Ik had wel wat meer enthousiasme verwachtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mister bigstar noemen de amerikanen dat.
Dan heb je het mis.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer enthousiasme verwacht
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
OOOOOOOH BRA BRA POW POW
Hoe noem je dat nou? Een contradictio in terminisquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
OOOOOOOH BRA BRA POW POW
Paradox eerder?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe noem je dat nou? Een contradictio in terminis
Contradictio in terminis is iets als vloeibaar ijs, weet niet of dit het ook isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, geen idee, er klopt iig weinig van wat hij zegt
Ik was er vanmiddag ook nog even, toen ik in de tram zat kwam ik hier langs, nooit gezien, pas nieuw denk ik:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:39 schreef Saind het volgende:
Ik zal de trein richting de hoofdstad eens gaan pakken
Hoi Karina, alles goed?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag ook nog even, toen ik in de tram zat kwam ik hier langs, nooit gezien, pas nieuw denk ik:
http://www.bierfabriek.com/
Hoi, ja hoor dankje. Met jou ook?quote:
Bijna tijd voor wipe outquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi, ja hoor dankje. Met jou ook?
Net True Detective zitten kijken, ik weet nog niet of ik het nou leuk vind of niet.
Ken ik niet, met bekende acteurs?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi, ja hoor dankje. Met jou ook?
Net True Detective zitten kijken, ik weet nog niet of ik het nou leuk vind of niet.
Woody Harrelson en Matthew McConaughey.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken ik niet, met bekende acteurs?
Ken ik nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Woody Harrelson en Matthew McConaughey.
TV / [USA] True Detective
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |