yup en het viel niet tegenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou jaWel lekker dat je wat erbij hebt gekregen.
En weet ik wel hoor. Als je allebei werkt dan kun je dat best betalen. 'Wij' (toen er nog een wij was) gingen vaak op vakantie en uit eten, dat soort dingen.
Je hebt ook andere, een super lange glij baan waar je met zo'n rubberband afgaat aan het einde een kromming waardoor je ook afgeschoten wordtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
DIT lijkt me ook wel tof ja. In die raket.
Je moet DonRaja gewoon overtuigen om te gaan scheiden, dan kan je in zijn maserati rijden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan moet ik van die feestjes afgaan. Waar die lui komen.
Ja bah. Ik heb het de hele dag al een beetje koud terwijl het buiten niet eens zo koud is. Zo ook maar even douchen, heet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yup en het viel niet tegen
Nou ik zou wel wat vaker op vakantie willenMaar ach
![]()
Weet je wat irritant is? Na het voetballen douchen onder een lauwe doucheIk heb het nu echt megakoud
Ik weet niet eens of ik dat zou durven, in een Maserati rijden, straks rijd je hem in de prakquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet DonRaja gewoon overtuigen om te gaan scheiden, dan kan je in zijn maserati rijden.
Het is eigenlijk een soort Super Mario worldquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt ook andere, een super lange glij baan waar je met zo'n rubberband afgaat aan het einde een kromming waardoor je ook afgeschoten wordt
Ah nice, al heb ik hem al gezien natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
Oh Karina, vanavond weer een slechte film voor je Transformers 3
Zoietsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een soort Super Mario world
ik ben dan ook 47 , niets mis met wat 40+ orgie funquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
laat Jimbo het maar niet horenOf sp3c.
Ja nu tuin ik er niet meer in he? Want voor 47 zie je er wel erg jong uit hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben dan ook 47 , niets mis met wat 40+ orgie fun
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu tuin ik er niet meer in he? Want voor 47 zie je er wel erg jong uit hoor
Werkelijk? Ik wist dat je de 40 was gepasseerd maar zo oud al...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben dan ook 47 , niets mis met wat 40+ orgie fun
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik wist dat je de 40 was gepasseerd maar zo oud al...
Wat voel ik mij ineens jong met mijn al eerder genoemde 34
Dat zou kennen hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat KUN je als compliment opvatten natuurlijk he?
Dat is een prima nummerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luister Rob de Nijs. Dat mag op mijn leeftijd.
Dan ga ik nu eten zoeken.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
Ik ga effe douchen. En daarna misschien nog even gamen![]()
Laters.
ik stap zo in mijn jacuzzi denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bah. Ik heb het de hele dag al een beetje koud terwijl het buiten niet eens zo koud is. Zo ook maar even douchen, heet.
Ben je 34quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik wist dat je de 40 was gepasseerd maar zo oud al...
Wat voel ik mij ineens jong met mijn al eerder genoemde 34
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |