wauwquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:35 schreef Karina het volgende:
even uit een ander topic gejat![]()
[ afbeelding ]
tijd om een rijke gozer te hosselen danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb liever een villaOf eigenlijk een Penthouse, villa hoeft niet eens.
Ja dan moet ik van die feestjes afgaan. Waar die lui komen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om een rijke gozer te hosselen dan
sounds like a planquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan moet ik van die feestjes afgaan. Waar die lui komen.
Gaan wij een rijke chick hosselen danquote:
Zou toch goed mogelijk moeten zijn op een sjoelmeet met FOK!kers als je sommige succesverhalen leest hier.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je vraagt je af wat ze dan op een sjoelmeet doenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou toch goed mogelijk moeten zijn op een sjoelmeet met FOK!kers. Als je sommige succesverhalen leest hier.
En andersom. Mensen met een goed idee maar genaaid zijn en er weinig aan verdient hebben.. of supertalenten die het toch niet waar maaktequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
True. Zat mensen die een goed idee hadden en rijk zijn geworden bijvoorbeeld.
Lachen om het plebs om hen heen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je vraagt je af wat ze dan op een sjoelmeet doen
zou een mooie bijkomstigheid zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaan wij een rijke chick hosselen dan
ja of keihard gewerkt hebben vanaf je zestiende, en steeds hogerop komen door je werkervaringquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
True. Zat mensen die een goed idee hadden en rijk zijn geworden bijvoorbeeld.
een object in een gat krijgen.. hi ha hoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je vraagt je af wat ze dan op een sjoelmeet doen
Ook dat ja. Je moet ook altijd wel een beetje mazzel hebben. Bijvoorbeeld die man van Startpagina, die heeft zijn site voor ik weet niet hoeveel verkocht. begon gewoon als een paginaatje voor zijn vader.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En andersom. Mensen met een goed idee maar genaaid zijn en er weinig aan verdient hebben.. of supertalenten die het toch niet waar maakte
We gaan ze uitlachen en dan slaan jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lachen om het plebs om hen heen waarschijnlijk.
Kom we slaan ze.
Of dat jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja of keihard gewerkt hebben vanaf je zestiende, en steeds hogerop komen door je werkervaring
Rare stelling. Zolang je maar hard werkt naar een droom/ambities. Van een leven lang hard werken in de fabriek word je niet rijk nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:43 schreef Dven het volgende:
Maar goed, eerlijk is eerlijk. Van hard werken is nog nooit iemand rijk geworden.
Ik blijf waar ik nu werk. We zijn beiden niet aangenomenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Of dat jaHoe is het met die baan afgelopen eigenlijk? Wat heb je gedaan?
hmmmm ik weet het nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:43 schreef Dven het volgende:
Maar goed, eerlijk is eerlijk. Van hard werken is nog nooit iemand rijk geworden.
Nou jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik blijf waar ik nu werk. We zijn beiden niet aangenomen
Wel salarisverhoging weer gehadEn binnen 6 maanden nogmaals
Overigens is een jacuzzi niet veel geld. Je hoeft daar niet rijk voor te zijn. Wij zijn ook niet rijk. Gewoon modaal inkomen. Jacuzzi klinkt luxe, maar de 1 neemt een dakkapel en de ander een jacuzzi
DIT lijkt me ook wel tof ja. In die raket.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
Alleen dit altijd lijkt mij tof Karina
yup en het viel niet tegenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou jaWel lekker dat je wat erbij hebt gekregen.
En weet ik wel hoor. Als je allebei werkt dan kun je dat best betalen. 'Wij' (toen er nog een wij was) gingen vaak op vakantie en uit eten, dat soort dingen.
Je hebt ook andere, een super lange glij baan waar je met zo'n rubberband afgaat aan het einde een kromming waardoor je ook afgeschoten wordtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
DIT lijkt me ook wel tof ja. In die raket.
Je moet DonRaja gewoon overtuigen om te gaan scheiden, dan kan je in zijn maserati rijden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bah. Ik heb het de hele dag al een beetje koud terwijl het buiten niet eens zo koud is. Zo ook maar even douchen, heet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yup en het viel niet tegen
Nou ik zou wel wat vaker op vakantie willenMaar ach
![]()
Weet je wat irritant is? Na het voetballen douchen onder een lauwe doucheIk heb het nu echt megakoud
Ik weet niet eens of ik dat zou durven, in een Maserati rijden, straks rijd je hem in de prakquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet DonRaja gewoon overtuigen om te gaan scheiden, dan kan je in zijn maserati rijden.
Het is eigenlijk een soort Super Mario worldquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt ook andere, een super lange glij baan waar je met zo'n rubberband afgaat aan het einde een kromming waardoor je ook afgeschoten wordt
Ah nice, al heb ik hem al gezien natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
Oh Karina, vanavond weer een slechte film voor je Transformers 3
Zoietsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een soort Super Mario world
ik ben dan ook 47 , niets mis met wat 40+ orgie funquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
laat Jimbo het maar niet horenOf sp3c.
Ja nu tuin ik er niet meer in he? Want voor 47 zie je er wel erg jong uit hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben dan ook 47 , niets mis met wat 40+ orgie fun
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu tuin ik er niet meer in he? Want voor 47 zie je er wel erg jong uit hoor
Werkelijk? Ik wist dat je de 40 was gepasseerd maar zo oud al...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben dan ook 47 , niets mis met wat 40+ orgie fun
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik wist dat je de 40 was gepasseerd maar zo oud al...
Wat voel ik mij ineens jong met mijn al eerder genoemde 34
Dat zou kennen hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat KUN je als compliment opvatten natuurlijk he?
Dat is een prima nummerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luister Rob de Nijs. Dat mag op mijn leeftijd.
Dan ga ik nu eten zoeken.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
Ik ga effe douchen. En daarna misschien nog even gamen![]()
Laters.
ik stap zo in mijn jacuzzi denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bah. Ik heb het de hele dag al een beetje koud terwijl het buiten niet eens zo koud is. Zo ook maar even douchen, heet.
Ben je 34quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik wist dat je de 40 was gepasseerd maar zo oud al...
Wat voel ik mij ineens jong met mijn al eerder genoemde 34
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |