Zou kunnen ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met als gevolg dat er nog eens vijf jaar bij op komt als dit fout gaat.
Vast niet de eerste nee, maar het was toch een stuk veiliger geweest om ze in het uitvak te zetten. Het was al bekend dat ze hoe dan ook naar de arena kwamen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zal ongetwijfeld de eerste conclusie zijn die wordt getrokken.
Mwa, dat ben ik niet helemaal met je eens. Dat is de afgelopen 5 jaar ook niet (in deze getale) gebeurdquote:Op maandag 20 januari 2014 16:18 schreef Fuszy het volgende:
Het was al bekend dat ze hoe dan ook naar de arena kwamen.
Mwua, zitten ook best veel gasten tussen die een vechtpartij niet uit de weg gaan ..quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef Happel het volgende:
De harde kern gaat niet afreizen. Zijn gewoon de normale supporters die gaan.
Tja, dit is een beker wedstrijd. Toch wat aparts.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dat ben ik niet helemaal met je eens. Dat is de afgelopen 5 jaar ook niet (in deze getale) gebeurd
Als ze een beetje opgelet hadden, dan wisten ze vrijwel direct na het bekendmaken dat er veel supporters hoe dan ook naar de arena wilden komen. Dat het er veel meer zijn dan voorgaande edities... tja.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dat ben ik niet helemaal met je eens. Dat is de afgelopen 5 jaar ook niet (in deze getale) gebeurd
Dat kan ook omdat het geen competitiewedstrijd isquote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ze een beetje opgelet hadden, dan wisten ze vrijwel direct na het bekendmaken dat er veel supporters hoe dan ook naar de arena wilden komen. Dat het er veel meer zijn dan voorgaande edities... tja.
Ja, dat kan, maar om er dan maar blind van uit te gaan dat ze in zulke getale afreizen vind ik wat kort door de bocht. Ik vind het ook bijzonder dom.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, dit is een beker wedstrijd. Toch wat aparts.
Dat werd pas echt bekend toen ze nu opnieuw besloten geen supporters toe te laten.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef Fuszy het volgende:
Als ze een beetje opgelet hadden, dan wisten ze vrijwel direct na het bekendmaken dat er veel supporters hoe dan ook naar de arena wilden komen.
Bekerfinale zou eerst ook 1 wedstrijd zonder Ajax fans worden. Terugkomen op beslissingen is erg makkelijk gebleken.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar om er dan maar blind van uit te gaan dat ze in zulke getale afreizen vind ik wat kort door de bocht. Ik vind het ook bijzonder dom.
[..]
Dat werd pas echt bekend toen ze nu opnieuw besloten geen supporters toe te laten.
Vind het een domme beslissing trouwens, maar vind wel dat als ze eenmaal deze beslissing hebben genomen dat er niet meer op teruggekomen moet worden omdat supporters nu toch gaan.
Competitie is het ook moeilijker aan kaarten te komenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, dit is een beker wedstrijd. Toch wat aparts.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:35 schreef Luni het volgende:
[..]
Competitie is het ook moeilijker aan kaarten te komen
Daar hadden ze in 2008 ook niet zo'n probleem mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef GGMM het volgende:
maar vind wel dat als ze eenmaal deze beslissing hebben genomen dat er niet meer op teruggekomen moet worden omdat supporters nu toch gaan.
Zou bijzonder dom zijn. Zo'n heel stadion wil je niet tegen je hebben. Vooral niet als de haat en afkeer zo diep zit als tussen Ajax en Feyenoord.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, zitten ook best veel gasten tussen die een vechtpartij niet uit de weg gaan ..
Natuurlijk, dan heb je gewoon een doodwens. Bijzonder lomp om dat überhaupt uit te lokken. Gewoon die wedstrijd kijken en je muil houden, niks mis mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou bijzonder dom zijn. Zo'n heel stadion wil je niet tegen je hebben. Vooral niet als de haat en afkeer zo diep zit als tussen Ajax en Feyenoord.
Zelfs al heb je enkele medestanders, en die 50.000 zullen echt niet allemaal de confrontatie opzoeken, maar al zijn er wel 10.000 supporters bereid genoeg je uit een vak te werken dan leg je het echt wel af met 1000 tot 1500 supporters verspreid over het hele stadion.
2010 mattiequote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar hadden ze in 2008 ook niet zo'n probleem mee.
In het hol van de leeuw de overwinning weggestolen zien wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, dan heb je gewoon een doodwens. Bijzonder lomp om dat überhaupt uit te lokken. Gewoon die wedstrijd kijken en je muil houden, niks mis mee.
Dat de wedstrijd zonder uitpubliek wordt gespeeld is wel bijzonder vreemd als je inderdaad die finale van 2010 erbij haalt.. toen was het opeens wel een probleem en moest de finale in 2 wedstrijden worden gespeeld.. wat een afknapper was dat. Dat de KNVB KNJB wordt genoemd is geheel terecht..quote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bekerfinale zou eerst ook 1 wedstrijd zonder Ajax fans worden. Terugkomen op beslissingen is erg makkelijk gebleken.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat de wedstrijd zonder uitpubliek wordt gespeeld is wel bijzonder vreemd als je inderdaad die finale van 2010 erbij haalt.. toen was het opeens wel een probleem en moest de finale in 2 wedstrijden worden gespeeld.. wat een afknapper was dat. Dat de KNVB KNJB wordt genoemd is geheel terecht..
Is die gast volledig debiel ofzo, hij deed het goed tegen fucking Bulthuis en heeft daarmee wat mondjes gesnoerd?quote:Schaken: 'Heb wel wat mondjes gesnoerd'
Ruben Schaken had zondag met twee treffers een belangrijk aandeel in de 5-2 zege van Feyenoord bij FC Utrecht. Voor de winterstop was de 31-jarige aanvaller niet zo goed in vorm.
"Ik denk wel dat ik in deze wedstrijd tegen FC Utrecht wat mondjes heb gesnoerd'', liet Schaken weten.
"Ik heb best wel een moeilijke periode achter de rug. Ik kreeg veel kritiek, maar ik ben altijd in mezelf blijven geloven. De afgelopen weken voelde ik al dat de juiste vorm eraan zat te komen. Als je dan in de eerste wedstrijd in het nieuwe jaar meteen twee keer scoort, is dat natuurlijk prima.''
Ondanks vijf overwinningen op rij met Feyenoord in december, inclusief de bekerzege bij Heracles Almelo (via strafschoppen), ging Schaken met een onbehaaglijk gevoel de winterstop in. Hij was niet helemaal fit (knie), miste mede daardoor een paar duels en vertoonde in de laatste maand van 2013 geen blakende vorm.
Titel
Schaken stelt dat Feyenoord dit seizoen voor de titel moet gaan. "Het besef dat we dit seizoen kampioen kunnen worden, leeft bij iedereen. We kunnen en we willen meedoen. Maar we kunnen roepen wat we willen, we moeten het dan wel laten zien op het veld. Wat dat betreft, hebben we tegen FC Utrecht een goed begin gemaakt.''
Woensdag wacht Ajax in de kwartfinale van de beker in Amsterdam. "Iedereen bij ons is heel gedreven om ook daar eens een keer te winnen. Het vertrouwen dat we hier in Utrecht hebben uitgebouwd, kunnen we in de Arena heel goed gebruiken.''
Zo goed deed ie het niet eens. Hij maakte twee intikkers ja, volledig vrij. Verder heeft hij bijna geen fatsoenlijke voorzet gegeven, terwijl hij alle tijd en ruimte had. Dat naar binnen komen en schieten was ook uiterst succesvolquote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is die gast volledig debiel ofzo, hij deed het goed tegen fucking Bulthuis en heeft daarmee wat mondjes gesnoerd?
2 goals dit datquote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is die gast volledig debiel ofzo, hij deed het goed tegen fucking Bulthuis en heeft daarmee wat mondjes gesnoerd?
Als Feyenoord het op de site zet, dan zal dat vast veel invloed hebben en zal er vast niemand gaanquote:KLASSIEKER OP TWEE FRONTEN CRUCIAAL
Feyenoord aast in de Klassieker tegen Ajax van aanstaande woensdag 22 januari niet alleen op sportief bekersucces, maar hoopt bovendien op een rustig en ordelijk verloop van de wedstrijd in Amsterdam. Om die reden roept de club haar supporters, al dan niet in het bezit van een geldige wedstrijdkaart, op om niet af te reizen naar de hoofdstad.
Een rustig en ordelijk verloop van het bekerduel lijkt cruciaal om na dit seizoen weer kans te maken op de aanwezigheid van uitsupporters bij ontmoetingen tussen Ajax en Feyenoord. Op dit moment is de zogenoemde ‘vijfjarenregeling’ van kracht, die inhoudt dat supporters van de bezoekende club niet welkom zijn bij een Klassieker.
De Amsterdamse politie heeft laten weten alles in het werk te zullen stellen om te zorgen dat Feyenoord-supporters woensdagavond de wedstrijd niet bijwonen. Een woordvoerder geeft aan dat dan ook hooguit een enkele Rotterdamse supporter de Arena toch zal inkomen. En dat het daarmee dus weinig zin heeft als Feyenoord-supporter toch af te reizen naar Amsterdam.
Sowieso speelden we tegen fucking Utrecht. Die gingen ook af tegen PSV en FC Twente met grote cijfers. Het is niet dat het wat zegt ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef elCholo het volgende:
Je zou maar de pech hebben om woensdag bij deze gek in het vak te zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |