Had ik niet verwachtquote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef PIETR het volgende:
Koeman gaat bijtekenen vertelde Johan net. Voor 1 jaar.

Precies. Heb er geld op gezet. Komt goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Feyenoord gaat winnen in de Arena. Dus dan weten jullie dat. Jammer dat Boëtius niet meedoet.

Ga ik ook doen. Hoe zijn de odds?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies. Heb er geld op gezet. Komt goed.

Hopelijk gaat het geen fiasco worden als je inzet op Bitcoins.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies. Heb er geld op gezet. Komt goed.

quote:Op maandag 20 januari 2014 22:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Hoe zijn de odds?
Welk fiasco met Bitcoins?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het geen fiasco worden als je inzet op Bitcoins.

Van +1000 naar 700quote:Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Welk fiasco met Bitcoins?

Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
$833.
En dat is maar een momentopname. Binnen een half jaar staat het op $2500.

Ik heb ook ingezet gisteren (een paar euro tegen Ajax gezet). Prima odds dit, verbaasde me erover.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Welk fiasco met Bitcoins?

Dat zou kunnen maar het is wel gewoon speculatie. Het is vooral voor de lange termijn interessent, wat een geweldige uitvinding is dat. Revolutionair!quote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
$833.
En dat is maar een momentopname. Binnen een half jaar staat het op $2500.

Bron: AT5quote:Ajax heeft al een aantal kaarten voor het bekerduel met Feyenoord aanstaande woensdag geblokkeerd, dat laat de club aan AT5 weten.
'Via internet en langs andere kanalen bereikten ook ons berichten dat een aantal kaarten wellicht in verkeerde handen zijn gekomen. Om die reden zijn enkele kaarten geblokkeerd of is contact geweest met de mensen op wiens clubcard deze kaarten zijn aangeschaft', aldus Ajax.
In de voorverkoop was het eerst mogelijk twee kaarten per clubcard te kopen. Dat is nu niet meer het geval. Op een paar honderd kaarten na is het stadion volledig uitverkocht.

Ik zit er ook in voor de lange termijn. Heb er wel vertrouwen in.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar het is wel gewoon speculatie. Het is vooral voor de lange termijn interessent, wat een geweldige uitvinding is dat. Revolutionair!
Zullen we vooraf meeten Rens?quote:

quote:Verscherpt toezicht bij ADO Den Haag - Feyenoord
DEN HAAG - Voetbalclub ADO heeft extra maatregelen genomen om onregelmatigheden tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord, aanstaande zaterdag, te voorkomen. Bovendien doet de clubleiding een oproep aan de eigen aanhang om zich rustig te houden. ‘Gebruik je verstand. Maak geen rottigheid,’ aldus directeur Piet Jansen.
De wedstrijd van zaterdag kent een groot aantal lastige elementen. ADO staat tot ontevredenheid van de eigen aanhang op dit moment op laatste plek in de competitie, de aanhangers van Feyenoord slaagde er de laatste weken een paar keer in om in vakken terecht te komen waar ze niet thuishoorden, er komen tientallen bevriende supporters van Juventus naar Den Haag én hij wordt ’s avonds in het donker gespeeld. De club, de gemeente Den Haag en de politie weten van deze combinatie van risicofactoren, zeggen woordvoerders. En ze zijn erop voorbereid.
Onrust
Eén van de grootste problemen is dat Feyenoord-supporters er recent geregeld in slaagden om in vakken terecht te komen, waar ze niet thuishoren. Afgelopen weekeinde brak in een gezinsvak van FC Utrecht onrust uit nadat aanhangers van die club in botsing kwamen met ongeveer 120 Feyenoord-supporters. Hoe de Feyenoorders in dat vak terechtkwamen, is nog niet bekend.
Dinsdag zijn er ook geruchten dat honderden Feyenoorders kaarten zouden hebben voor de bekerwedstrijd tegen Ajax, aanstaande woensdag in de Arena. Bovendien zijn er berichten dat er een fors aantal Rotterdamse supporters voor het duel van zaterdag al kaarten heeft voor vakken waar ze aanstaande zaterdag eigenlijk niet mogen zitten.
Verstevigde hekken
En tijdens ADO-Feyenoord van vorig jaar mei, zaten er volwassen supporters in het Haagse kidsvak en braken er vechtpartijen uit. Directeur Jansen noemt die voorvallen ‘vervelend’. Maar hij zegt dat er maatregelen zijn getroffen na het incident van vorig jaar. ‘We hebben een aantal hekken verstevigd. Die gaan we ook zeker weer controleren voor de wedstrijd.’
Daarnaast zijn er maatregelen genomen om te voorkomen dat volwassenen met kaarten van kinderen naar binnen kunnen. ‘De hele controle zal zaterdag strenger zijn. Als je geen begeleider bent van kinderen dan heb je daar niks te zoeken.’
Kidsvak
Jansen hoopt ook dat de supporters van alle clubs zich van hun beste kant laten zien. ‘Ik doe eigenlijk een oproep aan alle supporters. Gebruik je verstand. Maak geen rottigheid. Wat er nu gebeurt bij de kidstribune van Utrecht is gewoon slecht voor het voetbal. Ook voor onze eigen supporters. Vorig jaar zijn ze van de tribune naar het kidsvak gegaan. Dat is nu gewoon onmogelijk, maar je moet het geen eens willen proberen. Gebruik je verstand.’
De directeur stelt dat ADO goede toezichthouders heeft en dat er zaterdag ‘verscherpt’ toezicht is. ‘Er is toch de nodige onrust over onze positie op de ranglijst. Dat snap ik ook, maar ik doe een oproep aan alle supporters. Wat wij de afgelopen jaren hebben opgebouwd als club, verziek dat nou niet aanstaande zaterdag.’
Afgelopen weekend werd ook duidelijk dat tientallen aanhangers van de Italiaanse voetbalclub Juventus zaterdag naar Den Haag komen. In Turijn hingen spandoeken met de oproep om naar het Kyocera-stadion te komen. De supporters van beide clubs zijn al 25 jaar met elkaar bevriend en vieren dat jubileum.
Juventus supporters
Jansen ziet daarin geen groot probleem. ‘De relatie met Juventus-supporters is er al jaren. Er komen ongeveer tachtig supporters die hier vaak naar toekomen. En die relatie is gewoon goed. Het is geen veiligheidsrisico.’
De gemeente, ADO en de politie weten van de combinatie van deze lastige factoren. ‘We zijn hiervan op de hoogte. Net als voor iedere wedstrijd nemen we, in overleg met ADO Den Haag, die maatregelen die noodzakelijk zijn om een veilig en ordelijk verloop van de wedstrijd mogelijk te maken,’ aldus de woordvoerder van burgemeester Jozias van Aartsen.

Kom je gezellig langs Happel?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit er ook in voor de lange termijn. Heb er wel vertrouwen in.
[..]
Zullen we vooraf meeten Rens?

Ene kant ook wel mooi, overal lak aan. Gewoon een rookbom afsteken in de arena etc. Maar je weet gewoon dat ze het vroeg of laat een keertje duur komt te staan. Ze zijn niet onschendbaar..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Die jonge gastjes denken er te makkelijk over. Dat zag je gisteren ook weer bij Utrecht.

Het houdt niet op...quote:Op maandag 20 januari 2014 22:45 schreef Grifte het volgende:
En we blijven doorgaan met de gezelligheden:
[..]

En dat is dan de burgemeester van de tweede stad van Nederlandquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:43 schreef heiden6 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=811658868848484
![]()
![]()

Kijk het natuurlijk zo dat er thans boven Feyenoord 3 clubs staan die het gewoon vrij goed doen en tevens constant presteren. Een groot verschil met Feyenoord is dat ze het een stuk beter doen in uitwedstrijden (Utrecht, Vitesse, Heerenveen). Anderzijds lijken ze niet meer zo onverslaanbaar in de Kuip, waar nog de beste twee ploegen (Vitesse en Ajax) op bezoek komen. Feyenoord moet dan ook nog naar Twente, PSV en AZ. Dus ja, ik weet niet hoe lang en hoe vaak Feyenoord boven zichzelf kan uitstijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat Vitesse en Ajax favoriet zijn voor de titel en wij lang mee kunnen doen als het meezit. Wat ik wel heel erg merk, is dat ik het idee heb dat het nu moet. Dat had ik eind vorig seizoen al, in 2014 moeten we kampioen worden. Niet eens zozeer vanwege het vertrek van Koeman, maar omdat er een aantal belangrijke spelers van ons na dit seizoen wel toe zijn aan een volgende stap. Martins Indi is de enige speler die we kunnen verkopen zonder al te veel problemen.
Als je redelijk goed speelt en eindigt in de top 3 van Nederland (wat Feyenoord toch al 2 seizoenen op rij doet), dan is het niet mogelijk om al je spelers te behouden. Het is op zich al opvallend dat Feyenoord de ploeg van vorig jaar toch nog vrij goed bijeen heeft weten te houden. Maar goed, de jeugd zal Feyenoord moeten redden en er voor moeten zorgen dat de boel niet instort.quote:Ik ben een beetje bang dat het helemaal instort na dit seizoen, en dat het echt een kwestie is van nu of voorlopig de komende jaren nog steeds niet. Het is wel goed dat Koeman wellicht alsnog gaat bijtekenen, en ik heb wel vertrouwen in Van Geel, maar toch zie ik het vrij somber in.
Overigens: http://www.feyenoord.nl/n(...)ick-naar-overwinning

die lachquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:43 schreef heiden6 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=811658868848484
![]()
![]()

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-niet-afbreken.dhtmlquote:Met een uitgekiende verbouwing van De Kuip kan Feyenoord weer tientallen jaren verder in het monumentale stadion. Door een investering van rond de 60 miljoen euro wordt het huidige complex met 55.000 stoeltjes de grootste en modernste voetbaltempel van Nederland, zegt prof. dr. ir. Hennes de Ridder, emeritus hoogleraar aan de TU in Delft.
Feyenoord is onder de indruk van het renovatieplan van de expert op het gebied van grootschalige bouwprojecten, die eerder was betrokken bij onder meer de aanleg van de Stormvloedkering in de Oosterschelde en de Maeslantkering in de Nieuwe Waterweg.
Zijn visie is dat nieuwbouw kansloos is. 'Als je de club te gronde wilt richten, dan moet je met nieuwbouw komen. Want hoe verdien je ooit een investering van 350 miljoen euro terug? We moeten met beide pootjes op de grond blijven staan', zegt De Ridder.
Onverzettelijk
In zijn plan, dat hij vorige week uitgebreid toelichtte aan een Feyenoord-delegatie, is de huidige Kuip 'met zijn onverzettelijke architectuur' de basis. Allereerst wil de hoogleraar het veld met 4 meter verlagen. Op de begane grond kunnen daardoor zo'n 70 businessunits en - aan de stationskant - een 40 meter lange ontvangstruimte worden gecreëerd. De tribune direct aan het veld krijgt ongeveer 3000 plaatsen extra.
Het dak wordt 12 meter verlengd, zodat alle bezoekers droog zitten. Dan komt er een 'horizontale ring' aan de buitenkant van het stadion, met een tweedeks wandelpromenade waar niet alleen toiletten, maar ook horeca, kiosken, vergaderruimten en businessunits een plekje krijgen.
De variant van De Ridder is niet alleen goedkoop - 'minder dan de helft van Red de Kuip' - maar ook in één seizoen te realiseren. Het Maasgebouw blijft staan en sluit aan op de 'omloop' die rond het stadion wordt gebouwd. Bovenop de ring is er plaats voor zonnepanelen en een dakterras.
Slopen van de Kuip is volgens de hoogleraar Methodisch en Integraal Ontwerpen uit den boze. 'Het stadion is nog uitstekend, dat ga je toch niet afbreken? Ik doe niet aan kapitaalvernietiging. Kapitaal hoort op het veld. De Kuip is prima te gebruiken, die 40.000 overdekte zitplaatsen in twee prachtige ringen krijg je gratis en voor niets.'
De kosten kunnen laag blijven, benadrukt hij. 'Er hoeven geen hoogstandjes te worden uitgevoerd. De verdieping van het veld is eenvoudig en zowel de businessunits als de overige voorzieningen worden in de fabriek gemaakt en ter plaatse in elkaar gezet.'
De renovatie verloopt in drie stappen, die apart of in combinatie 'in de markt' kunnen worden gezet. 'Zo zitten de bouwers in een gezonde competitie die het beste in ze naar boven brengt.'
Overwegingen
De Ridder heeft al een uitnodiging van Feyenoord om zijn ideeën uit te werken. 'Het is een mooi plan en we gaan verder in gesprek met hem', zegt woordvoerder Wim van Sluis van de 'Kuip-trojka', die op dit moment de stadionplannen onderzoekt. 'Het is een goed alternatief dat we zeker in onze overwegingen zullen meenemen.'
Voordelen zijn het lage investeringsbedrag en de korte bouwtijd. Van Sluis: 'Maar kun je alles wel goed zien vanaf de tweede ring, en wat vindt Feyenoord ervan dat er minder stoeltjes in het stadion komen? Dat zijn allemaal elementen die meewegen.'

Volgens mij is het bericht dat Janmaat zijn contract niet opengerboken kon worden wel van vóór de winterstop. Na de verhuur en ontbinding zou er wellicht wel iets mogelijk zijn. Wat ik (hier volgens mij) hoorde is dat ze begin ferbuari weer in gesprek gaan.quote:

Ik vind 55.000 plaatsen alleen te weinig.. minimaal 65.000 moet het wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-niet-afbreken.dhtml
Dit klinkt als een aardig idee
Ben benieuwd welk van de opties de meest rendabele blijkt te zijn!

55.000 is wat aan de lage kant ja, maar als ze allemaal bezet mogen zijn, kunnen er toch al snel 7.000 mensen extra in. Een aantal dat we alleen structureel halen als ze zo blijven spelen (goed spel en mee doen om de bovenste plekken). En ja, in sommige wedstrijden zou je dan best de 60-65 duizend kunnen halen, maar niet structureel verwacht ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind 55.000 plaatsen alleen te weinig.. minimaal 65.000 moet het worden

Ik denk dat 55.000 genoeg is. Ik ben geen seizoenskaarthouder en kan toch voor elke wedstrijd aan kaartjes komen. Toont volgens mij wel aan dat de huidige grootte ook al redelijk voldoet qua aanvragen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind 55.000 plaatsen alleen te weinig.. minimaal 65.000 moet het worden

Die krijg je alleen met een geheel nieuw stadion denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja maar als De Kuip weer Europacup finales wil dan zal de capaciteit toch hoger moeten worden.. maar misschien hebben ze die ambitie niet meer.

Is ook een kosten-baten kwestie, zo'n finale CL en EL krijg je hooguit 2 keer in de 10 jaarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja maar als De Kuip weer Europacup finales wil dan zal de capaciteit toch hoger moeten worden.. maar misschien hebben ze die ambitie niet meer.

Is ook meer een prestige kwestie denk ik. Voor de naamsbekendheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook een kosten-baten kwestie, zo'n finale CL en EL krijg je hooguit 2 keer in de 10 jaar

Zou daar geen beleid op voeren, eerder op wedstrijden van Oranje. die komen wat vaker voor. En om nou voor die ene finale in de 10-15 jaar 10.000 extra stoeltjes te plaatsen lijkt me wat overkill.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:08 schreef Pleun2011 het volgende:

Nieuwe technieken bootsen volgens mij het licht (en evt. andere omstandigheden) ook wel goed na inmiddels. Dus dat belang zal denk ik kleiner zijn. Akoestiek heb ik geen idee van.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:16 schreef Tarado het volgende:
Wat ik me wel kan herinneren is dat bij de vorige verbouwing het dak met opzet klein was gehouden vanwege de akoestiek maar vooral voor de grasmat, dat is dus in dit plan niet zo.
Die grasmat is toch wel de beste van NL sinds jaar en dag

Je zal morgenavond in de Arena zien met dit weer s'avonds, wordt weer glijden, overdag is het redelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nieuwe technieken bootsen volgens mij het licht (en evt. andere omstandigheden) ook wel goed na inmiddels. Dus dat belang zal denk ik kleiner zijn. Akoestiek heb ik geen idee van.

Ze gebruiken in de top inderdaad allemaal dat systeem met extra belichting 's avonds. En bij Ajax slaat dat door het dak niet echt goed aan, bij PSV net als bij Feyenoord bijvoorbeeld wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nieuwe technieken bootsen volgens mij het licht (en evt. andere omstandigheden) ook wel goed na inmiddels. Dus dat belang zal denk ik kleiner zijn. Akoestiek heb ik geen idee van.

Alleen legioenpashouders toch? CC volgende week pas dacht ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:26 schreef PIETR het volgende:
Voor de CC houders die nu al kaartjes willen kopen voor Ajax thuis. Zijn al te bestellen. Op Viagogo. Vak Y / G / K / D / BB.

Daarom staanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ga er in ieder geval van uit dat die vreselijke kuipstoeltjes er dan eindelijk eens uitgeflikkerd worden. Altijd erg oncomfortabel gevonden en als er iemand naast je zit met overgewicht (komt nogal eens voor bij Feyenoorders) helemaal.

Dat veld van Ajax doet het de laatste jaren (eindelijk) toch ook vrij aardig?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze gebruiken in de top inderdaad allemaal dat systeem met extra belichting 's avonds. En bij Ajax slaat dat door het dak niet echt goed aan, bij PSV net als bij Feyenoord bijvoorbeeld wel.
Nog over die Europese finales: Het zou mij niks verbazen als Platini plots besluit om die ook in Qatar en dergelijke contreien te laten plaatsvinden...

Zijn inderdaad niet optimaal. Beenruimte mag ook wel iets beter. Als een lang (of dik) persoon achter je zit, drukt die al snel zijn benen tegen je stoel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ga er in ieder geval van uit dat die vreselijke kuipstoeltjes er dan eindelijk eens uitgeflikkerd worden. Altijd erg oncomfortabel gevonden en als er iemand naast je zit met overgewicht (komt nogal eens voor bij Feyenoorders) helemaal.

Dacht het niet: het wordt minder kapot getrapt, maar is nog steeds schaatsbaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat veld van Ajax doet het de laatste jaren (eindelijk) toch ook vrij aardig?
Zou mij ook niks verbazen nee

Tja, dat wordt hem niet in alle vakken.quote:

zeker s'avondsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dacht het niet: het wordt minder kapot getrapt, maar is nog steeds schaatsbaan.

Via Feyenoord wel, bij Viagogo kun je al met de cc bestellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen legioenpashouders toch? CC volgende week pas dacht ik

Oh, in 2011/2012 nog verkozen als beste..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]

Lange tijd toch als erg goed beoordeeld. 2011/2012 nog beste veld van de eredivisie. Laatste tijd is het inderdaad weer iets minder.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]

65.000 lijkt mij ook te veel. Dat krijg je misschien een keer vol in topwedstrijden, maar anders wordt dat bijzonder lastig. Zeker als de ticketprijzen maar blijven stijgen, wat helemaal reëel is na een renovatie/nieuwbouwproject. In zulke economische tijden is dat niet te betalen voor zo'n grote menigte.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat 55.000 genoeg is. Ik ben geen seizoenskaarthouder en kan toch voor elke wedstrijd aan kaartjes komen. Toont volgens mij wel aan dat de huidige grootte ook al redelijk voldoet qua aanvragen.

Ik meende me er nog iets over te herinneren in combi met Vertonghen...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, in 2011/2012 nog verkozen als beste..
Vond het veld bij ons trouwens ook niet best in het begin van dit seizoen.
Maar dat kwam volgens mij door het overdadige sproeien. Stond die installatie nog gewoon aan terwijl het regende
quote:Aantal jaar geleden werden we tweede of derde omdat die kneus van Vertonghen zo kinderachtig was om ons veld een 1 te hebben

If soquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik meende me er nog iets over te herinneren in combi met Vertonghen...
[..]

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]

Dit seizoen liet het veld toch los in het begin van het seizoen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
Blijft overigens staan dat er dan in de Arena nog steeds een goed veld zou liggen.

Oh, ja, kloptquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]

Begin dit jaar was het inderdaad erbarmelijk. Frons was er dan ook niet bepaald content mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit seizoen liet het veld toch los in het begin van het seizoen?

Overdag valt het allemaal wel mee maar s'avonds gewoon een groot drama, dat is toch wel een verschil met De Kuipquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
Blijft overigens staan dat er dan in de Arena nog steeds een goed veld zou liggen.

Hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]

Heeft er denk ik mee te maken dat de Arena naturlijk een stuk meer vocht vasthoudt. Valt zeker nog aan te werken. Volgens mij had het slechte veld begin dit seizoen vooral als oorzaak dat de mat net was vervangen en het toen extreem heet was in NL. Doet het allemaal geen goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overdag valt het allemaal wel mee maar s'avonds gewoon een groot drama, dat is toch wel een verschil met De Kuip

nee, is gewoon een kutveldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft er denk ik mee te maken dat de Arena naturlijk een stuk meer vocht vasthoudt. Valt zeker nog aan te werken. Volgens mij had het slechte veld begin dit seizoen vooral als oorzaak dat de mat net was vervangen en het toen extreem heet was in NL. Doet het allemaal geen goed.

Ik ben overtuigd!!!!!!!1! xDquote:

Genaaid door je eigen medesupporterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je betaalt bij Viagogo gewoon 45 euro (incl. BTW) voor een plek op Y3 met de Klassiekert.

Zie er anders heel veel op staan voor 35,75. Of komen daar dan nog 10 euro kosten bij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je betaalt bij Viagogo gewoon 45 euro (incl. BTW) voor een plek op Y3 met de Klassiekert.

10 euro BTW en 'service'.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zie er anders heel veel op staan voor 35,75. Of komen daar dan nog 10 euro kosten bij?

Is dat zo? Dacht dat je daar alleen je SCC kon verhuren voor een wedstrijdje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon ticket handelaren. Niet alleen supporters.

Clubcard ook natuurlijk. Slimme handelaren kopen gewoon kaarten op en verkopen dat via viagogo met winst.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is dat zo? Dacht dat je daar alleen je SCC kon verhuren voor een wedstrijdje.

Ken jij slimme handelaren die ze duurder inkopen dan dat ze ze verkopen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Clubcard ook natuurlijk. Slimme handelaren kopen gewoon kaarten op en verkopen dat via viagogo met winst.

twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 12:30:11RT @sanderjonkman: Al Jaish en West Ham United geïnteresseerd in Pellè. Zandbakclub heeft bod van 8 miljoen euro gedaan, meldt @dimarzio. reageer retweet

Als het een eerste bod is, is er veel meer uit te halenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef TC03 het volgende:
8 miljoen, dat is een bod wat je niet kan laten liggen gaan vrees ik.

Tijd om onze tactiek aan te passen naar het spelen door de lucht.... o wacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermeer is de keeper voor de beker.

Gelijk doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:35 schreef Merkie het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 12:30:11RT @sanderjonkman: Al Jaish en West Ham United geïnteresseerd in Pellè. Zandbakclub heeft bod van 8 miljoen euro gedaan, meldt @dimarzio. reageer retweet

tuurlijk wel... omdat van Geel..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef TC03 het volgende:
8 miljoen, dat is een bod wat je niet kan laten liggen gaan vrees ik.

Van Geel haalt er misschien meer uit, maar tegen dit soort bedragen zegt Feyenoord geen nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:38 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
tuurlijk wel... omdat van Geel..

Te Vrede, gister nog hattrick gescoordquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man.
Wat voor alternatieven heb heb je voorin nou?

Te Vrede.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man.

Zo'n Pellé kan je eventueel nog kampioen maken in deze bloedvorm, Te Vrede sowieso niet. Lompe horkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Te Vrede, gister nog hattrick gescoord

van Geel wist ook Babel voor 17 miljoen aan Liverpool te slijten. Voor de Pel gaan we zeker 15 vangenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van Geel haalt er misschien meer uit, maar tegen dit soort bedragen zegt Feyenoord geen nee.

We hebben geld nodig. Nog steeds. 8 miljoen krijg je nooit meer voor Pellè.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man.

Dat waren hele andere tijden man toen kreeg je voor Drenthe ook nog gewoon 13 miljoen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
van Geel wist ook Babel voor 17 miljoen aan Liverpool te slijten. Voor de Pel gaan we zeker 15 vangen

Denk ik wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:44 schreef Happel het volgende:
[..]
We hebben geld nodig. Nog steeds. 8 miljoen krijg je nooit meer voor Pellè.

Pellè gaat Italië wereldkampioen maken, krijg je er 18 miljoen voorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:44 schreef Happel het volgende:
[..]

Naturaliseren en als stand-in voor Van Persie meenemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Pellè gaat Italië wereldkampioen maken, krijg je er 18 miljoen voor

Voor 8 miljoen geef je wel je enige troef uit handen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:44 schreef Happel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |