Het is natuurlijk wel lekker als je een goed alles in 1 apparaat hebt, maar je maakt er niet betere koffie mee dan met een pakweg domobar of rancilio silva. Mits je ook een degelijke maler erbij hebt dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh. Jura. Gemiddeld jaarloon aan iets banaals als een koffie-apparaat besteden
Veel valt of staat met de bonen natuurlijk. En ongetwijfeld dat er betere machines zijn. Of die het evenaren voor een fractie van de prijs. Maar het oog en de ego willen ook watquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel lekker als je een goed alles in 1 apparaat hebt, maar je maakt er niet betere koffie mee dan met een pakweg domobar of rancilio silva. Mits je ook een degelijke maler erbij hebt dan.
En goede bonen, vooral goede bonen.
Heb je geen vaatwasser?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:11 schreef Karina het volgende:
Even snel opgeruimd alleen, was het morgen wel af zijn toch alleen maar een paar bordjes.
Nee joh heb ik geen plek voor en die paar dingen die ik moet afwassen kan makkelijk met de hand.quote:
Dat is Kapitein Iglo, die bevriest nooit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:12 schreef Karina het volgende:
Ik zat meer te denken, zometeen bevriezen ze nogOf zou dat ijs nep zijn?
Hij is nu wel koud iigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is Kapitein Iglo, die bevriest nooit.
Gelijk heb je. Nog niet geschoren hoor overigens. Maandag kan doorgaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh heb ik geen plek voor en die paar dingen die ik moet afwassen kan makkelijk met de hand.
Daar is nep, je ziet toch bij het landen in het water dat het sop isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:12 schreef Karina het volgende:
Ik zat meer te denken, zometeen bevriezen ze nogOf zou dat ijs nep zijn?
RIPquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is nu wel koud iigDe 'echte'.
Mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
http://news.nationalgeogr(...)utm_campaign=Content
Je ziet die camera bijna niet zitten. Wat een camouflage
[..]
Gelijk heb je. Nog niet geschoren hoor overigens. Maandag kan doorgaan.
Komt er een meet?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:14 schreef Karina het volgende:
[..]
MooiIk heb geen idee wie er komen eigenlijk
sp3c heb ik nog geen antwoord van die is druk druk druk.
Nou 10 graden is best wel fris als je het water uitkomt hoor. Maar niet zo fris als dat het echt ijs zou zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar is nep, je ziet toch bij het landen in het water dat het sop ishet is geen 30 graden (doh) maar wel wat frisser dan de zomer edities. Volgens mij wordt het in Argentinie gehost, weet niet hoe koud winters daar zijn maar ik denk dat op het moment van filmen dit echt niet onder de 10 graden is...
Ach... zal allemaal wel goed komen. Voor jou is het sowieso een grotere afweging aangezien het voor mij maar 30 minuten OV is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:14 schreef Karina het volgende:
[..]
MooiIk heb geen idee wie er komen eigenlijk
sp3c heb ik nog geen antwoord van die is druk druk druk.
Waar?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het goed is maandagavond sjoelen. Of alleen drinken kan ook.
Heen valt het wel mee maar terug moet ik EN naar CS wat verder is van mijn huis EN de trein stopt onderweg vaker. Heen ga ik vanaf Station Zuid wat hier vlakbij is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... zal allemaal wel goed komen. Voor jou is het sowieso een grotere afweging aangezien het voor mij maar 30 minuten OV is.
Sjoelen is om de week...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:16 schreef Dven het volgende:
Beter stellen jullie die hele tyfusmeet gewoon twee weken uit zodat ik godverdomme ook een keertje aanwezig kan zijn.
Ik zit nu op een kleine 3 weken. Fascinerend wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb me ook al 8 dagen niet geschoren. Nog een week en ze vragen of ik uit de set van Cast Away af kom.
Over twee weken huil ik over mijn tentamens en mijn gemiste kansen om te leren.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:16 schreef Dven het volgende:
Beter stellen jullie die hele tyfusmeet gewoon twee weken uit zodat ik godverdomme ook een keertje aanwezig kan zijn.
Gewoon die baret fier op de kop plaatsen en niet jankenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit nu op een kleine 3 weken. Fascinerend wel.
[..]
Over twee weken huil ik over mijn tentamens en mijn gemiste kansen om te leren.
Oke, dan neem ik mijn opmerking terugquote:
Uhm ik ga niet naar de sjoel-meet hoor, is dat niet 40+?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:16 schreef Dven het volgende:
Ik ga nog eerder naar de nieuwe robocop film dan naar frakensteinquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Karina het volgende:
Gaan jullie naar die voorvertoning van Frankenstein?
laat Jimbo het maar niet horenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhm ik ga niet naar de sjoel-meet hoor, is dat niet 40+?
Is gratis hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga nog eerder naar de nieuwe robocop film dan naar frakenstein
Beetje het zelfde als bitstrips en die weather app van vorig jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar slaat trouwens die ''[insertwoord] be like'' hype op?
De toyboysquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
laat Jimbo het maar niet horenOf sp3c.
FOKKERS BE LIKEquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
34 is het nieuwe 40. Daarbij is het gewoon een reden om op maandag het appelsap nuttigen door te trekken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DIe ouderen krijgen ook altijd alle leuke dingenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uh noem je mij nou een ouwe snoepertquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De toyboysal die ouwe snoeperts daar die van ze gaan smullen
Ah zoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Is gratis heEn een keertje op zondag, dus niet door de week om 4 uur of zo.
Neequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh noem je mij nou een ouwe snoepert
Dit bedoelde ik dus: GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah zokun je doen. Misschien dat ik nog naar american hustle of wolf of wall street ga in de bios maar ik denk van niet. Komt ook weinig leuks aan.
Ik vind het wel leuk, beetje stereotypes aanhalen met kekke plaatjesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Soms zitten er goede dingen tussen. Helaas denken veel mensen dat ze grappig zijn terwijl ze dat totaal niet zijn en doen die ook aan de hype mee. Wat het niveau helaas weer omlaag brengt. Beetje zoals met al die meme's.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, beetje stereotypes aanhalen met kekke plaatjes
Ik wel. Ben er ook vrij overtuigd van dat ik zou winnen. Glorieus.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:25 schreef Karina het volgende:
No way dat ik ooit aan dat wipe out zou meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |