Toch wel over 2 wedstrijdenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Schijnt vandaag trouwens spoedoverleg te zijn in Zeist over de wedstrijd van woensdag.
Inderdaad.quote:
quote:
Dan weer zo'n maatregel met alleen kinderen en vrouwen op de tribunequote:Op maandag 20 januari 2014 11:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of zonder publiek
Het gniffelen waard.
Sfeer was daar toen stukken beter dan normaal.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan weer zo'n maatregel met alleen kinderen en vrouwen op de tribune
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog gefeliciteerd trouwens mannen, fel en goed gespeeld, woensdag ook doen dan kan 't nog leuk worden voor jullie.
Vorige 7 jaar 1x gelijk, 6x verloren las ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:45 schreef DonRaja het volgende:
Lekker een keer de 2e seizoenshelft beginnen met een goed resultaat. Het zal wel niet zo zijn, maar voor mijn gevoel was het altijd klote in de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar...
Stond laatst in het AD stuk over en klopt ook wel. 05/06 winst op Vitesse, daarna verliezen van o.a. NAC, Heerenveen, VVV, vorig jaar ajax. Afgelopen 15 jaar (gister niet meegerekend) in totaal 17 punten in 1e wedstrijd na de winterstop. Ofwel ja, het is vrijwel altijd klotequote:Op maandag 20 januari 2014 11:45 schreef DonRaja het volgende:
Lekker een keer de 2e seizoenshelft beginnen met een goed resultaat. Het zal wel niet zo zijn, maar voor mijn gevoel was het altijd klote in de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar...
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vorige 7 jaar 1x gelijk, 6x verloren las ik.
Ok, het lag dus een keer niet aan mij.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Stond laatst in het AD stuk over en klopt ook wel. 05/06 winst op Vitesse, daarna verliezen van o.a. NAC, Heerenveen, VVV, vorig jaar ajax. Afgelopen 15 jaar (gister niet meegerekend) in totaal 17 punten in 1e wedstrijd na de winterstop. Ofwel ja, het is vrijwel altijd klote
Ik ben het hier mee eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:45 schreef DonRaja het volgende:
Ja, las ik ook. Ik kon wel janken gisteren, dacht dat z'n knie weer naar de klote was.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Ok, het lag dus een keer niet aan mij.![]()
Gelukkig JPB geen zware blessure las ik.
Ach, we hebben Armenteros toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hadden we die Manu niet moeten houden voor de breedte nu Sisse pleitte is?
Nee, Manu is te slecht. Niet dat Verhoek, Goossens en Armenteros nou zo goed zijn, maar Manu is simpelweg te slechtquote:Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien wel, maar we hebben verhoek en Goossens nog. Daarnaast kan schaken nog naar links en boetius eventueel naar rechts. Vilhena zou ook nog kunnen op rechts/linksbuiten.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ja maar er gaat tenminste nog dreiging van die Manu uitquote:Op maandag 20 januari 2014 11:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, Manu is te slecht. Niet dat Verhoek, Goossens en Armenteros nou zo goed zijn, maar Manu is simpelweg te slecht
op de trein naar Duitslandquote:Op maandag 20 januari 2014 11:55 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is er gebeurd met die marokkaan van jullie, die Hachabar ofzo.
Speelt in Duitsland bij Arminia Bielefeld. Geen idee eigenlijk hoe die het daar doetquote:Op maandag 20 januari 2014 11:55 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is er gebeurd met die marokkaan van jullie, die Hachabar ofzo.
Ik zag dus alleen een samenvatting. Daar zag het er helemaal creepy uit: je zag hem vanuit het niets ineens vallen...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, las ik ook. Ik kon wel janken gisteren, dacht dat z'n knie weer naar de klote was.
Huh, voor jullie is de 2e seizoenshelft toch altijd pas het échte begin v/d competitie?quote:
In de wedstrijd zag ik ook geen aanleiding, dacht dat het er zo inschoot. En toen dat hinken de trap opquote:Op maandag 20 januari 2014 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag dus alleen een samenvatting. Daar zag het er helemaal creepy uit: je zag hem vanuit het niets ineens vallen...
9 wedstrijden, 1 doelpunt. Van die 9 keer 6 keer als invaller het veld betreden.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Speelt in Duitsland bij Arminia Bielefeld. Geen idee eigenlijk hoe die het daar doet
Ik kan me niet anders herinneren dan dat Ajax de eerste maand na de winterstop ook altijd kut presteert.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh, voor jullie is de 2e seizoenshelft toch altijd pas het échte begin v/d competitie?
Wel een oprecht aardige gast.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:27 schreef Grifte het volgende:
Was wel weer mooi voor de wedstrijd, stond die Obelix (bekend van voetbalfans) even al die vlaggendragers op het veld te dirigeren.
Uiteraard helemaal alleen
Dat was AZ - Ajax. Wel scherp blijven héquote:Op maandag 20 januari 2014 12:13 schreef Dven het volgende:
DonRaja resultaten na winterstop
:
2010/2011
Ajax - Feyenoord 2-0
Utrecht - Ajax 3- 0
2011/2012
Ajax - AZ 1-1
Feyenoord - Ajax 4-2
Ajax - Utrecht 0-2
2012/2013
Vitesse - Ajax 3-2
Venlo - Ajax 0-3
Ajax - Roda JC 1-1
Niet fantastisch dus. Nu weer OT
Ahquote:Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat was AZ - Ajax. Wel scherp blijven hé
Ga eens weg met je 020-geneuzel.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah
Bleef een kutperiode. Zag ons nooit kampioen worden
Maar uiteindelijk
Oke Elanquote:
Voor wie? Feyenoord kan er niks aan doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:21 schreef Elan het volgende:
Na de Snavels uit zal het wel klaar zijn met Feyenoorders die op allerlei vakken ziiten waar ze totaal niets te zoeken hebben.
Zullen wel sancties komen denken jullie niet?
Ja, lekker! Hij heeft geheel meegedaan aan de uitlooptraining.quote:
[/quote]quote:[quote]Politie werkt samen bij weren Feyenoord-aanhang uit Arena
De Amsterdamse politie werkt samen met collega's van de Rotterdamse voetbaleenheid om te voorkomen dat Feyenoord-supporters woensdag massaal de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord bezoeken.
Foto: ANP
Uit-supporters zijn niet toegestaan bij het duel in de Amsterdam Arena. "We gaan er dan ook voor zorgen dat ze niet in het stadion komen", laat een woordvoerder van de Amsterdamse politie weten.
Op internet circuleren sinds het besluit dat het uitvak in het Ajaxstadion leeg blijft geruchten dat mogelijk wel duizend tot vijftienhonderd Feyenoord-supporters naar de Arena willen komen.
Wie had ook alweer dat plaatje van de biometrische controle?quote:Politie werkt samen bij weren Feyenoord-aanhang uit Arena
De Amsterdamse politie werkt samen met collega's van de Rotterdamse voetbaleenheid om te voorkomen dat Feyenoord-supporters woensdag massaal de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord bezoeken.
Uit-supporters zijn niet toegestaan bij het duel in de Amsterdam Arena. "We gaan er dan ook voor zorgen dat ze niet in het stadion komen", laat een woordvoerder van de Amsterdamse politie weten.
Op internet circuleren sinds het besluit dat het uitvak in het Ajaxstadion leeg blijft geruchten dat mogelijk wel duizend tot vijftienhonderd Feyenoord-supporters naar de Arena willen komen.
"Wij hebben ook geluiden gehoord dat er veel kaarten voor de thuisvakken in handen zijn van Feyenoord-supporters. Ze zijn echter niet welkom, dus we werken samen met de Rotterdamse voetbaleenheid om ze buiten Amsterdam te houden."
Geen zin
"Wellicht dat een enkeling uiteindelijk toch in het stadion belandt, maar grotere groepen gaat dat niet lukken", voegt de woordvoerder toe. "Het heeft dan ook niet veel zin om het te proberen."
De politie wil verder niet uitweiden over de te hanteren tactiek om aanhangers van Feyenoord te weren. "De Rotterdamse eenheid kent de meeste supporters en is goed op de hoogte. We hebben bovendien voldoende ervaring met voetbalfans om dit in goede banen te leiden."
Door: NU.nl/Joost Nederpelt
Dat is dus geheim.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe willen ze dat gaan controleren?
Een hoop geleuter, je zorgt gewoon dat je er redelijk vroeg bent en gaat daar in dat Grand Café tussen de eilitaire neuzen wat drinken. Geen mens die je tegenhoudt.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Wie had ook alweer dat plaatje van de biometrische controle?![]()
Ik zal de grap niet maken. Maar ik denk dat ze er hun middelen voor hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een hoop geleuter, je zorgt gewoon dat je er redelijk vroeg bent en gaat daar in dat Grand Café tussen de eilitaire neuzen wat drinken. Geen mens die je tegenhoudt.
Ik ook niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk zie ik er de lol niet zo van in om anderhalf uur in een multifunctionele evenementenhal tussen van die arrogante wijsneuzen te zitten en Ajax geld toe te stoppen. Maar dit geheel terzijde.
Dmv een strikvraagquote:Op maandag 20 januari 2014 14:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dmv een strikvraag
"Komen jullie uit Rotterdam?"
"Ken je dat niet horen dan?"
NICHT REINLASSEN
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
Dat kan je sowieso wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef Dven het volgende:
Sowieso ongelofelijk stom. Valt er wat voor dan snijd je jezelf in de vingers en kan je uitsupporters voor altijd wel vergeten
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
Godverdommequote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
Daarom, nog even snel een returnwedstrijd plannen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef Dven het volgende:
Sowieso ongelofelijk stom. Valt er wat voor dan snijd je jezelf in de vingers en kan je uitsupporters voor altijd wel vergeten
Haha, leuk dat ze het weer op deze manier proberen te ontmoedigen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
quote:"Wellicht dat een enkeling uiteindelijk toch in het stadion belandt, maar grotere groepen gaat dat niet lukken", voegt de woordvoerder toe. "Het heeft dan ook niet veel zin om het te proberen."
Thuisvak is heerlijk. Gewoon gaan en staan waar je wilt. Biertje drinken in de stad voor en na de wedstrijd. Moet je eens doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef Elan het volgende:
Tja viel te verwachten.
Wat is er eigenlijk leuk aan in een thuis-vak zitten..
Moet je je toch continu beheersen
Propaganda. Ze willen het gewoon ontmoedigen. Best wel schattig eigenlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 15:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
als je een kaartje voor die evenementenhal heb waarom zou het dan geen zin hebben om te "proberen" naar binnen te gaan
Bangmakerij.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
quote:
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
Dat gebeurd sowieso niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:08 schreef Muto het volgende:
Gewoon een ommetje Nederland maken met de trein. Ze zullen wel de treinen vanuit Rotterdam in de gaten houden. En niet met een grote groep gaan.
Nou ja dat is in principe nog het makkelijkste wat er is, op de treinen uit Rotterdam letten.quote:
We hebben het wel over Feyenoord he..je weet het nooit met die gasten. Ik hoop eerlijk gezegd dat Ajax iets minder belang hecht aan die wedstrijd en ze er niet vol voor gaan. Dan valt er wel wat te halen. Bekervoetbal kent toch vaak andere wetten dan competitievoetbal. Laatst wonnen zowel AZ als NEC voor de beker van Heerenveen en Groningen, maar kregen een week later van dezelfde tegenstanders flink op hun kloten.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord![]()
Ik heb zelden zoveel vertrouwen gehad in Ajax uit als voor woensdag
Duidelijkquote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dmv een strikvraag
NICHT REINLASSEN
Zullen agenten in burger gaan zitten in de treinen, dus ja. Daar letten ze wel op. Gewoon over Utrecht gaan dus.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou ja dat is in principe nog het makkelijkste wat er is, op de treinen uit Rotterdam letten.
wij gaan met een groep van 20, ook 2 joden erbij maar dat maakt niet uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Zullen agenten in burger gaan zitten in de treinen, dus ja. Daar letten ze wel op. Gewoon over Utrecht gaan dus.
Maar die grote groepen zullen er niet zijn. Groepjes van drie/vier man of zo. Groter niet.
quote:'Amsterdam houdt rekening met komst Feyenoord-fans'
Door: redactie
De Amsterdamse politie houdt er rekening mee dat er woensdag toch leden van de harde kern van Feyenoord zullen afreizen naar de bekerduel met Ajax. Dat zeggen woordvoerders van het hoofdstedelijke korps tegen de NOS en RTL Nieuws.
Deze maand besloot de Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan dat de fans uit Rotterdam niet welkom zijn in de Arena. Omgekeerd mogen Ajax-fans ook niet naar het competitieduel in De Kuip. De wedstrijden tussen de rivaliserende clubs worden al vijf jaar zonder supporters van de bezoekende club gespeeld. Dit omdat het steeds tot kwetsende spreekkoren in de stadions en tot confrontaties tussen supporters kwam.
Honderden supporters Feyenoord hebben kaartje
Op diverse supporterssites doen echter verhalen de ronde dat honderden supporters van Feyenoord een kaartje voor de bekerwedstrijd van woensdagavond hebben weten te bemachtigen.
De Amsterdamse politie is daarvan op de hoogte, zegt woordvoerder Ruben Sprong tegen RTL Nieuws. 'We werken samen met onze collega's in Rotterdam en we hebben de harde kern heel goed in de smiezen. Het is de vraag wat er nou uiteindelijk komt aan Feyenoordsupporters.'
'We zullen ze terugsturen als we ze zien'
Volgens Sprong heeft het voor fans uit Rotterdam geen zin om naar de hoofdstad te komen. 'Het is niet uit te sluiten dat er een enkeling het stadion binnenkomt maar massaal zal het niet gebeuren. Als we ze zien of opmerken dan zullen we ze terugsturen.'
De politie wil volgens de NOS verder niet vertellen hoe zij denkt de Feyenoord-aanhangers te weren. Wel is bekend dat zij samenwerkt met de voetbaleenheid van de Rotterdamse politie.
Denken ze ja. Lijkt me vrij stug eerlijk gezegdquote:'We werken samen met onze collega's in Rotterdam en we hebben de harde kern heel goed in de smiezen.
Tja, daarvoor moet je bij Abou wezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:14 schreef Fuszy het volgende:
Dan begrijpen ze misschien ook gelijk dat het een slechte zet is geweest om uitpubliek te weren tijdens deze wedstrijd.
Met als gevolg dat er nog eens vijf jaar bij op komt als dit fout gaat.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:14 schreef Fuszy het volgende:
Dan begrijpen ze misschien ook gelijk dat het een slechte zet is geweest om uitpubliek te weren tijdens deze wedstrijd.
Ja, dat zal ongetwijfeld de eerste conclusie zijn die wordt getrokken.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:14 schreef Fuszy het volgende:
Precies, die hebben veel te bekende koppen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef Happel het volgende:
De harde kern gaat niet afreizen. Zijn gewoon de normale supporters die gaan.
Zou kunnen ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met als gevolg dat er nog eens vijf jaar bij op komt als dit fout gaat.
Vast niet de eerste nee, maar het was toch een stuk veiliger geweest om ze in het uitvak te zetten. Het was al bekend dat ze hoe dan ook naar de arena kwamen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zal ongetwijfeld de eerste conclusie zijn die wordt getrokken.
Mwa, dat ben ik niet helemaal met je eens. Dat is de afgelopen 5 jaar ook niet (in deze getale) gebeurdquote:Op maandag 20 januari 2014 16:18 schreef Fuszy het volgende:
Het was al bekend dat ze hoe dan ook naar de arena kwamen.
Mwua, zitten ook best veel gasten tussen die een vechtpartij niet uit de weg gaan ..quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef Happel het volgende:
De harde kern gaat niet afreizen. Zijn gewoon de normale supporters die gaan.
Tja, dit is een beker wedstrijd. Toch wat aparts.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dat ben ik niet helemaal met je eens. Dat is de afgelopen 5 jaar ook niet (in deze getale) gebeurd
Als ze een beetje opgelet hadden, dan wisten ze vrijwel direct na het bekendmaken dat er veel supporters hoe dan ook naar de arena wilden komen. Dat het er veel meer zijn dan voorgaande edities... tja.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dat ben ik niet helemaal met je eens. Dat is de afgelopen 5 jaar ook niet (in deze getale) gebeurd
Dat kan ook omdat het geen competitiewedstrijd isquote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ze een beetje opgelet hadden, dan wisten ze vrijwel direct na het bekendmaken dat er veel supporters hoe dan ook naar de arena wilden komen. Dat het er veel meer zijn dan voorgaande edities... tja.
Ja, dat kan, maar om er dan maar blind van uit te gaan dat ze in zulke getale afreizen vind ik wat kort door de bocht. Ik vind het ook bijzonder dom.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, dit is een beker wedstrijd. Toch wat aparts.
Dat werd pas echt bekend toen ze nu opnieuw besloten geen supporters toe te laten.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef Fuszy het volgende:
Als ze een beetje opgelet hadden, dan wisten ze vrijwel direct na het bekendmaken dat er veel supporters hoe dan ook naar de arena wilden komen.
Bekerfinale zou eerst ook 1 wedstrijd zonder Ajax fans worden. Terugkomen op beslissingen is erg makkelijk gebleken.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar om er dan maar blind van uit te gaan dat ze in zulke getale afreizen vind ik wat kort door de bocht. Ik vind het ook bijzonder dom.
[..]
Dat werd pas echt bekend toen ze nu opnieuw besloten geen supporters toe te laten.
Vind het een domme beslissing trouwens, maar vind wel dat als ze eenmaal deze beslissing hebben genomen dat er niet meer op teruggekomen moet worden omdat supporters nu toch gaan.
Competitie is het ook moeilijker aan kaarten te komenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, dit is een beker wedstrijd. Toch wat aparts.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:35 schreef Luni het volgende:
[..]
Competitie is het ook moeilijker aan kaarten te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |