De acteurs bedoel ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was ook pas de eerste aflevering, dus kan best kloppen
Heb even gegoogled, bij naam zou ik het niet weten maar aan zijn gezicht te zien wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wat dat je Matthew niet kent oke.. maar Woody Harrelson niet kennen is wel echt treurig.
matthew ken ik wel maar als je me vraagt, noem iets op waarin hij heeft gespeeld, geen ideequote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wat dat je Matthew niet kent oke.. maar Woody Harrelson niet kennen is wel echt treurig.
Gelukkigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb even gegoogled, bij naam zou ik het niet weten maar aan zijn gezicht te zien wel.
Oh dat ja. Ja ken ik wel. Was ook een NL versie van.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
vaag obstacle course waar je overheen moet, soort takeshi's castle
Failure to launchquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:52 schreef Karina het volgende:
[..]
matthew ken ik wel maar als je me vraagt, noem iets op waarin hij heeft gespeeld, geen idee
Zegt me niksquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Failure to launch![]()
Zo'n film over goud duiken ofso iets met gold.. verder kan ik er ook niet veel opnoemen
Ja, het is ook een gladjanus/mooiboy hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Zegt me niksHij lijkt me ook wel een type dat in van die romantische komedies speelt eigenlijk. Al is hij in True Detective verre van romantisch.
Ik vind hem niet echt 'lekker' maar kan me voorstellen dat sommige vrouwen dat wel vinden. Zo'n type ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, het is ook een gladjanus/mooiboy he
inmiddels wat ouder, maar die heeft jarenlang bekend gestaan als de man met de mooiste buikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt 'lekker' maar kan me voorstellen dat sommige vrouwen dat wel vinden. Zo'n type ja.
Ik heb die positie ingenomen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Adames het volgende:
[..]
inmiddels wat ouder, maar die heeft jarenlang bekend gestaan als de man met de mooiste buik
Jep.. ik vind hem echt zo'n vieze uitstraling hebben.. zo'n natnek .. je kent ze welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt 'lekker' maar kan me voorstellen dat sommige vrouwen dat wel vinden. Zo'n type ja.
Valt wel meequote:
Uh wat. Het is dat ik ietwat ben aangekomen anders had ik je nu het tegendeel bewezenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Adames het volgende:
[..]
inmiddels wat ouder, maar die heeft jarenlang bekend gestaan als de man met de mooiste buik
Ik ga even snel afwassen en dan zet ik de tv weer aanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
rtl 7 nu sport levensgevaarlijk karina, op 5 komt zo wipe out
domobar halenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt wel meeMaar ik heb geen geld om een Jura te kopen en voor minder wil ik niet veel geld uitgeven. Dit is voorlopig een aardige tussenoplossing aangezien ze hier geen nespresso kennen
bel de veronica magazine maar op dan als je weer hebt getraindquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh wat. Het is dat ik ietwat ben aangekomen anders had ik je nu het tegendeel bewezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |