abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135739506
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef PIETR het volgende:
Koeman gaat bijtekenen vertelde Johan net. Voor 1 jaar.
Had ik niet verwacht
pi_135740219
Feyenoord gaat winnen in de Arena. Dus dan weten jullie dat. Jammer dat Boëtius niet meedoet.
  maandag 20 januari 2014 @ 22:16:17 #203
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135740375
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Feyenoord gaat winnen in de Arena. Dus dan weten jullie dat. Jammer dat Boëtius niet meedoet.
Precies. Heb er geld op gezet. Komt goed.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135740443
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Ga ik ook doen. Hoe zijn de odds?
pi_135740450
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Hopelijk gaat het geen fiasco worden als je inzet op Bitcoins.
  maandag 20 januari 2014 @ 22:19:10 #206
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135740507
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ga ik ook doen. Hoe zijn de odds?

quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hopelijk gaat het geen fiasco worden als je inzet op Bitcoins.
Welk fiasco met Bitcoins?
Elite
Tegen TTIP
pi_135740541
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef Happel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Van +1000 naar 700
  maandag 20 januari 2014 @ 22:20:44 #208
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135740596
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Van +1000 naar 700
$833.

En dat is maar een momentopname. Binnen een half jaar staat het op $2500.
Elite
Tegen TTIP
pi_135740681
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Happel het volgende:

[..]

$833.

Ik hoop het voor je. :)
pi_135741065
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef Happel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ik heb ook ingezet gisteren (een paar euro tegen Ajax gezet). Prima odds dit, verbaasde me erover.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_135741116
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Happel het volgende:

[..]

$833.

Dat zou kunnen maar het is wel gewoon speculatie. Het is vooral voor de lange termijn interessent, wat een geweldige uitvinding is dat. Revolutionair! _O_
pi_135741439
quote:
Ajax heeft al een aantal kaarten voor het bekerduel met Feyenoord aanstaande woensdag geblokkeerd, dat laat de club aan AT5 weten.

'Via internet en langs andere kanalen bereikten ook ons berichten dat een aantal kaarten wellicht in verkeerde handen zijn gekomen. Om die reden zijn enkele kaarten geblokkeerd of is contact geweest met de mensen op wiens clubcard deze kaarten zijn aangeschaft', aldus Ajax.

In de voorverkoop was het eerst mogelijk twee kaarten per clubcard te kopen. Dat is nu niet meer het geval. Op een paar honderd kaarten na is het stadion volledig uitverkocht.
Bron: AT5
AFCA!
  maandag 20 januari 2014 @ 22:38:15 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135741476
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar het is wel gewoon speculatie. Het is vooral voor de lange termijn interessent, wat een geweldige uitvinding is dat. Revolutionair! _O_
Ik zit er ook in voor de lange termijn. Heb er wel vertrouwen in.

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:37 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Bron: AT5
Zullen we vooraf meeten Rens? O+
Elite
Tegen TTIP
  maandag 20 januari 2014 @ 22:45:26 #214
357045 Grifte
Feijenoord
pi_135741824
En we blijven doorgaan met de gezelligheden:

quote:
Verscherpt toezicht bij ADO Den Haag - Feyenoord

DEN HAAG - Voetbalclub ADO heeft extra maatregelen genomen om onregelmatigheden tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord, aanstaande zaterdag, te voorkomen. Bovendien doet de clubleiding een oproep aan de eigen aanhang om zich rustig te houden. ‘Gebruik je verstand. Maak geen rottigheid,’ aldus directeur Piet Jansen.

De wedstrijd van zaterdag kent een groot aantal lastige elementen. ADO staat tot ontevredenheid van de eigen aanhang op dit moment op laatste plek in de competitie, de aanhangers van Feyenoord slaagde er de laatste weken een paar keer in om in vakken terecht te komen waar ze niet thuishoorden, er komen tientallen bevriende supporters van Juventus naar Den Haag én hij wordt ’s avonds in het donker gespeeld. De club, de gemeente Den Haag en de politie weten van deze combinatie van risicofactoren, zeggen woordvoerders. En ze zijn erop voorbereid.

Onrust

Eén van de grootste problemen is dat Feyenoord-supporters er recent geregeld in slaagden om in vakken terecht te komen, waar ze niet thuishoren. Afgelopen weekeinde brak in een gezinsvak van FC Utrecht onrust uit nadat aanhangers van die club in botsing kwamen met ongeveer 120 Feyenoord-supporters. Hoe de Feyenoorders in dat vak terechtkwamen, is nog niet bekend.

Dinsdag zijn er ook geruchten dat honderden Feyenoorders kaarten zouden hebben voor de bekerwedstrijd tegen Ajax, aanstaande woensdag in de Arena. Bovendien zijn er berichten dat er een fors aantal Rotterdamse supporters voor het duel van zaterdag al kaarten heeft voor vakken waar ze aanstaande zaterdag eigenlijk niet mogen zitten.

Verstevigde hekken

En tijdens ADO-Feyenoord van vorig jaar mei, zaten er volwassen supporters in het Haagse kidsvak en braken er vechtpartijen uit. Directeur Jansen noemt die voorvallen ‘vervelend’. Maar hij zegt dat er maatregelen zijn getroffen na het incident van vorig jaar. ‘We hebben een aantal hekken verstevigd. Die gaan we ook zeker weer controleren voor de wedstrijd.’

Daarnaast zijn er maatregelen genomen om te voorkomen dat volwassenen met kaarten van kinderen naar binnen kunnen. ‘De hele controle zal zaterdag strenger zijn. Als je geen begeleider bent van kinderen dan heb je daar niks te zoeken.’

Kidsvak

Jansen hoopt ook dat de supporters van alle clubs zich van hun beste kant laten zien. ‘Ik doe eigenlijk een oproep aan alle supporters. Gebruik je verstand. Maak geen rottigheid. Wat er nu gebeurt bij de kidstribune van Utrecht is gewoon slecht voor het voetbal. Ook voor onze eigen supporters. Vorig jaar zijn ze van de tribune naar het kidsvak gegaan. Dat is nu gewoon onmogelijk, maar je moet het geen eens willen proberen. Gebruik je verstand.’

De directeur stelt dat ADO goede toezichthouders heeft en dat er zaterdag ‘verscherpt’ toezicht is. ‘Er is toch de nodige onrust over onze positie op de ranglijst. Dat snap ik ook, maar ik doe een oproep aan alle supporters. Wat wij de afgelopen jaren hebben opgebouwd als club, verziek dat nou niet aanstaande zaterdag.’

Afgelopen weekend werd ook duidelijk dat tientallen aanhangers van de Italiaanse voetbalclub Juventus zaterdag naar Den Haag komen. In Turijn hingen spandoeken met de oproep om naar het Kyocera-stadion te komen. De supporters van beide clubs zijn al 25 jaar met elkaar bevriend en vieren dat jubileum.

Juventus supporters

Jansen ziet daarin geen groot probleem. ‘De relatie met Juventus-supporters is er al jaren. Er komen ongeveer tachtig supporters die hier vaak naar toekomen. En die relatie is gewoon goed. Het is geen veiligheidsrisico.’

De gemeente, ADO en de politie weten van de combinatie van deze lastige factoren. ‘We zijn hiervan op de hoogte. Net als voor iedere wedstrijd nemen we, in overleg met ADO Den Haag, die maatregelen die noodzakelijk zijn om een veilig en ordelijk verloop van de wedstrijd mogelijk te maken,’ aldus de woordvoerder van burgemeester Jozias van Aartsen.
pi_135741874
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik zit er ook in voor de lange termijn. Heb er wel vertrouwen in.

[..]

Zullen we vooraf meeten Rens? O+
Kom je gezellig langs Happel?
AFCA!
  maandag 20 januari 2014 @ 22:46:50 #216
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135741894
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:46 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Kom je gezellig langs Happel?
Bij het home, ja. Zie ik je daar?
Elite
Tegen TTIP
pi_135742175
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Die jonge gastjes denken er te makkelijk over. Dat zag je gisteren ook weer bij Utrecht.
Ene kant ook wel mooi, overal lak aan. Gewoon een rookbom afsteken in de arena etc. Maar je weet gewoon dat ze het vroeg of laat een keertje duur komt te staan. Ze zijn niet onschendbaar..

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 20-01-2014 23:05:20 ]
#12 is not for sale!
pi_135742721
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Bij het home, ja. Zie ik je daar?
Is helemaal goed.
AFCA!
pi_135743128
Ik zal hier ook maar is wat vaker gaan kijken staan leuke dingen bij en beetje mee praten.
Zelf heb ik ook een seizoenskaart op Y2.
  maandag 20 januari 2014 @ 23:40:04 #220
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_135744266
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:45 schreef Grifte het volgende:
En we blijven doorgaan met de gezelligheden:

[..]

Het houdt niet op...

Niet vanzelf.

;(
Ik ben inmiddels overleden.
pi_135746840
pi_135746887
quote:
En dat is dan de burgemeester van de tweede stad van Nederland _O-
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_135747650
Het is trouwens goed om te zien dat we voor doelpunten minder afhankelijk zijn van Pellè dan vorig seizoen. Ten maakte hij er in de competitie 27 van Feyenoords 64, oftewel 42%, en dit seizoen tot nu toe nog maar 34% (14 van de 41).. Terwijl er wel meer gescoord wordt (2,15 doelpunten per wedstrijd ten opzichte van 1,88).

We krijgen dit seizoien wel meer goals tegen tot nu toe (1,37 per wedstrijd tegenover 1,18 vorig jaar). Met dezelfde verdediging in feite|! En daarbij moet nog worden aangetekend dat we begin vorig seizoen een tijdje Mulder hebben moeten missen.

(Btw vorig seizoen op doelsaldo voorronde CL gemist :') maar dat was niet mijn punt)

Ik denk dat Vitesse en Ajax favoriet zijn voor de titel en wij lang mee kunnen doen als het meezit. Wat ik wel heel erg merk, is dat ik het idee heb dat het nu moet. Dat had ik eind vorig seizoen al, in 2014 moeten we kampioen worden. Niet eens zozeer vanwege het vertrek van Koeman, maar omdat er een aantal belangrijke spelers van ons na dit seizoen wel toe zijn aan een volgende stap. Martins Indi is de enige speler die we kunnen verkopen zonder al te veel problemen.

Maar Pellè, Clasie, Janmaat, De Vrij... als we een van hen in de zomer kwijtraken, laat staan twee van hen (wat realistischer is, zeker na het WK), dan vallen we weer terug naar de subtop. Schaken zulllen ze ook wel proberene te verkopen, nou dat zal een half miljoen euro opleveren of als je geluk hebt een heel miljoen, en het scheelt wat salarisruimte. Maar je kunt geen vervanger halen.

Janmaat speelt zeer waarschijnlijk in de basis op het WK, misschien De Vrij en/of Martins Indi ook nog wel. Het contract van Janmaat kon nu al niet verlengd worden terwijl er net twee spelers verhuurd zijn en er permanent afscheid is genomen van de noorse Iniesta en De Teen (ja, ik weet het, die hebben geld meegekregen maar niet zo veel als ze hadden gekregen als ze hadden gebleven natuurlijk)..Dan denk ik, er moet toch wat ruimte zijn ontstaan? Hoe kan het dat je dan zo'nbelangrijke speler niet een mooi nieuw contract aan kunt bieden, terwijl dat al een hele tijd de bedoeling was? Een jongen die je echt niet kunt missen, maar wiens contract afloopt in 2015 terwijl hij mee gaat naar het WK en al anderhalf jaar gevolgd wordt door diverse grote clubs. Dat gaat je geheid een paar miljoen kosten! Ajax kreeg voor Van der Wiel die op WK de finale haalde 6 miljoen toen zijn contract aflopende was. Voor 6 miljoen haal je al geen vervanger, maar wij kunnen ook nog eens het grootste deel van een transfersom daar niet voor gebruiken.

Natuurlijk weet Van Geel dat allemaal, dus dan moeten we er maar vanuit gaan dat er echt helemaal niets mogelijk is qua salarisbudget, als Janmaat langer vastleggen nu al niet mogelijk is. Dat vind ik zorgwekkend! En dan moeten we nog verlengen met Koeman volgende maand...Vanaf aanstaande zomer staat Immers bij ons op de loonlijst, verhuurde spelers komen terug en we gaan er maar even vanuit dat Hahn meer gaat verdienen dan Lamprou. Armenteros kunnen we daarentegen schrappen (daar zullen we zeker wel een half miljoen voor betalen dit seizoen, als het niet meer is), Achahbar zal niet verlengd worden. Manu en Bakkal zijn nog vraagtekens voor volgend jaar (aflopend contract, wat er met ze gebeurt zal afhangen van de komende paar maanden). Clasie en Martins Indi liggen gelukkig vast tot 2016, maar De Vrij en Mulder net als Janmaat maar tot 2015.

Verkoop je Pellè, Martins Indi en Janmaat deze zomer voor 15 miljoen, dan kun je misschien de helft opnieuw investeren en daar heb je een goede spits voor óf een goede rechtsback, de andere positie is dan zeer verzwakt. Het is nog maar zeer de vraag of de rest van de belangrijke spelers wel willen blijven (laat staan verlengen) als er één of twee of drie belangrijke jongens weggaan en er weinig perspectief is om door te groeien en alsnog kampioen proberen te worden. Ik kan me zo voorstellen dat De Vrij en Clasie dan ook wel weg willen, misschien Vilhena ook nog wel. Boëtius zal niet zo heel happig zijn op een vertrek maar dat is wel een dusdanig groot talent dat je niet heel gek op moet kijken als er een hele grote club voor komt en dan kan ook hij zomaar weggaan.

Ik ben een beetje bang dat het helemaal instort na dit seizoen, en dat het echt een kwestie is van nu of voorlopig de komende jaren nog steeds niet. Het is wel goed dat Koeman wellicht alsnog gaat bijtekenen, en ik heb wel vertrouwen in Van Geel, maar toch zie ik het vrij somber in.
Overigens: http://www.feyenoord.nl/n(...)ick-naar-overwinning
pi_135747652
Ik vergeet nog wel een positief punt, namelijk dat we niet hoeven te vrezen voor een vertrek van Wesley Verhoek.
pi_135747897
Op basis van zondag geef ik ze een goede kans maar helaas is er geen peil op te trekken welk niveau de heren woensdag dan weer op de mat zullen leggen.

Vond Ajax ook niet indrukwekkend dus hoop maar op een 1-1 en dan een 1-2 diep in de verlenging, alle snavels huilend naar huis c_/
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')