan wel laten zien op het veld. Wat dat betreft, hebben we tegen FC Utrecht een goed begin gemaakt.''
Woensdag wacht Ajax in de kwartfinale van de beker in Amsterdam. "Iedereen bij ons is heel gedreven om ook daar eens een keer te winnen. Het vertrouwen dat we hier in Utrecht hebben uitgebouwd, kunnen we in de Arena heel goed gebruiken.''
Zo goed deed ie het niet eens. Hij maakte twee intikkers ja, volledig vrij. Verder heeft hij bijna geen fatsoenlijke voorzet gegeven, terwijl hij alle tijd en ruimte had. Dat naar binnen komen en schieten was ook uiterst succesvolquote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is die gast volledig debiel ofzo, hij deed het goed tegen fucking Bulthuis en heeft daarmee wat mondjes gesnoerd?
2 goals dit datquote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is die gast volledig debiel ofzo, hij deed het goed tegen fucking Bulthuis en heeft daarmee wat mondjes gesnoerd?
Als Feyenoord het op de site zet, dan zal dat vast veel invloed hebben en zal er vast niemand gaanquote:KLASSIEKER OP TWEE FRONTEN CRUCIAAL
Feyenoord aast in de Klassieker tegen Ajax van aanstaande woensdag 22 januari niet alleen op sportief bekersucces, maar hoopt bovendien op een rustig en ordelijk verloop van de wedstrijd in Amsterdam. Om die reden roept de club haar supporters, al dan niet in het bezit van een geldige wedstrijdkaart, op om niet af te reizen naar de hoofdstad.
Een rustig en ordelijk verloop van het bekerduel lijkt cruciaal om na dit seizoen weer kans te maken op de aanwezigheid van uitsupporters bij ontmoetingen tussen Ajax en Feyenoord. Op dit moment is de zogenoemde ‘vijfjarenregeling’ van kracht, die inhoudt dat supporters van de bezoekende club niet welkom zijn bij een Klassieker.
De Amsterdamse politie heeft laten weten alles in het werk te zullen stellen om te zorgen dat Feyenoord-supporters woensdagavond de wedstrijd niet bijwonen. Een woordvoerder geeft aan dat dan ook hooguit een enkele Rotterdamse supporter de Arena toch zal inkomen. En dat het daarmee dus weinig zin heeft als Feyenoord-supporter toch af te reizen naar Amsterdam.
Sowieso speelden we tegen fucking Utrecht. Die gingen ook af tegen PSV en FC Twente met grote cijfers. Het is niet dat het wat zegt ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef elCholo het volgende:
Je zou maar de pech hebben om woensdag bij deze gek in het vak te zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt wel mee. Zal vast door de tienerzwangerschap komen.quote:
quote:
Gadverdamme manquote:
die laatstequote:Op maandag 20 januari 2014 19:05 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn godquote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef elCholo het volgende:
[ afbeelding ]
Je knijpt hem nu welquote:
Toch leuk dat je er serieus op in gaat.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:58 schreef Drxx het volgende:
Gadverdamme man![]()
![]()
Dit menen jullie toch niet hoop ik? Zijn jullie net zulke geile puberjochies als die Steffan of zo?
Wat een pareltjes komen er in dit topic voorbijquote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef elCholo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Gadverdamme man![]()
![]()
Dit menen jullie toch niet hoop ik? Zijn jullie net zulke geile puberjochies als die Steffan of zo?
Ik heb vernomen dat de Maeslantkering al gesloten is door het verwachtte aantal Amsterdamse hardcore hooligans die als een tsunami de regio Rijnmond zullen overspoelen. Men knijpt.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toch leuk dat je er serieus op in gaat.
Zo zou ik ook reageren als ik genoegen moest nemen met een Gollumquote:
Ik begrijp hier werkelijk waar geen snars vanquote:Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de Maeslantkering al gesloten is door het verwachtte aantal Amsterdamse hardcore hooligans die als een tsunami de regio Rijnmond zullen overspoelen. Men knijpt.
Zoals ik eerder al in dit topic geplaatst heb : Feyenoorders IQ <75quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp hier werkelijk waar geen snars van
Waarvan akte.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al in dit topic geplaatst heb : Feyenoorders IQ <75
Wat is IQ?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef Dven het volgende:
Geen flauw idee. Iets waar wij Ajacieden ook niet om bekend staan in ieder gevalquote:
Een klein reukorgaan?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Iets waar wij Ajacieden ook niet om bekend staan in ieder geval
Je vergeet #cbsquote:Op maandag 20 januari 2014 19:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
#beafraid #afca #vak410 #tienermoeder
[ afbeelding ]
Prima stuk weer van InDeHekken.quote:Restricties uitvak jagen uitsupporters thuisvak in
De aanwezigheid van Feyenoord-supporters in het thuisvak zorgde zondag in Utrecht niet voor het eerst dit seizoen voor onrust. Wat is eigenlijk het probleem en hoe is het te voorkomen?
Feyenoord is al jaren uitsupporterskampioen van Nederland. Naast steevast uitverkochte uitvakken zitten er tweewekelijks vaak honderden of zelfs duizenden (lokale) Feyenoorders in de thuisvakken. Vooral bij clubs waar de thuisvakken lang niet uitverkocht zijn komen uitsupporters relatief gemakkelijk aan kaarten.
Vaak leidt de aanwezigheid van uitsupporters in thuisvakken niet tot problemen. Sterker nog, het kan best gezellig zijn om in contact te komen met supporters van andere clubs in plaats van afgeschermd te worden aan- en afgevoerd in het uitvak. De meeste supporters, zeker die van kleine clubs die vaak hoogstens met enkele tientallen verspreid op de thuistribune zitten, houden zich meestal ook gedeisd als hun club scoort. Juichen wordt immers al snel als provoceren ervaren. Bovendien is de uitsupporter in het thuisvak officieel in overtreding wegens het ‘omzeilen van de combiregeling’ en probeert hij dus niet onnodig op te vallen.
Uitsupporter in thuisvak is al snel potentieel gevaar
In Utrecht begonnen de problemen naar verluidt toen een uitsupporter werd ontmaskerd omdat hij juist níét juichte bij een doelpunt van de thuisclub. Hierna betrad de ME een andere tribune en hielden enkele thuissupporters het voor gezien omdat ze de sfeer te grimmig vonden worden. Wat er precies gebeurt is blijft lastig te bepalen, ook omdat de interpretatie van onrust op de tribune altijd subjectief is. De ene persoon zal al direct in paniek raken als de ME de tribune betreedt en er wat geschreeuwd wordt, de ander vindt het allemaal best meevallen zolang er geen doden vallen. De onrust in Utrecht leek zich, zeker op de gezinstribune naast het uitvak, meer toe te spitsen op de aanwezigheid van Feyenoorders op zich, dan dat zich ook daadwerkelijk problemen voordeden.
Essentiële vraag is dan ook hoe om te gaan met uitsupporters die toch in het thuisvak zitten. Zolang ze zich gedragen is er niets aan de hand, vinden de meesten. Vaak is dat ook zo. Maar waar ligt de grens van ‘je gedragen’? Is juichen bijvoorbeeld provoceren? Er blijven altijd een paar thuissupporters die zich irriteren en de confrontatie zoeken. Sommigen vinden zelfs dat er uit principe geen uitsupporters in hun vak mogen zitten, dus trappen ze uitsupporters de gracht in en houden daarmee de eer van de eigen club hoog. Blijkbaar is Nederland dus nog niet toe aan gemengde vakken en blijft een afscheiding in de meeste gevallen nodig.
Flexibele uitvakken
Onder Feyenoord-fans neemt de roep om flexibele uitvakken toe. Ook Ajax zou hier wel oren naar hebben. Voor de overige zestien eredivisieclubs zijn de meeste uitvakken echter al te groot. Bovendien zijn flexibele (lees: grotere) uitvakken geen optie bij de meerderheid van de clubs omdat daar het thuisvak ook consequent zo goed als uitverkocht is. Blijft over de handvol clubs met veel lege plaatsen die voor twee wedstrijden per jaar een grote aanpassing zouden moeten doen die bovendien het thuisvoordeel vermindert. Hoewel het op termijn financieel aantrekkelijk kan zijn lijkt het momenteel bij geen enkele club een serieus agendapunt te zijn.
Een andere reden dat uitsupporters, ook als het uitvak niet eens uitverkocht is, hun toevlucht nemen tot het thuisvak zijn de combi’s die vaak gelden voor het uitvak. Veel supporters steken liever veel moeite in het regelen van een kaartje voor het thuisvak om vervolgens rustig met de trein op pad te gaan en wat te drinken in het centrum van de speelstad dan zich te onderwerpen aan de opgelegde regels die komen kijken bij een reis naar het uitvak.
Minder regels is juist de oplossing
De aanwezigheid van uitsupporters op thuisvakken laat ook zien dat de clubcard niet waterdicht is. Hoewel het een lastig obstakel is, weten veel supporters met wat moeite en goede contacten toch aan kaarten te komen. Veel supporters van verschillende clubs regelen kaarten voor elkaar bij onderlinge wedstrijden. In die zin heeft de clubcard zijn doel bereikt en voor verbroedering gezorgd, maar in feite is een onzinnige regel die alleen nog een onneembare hindernis is voor de liefhebber die zo nu en dan eens een wedstrijd wil bezoeken, maar niet altijd bij dezelfde club.
Het beleid rond uitwedstrijden kan twee kanten op: nog meer combi’s, striktere regels met de clubcard en verwijdering van uitsupporters in thuisvakken of juist het tegenovergestelde hiervan. De eerste reflex van beleidsmakers zal na wedstrijden als Utrecht-Feyenoord waarschijnlijk richting het eerste gaan, maar een echte oplossing ligt vermoedelijk veel meer in de tweede optie. Door de nadelen van het uitvak weg te nemen wordt het onzinnig om nog in het thuisvak te gaan zitten. Met andere woorden: geen combi en indien beschikbaar meer capaciteit in het uitvak zou dé oplossing zijn voor het probleem bij uitwedstrijden van Feyenoord.
Inderdaad. Vaak ook genuanceerde stukken die ze plaatsen. Helaas een van de weinigen want de normale media plaatst idiote berichtgeving zodra het over voetbalfans gaat.quote:
Ik denk het niet jobquote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zegt iemand die "verwachtte" schrijft terwijl het een bijvoegelijk naamwoord is (je leert al in groep 6 dat het dan gewoon "verwachte" is).quote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hele kanjerstad van je platgegooid en alsnog jezelf als een nazi gedragenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zegt iemand die "verwachtte" schrijft terwijl het een bijvoegelijk naamwoord is (je leert al in groep 6 dat het dan gewoon "verwachte" is).
Ik vind het niet zo verstandig om andere mensen van domheid te betichten terwijl je zelf fouten maakt die een 10-jarige nog niet zou maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hele kanjerstad van je platgegooid en alsnog jezelf als een nazi gedragen
Zo zo, jij komt echt intellectueel verheven over man!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hele kanjerstad van je platgegooid en alsnog jezelf als een nazi gedragen
Probleem is vooral dat je de poppen aan het dansen hebt mocht het dan nog misgaan. Al ben ik het er inderdaad meer dan mee eens dat een liberaler beleid voor wat betreft voetbalsupporters veel meer vruchten af zal werpen dan het huidige beleid. Anderzijds moesten er na de jaren '80 en '90 echt wel dingen ondernomen worden want het ging van kwaad tot erger. Grote vraag is hoe bepaalde supportersgroepen er vandaag de dag mee om zullen gaan. Heel veel vertrouwen heb ik er niet in als je ziet wat voor idioten er spijtig genoeg nog steeds rondlopen.quote:
Ach ja, mijn Nederlands is aan het verwateren na al die jaren buitenland. So it.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo verstandig om andere mensen van domheid te betichten terwijl je zelf fouten maakt die een 10-jarige nog niet zou maken.
Daar ben ik exact de juiste man voor jaquote:Op maandag 20 januari 2014 20:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo zo, jij komt echt intellectueel verheven over man!
Daar gedraag je je anders niet naar.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar ben ik exact de juiste man voor ja
Ik heb altijd geleerd om mij aan te passen naar het niveau van de personen rondom mij. Communiceert het meest gemakkelijkquote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar gedraag je je anders niet naar.
Das is een goeie instelling die je is aangeleert! Helemaal mee eens met dat.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd om mij aan te passen naar het niveau van de personen rondom mij. Communiceert het meest gemakkelijk
https://en.wikipedia.org/wiki/Anass_Achahbarquote:Op maandag 20 januari 2014 11:55 schreef Sala-adin het volgende:
Ananas 'Mongol' Allahakbarquote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Anass_Achahbar
Ik dacht, even kijken hoe veel wedstrijden hij daar heeft gespeeld, check die foto!
Gewoon ruildeal met Sigthorssonquote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tijd om Pellè te banken, die kan er toch niets van.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 20-01-2014 om 20:24:20Eindstand Jong Roda JC - Jong Feyenoord/Excelsior: 0-3. Mitchell Te Vrede scoorde alle drie de doelpunten. reageer retweet
De nieuwe Pellè.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 20-01-2014 om 20:24:20Eindstand Jong Roda JC - Jong Feyenoord/Excelsior: 0-3. Mitchell Te Vrede scoorde alle drie de doelpunten. reageer retweet
quote:
Dat ookquote:Op maandag 20 januari 2014 21:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Domme idioten die alles op social media gooien.
Je hebt helemaal gelijk Sjakiequote:Op maandag 20 januari 2014 21:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Domme idioten die alles op social media gooien.
Mooi.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef PIETR het volgende:
Koeman gaat bijtekenen vertelde Johan net. Voor 1 jaar.
''Win je van ajax, win je de beker''quote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef Karelnoord het volgende:
Die beker interesseert me werkelijk waar 0,0.
Koeman staat op het punt om voor één jaar bij te tekenen inderdaad, en Van Geel neemt een functie binnen de club voor Willem van Hanegem serieus in overweging en gaat na 20 februari in gesprek met de kromme.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef PIETR het volgende:
Die jonge gastjes denken er te makkelijk over. Dat zag je gisteren ook weer bij Utrecht.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]die user ging mensen rapporteren omdat ze hem uitscholden
![]()
tevens wel dom om aan de wereld te melden dat je heel rebels bent en gewoon naar de Arena gaat
Zouquote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Koeman staat op het punt om voor één jaar bij te tekenen inderdaad, en Van Geel neemt een functie binnen de club voor Willem van Hanegem serieus in overweging en gaat na 20 februari in gesprek met de kromme.
Aldus Johan Derksen, dus hou een slag om de arm.
Late reactie, maar toch:quote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef elCholo het volgende:
[ afbeelding ]
ik snap het niet zo goed verder. Je weet dat er gezeik gaat komen als je gaat zitten provoceren, maar als je je nog 1x gedraagt kan je de volgende keer in het uitvak plaatsnemen. En het is 4 jaar goed gegaan op die manier. Waarom zou je dat in jullie laatste uitwedstrijd zonder publiek riskeren?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Die jonge gastjes denken er te makkelijk over. Dat zag je gisteren ook weer bij Utrecht.
Klopt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef Toekito het volgende:
Dat van win je woensdag dan moet je de beker winnen ben ik het wel mee eens. Dan zijn PSV en Ajax eruit en dus moet je als Feyenoord zijnde hem gewoon winnen. Als Ajax wint woensdag geldt het voor hem.
Ja en toch, zo'n halve finale, als je AZ of Roda uit treft, kan het nog erg lastig worden. Anderzijds zijn de echte toppers er dan wel weer uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef Toekito het volgende:
Dat van win je woensdag dan moet je de beker winnen ben ik het wel mee eens. Dan zijn PSV en Ajax eruit en dus moet je als Feyenoord zijnde hem gewoon winnen. Als Ajax wint woensdag geldt het voor hem.
Had ik niet verwachtquote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef PIETR het volgende:
Precies. Heb er geld op gezet. Komt goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Feyenoord gaat winnen in de Arena. Dus dan weten jullie dat. Jammer dat Boëtius niet meedoet.
Ga ik ook doen. Hoe zijn de odds?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies. Heb er geld op gezet. Komt goed.
Hopelijk gaat het geen fiasco worden als je inzet op Bitcoins.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies. Heb er geld op gezet. Komt goed.
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Hoe zijn de odds?
Welk fiasco met Bitcoins?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het geen fiasco worden als je inzet op Bitcoins.
Van +1000 naar 700quote:Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Welk fiasco met Bitcoins?
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
$833.
En dat is maar een momentopname. Binnen een half jaar staat het op $2500.
Ik heb ook ingezet gisteren (een paar euro tegen Ajax gezet). Prima odds dit, verbaasde me erover.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Welk fiasco met Bitcoins?
Dat zou kunnen maar het is wel gewoon speculatie. Het is vooral voor de lange termijn interessent, wat een geweldige uitvinding is dat. Revolutionair!quote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
$833.
En dat is maar een momentopname. Binnen een half jaar staat het op $2500.
Bron: AT5quote:Ajax heeft al een aantal kaarten voor het bekerduel met Feyenoord aanstaande woensdag geblokkeerd, dat laat de club aan AT5 weten.
'Via internet en langs andere kanalen bereikten ook ons berichten dat een aantal kaarten wellicht in verkeerde handen zijn gekomen. Om die reden zijn enkele kaarten geblokkeerd of is contact geweest met de mensen op wiens clubcard deze kaarten zijn aangeschaft', aldus Ajax.
In de voorverkoop was het eerst mogelijk twee kaarten per clubcard te kopen. Dat is nu niet meer het geval. Op een paar honderd kaarten na is het stadion volledig uitverkocht.
Ik zit er ook in voor de lange termijn. Heb er wel vertrouwen in.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar het is wel gewoon speculatie. Het is vooral voor de lange termijn interessent, wat een geweldige uitvinding is dat. Revolutionair!
Zullen we vooraf meeten Rens?quote:
quote:Verscherpt toezicht bij ADO Den Haag - Feyenoord
DEN HAAG - Voetbalclub ADO heeft extra maatregelen genomen om onregelmatigheden tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord, aanstaande zaterdag, te voorkomen. Bovendien doet de clubleiding een oproep aan de eigen aanhang om zich rustig te houden. ‘Gebruik je verstand. Maak geen rottigheid,’ aldus directeur Piet Jansen.
De wedstrijd van zaterdag kent een groot aantal lastige elementen. ADO staat tot ontevredenheid van de eigen aanhang op dit moment op laatste plek in de competitie, de aanhangers van Feyenoord slaagde er de laatste weken een paar keer in om in vakken terecht te komen waar ze niet thuishoorden, er komen tientallen bevriende supporters van Juventus naar Den Haag én hij wordt ’s avonds in het donker gespeeld. De club, de gemeente Den Haag en de politie weten van deze combinatie van risicofactoren, zeggen woordvoerders. En ze zijn erop voorbereid.
Onrust
Eén van de grootste problemen is dat Feyenoord-supporters er recent geregeld in slaagden om in vakken terecht te komen, waar ze niet thuishoren. Afgelopen weekeinde brak in een gezinsvak van FC Utrecht onrust uit nadat aanhangers van die club in botsing kwamen met ongeveer 120 Feyenoord-supporters. Hoe de Feyenoorders in dat vak terechtkwamen, is nog niet bekend.
Dinsdag zijn er ook geruchten dat honderden Feyenoorders kaarten zouden hebben voor de bekerwedstrijd tegen Ajax, aanstaande woensdag in de Arena. Bovendien zijn er berichten dat er een fors aantal Rotterdamse supporters voor het duel van zaterdag al kaarten heeft voor vakken waar ze aanstaande zaterdag eigenlijk niet mogen zitten.
Verstevigde hekken
En tijdens ADO-Feyenoord van vorig jaar mei, zaten er volwassen supporters in het Haagse kidsvak en braken er vechtpartijen uit. Directeur Jansen noemt die voorvallen ‘vervelend’. Maar hij zegt dat er maatregelen zijn getroffen na het incident van vorig jaar. ‘We hebben een aantal hekken verstevigd. Die gaan we ook zeker weer controleren voor de wedstrijd.’
Daarnaast zijn er maatregelen genomen om te voorkomen dat volwassenen met kaarten van kinderen naar binnen kunnen. ‘De hele controle zal zaterdag strenger zijn. Als je geen begeleider bent van kinderen dan heb je daar niks te zoeken.’
Kidsvak
Jansen hoopt ook dat de supporters van alle clubs zich van hun beste kant laten zien. ‘Ik doe eigenlijk een oproep aan alle supporters. Gebruik je verstand. Maak geen rottigheid. Wat er nu gebeurt bij de kidstribune van Utrecht is gewoon slecht voor het voetbal. Ook voor onze eigen supporters. Vorig jaar zijn ze van de tribune naar het kidsvak gegaan. Dat is nu gewoon onmogelijk, maar je moet het geen eens willen proberen. Gebruik je verstand.’
De directeur stelt dat ADO goede toezichthouders heeft en dat er zaterdag ‘verscherpt’ toezicht is. ‘Er is toch de nodige onrust over onze positie op de ranglijst. Dat snap ik ook, maar ik doe een oproep aan alle supporters. Wat wij de afgelopen jaren hebben opgebouwd als club, verziek dat nou niet aanstaande zaterdag.’
Afgelopen weekend werd ook duidelijk dat tientallen aanhangers van de Italiaanse voetbalclub Juventus zaterdag naar Den Haag komen. In Turijn hingen spandoeken met de oproep om naar het Kyocera-stadion te komen. De supporters van beide clubs zijn al 25 jaar met elkaar bevriend en vieren dat jubileum.
Juventus supporters
Jansen ziet daarin geen groot probleem. ‘De relatie met Juventus-supporters is er al jaren. Er komen ongeveer tachtig supporters die hier vaak naar toekomen. En die relatie is gewoon goed. Het is geen veiligheidsrisico.’
De gemeente, ADO en de politie weten van de combinatie van deze lastige factoren. ‘We zijn hiervan op de hoogte. Net als voor iedere wedstrijd nemen we, in overleg met ADO Den Haag, die maatregelen die noodzakelijk zijn om een veilig en ordelijk verloop van de wedstrijd mogelijk te maken,’ aldus de woordvoerder van burgemeester Jozias van Aartsen.
Kom je gezellig langs Happel?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit er ook in voor de lange termijn. Heb er wel vertrouwen in.
[..]
Zullen we vooraf meeten Rens?
Ene kant ook wel mooi, overal lak aan. Gewoon een rookbom afsteken in de arena etc. Maar je weet gewoon dat ze het vroeg of laat een keertje duur komt te staan. Ze zijn niet onschendbaar..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Die jonge gastjes denken er te makkelijk over. Dat zag je gisteren ook weer bij Utrecht.
Het houdt niet op...quote:Op maandag 20 januari 2014 22:45 schreef Grifte het volgende:
En we blijven doorgaan met de gezelligheden:
[..]
En dat is dan de burgemeester van de tweede stad van Nederlandquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:43 schreef heiden6 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=811658868848484
![]()
![]()
Kijk het natuurlijk zo dat er thans boven Feyenoord 3 clubs staan die het gewoon vrij goed doen en tevens constant presteren. Een groot verschil met Feyenoord is dat ze het een stuk beter doen in uitwedstrijden (Utrecht, Vitesse, Heerenveen). Anderzijds lijken ze niet meer zo onverslaanbaar in de Kuip, waar nog de beste twee ploegen (Vitesse en Ajax) op bezoek komen. Feyenoord moet dan ook nog naar Twente, PSV en AZ. Dus ja, ik weet niet hoe lang en hoe vaak Feyenoord boven zichzelf kan uitstijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat Vitesse en Ajax favoriet zijn voor de titel en wij lang mee kunnen doen als het meezit. Wat ik wel heel erg merk, is dat ik het idee heb dat het nu moet. Dat had ik eind vorig seizoen al, in 2014 moeten we kampioen worden. Niet eens zozeer vanwege het vertrek van Koeman, maar omdat er een aantal belangrijke spelers van ons na dit seizoen wel toe zijn aan een volgende stap. Martins Indi is de enige speler die we kunnen verkopen zonder al te veel problemen.
Als je redelijk goed speelt en eindigt in de top 3 van Nederland (wat Feyenoord toch al 2 seizoenen op rij doet), dan is het niet mogelijk om al je spelers te behouden. Het is op zich al opvallend dat Feyenoord de ploeg van vorig jaar toch nog vrij goed bijeen heeft weten te houden. Maar goed, de jeugd zal Feyenoord moeten redden en er voor moeten zorgen dat de boel niet instort.quote:Ik ben een beetje bang dat het helemaal instort na dit seizoen, en dat het echt een kwestie is van nu of voorlopig de komende jaren nog steeds niet. Het is wel goed dat Koeman wellicht alsnog gaat bijtekenen, en ik heb wel vertrouwen in Van Geel, maar toch zie ik het vrij somber in.
Overigens: http://www.feyenoord.nl/n(...)ick-naar-overwinning
die lachquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:43 schreef heiden6 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=811658868848484
![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-niet-afbreken.dhtmlquote:Met een uitgekiende verbouwing van De Kuip kan Feyenoord weer tientallen jaren verder in het monumentale stadion. Door een investering van rond de 60 miljoen euro wordt het huidige complex met 55.000 stoeltjes de grootste en modernste voetbaltempel van Nederland, zegt prof. dr. ir. Hennes de Ridder, emeritus hoogleraar aan de TU in Delft.
Feyenoord is onder de indruk van het renovatieplan van de expert op het gebied van grootschalige bouwprojecten, die eerder was betrokken bij onder meer de aanleg van de Stormvloedkering in de Oosterschelde en de Maeslantkering in de Nieuwe Waterweg.
Zijn visie is dat nieuwbouw kansloos is. 'Als je de club te gronde wilt richten, dan moet je met nieuwbouw komen. Want hoe verdien je ooit een investering van 350 miljoen euro terug? We moeten met beide pootjes op de grond blijven staan', zegt De Ridder.
Onverzettelijk
In zijn plan, dat hij vorige week uitgebreid toelichtte aan een Feyenoord-delegatie, is de huidige Kuip 'met zijn onverzettelijke architectuur' de basis. Allereerst wil de hoogleraar het veld met 4 meter verlagen. Op de begane grond kunnen daardoor zo'n 70 businessunits en - aan de stationskant - een 40 meter lange ontvangstruimte worden gecreëerd. De tribune direct aan het veld krijgt ongeveer 3000 plaatsen extra.
Het dak wordt 12 meter verlengd, zodat alle bezoekers droog zitten. Dan komt er een 'horizontale ring' aan de buitenkant van het stadion, met een tweedeks wandelpromenade waar niet alleen toiletten, maar ook horeca, kiosken, vergaderruimten en businessunits een plekje krijgen.
De variant van De Ridder is niet alleen goedkoop - 'minder dan de helft van Red de Kuip' - maar ook in één seizoen te realiseren. Het Maasgebouw blijft staan en sluit aan op de 'omloop' die rond het stadion wordt gebouwd. Bovenop de ring is er plaats voor zonnepanelen en een dakterras.
Slopen van de Kuip is volgens de hoogleraar Methodisch en Integraal Ontwerpen uit den boze. 'Het stadion is nog uitstekend, dat ga je toch niet afbreken? Ik doe niet aan kapitaalvernietiging. Kapitaal hoort op het veld. De Kuip is prima te gebruiken, die 40.000 overdekte zitplaatsen in twee prachtige ringen krijg je gratis en voor niets.'
De kosten kunnen laag blijven, benadrukt hij. 'Er hoeven geen hoogstandjes te worden uitgevoerd. De verdieping van het veld is eenvoudig en zowel de businessunits als de overige voorzieningen worden in de fabriek gemaakt en ter plaatse in elkaar gezet.'
De renovatie verloopt in drie stappen, die apart of in combinatie 'in de markt' kunnen worden gezet. 'Zo zitten de bouwers in een gezonde competitie die het beste in ze naar boven brengt.'
Overwegingen
De Ridder heeft al een uitnodiging van Feyenoord om zijn ideeën uit te werken. 'Het is een mooi plan en we gaan verder in gesprek met hem', zegt woordvoerder Wim van Sluis van de 'Kuip-trojka', die op dit moment de stadionplannen onderzoekt. 'Het is een goed alternatief dat we zeker in onze overwegingen zullen meenemen.'
Voordelen zijn het lage investeringsbedrag en de korte bouwtijd. Van Sluis: 'Maar kun je alles wel goed zien vanaf de tweede ring, en wat vindt Feyenoord ervan dat er minder stoeltjes in het stadion komen? Dat zijn allemaal elementen die meewegen.'
Volgens mij is het bericht dat Janmaat zijn contract niet opengerboken kon worden wel van vóór de winterstop. Na de verhuur en ontbinding zou er wellicht wel iets mogelijk zijn. Wat ik (hier volgens mij) hoorde is dat ze begin ferbuari weer in gesprek gaan.quote:
Ik vind 55.000 plaatsen alleen te weinig.. minimaal 65.000 moet het wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-niet-afbreken.dhtml
Dit klinkt als een aardig idee
Ben benieuwd welk van de opties de meest rendabele blijkt te zijn!
55.000 is wat aan de lage kant ja, maar als ze allemaal bezet mogen zijn, kunnen er toch al snel 7.000 mensen extra in. Een aantal dat we alleen structureel halen als ze zo blijven spelen (goed spel en mee doen om de bovenste plekken). En ja, in sommige wedstrijden zou je dan best de 60-65 duizend kunnen halen, maar niet structureel verwacht ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind 55.000 plaatsen alleen te weinig.. minimaal 65.000 moet het worden
Ik denk dat 55.000 genoeg is. Ik ben geen seizoenskaarthouder en kan toch voor elke wedstrijd aan kaartjes komen. Toont volgens mij wel aan dat de huidige grootte ook al redelijk voldoet qua aanvragen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind 55.000 plaatsen alleen te weinig.. minimaal 65.000 moet het worden
Die krijg je alleen met een geheel nieuw stadion denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja maar als De Kuip weer Europacup finales wil dan zal de capaciteit toch hoger moeten worden.. maar misschien hebben ze die ambitie niet meer.
Is ook een kosten-baten kwestie, zo'n finale CL en EL krijg je hooguit 2 keer in de 10 jaarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja maar als De Kuip weer Europacup finales wil dan zal de capaciteit toch hoger moeten worden.. maar misschien hebben ze die ambitie niet meer.
Is ook meer een prestige kwestie denk ik. Voor de naamsbekendheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook een kosten-baten kwestie, zo'n finale CL en EL krijg je hooguit 2 keer in de 10 jaar
Zou daar geen beleid op voeren, eerder op wedstrijden van Oranje. die komen wat vaker voor. En om nou voor die ene finale in de 10-15 jaar 10.000 extra stoeltjes te plaatsen lijkt me wat overkill.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Nieuwe technieken bootsen volgens mij het licht (en evt. andere omstandigheden) ook wel goed na inmiddels. Dus dat belang zal denk ik kleiner zijn. Akoestiek heb ik geen idee van.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:16 schreef Tarado het volgende:
Wat ik me wel kan herinneren is dat bij de vorige verbouwing het dak met opzet klein was gehouden vanwege de akoestiek maar vooral voor de grasmat, dat is dus in dit plan niet zo.
Die grasmat is toch wel de beste van NL sinds jaar en dag
Je zal morgenavond in de Arena zien met dit weer s'avonds, wordt weer glijden, overdag is het redelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nieuwe technieken bootsen volgens mij het licht (en evt. andere omstandigheden) ook wel goed na inmiddels. Dus dat belang zal denk ik kleiner zijn. Akoestiek heb ik geen idee van.
Ze gebruiken in de top inderdaad allemaal dat systeem met extra belichting 's avonds. En bij Ajax slaat dat door het dak niet echt goed aan, bij PSV net als bij Feyenoord bijvoorbeeld wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nieuwe technieken bootsen volgens mij het licht (en evt. andere omstandigheden) ook wel goed na inmiddels. Dus dat belang zal denk ik kleiner zijn. Akoestiek heb ik geen idee van.
Alleen legioenpashouders toch? CC volgende week pas dacht ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:26 schreef PIETR het volgende:
Voor de CC houders die nu al kaartjes willen kopen voor Ajax thuis. Zijn al te bestellen. Op Viagogo. Vak Y / G / K / D / BB.
Daarom staanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ga er in ieder geval van uit dat die vreselijke kuipstoeltjes er dan eindelijk eens uitgeflikkerd worden. Altijd erg oncomfortabel gevonden en als er iemand naast je zit met overgewicht (komt nogal eens voor bij Feyenoorders) helemaal.
Dat veld van Ajax doet het de laatste jaren (eindelijk) toch ook vrij aardig?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze gebruiken in de top inderdaad allemaal dat systeem met extra belichting 's avonds. En bij Ajax slaat dat door het dak niet echt goed aan, bij PSV net als bij Feyenoord bijvoorbeeld wel.
Nog over die Europese finales: Het zou mij niks verbazen als Platini plots besluit om die ook in Qatar en dergelijke contreien te laten plaatsvinden...
Zijn inderdaad niet optimaal. Beenruimte mag ook wel iets beter. Als een lang (of dik) persoon achter je zit, drukt die al snel zijn benen tegen je stoel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ga er in ieder geval van uit dat die vreselijke kuipstoeltjes er dan eindelijk eens uitgeflikkerd worden. Altijd erg oncomfortabel gevonden en als er iemand naast je zit met overgewicht (komt nogal eens voor bij Feyenoorders) helemaal.
Dacht het niet: het wordt minder kapot getrapt, maar is nog steeds schaatsbaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat veld van Ajax doet het de laatste jaren (eindelijk) toch ook vrij aardig?
Zou mij ook niks verbazen nee
Tja, dat wordt hem niet in alle vakken.quote:
zeker s'avondsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dacht het niet: het wordt minder kapot getrapt, maar is nog steeds schaatsbaan.
Via Feyenoord wel, bij Viagogo kun je al met de cc bestellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen legioenpashouders toch? CC volgende week pas dacht ik
Oh, in 2011/2012 nog verkozen als beste..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lange tijd toch als erg goed beoordeeld. 2011/2012 nog beste veld van de eredivisie. Laatste tijd is het inderdaad weer iets minder.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
65.000 lijkt mij ook te veel. Dat krijg je misschien een keer vol in topwedstrijden, maar anders wordt dat bijzonder lastig. Zeker als de ticketprijzen maar blijven stijgen, wat helemaal reëel is na een renovatie/nieuwbouwproject. In zulke economische tijden is dat niet te betalen voor zo'n grote menigte.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat 55.000 genoeg is. Ik ben geen seizoenskaarthouder en kan toch voor elke wedstrijd aan kaartjes komen. Toont volgens mij wel aan dat de huidige grootte ook al redelijk voldoet qua aanvragen.
Ik meende me er nog iets over te herinneren in combi met Vertonghen...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, in 2011/2012 nog verkozen als beste..
Vond het veld bij ons trouwens ook niet best in het begin van dit seizoen.
Maar dat kwam volgens mij door het overdadige sproeien. Stond die installatie nog gewoon aan terwijl het regende
quote:Aantal jaar geleden werden we tweede of derde omdat die kneus van Vertonghen zo kinderachtig was om ons veld een 1 te hebben
If soquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik meende me er nog iets over te herinneren in combi met Vertonghen...
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Dit seizoen liet het veld toch los in het begin van het seizoen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
Blijft overigens staan dat er dan in de Arena nog steeds een goed veld zou liggen.
Oh, ja, kloptquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Begin dit jaar was het inderdaad erbarmelijk. Frons was er dan ook niet bepaald content mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit seizoen liet het veld toch los in het begin van het seizoen?
Overdag valt het allemaal wel mee maar s'avonds gewoon een groot drama, dat is toch wel een verschil met De Kuipquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
Blijft overigens staan dat er dan in de Arena nog steeds een goed veld zou liggen.
Hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Heeft er denk ik mee te maken dat de Arena naturlijk een stuk meer vocht vasthoudt. Valt zeker nog aan te werken. Volgens mij had het slechte veld begin dit seizoen vooral als oorzaak dat de mat net was vervangen en het toen extreem heet was in NL. Doet het allemaal geen goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overdag valt het allemaal wel mee maar s'avonds gewoon een groot drama, dat is toch wel een verschil met De Kuip
nee, is gewoon een kutveldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft er denk ik mee te maken dat de Arena naturlijk een stuk meer vocht vasthoudt. Valt zeker nog aan te werken. Volgens mij had het slechte veld begin dit seizoen vooral als oorzaak dat de mat net was vervangen en het toen extreem heet was in NL. Doet het allemaal geen goed.
Ik ben overtuigd!!!!!!!1! xDquote:
Genaaid door je eigen medesupporterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je betaalt bij Viagogo gewoon 45 euro (incl. BTW) voor een plek op Y3 met de Klassiekert.
Zie er anders heel veel op staan voor 35,75. Of komen daar dan nog 10 euro kosten bij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je betaalt bij Viagogo gewoon 45 euro (incl. BTW) voor een plek op Y3 met de Klassiekert.
10 euro BTW en 'service'.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zie er anders heel veel op staan voor 35,75. Of komen daar dan nog 10 euro kosten bij?
Is dat zo? Dacht dat je daar alleen je SCC kon verhuren voor een wedstrijdje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon ticket handelaren. Niet alleen supporters.
Clubcard ook natuurlijk. Slimme handelaren kopen gewoon kaarten op en verkopen dat via viagogo met winst.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is dat zo? Dacht dat je daar alleen je SCC kon verhuren voor een wedstrijdje.
Ken jij slimme handelaren die ze duurder inkopen dan dat ze ze verkopen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Clubcard ook natuurlijk. Slimme handelaren kopen gewoon kaarten op en verkopen dat via viagogo met winst.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 12:30:11RT @sanderjonkman: Al Jaish en West Ham United geïnteresseerd in Pellè. Zandbakclub heeft bod van 8 miljoen euro gedaan, meldt @dimarzio. reageer retweet
Als het een eerste bod is, is er veel meer uit te halenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef TC03 het volgende:
8 miljoen, dat is een bod wat je niet kan laten liggen gaan vrees ik.
Tijd om onze tactiek aan te passen naar het spelen door de lucht.... o wacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermeer is de keeper voor de beker.
Gelijk doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:35 schreef Merkie het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 12:30:11RT @sanderjonkman: Al Jaish en West Ham United geïnteresseerd in Pellè. Zandbakclub heeft bod van 8 miljoen euro gedaan, meldt @dimarzio. reageer retweet
tuurlijk wel... omdat van Geel..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef TC03 het volgende:
8 miljoen, dat is een bod wat je niet kan laten liggen gaan vrees ik.
Van Geel haalt er misschien meer uit, maar tegen dit soort bedragen zegt Feyenoord geen nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:38 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
tuurlijk wel... omdat van Geel..
Te Vrede, gister nog hattrick gescoordquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man.
Wat voor alternatieven heb heb je voorin nou?
Te Vrede.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man.
Zo'n Pellé kan je eventueel nog kampioen maken in deze bloedvorm, Te Vrede sowieso niet. Lompe horkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Te Vrede, gister nog hattrick gescoord
van Geel wist ook Babel voor 17 miljoen aan Liverpool te slijten. Voor de Pel gaan we zeker 15 vangenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van Geel haalt er misschien meer uit, maar tegen dit soort bedragen zegt Feyenoord geen nee.
We hebben geld nodig. Nog steeds. 8 miljoen krijg je nooit meer voor Pellè.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man.
Dat waren hele andere tijden man toen kreeg je voor Drenthe ook nog gewoon 13 miljoen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
van Geel wist ook Babel voor 17 miljoen aan Liverpool te slijten. Voor de Pel gaan we zeker 15 vangen
Denk ik wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:44 schreef Happel het volgende:
[..]
We hebben geld nodig. Nog steeds. 8 miljoen krijg je nooit meer voor Pellè.
Pellè gaat Italië wereldkampioen maken, krijg je er 18 miljoen voorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Naturaliseren en als stand-in voor Van Persie meenemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Pellè gaat Italië wereldkampioen maken, krijg je er 18 miljoen voor
Voor 8 miljoen geef je wel je enige troef uit handen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |