Ik had wel wat meer enthousiasme verwachtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mister bigstar noemen de amerikanen dat.
Dan heb je het mis.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer enthousiasme verwacht
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
OOOOOOOH BRA BRA POW POW
Hoe noem je dat nou? Een contradictio in terminisquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
OOOOOOOH BRA BRA POW POW
Paradox eerder?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe noem je dat nou? Een contradictio in terminis
Contradictio in terminis is iets als vloeibaar ijs, weet niet of dit het ook isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, geen idee, er klopt iig weinig van wat hij zegt
Ik was er vanmiddag ook nog even, toen ik in de tram zat kwam ik hier langs, nooit gezien, pas nieuw denk ik:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:39 schreef Saind het volgende:
Ik zal de trein richting de hoofdstad eens gaan pakken
Hoi Karina, alles goed?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag ook nog even, toen ik in de tram zat kwam ik hier langs, nooit gezien, pas nieuw denk ik:
http://www.bierfabriek.com/
Hoi, ja hoor dankje. Met jou ook?quote:
Bijna tijd voor wipe outquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi, ja hoor dankje. Met jou ook?
Net True Detective zitten kijken, ik weet nog niet of ik het nou leuk vind of niet.
Ken ik niet, met bekende acteurs?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi, ja hoor dankje. Met jou ook?
Net True Detective zitten kijken, ik weet nog niet of ik het nou leuk vind of niet.
Woody Harrelson en Matthew McConaughey.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken ik niet, met bekende acteurs?
Ken ik nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Woody Harrelson en Matthew McConaughey.
TV / [USA] True Detective
De acteurs bedoel ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was ook pas de eerste aflevering, dus kan best kloppen
Heb even gegoogled, bij naam zou ik het niet weten maar aan zijn gezicht te zien wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wat dat je Matthew niet kent oke.. maar Woody Harrelson niet kennen is wel echt treurig.
matthew ken ik wel maar als je me vraagt, noem iets op waarin hij heeft gespeeld, geen ideequote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wat dat je Matthew niet kent oke.. maar Woody Harrelson niet kennen is wel echt treurig.
Gelukkigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb even gegoogled, bij naam zou ik het niet weten maar aan zijn gezicht te zien wel.
Oh dat ja. Ja ken ik wel. Was ook een NL versie van.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
vaag obstacle course waar je overheen moet, soort takeshi's castle
Failure to launchquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:52 schreef Karina het volgende:
[..]
matthew ken ik wel maar als je me vraagt, noem iets op waarin hij heeft gespeeld, geen idee
Zegt me niksquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Failure to launch![]()
Zo'n film over goud duiken ofso iets met gold.. verder kan ik er ook niet veel opnoemen
Ja, het is ook een gladjanus/mooiboy hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Zegt me niksHij lijkt me ook wel een type dat in van die romantische komedies speelt eigenlijk. Al is hij in True Detective verre van romantisch.
Ik vind hem niet echt 'lekker' maar kan me voorstellen dat sommige vrouwen dat wel vinden. Zo'n type ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, het is ook een gladjanus/mooiboy he
inmiddels wat ouder, maar die heeft jarenlang bekend gestaan als de man met de mooiste buikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt 'lekker' maar kan me voorstellen dat sommige vrouwen dat wel vinden. Zo'n type ja.
Ik heb die positie ingenomen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Adames het volgende:
[..]
inmiddels wat ouder, maar die heeft jarenlang bekend gestaan als de man met de mooiste buik
Jep.. ik vind hem echt zo'n vieze uitstraling hebben.. zo'n natnek .. je kent ze welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt 'lekker' maar kan me voorstellen dat sommige vrouwen dat wel vinden. Zo'n type ja.
Valt wel meequote:
Uh wat. Het is dat ik ietwat ben aangekomen anders had ik je nu het tegendeel bewezenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Adames het volgende:
[..]
inmiddels wat ouder, maar die heeft jarenlang bekend gestaan als de man met de mooiste buik
Ik ga even snel afwassen en dan zet ik de tv weer aanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
rtl 7 nu sport levensgevaarlijk karina, op 5 komt zo wipe out
domobar halenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt wel meeMaar ik heb geen geld om een Jura te kopen en voor minder wil ik niet veel geld uitgeven. Dit is voorlopig een aardige tussenoplossing aangezien ze hier geen nespresso kennen
bel de veronica magazine maar op dan als je weer hebt getraindquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh wat. Het is dat ik ietwat ben aangekomen anders had ik je nu het tegendeel bewezen
Nee joh. Jura. Gemiddeld jaarloon aan iets banaals als een koffie-apparaat bestedenquote:
Het is natuurlijk wel lekker als je een goed alles in 1 apparaat hebt, maar je maakt er niet betere koffie mee dan met een pakweg domobar of rancilio silva. Mits je ook een degelijke maler erbij hebt dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh. Jura. Gemiddeld jaarloon aan iets banaals als een koffie-apparaat besteden
Veel valt of staat met de bonen natuurlijk. En ongetwijfeld dat er betere machines zijn. Of die het evenaren voor een fractie van de prijs. Maar het oog en de ego willen ook watquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel lekker als je een goed alles in 1 apparaat hebt, maar je maakt er niet betere koffie mee dan met een pakweg domobar of rancilio silva. Mits je ook een degelijke maler erbij hebt dan.
En goede bonen, vooral goede bonen.
Heb je geen vaatwasser?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:11 schreef Karina het volgende:
Even snel opgeruimd alleen, was het morgen wel af zijn toch alleen maar een paar bordjes.
Nee joh heb ik geen plek voor en die paar dingen die ik moet afwassen kan makkelijk met de hand.quote:
Dat is Kapitein Iglo, die bevriest nooit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:12 schreef Karina het volgende:
Ik zat meer te denken, zometeen bevriezen ze nogOf zou dat ijs nep zijn?
Hij is nu wel koud iigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is Kapitein Iglo, die bevriest nooit.
Gelijk heb je. Nog niet geschoren hoor overigens. Maandag kan doorgaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh heb ik geen plek voor en die paar dingen die ik moet afwassen kan makkelijk met de hand.
Daar is nep, je ziet toch bij het landen in het water dat het sop isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:12 schreef Karina het volgende:
Ik zat meer te denken, zometeen bevriezen ze nogOf zou dat ijs nep zijn?
RIPquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is nu wel koud iigDe 'echte'.
Mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
http://news.nationalgeogr(...)utm_campaign=Content
Je ziet die camera bijna niet zitten. Wat een camouflage
[..]
Gelijk heb je. Nog niet geschoren hoor overigens. Maandag kan doorgaan.
Komt er een meet?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:14 schreef Karina het volgende:
[..]
MooiIk heb geen idee wie er komen eigenlijk
sp3c heb ik nog geen antwoord van die is druk druk druk.
Nou 10 graden is best wel fris als je het water uitkomt hoor. Maar niet zo fris als dat het echt ijs zou zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar is nep, je ziet toch bij het landen in het water dat het sop ishet is geen 30 graden (doh) maar wel wat frisser dan de zomer edities. Volgens mij wordt het in Argentinie gehost, weet niet hoe koud winters daar zijn maar ik denk dat op het moment van filmen dit echt niet onder de 10 graden is...
Ach... zal allemaal wel goed komen. Voor jou is het sowieso een grotere afweging aangezien het voor mij maar 30 minuten OV is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:14 schreef Karina het volgende:
[..]
MooiIk heb geen idee wie er komen eigenlijk
sp3c heb ik nog geen antwoord van die is druk druk druk.
Waar?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het goed is maandagavond sjoelen. Of alleen drinken kan ook.
Heen valt het wel mee maar terug moet ik EN naar CS wat verder is van mijn huis EN de trein stopt onderweg vaker. Heen ga ik vanaf Station Zuid wat hier vlakbij is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... zal allemaal wel goed komen. Voor jou is het sowieso een grotere afweging aangezien het voor mij maar 30 minuten OV is.
Sjoelen is om de week...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:16 schreef Dven het volgende:
Beter stellen jullie die hele tyfusmeet gewoon twee weken uit zodat ik godverdomme ook een keertje aanwezig kan zijn.
Ik zit nu op een kleine 3 weken. Fascinerend wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb me ook al 8 dagen niet geschoren. Nog een week en ze vragen of ik uit de set van Cast Away af kom.
Over twee weken huil ik over mijn tentamens en mijn gemiste kansen om te leren.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:16 schreef Dven het volgende:
Beter stellen jullie die hele tyfusmeet gewoon twee weken uit zodat ik godverdomme ook een keertje aanwezig kan zijn.
Gewoon die baret fier op de kop plaatsen en niet jankenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit nu op een kleine 3 weken. Fascinerend wel.
[..]
Over twee weken huil ik over mijn tentamens en mijn gemiste kansen om te leren.
Oke, dan neem ik mijn opmerking terugquote:
Uhm ik ga niet naar de sjoel-meet hoor, is dat niet 40+?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:16 schreef Dven het volgende:
Ik ga nog eerder naar de nieuwe robocop film dan naar frakensteinquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Karina het volgende:
Gaan jullie naar die voorvertoning van Frankenstein?
laat Jimbo het maar niet horenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhm ik ga niet naar de sjoel-meet hoor, is dat niet 40+?
Is gratis hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga nog eerder naar de nieuwe robocop film dan naar frakenstein
Beetje het zelfde als bitstrips en die weather app van vorig jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar slaat trouwens die ''[insertwoord] be like'' hype op?
De toyboysquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
laat Jimbo het maar niet horenOf sp3c.
FOKKERS BE LIKEquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
34 is het nieuwe 40. Daarbij is het gewoon een reden om op maandag het appelsap nuttigen door te trekken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DIe ouderen krijgen ook altijd alle leuke dingenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uh noem je mij nou een ouwe snoepertquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De toyboysal die ouwe snoeperts daar die van ze gaan smullen
Ah zoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Is gratis heEn een keertje op zondag, dus niet door de week om 4 uur of zo.
Neequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh noem je mij nou een ouwe snoepert
Dit bedoelde ik dus: GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah zokun je doen. Misschien dat ik nog naar american hustle of wolf of wall street ga in de bios maar ik denk van niet. Komt ook weinig leuks aan.
Ik vind het wel leuk, beetje stereotypes aanhalen met kekke plaatjesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Soms zitten er goede dingen tussen. Helaas denken veel mensen dat ze grappig zijn terwijl ze dat totaal niet zijn en doen die ook aan de hype mee. Wat het niveau helaas weer omlaag brengt. Beetje zoals met al die meme's.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, beetje stereotypes aanhalen met kekke plaatjes
Ik wel. Ben er ook vrij overtuigd van dat ik zou winnen. Glorieus.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:25 schreef Karina het volgende:
No way dat ik ooit aan dat wipe out zou meedoen
Bill Nighy was wel echt een baas in Underworldquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus: GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Wel johquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:25 schreef Karina het volgende:
No way dat ik ooit aan dat wipe out zou meedoen
Ik vroeg of 'jullie' gingen ja, beetje dom van me, ik had je persoonlijk moeten vragen, misschien was je dan meegekomenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Maar in A'dam is mij sowieso al te ver en te eng. Maar het feit dat je mij niet eens mee vraagt kwets me wel
Spierpijn van een beetje rennen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel johdat is toch te gek! Denk wel dat je nog lang spierpijn hebt.
Gaaf idee toch voor familiefeesten
Ja, in DM, lief, oprecht.. gemiste kansquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vroeg of 'jullie' gingen ja, beetje dom van me, ik had je persoonlijk moeten vragen, misschien was je dan meegekomen
Ik denk eerder onder de blauwe plekken en twee blauwe ogen of zo. Oh dit ziet er wel vet uit eigenlijk, die draaimolen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel johdat is toch te gek! Denk wel dat je nog lang spierpijn hebt.
Gaaf idee toch voor familiefeesten
laat ze dat eens in rotterdam doen, gratis is altijd goedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus: GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
En dan had je alsnog nee gezegd natuurlijk... loop ik weer een blauwtje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, in DM, lief, oprecht.. gemiste kans
Idd, fear factor is cool met die toffe opdrachten. Alleen opdracht 2 is altijd iets raars eten waardoor ik zou afhakenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Mij leek het ook altijd weg gaaf om mee te doen met Fear Factormaar dan wel zonder dat je iets super smerigs moet eten dat wil ik niet.
Ja ik denk dat Pathe dat zo beslist. Is best wel jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat ze dat eens in rotterdam doen, gratis is altijd goed
Ik zou het wel eten maar ook weer uitkotsen denk ik. Over de presentator.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Mij leek het ook altijd weg gaaf om mee te doen met Fear Factormaar dan wel zonder dat je iets super smerigs moet eten dat wil ik niet.
Hoi C_Aquote:
Wat een boefje ben je tochquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou het wel eten maar ook weer uitkotsen denk ik. Over de presentator.
Al om 11:00 op een zondag ook echt. Volgens mij willen ze op FOK! provincialen niks gratis aanbieden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat ze dat eens in rotterdam doen, gratis is altijd goed
Mensen die je voor de lul kanjergore dingen laten eten verdienen dat.quote:
Zeg ik ook altijd tegen m'n vriendin als ze druk bezig is met fellatioquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Een watje bedoel je, hup gewoon doorslikken die koeienogen of wat dan ook.
Er gaan er 2 mee die komen uit Limburg of zo, bikkels.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al om 11:00 op een zondag ook echt. Volgens mij willen ze op FOK! provincialen niks gratis aanbieden.
Eensquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die je voor de lul kanjergore dingen laten eten verdienen dat.
Ja ik probeerde er een draai aan te geven, maar vergeefsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd tegen m'n vriendin als ze druk bezig is met fellatio
Onmogelijk met dat soort dingenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik probeerde er een draai aan te geven, maar vergeefs
Die zijn qua reiskosten al meer kwijt dan 5 kaartjes. Ach ja... hopelijk valt het niet voor ze tegen dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Er gaan er 2 mee die komen uit Limburg of zo, bikkels.
Dude.. Joe sloopt jequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou het wel eten maar ook weer uitkotsen denk ik. Over de presentator.
geen idee, ik.zei tegen mijn man, ik wil het Feyenoord logo op mijn auto. En toen.heeft hij dat gedaanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoi C_A
Hoe heb je je Feyenoord logo in Forza gekregen? Ik probeerde een PSV logo te maken maar dat is moeilijk, kan je het ook ergens uit importeren ofzo?
Triest inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al om 11:00 op een zondag ook echt. Volgens mij willen ze op FOK! provincialen niks gratis aanbieden.
Misschien hebben ze kortingskaarten of zo. je kon wel bij Blokker een dagkaart kopen voor 14,50 zag ik. Dan is het wel te doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zijn qua reiskosten al meer kwijt dan 5 kaartjes. Ach ja... hopelijk valt het niet voor ze tegen dan.
Ik ben jood, ren die eckto er toch wel uitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude.. Joe sloopt jeJoe is bad ass
![]()
No he he he!!!
black belt in BJJ en US open tae kwondo champ, wil je geen ruzie mee.
Dat zei ik ook tegen je gisteravond, maar je bleef tegenstribbelen..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Een watje bedoel je, hup gewoon doorslikken
Wat een baas die man van jouquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik.zei tegen mijn man, ik wil het Feyenoord logo op mijn auto. En toen.heeft hij dat gedaan
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je gisteravond, maar je bleef tegenstribbelen..
Gewoon links en rechts van haar gezicht bij de haren pakken en dan langs de heupen naar echter trekkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je gisteravond, maar je bleef tegenstribbelen..
Voor je het weet trekt hij aan je shirtje ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
![]()
No he he he!!!
Wat een anti-climax. Ik verwachtte kanjer harde klappenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
![]()
No he he he!!!
villaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een baas die man van jouEn handig dus.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]ik had ook gewoon niks moeten zeggen he? En alweer reclame, sjezus.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een anti-climax. Ik verwachtte kanjer harde klappen
Oh, wat een baas, het is echt moeilijk..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik.zei tegen mijn man, ik wil het Feyenoord logo op mijn auto. En toen.heeft hij dat gedaan
Hard leren en werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja damn. Sommige mensen hebben ook altijd mazzel.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:35 schreef Karina het volgende:
even uit een ander topic gejat![]()
[ afbeelding ]
Nee, haar man is Villa.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja moet ik wel werk hebbenEn dan nog kan ik echt geen villa betalen hoor.
wauwquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:35 schreef Karina het volgende:
even uit een ander topic gejat![]()
[ afbeelding ]
tijd om een rijke gozer te hosselen danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb liever een villaOf eigenlijk een Penthouse, villa hoeft niet eens.
Ja dan moet ik van die feestjes afgaan. Waar die lui komen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om een rijke gozer te hosselen dan
sounds like a planquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan moet ik van die feestjes afgaan. Waar die lui komen.
Gaan wij een rijke chick hosselen danquote:
Zou toch goed mogelijk moeten zijn op een sjoelmeet met FOK!kers als je sommige succesverhalen leest hier.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je vraagt je af wat ze dan op een sjoelmeet doenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou toch goed mogelijk moeten zijn op een sjoelmeet met FOK!kers. Als je sommige succesverhalen leest hier.
En andersom. Mensen met een goed idee maar genaaid zijn en er weinig aan verdient hebben.. of supertalenten die het toch niet waar maaktequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
True. Zat mensen die een goed idee hadden en rijk zijn geworden bijvoorbeeld.
Lachen om het plebs om hen heen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je vraagt je af wat ze dan op een sjoelmeet doen
zou een mooie bijkomstigheid zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaan wij een rijke chick hosselen dan
ja of keihard gewerkt hebben vanaf je zestiende, en steeds hogerop komen door je werkervaringquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
True. Zat mensen die een goed idee hadden en rijk zijn geworden bijvoorbeeld.
een object in een gat krijgen.. hi ha hoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je vraagt je af wat ze dan op een sjoelmeet doen
Ook dat ja. Je moet ook altijd wel een beetje mazzel hebben. Bijvoorbeeld die man van Startpagina, die heeft zijn site voor ik weet niet hoeveel verkocht. begon gewoon als een paginaatje voor zijn vader.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En andersom. Mensen met een goed idee maar genaaid zijn en er weinig aan verdient hebben.. of supertalenten die het toch niet waar maakte
We gaan ze uitlachen en dan slaan jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lachen om het plebs om hen heen waarschijnlijk.
Kom we slaan ze.
Of dat jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja of keihard gewerkt hebben vanaf je zestiende, en steeds hogerop komen door je werkervaring
Rare stelling. Zolang je maar hard werkt naar een droom/ambities. Van een leven lang hard werken in de fabriek word je niet rijk nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:43 schreef Dven het volgende:
Maar goed, eerlijk is eerlijk. Van hard werken is nog nooit iemand rijk geworden.
Ik blijf waar ik nu werk. We zijn beiden niet aangenomenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Of dat jaHoe is het met die baan afgelopen eigenlijk? Wat heb je gedaan?
hmmmm ik weet het nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:43 schreef Dven het volgende:
Maar goed, eerlijk is eerlijk. Van hard werken is nog nooit iemand rijk geworden.
Nou jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik blijf waar ik nu werk. We zijn beiden niet aangenomen
Wel salarisverhoging weer gehadEn binnen 6 maanden nogmaals
Overigens is een jacuzzi niet veel geld. Je hoeft daar niet rijk voor te zijn. Wij zijn ook niet rijk. Gewoon modaal inkomen. Jacuzzi klinkt luxe, maar de 1 neemt een dakkapel en de ander een jacuzzi
DIT lijkt me ook wel tof ja. In die raket.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
Alleen dit altijd lijkt mij tof Karina
yup en het viel niet tegenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou jaWel lekker dat je wat erbij hebt gekregen.
En weet ik wel hoor. Als je allebei werkt dan kun je dat best betalen. 'Wij' (toen er nog een wij was) gingen vaak op vakantie en uit eten, dat soort dingen.
Je hebt ook andere, een super lange glij baan waar je met zo'n rubberband afgaat aan het einde een kromming waardoor je ook afgeschoten wordtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
DIT lijkt me ook wel tof ja. In die raket.
Je moet DonRaja gewoon overtuigen om te gaan scheiden, dan kan je in zijn maserati rijden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bah. Ik heb het de hele dag al een beetje koud terwijl het buiten niet eens zo koud is. Zo ook maar even douchen, heet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yup en het viel niet tegen
Nou ik zou wel wat vaker op vakantie willenMaar ach
![]()
Weet je wat irritant is? Na het voetballen douchen onder een lauwe doucheIk heb het nu echt megakoud
Ik weet niet eens of ik dat zou durven, in een Maserati rijden, straks rijd je hem in de prakquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet DonRaja gewoon overtuigen om te gaan scheiden, dan kan je in zijn maserati rijden.
Het is eigenlijk een soort Super Mario worldquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt ook andere, een super lange glij baan waar je met zo'n rubberband afgaat aan het einde een kromming waardoor je ook afgeschoten wordt
Ah nice, al heb ik hem al gezien natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
Oh Karina, vanavond weer een slechte film voor je Transformers 3
Zoietsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een soort Super Mario world
ik ben dan ook 47 , niets mis met wat 40+ orgie funquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
laat Jimbo het maar niet horenOf sp3c.
Ja nu tuin ik er niet meer in he? Want voor 47 zie je er wel erg jong uit hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben dan ook 47 , niets mis met wat 40+ orgie fun
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu tuin ik er niet meer in he? Want voor 47 zie je er wel erg jong uit hoor
Werkelijk? Ik wist dat je de 40 was gepasseerd maar zo oud al...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben dan ook 47 , niets mis met wat 40+ orgie fun
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik wist dat je de 40 was gepasseerd maar zo oud al...
Wat voel ik mij ineens jong met mijn al eerder genoemde 34
Dat zou kennen hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat KUN je als compliment opvatten natuurlijk he?
Dat is een prima nummerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luister Rob de Nijs. Dat mag op mijn leeftijd.
Dan ga ik nu eten zoeken.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
Ik ga effe douchen. En daarna misschien nog even gamen![]()
Laters.
ik stap zo in mijn jacuzzi denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bah. Ik heb het de hele dag al een beetje koud terwijl het buiten niet eens zo koud is. Zo ook maar even douchen, heet.
Ben je 34quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik wist dat je de 40 was gepasseerd maar zo oud al...
Wat voel ik mij ineens jong met mijn al eerder genoemde 34
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |