abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135739506
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef PIETR het volgende:
Koeman gaat bijtekenen vertelde Johan net. Voor 1 jaar.
Had ik niet verwacht
pi_135740219
Feyenoord gaat winnen in de Arena. Dus dan weten jullie dat. Jammer dat Boëtius niet meedoet.
  maandag 20 januari 2014 @ 22:16:17 #203
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135740375
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Feyenoord gaat winnen in de Arena. Dus dan weten jullie dat. Jammer dat Boëtius niet meedoet.
Precies. Heb er geld op gezet. Komt goed.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135740443
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Ga ik ook doen. Hoe zijn de odds?
pi_135740450
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Hopelijk gaat het geen fiasco worden als je inzet op Bitcoins.
  maandag 20 januari 2014 @ 22:19:10 #206
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135740507
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ga ik ook doen. Hoe zijn de odds?

quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hopelijk gaat het geen fiasco worden als je inzet op Bitcoins.
Welk fiasco met Bitcoins?
Elite
Tegen TTIP
pi_135740541
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef Happel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Van +1000 naar 700
  maandag 20 januari 2014 @ 22:20:44 #208
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135740596
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Van +1000 naar 700
$833.

En dat is maar een momentopname. Binnen een half jaar staat het op $2500.
Elite
Tegen TTIP
pi_135740681
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Happel het volgende:

[..]

$833.

Ik hoop het voor je. :)
pi_135741065
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef Happel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ik heb ook ingezet gisteren (een paar euro tegen Ajax gezet). Prima odds dit, verbaasde me erover.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_135741116
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Happel het volgende:

[..]

$833.

Dat zou kunnen maar het is wel gewoon speculatie. Het is vooral voor de lange termijn interessent, wat een geweldige uitvinding is dat. Revolutionair! _O_
pi_135741439
quote:
Ajax heeft al een aantal kaarten voor het bekerduel met Feyenoord aanstaande woensdag geblokkeerd, dat laat de club aan AT5 weten.

'Via internet en langs andere kanalen bereikten ook ons berichten dat een aantal kaarten wellicht in verkeerde handen zijn gekomen. Om die reden zijn enkele kaarten geblokkeerd of is contact geweest met de mensen op wiens clubcard deze kaarten zijn aangeschaft', aldus Ajax.

In de voorverkoop was het eerst mogelijk twee kaarten per clubcard te kopen. Dat is nu niet meer het geval. Op een paar honderd kaarten na is het stadion volledig uitverkocht.
Bron: AT5
AFCA!
  maandag 20 januari 2014 @ 22:38:15 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135741476
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar het is wel gewoon speculatie. Het is vooral voor de lange termijn interessent, wat een geweldige uitvinding is dat. Revolutionair! _O_
Ik zit er ook in voor de lange termijn. Heb er wel vertrouwen in.

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:37 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Bron: AT5
Zullen we vooraf meeten Rens? O+
Elite
Tegen TTIP
  maandag 20 januari 2014 @ 22:45:26 #214
357045 Grifte
Feijenoord
pi_135741824
En we blijven doorgaan met de gezelligheden:

quote:
Verscherpt toezicht bij ADO Den Haag - Feyenoord

DEN HAAG - Voetbalclub ADO heeft extra maatregelen genomen om onregelmatigheden tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord, aanstaande zaterdag, te voorkomen. Bovendien doet de clubleiding een oproep aan de eigen aanhang om zich rustig te houden. ‘Gebruik je verstand. Maak geen rottigheid,’ aldus directeur Piet Jansen.

De wedstrijd van zaterdag kent een groot aantal lastige elementen. ADO staat tot ontevredenheid van de eigen aanhang op dit moment op laatste plek in de competitie, de aanhangers van Feyenoord slaagde er de laatste weken een paar keer in om in vakken terecht te komen waar ze niet thuishoorden, er komen tientallen bevriende supporters van Juventus naar Den Haag én hij wordt ’s avonds in het donker gespeeld. De club, de gemeente Den Haag en de politie weten van deze combinatie van risicofactoren, zeggen woordvoerders. En ze zijn erop voorbereid.

Onrust

Eén van de grootste problemen is dat Feyenoord-supporters er recent geregeld in slaagden om in vakken terecht te komen, waar ze niet thuishoren. Afgelopen weekeinde brak in een gezinsvak van FC Utrecht onrust uit nadat aanhangers van die club in botsing kwamen met ongeveer 120 Feyenoord-supporters. Hoe de Feyenoorders in dat vak terechtkwamen, is nog niet bekend.

Dinsdag zijn er ook geruchten dat honderden Feyenoorders kaarten zouden hebben voor de bekerwedstrijd tegen Ajax, aanstaande woensdag in de Arena. Bovendien zijn er berichten dat er een fors aantal Rotterdamse supporters voor het duel van zaterdag al kaarten heeft voor vakken waar ze aanstaande zaterdag eigenlijk niet mogen zitten.

Verstevigde hekken

En tijdens ADO-Feyenoord van vorig jaar mei, zaten er volwassen supporters in het Haagse kidsvak en braken er vechtpartijen uit. Directeur Jansen noemt die voorvallen ‘vervelend’. Maar hij zegt dat er maatregelen zijn getroffen na het incident van vorig jaar. ‘We hebben een aantal hekken verstevigd. Die gaan we ook zeker weer controleren voor de wedstrijd.’

Daarnaast zijn er maatregelen genomen om te voorkomen dat volwassenen met kaarten van kinderen naar binnen kunnen. ‘De hele controle zal zaterdag strenger zijn. Als je geen begeleider bent van kinderen dan heb je daar niks te zoeken.’

Kidsvak

Jansen hoopt ook dat de supporters van alle clubs zich van hun beste kant laten zien. ‘Ik doe eigenlijk een oproep aan alle supporters. Gebruik je verstand. Maak geen rottigheid. Wat er nu gebeurt bij de kidstribune van Utrecht is gewoon slecht voor het voetbal. Ook voor onze eigen supporters. Vorig jaar zijn ze van de tribune naar het kidsvak gegaan. Dat is nu gewoon onmogelijk, maar je moet het geen eens willen proberen. Gebruik je verstand.’

De directeur stelt dat ADO goede toezichthouders heeft en dat er zaterdag ‘verscherpt’ toezicht is. ‘Er is toch de nodige onrust over onze positie op de ranglijst. Dat snap ik ook, maar ik doe een oproep aan alle supporters. Wat wij de afgelopen jaren hebben opgebouwd als club, verziek dat nou niet aanstaande zaterdag.’

Afgelopen weekend werd ook duidelijk dat tientallen aanhangers van de Italiaanse voetbalclub Juventus zaterdag naar Den Haag komen. In Turijn hingen spandoeken met de oproep om naar het Kyocera-stadion te komen. De supporters van beide clubs zijn al 25 jaar met elkaar bevriend en vieren dat jubileum.

Juventus supporters

Jansen ziet daarin geen groot probleem. ‘De relatie met Juventus-supporters is er al jaren. Er komen ongeveer tachtig supporters die hier vaak naar toekomen. En die relatie is gewoon goed. Het is geen veiligheidsrisico.’

De gemeente, ADO en de politie weten van de combinatie van deze lastige factoren. ‘We zijn hiervan op de hoogte. Net als voor iedere wedstrijd nemen we, in overleg met ADO Den Haag, die maatregelen die noodzakelijk zijn om een veilig en ordelijk verloop van de wedstrijd mogelijk te maken,’ aldus de woordvoerder van burgemeester Jozias van Aartsen.
pi_135741874
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik zit er ook in voor de lange termijn. Heb er wel vertrouwen in.

[..]

Zullen we vooraf meeten Rens? O+
Kom je gezellig langs Happel?
AFCA!
  maandag 20 januari 2014 @ 22:46:50 #216
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135741894
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:46 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Kom je gezellig langs Happel?
Bij het home, ja. Zie ik je daar?
Elite
Tegen TTIP
pi_135742175
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Die jonge gastjes denken er te makkelijk over. Dat zag je gisteren ook weer bij Utrecht.
Ene kant ook wel mooi, overal lak aan. Gewoon een rookbom afsteken in de arena etc. Maar je weet gewoon dat ze het vroeg of laat een keertje duur komt te staan. Ze zijn niet onschendbaar..

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 20-01-2014 23:05:20 ]
#12 is not for sale!
pi_135742721
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Bij het home, ja. Zie ik je daar?
Is helemaal goed.
AFCA!
pi_135743128
Ik zal hier ook maar is wat vaker gaan kijken staan leuke dingen bij en beetje mee praten.
Zelf heb ik ook een seizoenskaart op Y2.
  maandag 20 januari 2014 @ 23:40:04 #220
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_135744266
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:45 schreef Grifte het volgende:
En we blijven doorgaan met de gezelligheden:

[..]

Het houdt niet op...

Niet vanzelf.

;(
Ik ben inmiddels overleden.
pi_135746840
pi_135746887
quote:
En dat is dan de burgemeester van de tweede stad van Nederland _O-
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_135747650
Het is trouwens goed om te zien dat we voor doelpunten minder afhankelijk zijn van Pellè dan vorig seizoen. Ten maakte hij er in de competitie 27 van Feyenoords 64, oftewel 42%, en dit seizoen tot nu toe nog maar 34% (14 van de 41).. Terwijl er wel meer gescoord wordt (2,15 doelpunten per wedstrijd ten opzichte van 1,88).

We krijgen dit seizoien wel meer goals tegen tot nu toe (1,37 per wedstrijd tegenover 1,18 vorig jaar). Met dezelfde verdediging in feite|! En daarbij moet nog worden aangetekend dat we begin vorig seizoen een tijdje Mulder hebben moeten missen.

(Btw vorig seizoen op doelsaldo voorronde CL gemist :') maar dat was niet mijn punt)

Ik denk dat Vitesse en Ajax favoriet zijn voor de titel en wij lang mee kunnen doen als het meezit. Wat ik wel heel erg merk, is dat ik het idee heb dat het nu moet. Dat had ik eind vorig seizoen al, in 2014 moeten we kampioen worden. Niet eens zozeer vanwege het vertrek van Koeman, maar omdat er een aantal belangrijke spelers van ons na dit seizoen wel toe zijn aan een volgende stap. Martins Indi is de enige speler die we kunnen verkopen zonder al te veel problemen.

Maar Pellè, Clasie, Janmaat, De Vrij... als we een van hen in de zomer kwijtraken, laat staan twee van hen (wat realistischer is, zeker na het WK), dan vallen we weer terug naar de subtop. Schaken zulllen ze ook wel proberene te verkopen, nou dat zal een half miljoen euro opleveren of als je geluk hebt een heel miljoen, en het scheelt wat salarisruimte. Maar je kunt geen vervanger halen.

Janmaat speelt zeer waarschijnlijk in de basis op het WK, misschien De Vrij en/of Martins Indi ook nog wel. Het contract van Janmaat kon nu al niet verlengd worden terwijl er net twee spelers verhuurd zijn en er permanent afscheid is genomen van de noorse Iniesta en De Teen (ja, ik weet het, die hebben geld meegekregen maar niet zo veel als ze hadden gekregen als ze hadden gebleven natuurlijk)..Dan denk ik, er moet toch wat ruimte zijn ontstaan? Hoe kan het dat je dan zo'nbelangrijke speler niet een mooi nieuw contract aan kunt bieden, terwijl dat al een hele tijd de bedoeling was? Een jongen die je echt niet kunt missen, maar wiens contract afloopt in 2015 terwijl hij mee gaat naar het WK en al anderhalf jaar gevolgd wordt door diverse grote clubs. Dat gaat je geheid een paar miljoen kosten! Ajax kreeg voor Van der Wiel die op WK de finale haalde 6 miljoen toen zijn contract aflopende was. Voor 6 miljoen haal je al geen vervanger, maar wij kunnen ook nog eens het grootste deel van een transfersom daar niet voor gebruiken.

Natuurlijk weet Van Geel dat allemaal, dus dan moeten we er maar vanuit gaan dat er echt helemaal niets mogelijk is qua salarisbudget, als Janmaat langer vastleggen nu al niet mogelijk is. Dat vind ik zorgwekkend! En dan moeten we nog verlengen met Koeman volgende maand...Vanaf aanstaande zomer staat Immers bij ons op de loonlijst, verhuurde spelers komen terug en we gaan er maar even vanuit dat Hahn meer gaat verdienen dan Lamprou. Armenteros kunnen we daarentegen schrappen (daar zullen we zeker wel een half miljoen voor betalen dit seizoen, als het niet meer is), Achahbar zal niet verlengd worden. Manu en Bakkal zijn nog vraagtekens voor volgend jaar (aflopend contract, wat er met ze gebeurt zal afhangen van de komende paar maanden). Clasie en Martins Indi liggen gelukkig vast tot 2016, maar De Vrij en Mulder net als Janmaat maar tot 2015.

Verkoop je Pellè, Martins Indi en Janmaat deze zomer voor 15 miljoen, dan kun je misschien de helft opnieuw investeren en daar heb je een goede spits voor óf een goede rechtsback, de andere positie is dan zeer verzwakt. Het is nog maar zeer de vraag of de rest van de belangrijke spelers wel willen blijven (laat staan verlengen) als er één of twee of drie belangrijke jongens weggaan en er weinig perspectief is om door te groeien en alsnog kampioen proberen te worden. Ik kan me zo voorstellen dat De Vrij en Clasie dan ook wel weg willen, misschien Vilhena ook nog wel. Boëtius zal niet zo heel happig zijn op een vertrek maar dat is wel een dusdanig groot talent dat je niet heel gek op moet kijken als er een hele grote club voor komt en dan kan ook hij zomaar weggaan.

Ik ben een beetje bang dat het helemaal instort na dit seizoen, en dat het echt een kwestie is van nu of voorlopig de komende jaren nog steeds niet. Het is wel goed dat Koeman wellicht alsnog gaat bijtekenen, en ik heb wel vertrouwen in Van Geel, maar toch zie ik het vrij somber in.
Overigens: http://www.feyenoord.nl/n(...)ick-naar-overwinning
pi_135747652
Ik vergeet nog wel een positief punt, namelijk dat we niet hoeven te vrezen voor een vertrek van Wesley Verhoek.
pi_135747897
Op basis van zondag geef ik ze een goede kans maar helaas is er geen peil op te trekken welk niveau de heren woensdag dan weer op de mat zullen leggen.

Vond Ajax ook niet indrukwekkend dus hoop maar op een 1-1 en dan een 1-2 diep in de verlenging, alle snavels huilend naar huis c_/
blablablabla
pi_135747943
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 04:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat Vitesse en Ajax favoriet zijn voor de titel en wij lang mee kunnen doen als het meezit. Wat ik wel heel erg merk, is dat ik het idee heb dat het nu moet. Dat had ik eind vorig seizoen al, in 2014 moeten we kampioen worden. Niet eens zozeer vanwege het vertrek van Koeman, maar omdat er een aantal belangrijke spelers van ons na dit seizoen wel toe zijn aan een volgende stap. Martins Indi is de enige speler die we kunnen verkopen zonder al te veel problemen.
Kijk het natuurlijk zo dat er thans boven Feyenoord 3 clubs staan die het gewoon vrij goed doen en tevens constant presteren. Een groot verschil met Feyenoord is dat ze het een stuk beter doen in uitwedstrijden (Utrecht, Vitesse, Heerenveen). Anderzijds lijken ze niet meer zo onverslaanbaar in de Kuip, waar nog de beste twee ploegen (Vitesse en Ajax) op bezoek komen. Feyenoord moet dan ook nog naar Twente, PSV en AZ. Dus ja, ik weet niet hoe lang en hoe vaak Feyenoord boven zichzelf kan uitstijgen.

quote:
Ik ben een beetje bang dat het helemaal instort na dit seizoen, en dat het echt een kwestie is van nu of voorlopig de komende jaren nog steeds niet. Het is wel goed dat Koeman wellicht alsnog gaat bijtekenen, en ik heb wel vertrouwen in Van Geel, maar toch zie ik het vrij somber in.
Overigens: http://www.feyenoord.nl/n(...)ick-naar-overwinning
Als je redelijk goed speelt en eindigt in de top 3 van Nederland (wat Feyenoord toch al 2 seizoenen op rij doet), dan is het niet mogelijk om al je spelers te behouden. Het is op zich al opvallend dat Feyenoord de ploeg van vorig jaar toch nog vrij goed bijeen heeft weten te houden. Maar goed, de jeugd zal Feyenoord moeten redden en er voor moeten zorgen dat de boel niet instort.

Ronald Koeman blijft, dus dat is wel een voordeel voor Feyenoord, al moet je je wel afvragen of hij nóg beter kan presteren. Het lijkt er op dat hij al twee seizoenen het maximale uit Feyenoord en zichzelf haalt en toch niets wint.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_135749013
Donderdag gesprek met gemeente, Feyenoord en wat omringende groepen. Stream is dan hier te vinden

Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_135749284
quote:
Met een uitgekiende verbouwing van De Kuip kan Feyenoord weer tientallen jaren verder in het monumentale stadion. Door een investering van rond de 60 miljoen euro wordt het huidige complex met 55.000 stoeltjes de grootste en modernste voetbaltempel van Nederland, zegt prof. dr. ir. Hennes de Ridder, emeritus hoogleraar aan de TU in Delft.

Feyenoord is onder de indruk van het renovatieplan van de expert op het gebied van grootschalige bouwprojecten, die eerder was betrokken bij onder meer de aanleg van de Stormvloedkering in de Oosterschelde en de Maeslantkering in de Nieuwe Waterweg.

Zijn visie is dat nieuwbouw kansloos is. 'Als je de club te gronde wilt richten, dan moet je met nieuwbouw komen. Want hoe verdien je ooit een investering van 350 miljoen euro terug? We moeten met beide pootjes op de grond blijven staan', zegt De Ridder.

Onverzettelijk
In zijn plan, dat hij vorige week uitgebreid toelichtte aan een Feyenoord-delegatie, is de huidige Kuip 'met zijn onverzettelijke architectuur' de basis. Allereerst wil de hoogleraar het veld met 4 meter verlagen. Op de begane grond kunnen daardoor zo'n 70 businessunits en - aan de stationskant - een 40 meter lange ontvangstruimte worden gecreëerd. De tribune direct aan het veld krijgt ongeveer 3000 plaatsen extra.

Het dak wordt 12 meter verlengd, zodat alle bezoekers droog zitten. Dan komt er een 'horizontale ring' aan de buitenkant van het stadion, met een tweedeks wandelpromenade waar niet alleen toiletten, maar ook horeca, kiosken, vergaderruimten en businessunits een plekje krijgen.

De variant van De Ridder is niet alleen goedkoop - 'minder dan de helft van Red de Kuip' - maar ook in één seizoen te realiseren. Het Maasgebouw blijft staan en sluit aan op de 'omloop' die rond het stadion wordt gebouwd. Bovenop de ring is er plaats voor zonnepanelen en een dakterras.

Slopen van de Kuip is volgens de hoogleraar Methodisch en Integraal Ontwerpen uit den boze. 'Het stadion is nog uitstekend, dat ga je toch niet afbreken? Ik doe niet aan kapitaalvernietiging. Kapitaal hoort op het veld. De Kuip is prima te gebruiken, die 40.000 overdekte zitplaatsen in twee prachtige ringen krijg je gratis en voor niets.'

De kosten kunnen laag blijven, benadrukt hij. 'Er hoeven geen hoogstandjes te worden uitgevoerd. De verdieping van het veld is eenvoudig en zowel de businessunits als de overige voorzieningen worden in de fabriek gemaakt en ter plaatse in elkaar gezet.'

De renovatie verloopt in drie stappen, die apart of in combinatie 'in de markt' kunnen worden gezet. 'Zo zitten de bouwers in een gezonde competitie die het beste in ze naar boven brengt.'

Overwegingen
De Ridder heeft al een uitnodiging van Feyenoord om zijn ideeën uit te werken. 'Het is een mooi plan en we gaan verder in gesprek met hem', zegt woordvoerder Wim van Sluis van de 'Kuip-trojka', die op dit moment de stadionplannen onderzoekt. 'Het is een goed alternatief dat we zeker in onze overwegingen zullen meenemen.'

Voordelen zijn het lage investeringsbedrag en de korte bouwtijd. Van Sluis: 'Maar kun je alles wel goed zien vanaf de tweede ring, en wat vindt Feyenoord ervan dat er minder stoeltjes in het stadion komen? Dat zijn allemaal elementen die meewegen.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-niet-afbreken.dhtml

Dit klinkt als een aardig idee :)
Ben benieuwd welk van de opties de meest rendabele blijkt te zijn!
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_135751394
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 04:44 schreef heiden6 het volgende:
[veel tekst]
Volgens mij is het bericht dat Janmaat zijn contract niet opengerboken kon worden wel van vóór de winterstop. Na de verhuur en ontbinding zou er wellicht wel iets mogelijk zijn. Wat ik (hier volgens mij) hoorde is dat ze begin ferbuari weer in gesprek gaan.

Het is inderdaad wel belangrijk dit seizoen goed te beeindigen, mocht je kampioen worden en CL spelen kun je misschien nog voor het WK begint de nodige contracten openbreken met de CL-miljoenen. Bij een 2e of 3e plek is dat alweer niet mogelijk. Als je tweede wordt houden de spelers wel uitzicht op (potentieel) CL-voetbal, en als er dan een paar spelers vertrekken hoeft dat geen complete leegloop te betekenen.

Als je lager dan die tweede plek eindigt moeten we hopen op een goed praatje van Van Geel om de leegloop te beperken, en moet je hopen dat we de hoofdprijs vangen voor de verkopen. Uiteindelijk zijn spelers met contracten tot 2016 en 2017 wel voor veel geld te verpatsen. Dan moet je kijken wat je wilt versterken met een aankoop en waar je de gaten laat opvullen met jeugd.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_135751574
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:27 schreef H.FR het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-niet-afbreken.dhtml

Dit klinkt als een aardig idee :)
Ben benieuwd welk van de opties de meest rendabele blijkt te zijn!
Ik vind 55.000 plaatsen alleen te weinig.. minimaal 65.000 moet het worden
pi_135751765
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

55.000 is wat aan de lage kant ja, maar als ze allemaal bezet mogen zijn, kunnen er toch al snel 7.000 mensen extra in. Een aantal dat we alleen structureel halen als ze zo blijven spelen (goed spel en mee doen om de bovenste plekken). En ja, in sommige wedstrijden zou je dan best de 60-65 duizend kunnen halen, maar niet structureel verwacht ik.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_135751767
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik denk dat 55.000 genoeg is. Ik ben geen seizoenskaarthouder en kan toch voor elke wedstrijd aan kaartjes komen. Toont volgens mij wel aan dat de huidige grootte ook al redelijk voldoet qua aanvragen.
BFF met GGMM
pi_135751832
Ja maar als De Kuip weer Europacup finales wil dan zal de capaciteit toch hoger moeten worden.. maar misschien hebben ze die ambitie niet meer.
pi_135751894
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja maar als De Kuip weer Europacup finales wil dan zal de capaciteit toch hoger moeten worden.. maar misschien hebben ze die ambitie niet meer.
Die krijg je alleen met een geheel nieuw stadion denk ik.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:11:09 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135751918
quote:
Is ook een kosten-baten kwestie, zo'n finale CL en EL krijg je hooguit 2 keer in de 10 jaar
pi_135751944
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is ook een kosten-baten kwestie, zo'n finale CL en EL krijg je hooguit 2 keer in de 10 jaar
Is ook meer een prestige kwestie denk ik. Voor de naamsbekendheid.
pi_135751970
quote:
Zou daar geen beleid op voeren, eerder op wedstrijden van Oranje. die komen wat vaker voor. En om nou voor die ene finale in de 10-15 jaar 10.000 extra stoeltjes te plaatsen lijkt me wat overkill.
BFF met GGMM
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:16:25 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135752114
Wat ik me wel kan herinneren is dat bij de vorige verbouwing het dak met opzet klein was gehouden vanwege de akoestiek maar vooral voor de grasmat, dat is dus in dit plan niet zo.

Die grasmat is toch wel de beste van NL sinds jaar en dag
pi_135752197
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:16 schreef Tarado het volgende:
Wat ik me wel kan herinneren is dat bij de vorige verbouwing het dak met opzet klein was gehouden vanwege de akoestiek maar vooral voor de grasmat, dat is dus in dit plan niet zo.

Die grasmat is toch wel de beste van NL sinds jaar en dag
Nieuwe technieken bootsen volgens mij het licht (en evt. andere omstandigheden) ook wel goed na inmiddels. Dus dat belang zal denk ik kleiner zijn. Akoestiek heb ik geen idee van.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:21:02 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135752273
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:18 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nieuwe technieken bootsen volgens mij het licht (en evt. andere omstandigheden) ook wel goed na inmiddels. Dus dat belang zal denk ik kleiner zijn. Akoestiek heb ik geen idee van.
Je zal morgenavond in de Arena zien met dit weer s'avonds, wordt weer glijden, overdag is het redelijk.
pi_135752408
Ik ga er in ieder geval van uit dat die vreselijke kuipstoeltjes er dan eindelijk eens uitgeflikkerd worden. Altijd erg oncomfortabel gevonden en als er iemand naast je zit met overgewicht (komt nogal eens voor bij Feyenoorders) helemaal.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:26:37 #243
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_135752444
Voor de CC houders die nu al kaartjes willen kopen voor Ajax thuis. Zijn al te bestellen. Op Viagogo. Vak Y / G / K / D / BB.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_135752504
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:18 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ze gebruiken in de top inderdaad allemaal dat systeem met extra belichting 's avonds. En bij Ajax slaat dat door het dak niet echt goed aan, bij PSV net als bij Feyenoord bijvoorbeeld wel.

Nog over die Europese finales: Het zou mij niks verbazen als Platini plots besluit om die ook in Qatar en dergelijke contreien te laten plaatsvinden...
BFF met GGMM
pi_135752528
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:26 schreef PIETR het volgende:
Voor de CC houders die nu al kaartjes willen kopen voor Ajax thuis. Zijn al te bestellen. Op Viagogo. Vak Y / G / K / D / BB.
Alleen legioenpashouders toch? CC volgende week pas dacht ik
pi_135752538
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ga er in ieder geval van uit dat die vreselijke kuipstoeltjes er dan eindelijk eens uitgeflikkerd worden. Altijd erg oncomfortabel gevonden en als er iemand naast je zit met overgewicht (komt nogal eens voor bij Feyenoorders) helemaal.
Daarom staan ^O^
pi_135752553
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ze gebruiken in de top inderdaad allemaal dat systeem met extra belichting 's avonds. En bij Ajax slaat dat door het dak niet echt goed aan, bij PSV net als bij Feyenoord bijvoorbeeld wel.

Nog over die Europese finales: Het zou mij niks verbazen als Platini plots besluit om die ook in Qatar en dergelijke contreien te laten plaatsvinden...
Dat veld van Ajax doet het de laatste jaren (eindelijk) toch ook vrij aardig?

Zou mij ook niks verbazen nee :')
pi_135752607
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Zijn inderdaad niet optimaal. Beenruimte mag ook wel iets beter. Als een lang (of dik) persoon achter je zit, drukt die al snel zijn benen tegen je stoel.
pi_135752629
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat veld van Ajax doet het de laatste jaren (eindelijk) toch ook vrij aardig?

Zou mij ook niks verbazen nee :')
Dacht het niet: het wordt minder kapot getrapt, maar is nog steeds schaatsbaan.
BFF met GGMM
pi_135752630
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:29 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Daarom staan ^O^
Tja, dat wordt hem niet in alle vakken.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:33:38 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135752651
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

zeker s'avonds
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:35:52 #252
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_135752724
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:29 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Alleen legioenpashouders toch? CC volgende week pas dacht ik
Via Feyenoord wel, bij Viagogo kun je al met de cc bestellen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_135752745
quote:

[..]

Oh, in 2011/2012 nog verkozen als beste..
Vond het veld bij ons trouwens ook niet best in het begin van dit seizoen.
Maar dat kwam volgens mij door het overdadige sproeien. Stond die installatie nog gewoon aan terwijl het regende :')
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:36:51 #254
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135752748
quote:

[..]

Lange tijd toch als erg goed beoordeeld. 2011/2012 nog beste veld van de eredivisie. Laatste tijd is het inderdaad weer iets minder.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:40:18 #255
357045 Grifte
Feijenoord
pi_135752838
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik denk dat 55.000 genoeg is. Ik ben geen seizoenskaarthouder en kan toch voor elke wedstrijd aan kaartjes komen. Toont volgens mij wel aan dat de huidige grootte ook al redelijk voldoet qua aanvragen.
65.000 lijkt mij ook te veel. Dat krijg je misschien een keer vol in topwedstrijden, maar anders wordt dat bijzonder lastig. Zeker als de ticketprijzen maar blijven stijgen, wat helemaal reëel is na een renovatie/nieuwbouwproject. In zulke economische tijden is dat niet te betalen voor zo'n grote menigte.
pi_135752854
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Oh, in 2011/2012 nog verkozen als beste..
Vond het veld bij ons trouwens ook niet best in het begin van dit seizoen.
Maar dat kwam volgens mij door het overdadige sproeien. Stond die installatie nog gewoon aan terwijl het regende :')
Ik meende me er nog iets over te herinneren in combi met Vertonghen...

quote:
Aantal jaar geleden werden we tweede of derde omdat die kneus van Vertonghen zo kinderachtig was om ons veld een 1 te hebben
BFF met GGMM
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:41:48 #257
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135752900
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[..]

If so :D _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_135752909
quote:

[..]

[..]

_O-
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:42:35 #259
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135752917
Blijft overigens staan dat er dan in de Arena nog steeds een goed veld zou liggen.
pi_135752937
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
Blijft overigens staan dat er dan in de Arena nog steeds een goed veld zou liggen.
Dit seizoen liet het veld toch los in het begin van het seizoen? :')
pi_135752938
quote:

[..]

[..]

Oh, ja, klopt :')
Maar die heeft een hersenkneuzing, dat kunnen we hem niet kwalijk nemen.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:43:51 #262
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135752956
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:43 schreef JanCees het volgende:

[..]

Dit seizoen liet het veld toch los in het begin van het seizoen? :')
Begin dit jaar was het inderdaad erbarmelijk. Frons was er dan ook niet bepaald content mee.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:44:39 #263
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135752982
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
Overdag valt het allemaal wel mee maar s'avonds gewoon een groot drama, dat is toch wel een verschil met De Kuip
pi_135753032
quote:

[..]

[..]

Haha :D
Veld van Ajax was de laatste jaren juist wel weer goed.Tot een paar maanden geleden, toen was het weer drama :')
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:47:39 #265
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135753089
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Overdag valt het allemaal wel mee maar s'avonds gewoon een groot drama, dat is toch wel een verschil met De Kuip
Heeft er denk ik mee te maken dat de Arena naturlijk een stuk meer vocht vasthoudt. Valt zeker nog aan te werken. Volgens mij had het slechte veld begin dit seizoen vooral als oorzaak dat de mat net was vervangen en het toen extreem heet was in NL. Doet het allemaal geen goed.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:54:59 #266
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_135753327
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:47 schreef Dven het volgende:

[..]

Heeft er denk ik mee te maken dat de Arena naturlijk een stuk meer vocht vasthoudt. Valt zeker nog aan te werken. Volgens mij had het slechte veld begin dit seizoen vooral als oorzaak dat de mat net was vervangen en het toen extreem heet was in NL. Doet het allemaal geen goed.
nee, is gewoon een kutveld
Ride Or Die Lalalalalalalala
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:55:31 #267
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135753348
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:54 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

nee, is gewoon een kutveld
Ik ben overtuigd!!!!!!!1! xD
pi_135753395
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:54 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

nee, is gewoon een kutveldclub
BFF met GGMM
pi_135753873
Je betaalt bij Viagogo gewoon 45 euro (incl. BTW) voor een plek op Y3 met de Klassiekert. :{
Feyenoord Rotterdam
pi_135753955
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je betaalt bij Viagogo gewoon 45 euro (incl. BTW) voor een plek op Y3 met de Klassiekert. :{
Genaaid door je eigen medesupporter ^O^
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:16:01 #271
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135754012
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Genaaid door je eigen medesupporter ^O^
Zijn ook gewoon ticket handelaren. Niet alleen supporters.
Elite
Tegen TTIP
pi_135754015
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zie er anders heel veel op staan voor 35,75. Of komen daar dan nog 10 euro kosten bij?
pi_135754044
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:16 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Zie er anders heel veel op staan voor 35,75. Of komen daar dan nog 10 euro kosten bij?
10 euro BTW en 'service'.
Feyenoord Rotterdam
pi_135754087
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Zijn ook gewoon ticket handelaren. Niet alleen supporters.
Is dat zo? Dacht dat je daar alleen je SCC kon verhuren voor een wedstrijdje.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:23:20 #275
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135754221
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:18 schreef H.FR het volgende:

[..]

Is dat zo? Dacht dat je daar alleen je SCC kon verhuren voor een wedstrijdje.
Clubcard ook natuurlijk. Slimme handelaren kopen gewoon kaarten op en verkopen dat via viagogo met winst.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 12:29:10 #276
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_135754445
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Clubcard ook natuurlijk. Slimme handelaren kopen gewoon kaarten op en verkopen dat via viagogo met winst.
Ken jij slimme handelaren die ze duurder inkopen dan dat ze ze verkopen? :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:32:41 #277
357045 Grifte
Feijenoord
pi_135754535
Morgen weer

pi_135754574
Wie keept er eigenlijk bij die Joden?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:35:55 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_135754651
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 12:30:11 RT @sanderjonkman: Al Jaish en West Ham United geïnteresseerd in Pellè. Zandbakclub heeft bod van 8 miljoen euro gedaan, meldt @dimarzio. reageer retweet
2000 light years from home
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:36:19 #280
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_135754666
8 miljoen, dat is een bod wat je niet kan laten liggen gaan vrees ik. :'(
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:36:49 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135754688
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:33 schreef Muto het volgende:
Ik vrees Vermeer
pi_135754691
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef TC03 het volgende:
Als het een eerste bod is, is er veel meer uit te halen
pi_135754702
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:33 schreef Muto het volgende:
Vermeer is de keeper voor de beker.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:38:11 #284
357045 Grifte
Feijenoord
pi_135754726
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Vermeer is de keeper voor de beker.
Tijd om onze tactiek aan te passen naar het spelen door de lucht.... o wacht.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:38:35 #285
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135754738
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:35 schreef Merkie het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 12:30:11 RT @sanderjonkman: Al Jaish en West Ham United geïnteresseerd in Pellè. Zandbakclub heeft bod van 8 miljoen euro gedaan, meldt @dimarzio. reageer retweet
Gelijk doen.
Elite
Tegen TTIP
pi_135754746
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef TC03 het volgende:
tuurlijk wel... omdat van Geel..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_135754763
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Gelijk doen.
Nee man.
Wat voor alternatieven heb heb je voorin nou?
blablablabla
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:41:06 #288
53267 TC03
pi_135754793
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:38 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

tuurlijk wel... omdat van Geel..
Van Geel haalt er misschien meer uit, maar tegen dit soort bedragen zegt Feyenoord geen nee.
pi_135754795
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee man.
Te Vrede, gister nog hattrick gescoord _O_
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:41:23 #290
53267 TC03
pi_135754805
quote:

[..]

Nee man.
Te Vrede. :P
  Moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 12:42:58 #291
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_135754849
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:41 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Te Vrede, gister nog hattrick gescoord _O_
Zo'n Pellé kan je eventueel nog kampioen maken in deze bloedvorm, Te Vrede sowieso niet. Lompe hork :')
blablablabla
  Moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 12:43:22 #293
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_135754854
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Van Geel haalt er misschien meer uit, maar tegen dit soort bedragen zegt Feyenoord geen nee.
van Geel wist ook Babel voor 17 miljoen aan Liverpool te slijten. Voor de Pel gaan we zeker 15 vangen _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:44:11 #294
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135754876
quote:

[..]

Nee man.
We hebben geld nodig. Nog steeds. 8 miljoen krijg je nooit meer voor Pellè.
Elite
Tegen TTIP
pi_135754895
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

van Geel wist ook Babel voor 17 miljoen aan Liverpool te slijten. Voor de Pel gaan we zeker 15 vangen _O_
Dat waren hele andere tijden man toen kreeg je voor Drenthe ook nog gewoon 13 miljoen.
blablablabla
pi_135754899
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Denk ik wel eigenlijk.
pi_135754917
quote:

[..]

Pellè gaat Italië wereldkampioen maken, krijg je er 18 miljoen voor ^O^
pi_135754941
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:45 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Pellè gaat Italië wereldkampioen maken, krijg je er 18 miljoen voor ^O^
Naturaliseren en als stand-in voor Van Persie meenemen.
pi_135754951
quote:

[..]

Voor 8 miljoen geef je wel je enige troef uit handen.
Maar ok, stel hij vertrekt kan de club dan wat met het geld of direct weer de schulden wegpoetsen?
blablablabla
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:47:09 #300
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_135754955
Pelle _O_ _O_
8 miljoen is 8 te weinig
Ride Or Die Lalalalalalalala
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:47:49 #301
357045 Grifte
Feijenoord
pi_135754970