Bill Nighy was wel echt een baas in Underworldquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus: GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Wel johquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:25 schreef Karina het volgende:
No way dat ik ooit aan dat wipe out zou meedoen
Ik vroeg of 'jullie' gingen ja, beetje dom van me, ik had je persoonlijk moeten vragen, misschien was je dan meegekomenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Maar in A'dam is mij sowieso al te ver en te eng. Maar het feit dat je mij niet eens mee vraagt kwets me wel
Spierpijn van een beetje rennen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel johdat is toch te gek! Denk wel dat je nog lang spierpijn hebt.
Gaaf idee toch voor familiefeesten
Ja, in DM, lief, oprecht.. gemiste kansquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vroeg of 'jullie' gingen ja, beetje dom van me, ik had je persoonlijk moeten vragen, misschien was je dan meegekomen
Ik denk eerder onder de blauwe plekken en twee blauwe ogen of zo. Oh dit ziet er wel vet uit eigenlijk, die draaimolen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel johdat is toch te gek! Denk wel dat je nog lang spierpijn hebt.
Gaaf idee toch voor familiefeesten
laat ze dat eens in rotterdam doen, gratis is altijd goedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus: GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
En dan had je alsnog nee gezegd natuurlijk... loop ik weer een blauwtje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, in DM, lief, oprecht.. gemiste kans
Idd, fear factor is cool met die toffe opdrachten. Alleen opdracht 2 is altijd iets raars eten waardoor ik zou afhakenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Mij leek het ook altijd weg gaaf om mee te doen met Fear Factormaar dan wel zonder dat je iets super smerigs moet eten dat wil ik niet.
Ja ik denk dat Pathe dat zo beslist. Is best wel jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat ze dat eens in rotterdam doen, gratis is altijd goed
Ik zou het wel eten maar ook weer uitkotsen denk ik. Over de presentator.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Mij leek het ook altijd weg gaaf om mee te doen met Fear Factormaar dan wel zonder dat je iets super smerigs moet eten dat wil ik niet.
Hoi C_Aquote:
Wat een boefje ben je tochquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou het wel eten maar ook weer uitkotsen denk ik. Over de presentator.
Al om 11:00 op een zondag ook echt. Volgens mij willen ze op FOK! provincialen niks gratis aanbieden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat ze dat eens in rotterdam doen, gratis is altijd goed
Mensen die je voor de lul kanjergore dingen laten eten verdienen dat.quote:
Zeg ik ook altijd tegen m'n vriendin als ze druk bezig is met fellatioquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Een watje bedoel je, hup gewoon doorslikken die koeienogen of wat dan ook.
Er gaan er 2 mee die komen uit Limburg of zo, bikkels.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al om 11:00 op een zondag ook echt. Volgens mij willen ze op FOK! provincialen niks gratis aanbieden.
Eensquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die je voor de lul kanjergore dingen laten eten verdienen dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |