Bill Nighy was wel echt een baas in Underworldquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus: GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Wel johquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:25 schreef Karina het volgende:
No way dat ik ooit aan dat wipe out zou meedoen
Ik vroeg of 'jullie' gingen ja, beetje dom van me, ik had je persoonlijk moeten vragen, misschien was je dan meegekomenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Maar in A'dam is mij sowieso al te ver en te eng. Maar het feit dat je mij niet eens mee vraagt kwets me wel
Spierpijn van een beetje rennen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel johdat is toch te gek! Denk wel dat je nog lang spierpijn hebt.
Gaaf idee toch voor familiefeesten
Ja, in DM, lief, oprecht.. gemiste kansquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vroeg of 'jullie' gingen ja, beetje dom van me, ik had je persoonlijk moeten vragen, misschien was je dan meegekomen
Ik denk eerder onder de blauwe plekken en twee blauwe ogen of zo. Oh dit ziet er wel vet uit eigenlijk, die draaimolen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel johdat is toch te gek! Denk wel dat je nog lang spierpijn hebt.
Gaaf idee toch voor familiefeesten
laat ze dat eens in rotterdam doen, gratis is altijd goedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus: GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
En dan had je alsnog nee gezegd natuurlijk... loop ik weer een blauwtje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, in DM, lief, oprecht.. gemiste kans
Idd, fear factor is cool met die toffe opdrachten. Alleen opdracht 2 is altijd iets raars eten waardoor ik zou afhakenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Mij leek het ook altijd weg gaaf om mee te doen met Fear Factormaar dan wel zonder dat je iets super smerigs moet eten dat wil ik niet.
Ja ik denk dat Pathe dat zo beslist. Is best wel jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat ze dat eens in rotterdam doen, gratis is altijd goed
Ik zou het wel eten maar ook weer uitkotsen denk ik. Over de presentator.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Mij leek het ook altijd weg gaaf om mee te doen met Fear Factormaar dan wel zonder dat je iets super smerigs moet eten dat wil ik niet.
Hoi C_Aquote:
Wat een boefje ben je tochquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou het wel eten maar ook weer uitkotsen denk ik. Over de presentator.
Al om 11:00 op een zondag ook echt. Volgens mij willen ze op FOK! provincialen niks gratis aanbieden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat ze dat eens in rotterdam doen, gratis is altijd goed
Mensen die je voor de lul kanjergore dingen laten eten verdienen dat.quote:
Zeg ik ook altijd tegen m'n vriendin als ze druk bezig is met fellatioquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Een watje bedoel je, hup gewoon doorslikken die koeienogen of wat dan ook.
Er gaan er 2 mee die komen uit Limburg of zo, bikkels.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al om 11:00 op een zondag ook echt. Volgens mij willen ze op FOK! provincialen niks gratis aanbieden.
Eensquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die je voor de lul kanjergore dingen laten eten verdienen dat.
Ja ik probeerde er een draai aan te geven, maar vergeefsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd tegen m'n vriendin als ze druk bezig is met fellatio
Onmogelijk met dat soort dingenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik probeerde er een draai aan te geven, maar vergeefs
Die zijn qua reiskosten al meer kwijt dan 5 kaartjes. Ach ja... hopelijk valt het niet voor ze tegen dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Er gaan er 2 mee die komen uit Limburg of zo, bikkels.
Dude.. Joe sloopt jequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou het wel eten maar ook weer uitkotsen denk ik. Over de presentator.
geen idee, ik.zei tegen mijn man, ik wil het Feyenoord logo op mijn auto. En toen.heeft hij dat gedaanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoi C_A
Hoe heb je je Feyenoord logo in Forza gekregen? Ik probeerde een PSV logo te maken maar dat is moeilijk, kan je het ook ergens uit importeren ofzo?
Triest inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al om 11:00 op een zondag ook echt. Volgens mij willen ze op FOK! provincialen niks gratis aanbieden.
Misschien hebben ze kortingskaarten of zo. je kon wel bij Blokker een dagkaart kopen voor 14,50 zag ik. Dan is het wel te doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zijn qua reiskosten al meer kwijt dan 5 kaartjes. Ach ja... hopelijk valt het niet voor ze tegen dan.
Ik ben jood, ren die eckto er toch wel uitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude.. Joe sloopt jeJoe is bad ass
![]()
No he he he!!!
black belt in BJJ en US open tae kwondo champ, wil je geen ruzie mee.
Dat zei ik ook tegen je gisteravond, maar je bleef tegenstribbelen..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Een watje bedoel je, hup gewoon doorslikken
Wat een baas die man van jouquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik.zei tegen mijn man, ik wil het Feyenoord logo op mijn auto. En toen.heeft hij dat gedaan
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je gisteravond, maar je bleef tegenstribbelen..
Gewoon links en rechts van haar gezicht bij de haren pakken en dan langs de heupen naar echter trekkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je gisteravond, maar je bleef tegenstribbelen..
Voor je het weet trekt hij aan je shirtje ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
![]()
No he he he!!!
Wat een anti-climax. Ik verwachtte kanjer harde klappenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
![]()
No he he he!!!
villaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een baas die man van jouEn handig dus.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]ik had ook gewoon niks moeten zeggen he? En alweer reclame, sjezus.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een anti-climax. Ik verwachtte kanjer harde klappen
Oh, wat een baas, het is echt moeilijk..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik.zei tegen mijn man, ik wil het Feyenoord logo op mijn auto. En toen.heeft hij dat gedaan
Hard leren en werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja damn. Sommige mensen hebben ook altijd mazzel.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:35 schreef Karina het volgende:
even uit een ander topic gejat![]()
[ afbeelding ]
Nee, haar man is Villa.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja moet ik wel werk hebbenEn dan nog kan ik echt geen villa betalen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |