quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
ik geloof er geen reet van dattie compensatie krijgt. En zo wel is het een dikke vette faal-overwinning.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:06 schreef densmee het volgende:
godverdomme wat is die dakar spannend
ik vind kerels met een tanktop aan genanterquote:Op zondag 19 januari 2014 01:10 schreef Dingest het volgende:
Niet in mijn gevalDan is een tankdop die niet meer open wil minder gênant
datte 14.gifquote:
Bolderkar?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
datte 14.gif
Onderweg om een karretje te gaan checken.
Leon op G3.quote:
nette bak, ik ben die MB frikandellen van gisteren al bijna vergeten.quote:
Wordt het voor woon-werk verkeer voor jou? Naast de leeuw van Annie?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nette bak, ik ben die MB frikandellen van gisteren al bijna vergeten.
Eigenlijk is dit ook een betere (lees: verstandigere) optie.
jep, als vervanger van de 300ZX, met dank aan onze regering.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wordt het voor woon-werk verkeer voor jou? Naast de leeuw van Annie?
Ik heb geen leeuw, ik heb een party-eiland.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wordt het voor woon-werk verkeer voor jou? Naast de leeuw van Annie?
Sow, da's beter als een kleintjequote:Op zondag 19 januari 2014 14:41 schreef Barcaconia het volgende:
Leuk, een boete voor onverzekerd rijden gekregen.
Voor een brommer die al 10 jaar hier op zolder staat.
Vergeten schorsing te verlengen.
Mijn eigen schuld, de post met de notificatie was me ontschoten. Die brommer heb ik al jaren niet meer gezien dus ook niet aan gedacht dat ik hem rond nieuwjaar moest schorsen.
335 euro. Dat is dan weer een klein beetje jammer.
Leukquote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef manny het volgende:
Beste SC'ers, ik was gisteren bij Interclassic event in MECC. Heb wat foto's gemaakt (met telefoon), dus als je een indruk wil krijgen:
Was er nooit geweest, mooie beurs. Superveel gezien, veel ouds en toch meer nieuws dan verwacht. Ook hal met onderdelen en andere meuk (kentekens, folders e.d)
Leukquote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef manny het volgende:
Beste SC'ers, ik was gisteren bij Interclassic event in MECC. Heb wat foto's gemaakt (met telefoon), dus als je een indruk wil krijgen:
Was er nooit geweest, mooie beurs. Superveel gezien, veel ouds en toch meer nieuws dan verwacht. Ook hal met onderdelen en andere meuk (kentekens, folders e.d)
die hoeren boete heb ik 3 jaar geleden ook gehad op een vergeten te schorsen yamaha DTquote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, da's beter als een kleintjeBeetje buitenproportioneel wel
![]()
Alleen maar omdat hij niet geschorst is? dus zonder erop te rijden?
Voor de garp meteen maar effe mijn schorsinkjes bekeken op afloopdatum, maar de Astra staat op 1-7, en ik heb ook meteen de Kwaak maar effe aan de kapstok gehangen; die rijdt voorlopig toch ook niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef densmee het volgende:
[..]
die hoeren boete heb ik 3 jaar geleden ook gehad op een vergeten te schorsen yamaha DT
Idd, gewoon vergeten te schorsen. Dus kenteken werd weer actief -> Onverzekerd kenteken -> boete.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, da's beter als een kleintjeBeetje buitenproportioneel wel
![]()
Alleen maar omdat hij niet geschorst is? dus zonder erop te rijden?
Gisteren was ik er ook. Erg leuke beurs altijd ja, tenminste, voor Nederlandse begrippen. Essen is 10x beter.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef manny het volgende:
Tering he............ dacht ik dat ik een slecht smaak had komt dit voorbij............quote:Op zondag 19 januari 2014 16:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
edit: Filmpje bekeken, die muziek![]()
![]()
Waarom geen optie? 10 jaar lang wel netjes verlengd, nu niet terwijl de brommert niet buiten is geweest. Voor zo'n bedrag zou ik dat wel proberenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd, gewoon vergeten te schorsen. Dus kenteken werd weer actief -> Onverzekerd kenteken -> boete.
Bezwaar is natuurlijk geen optie, het is gewoon "terecht" maar daarom niet minder zuur. Wat een buitenproportioneel bedrag.
Ik kan best bezwaar maken maar dat heeft toch geen enkele juridische grond behalve "het is heul niet eerlijk"quote:Op zondag 19 januari 2014 16:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom geen optie? 10 jaar lang wel netjes verlengd, nu niet terwijl de brommert niet buiten is geweest. Voor zo'n bedrag zou ik dat wel proberen
Is goed te beredeneren, ik zou het proberen. Desnoods met een plaatje erbij van een brommer op zolder met een dikke laag stof erop. Het bedrag is het alleszins waard lijkt mequote:Op zondag 19 januari 2014 16:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan best bezwaar maken maar dat heeft toch geen enkele juridische grond behalve "het is heul niet eerlijk"
Serieuze vraag: denk je redelijkerwijs dat het kan slagen?
Was dat in de buurt van Maastricht ofzo? ik zag afgelopen week wel trailers vol klassiekers langsrijden op het werkquote:Op zondag 19 januari 2014 16:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gisteren was ik er ook. Erg leuke beurs altijd ja, tenminste, voor Nederlandse begrippen. Essen is 10x beter.
Maar er stond weer genoeg moois.
edit: Filmpje bekeken, die muziek![]()
![]()
Jup, mecc. Daar bij de universiteit langs de snelweg.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was dat in de buurt van Maastricht ofzo? ik zag afgelopen week wel trailers vol klassiekers langsrijden op het werk
Ik zal er misschien eens een briefje aan wagen, niet geschoten is altijd mis. En een foto van de brommer in kwestie zal ook snel duidelijkheid scheppen iddquote:Op zondag 19 januari 2014 16:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is goed te beredeneren, ik zou het proberen. Desnoods met een plaatje erbij van een brommer op zolder met een dikke laag stof erop. Het bedrag is het alleszins waard lijkt me
Ach so, ik heb jouw k'narie verkeerd ingeschat, excuses.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen leeuw, ik heb een party-eiland.
Dat wordt gewoon betalen, ik heb al een soortgelijk akkefietje gehad met een kaal scooterframe.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zal er misschien eens een briefje aan wagen, niet geschoten is altijd mis. En een foto van de brommer in kwestie zal ook snel duidelijkheid scheppen idd
Serieus ja, zoals SD ook al aangeeft evt. voorzien van een foto van een verstofde brommer tussen de rest van je 'zolderstash'quote:Op zondag 19 januari 2014 16:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan best bezwaar maken maar dat heeft toch geen enkele juridische grond behalve "het is heul niet eerlijk"
Serieuze vraag: denk je redelijkerwijs dat het kan slagen?
Het is net als met mooie wijnen en sigaren: dit moet je leren waarderen. Collega die vaak met me meerijdt is in een jaar tijd van klagen naar meezingen gegaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tering he............ dacht ik dat ik een slecht smaak had komt dit voorbij............
Helpt helemaal niks, want het zit in hun systeem..quote:Op zondag 19 januari 2014 17:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Serieus ja, zoals SD ook al aangeeft evt. voorzien van een foto van een verstofde brommer tussen de rest van je 'zolderstash'
Je hebt een redelijke verklaring en als het de eerste keer is heb je misschien geluk dat ze de hand over het hart strijken. Juridisch zit je inderdaad zeer zwak.
Je lijkt wel een Leeuwarderquote:Op zondag 19 januari 2014 17:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Helpt helemaal niks, want het zit in hun systeem..
Op dit moment prefereer ik toch liever de intercity Utrecht - Amsterdam.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:22 schreef manny het volgende:
[..]
Het is net als met mooie wijnen en sigaren: dit moet je leren waarderen. Collega die vaak met me meerijdt is in een jaar tijd van klagen naar meezingen gegaan.
Ben je niet bang dat ie op dat korte traject niet zijn topsnelheid kan halen waardoor je niet het volle potentieel er uit haalt? Ik zou de Thalys pakken.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Op dit moment prefereer ik toch liever de intercity Utrecht - Amsterdam.
Ik heb het ooit geprobeerd met een Fyra, was geen succes want dat hok kwam maar niet............quote:Op zondag 19 januari 2014 17:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ie op dat korte traject niet zijn topsnelheid kan halen waardoor je niet het volle potentieel er uit haalt? Ik zou de Thalys pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Belastingontduikersquote:Op zondag 19 januari 2014 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was dat in de buurt van Maastricht ofzo? ik zag afgelopen week wel trailers vol klassiekers langsrijden op het werk
die rijdt hier met 130km/u voor de deur langs en stopt nietquote:
Er is niks mis met het ontwijken van diefstal uit je knip.quote:
Dan moet je een beetje meerennen heahquote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef lipje het volgende:
[..]
die rijdt hier met 130km/u voor de deur langs en stopt niet
Da's ook sneu traag, komt er een Thalys voorbij, rijdt ie geeneens 300.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef lipje het volgende:
[..]
die rijdt hier met 130km/u voor de deur langs en stopt niet
voor de snelheidssensatie hoeft dat niet. Tis een betonnen bak, waar sd in heeft zitten hengelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's ook sneu traag, komt er een Thalys voorbij, rijdt ie geeneens 300.
Oh wat fijn, zo'n gezellige gedeelde sleutelruimtequote:
Interclassics & Topmobielquote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef manny het volgende:
als ik dat nou op tijd geweten had, dan was ik daar zeker heen gegaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:35 schreef Anne het volgende:
Wat lees ik, smee. Vanavond naar Amsterdam?
Dat is toch meer een kwestie van weten hoe je zoektermen moet gebruiken?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef Anne het volgende:
Ik ben bezig met een 'cursus Google' en ik moet zeggen dat het weer ff wennen is om zoveel informatie op te slaan.
Maar toch mooi 2,5-3 uur achter elkaar 'gestudeerd'.
Website en marketing-gerelateerdquote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is toch meer een kwestie van weten hoe je zoektermen moet gebruiken?
Of is het voor specifiek werk?
Oke, nou, ook leuk toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef densmee het volgende:
[..]
als ik dat nou op tijd geweten had, dan was ik daar zeker heen gegaan.
nu heb ik de plaatsen aan een maat moeten geven, die daar in de buurt woont
"In originele staat"quote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef densmee het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home ??
Je had de rest van zijn fraaie omschrijving gemist?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:01 schreef Dingest het volgende:
Mijn nieuwe buurman blijkt een Jaguar XJS te bezitten
[..]
"In originele staat"![]()
Tof, hopen dat het iets wordtquote:
Dat is de zgn. WOK status, het kenteken bewijs is ingetrokken tot dat de RDW een technische inspectie heeft uitgevoerd, en de auto verkeersveilig acht.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef Paladijn het volgende:
Kenteken compleet maar staat wel vermeld bij RDW als wacht op keuren <-- whut?
Dat vermoeden had ik alquote:Op maandag 20 januari 2014 20:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat is de zgn. WOK status, het kenteken bewijs is ingetrokken tot dat de RDW een technische inspectie heeft uitgevoerd, en de auto verkeersveilig acht.
Groene platen er op en gaan tochquote:Op maandag 20 januari 2014 20:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al
"in principe mee te rijden"
Dit zijn meestal even van de redenen voor een WOKquote:Op maandag 20 januari 2014 20:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al
"in principe mee te rijden"
Sushiquote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef Anne het volgende:
Nu we het over WOKken hebben. Ik heb zin in sushi.
Niet dat het iets te maken heeft met wokken, maar ik heb wel gewoon trek in sushi.
zeker wel, maar ik had gehoopt het gisteren te horen dan had ik iets kunnen plannen nu heb ik tot 18:15 gewerkt en toen kwam ik pas weer in de bewoonde wereld en had ik ook weer bereik met de foonquote:
Ja, zo ken ik er ook een paar die "sushiquote:
Ah, ik wou zeggen; Ik had je kunnen whatsflappen. Maar dat heeft ook geen nut als je geen bereik hebt.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
zeker wel, maar ik had gehoopt het gisteren te horen dan had ik iets kunnen plannen nu heb ik tot 18:15 gewerkt en toen kwam ik pas weer in de bewoonde wereld en had ik ook weer bereik met de foon
nee inderdaad, helaas volgende keer beterquote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, ik wou zeggen; Ik had je kunnen whatsflappen. Maar dat heeft ook geen nut als je geen bereik hebt.
Niet eens zelf sushi kokkerellen?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er ook een paar die "sushi" zeiden, totdat ze het daadwerkelijke probeerden.
Nu is het "wanneer gaan we weer?".
Nee, één keer gedaan en het was niet te vreten.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet eens zelf sushi kokkerellen?
Maar wel grappig dat je best vaak in de prijzen valt, áls je weer eens een keer meedoetquote:Op maandag 20 januari 2014 20:19 schreef densmee het volgende:
[..]
nee inderdaad, helaas volgende keer beter
Nee, een C220 taxi, saai zilvergrijs, standaard boomonderdelendash enzo.. echt taxi²quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef Paladijn het volgende:
Goedkoop een oldtimertje op de kop getikt?
doen er eigenlijk veel mensen mee?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar wel grappig dat je best vaak in de prijzen valt, áls je weer eens een keer meedoet!
Zeg ik nietquote:Op maandag 20 januari 2014 20:25 schreef densmee het volgende:
[..]
doen er eigenlijk veel mensen mee?
de vragen zijn ook altijd te simpel
meldt.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, één keer gedaan en het was niet te vreten.
Als je iemand zoekt die veel kan verpesten in de keuken, dan ben ik het.
Vorige generatie (eind 2000)?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, een C220 taxi, saai zilvergrijs, standaard boomonderdelendash enzo.. echt taxi²
Geefniks; rijdt echt helemaal geweldig; net de AMG, alleen krijg je geen rubber-rookwolken als je gas geeft
Nog iets ouder; een 96'er met krap 240k erop. expres een niet-CDi ivbm oldskool brandstofpomp; het bomproof blokquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vorige generatie (eind 2000)?
Daar is weinig mis mee lijkt me, waarschijnlijk ook een stuk goedkoper als daily dan de 300ZX
Dat blauw went wel; zwart is mooier dat had ik in de AMG, maar ik vind dit ook goed te doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:13 schreef Paladijn het volgende:
Zo'n ding dus: http://www.autoweek.nl/auto/11496/mercedes-benz-c-220-sport
150pk op 1310kg leeg valt erg mee, de gemiddelde leaseslet heeft een slechtere verdelingJe wordt er alleen uitgereden op koppel door de dieseltjes
Interieur is niet helemaal mijn smaak, maar voor die leeftijd... en tenminste wel een echte ster op de neus!
En stiekem is het geen echte taxi, 240k km in 17/18 jaar... die is van een oud vrouwtje geweest
Nah. Het is hoe dan ook gewoon een mooie wagen om te zien - en daar heb je alle tijd voor, want het is een oude Jaguar dus die staat toch alleen maar stilquote:Op maandag 20 januari 2014 20:07 schreef Paladijn het volgende:
En bij een XJ-S is het natuurlijk wel van belang welk model het is
Dus jij wilt met ons delen dat je een goede dag hebt gehad?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:19 schreef 2cv het volgende:
Ouders weg en een baan hebben en in m'n vrije tijd mer willen doen dan TV kijken kost een hoop tijd
Pluspunt: ik heb zelf gekookt. Beetje van mezelf en een beetje van Knorr![]()
En ohja, de Mio van de buurman is geüpdatet. Paar keer aan en uit zetten helpt
Oh mên.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:13 schreef Paladijn het volgende:
Zo'n ding dus: http://www.autoweek.nl/auto/11496/mercedes-benz-c-220-sport
niks mis mee.quote:
Er rijdt geen vrouw met een snor in!quote:
nooit met de taxi mee geweest?quote:
Anne heeft idd geen snorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er rijdt geen vrouw met een snor in!
Ik zie nu pas dat er een heel topic over SD's autokeus is
Ja, maar dan nog!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nooit met de taxi mee geweest?
rijdt lekker jonguh, kan echt helemaal niks in die klasse tegenopquote:
Yo jij komt hier nog altijd! Heb je dat blauwe 10 jarig jubel ding nog van je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er rijdt geen vrouw met een snor in!
Ik zie nu pas dat er een heel topic over SD's autokeus is
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dus jij wilt met ons delen dat je een goede dag hebt gehad?
Morgen trouwens.
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Yo jij komt hier nog altijd! Heb je dat blauwe 10 jarig jubel ding nog van je?
Oven stond op 210 graden ingesteld. De tijd tussen het uit de oven halen en met m'n tengels aan dat bord zitten was nog geen 2 minuten. Die 200 graden zouden best eens kunnen kloppen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Paladijn het volgende:
2cv bord was niet 200 graden meer op dat moment mag ik hopen.
De mijne gaat er uitquote:
ik wacht even met bellen. Dadelijk het bericht dat een treinreiziger de boel heeft kort en klein geslagen uit pure frustratie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 06:52 schreef Barcaconia het volgende:
Bel de krant, of het pieter baan centrum. Ik zit in de trein!
arme jij; ik kan me al niet meer herinneren hoe zo'n ding er van binnen uitzietquote:Op woensdag 22 januari 2014 06:52 schreef Barcaconia het volgende:
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 22 januari 2014 06:52 schreef Barcaconia het volgende:
Fixedquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:26 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen, valt ook niet mee voor die overnderbetaalde Portugezen daar in die slijkdoofput
ehv-rdam-parisquote:
Oh dat gaat wel lekker rap op een gegeven moment, veel plezier!quote:
Effe hardrijden zonder prentquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh dat gaat wel lekker rap op een gegeven moment, veel plezier!
De laatste keer dat ik hier in de regio in een trein zat, reden die dingen nog op stoomquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
arme jij; ik kan me al niet meer herinneren hoe zo'n ding er van binnen uitziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gister, voor het eerst in jarenquote:Op woensdag 22 januari 2014 06:52 schreef Barcaconia het volgende:
300 zonder overdreven motorlawaai.quote:
netjes 12 volt voeding en dat ding begintquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef ook_gek het volgende:
Even een side vraagje
Ik heb een parrot ck3100 liggen. Die wil ik effe met een externe voedingsbron aansluiten om hem achter m'n pc te update ipv gekut met een laptop in de auto.
Is het echt een kwestie van plus en min van een adaptor met een juiste spanning aan te sluiten, of moet je nog een schakeling met bepaalde draden maken om de Parrot tot leven te laten komen?
Iemand een idee?
Je weet dat ze hier nog gewoon papieren kaartjes hebben en dat dat waarschijnlijk nog goedkoper is ook? Net als in de rest van Nederland overigensquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gister, voor het eerst in jarenalle vier keer problemen met in en uitchecken gehad, hel station over op zoek naar paaltjes die werken, hulde Arriva
o_O Sapphire blue gok ik zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De mijne gaat er uit
257.778Km op de teller exact! Remmen op, uitlaat mist laatste pijpje van demper naar uitlaat... Dorpel mega roestplek... Voor de rest zoeft het als een gek. Maar het is tijd haar lost te laten
Als alles goed gaat heb ik zaterdag een NB uit 1998 met net iets meer dan 90K op de teller in de speciale kleur die alleen dat jaar geleverd is. Moet jij weten welke
Rekeningen van dag 1 dat ze tot leven kwam. 2 jaar geleden dak vervangen met verwarmde achterruit, vorig jaar groot onderhoud gehad. Remmen, schijven, distributie riem enz vervangen. Toen max 5000Km gereden. Elke winter in verwarmde stalling gestaan. Dus ik ben blij
systeem zou gewoon moeten werkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je weet dat ze hier nog gewoon papieren kaartjes hebben en dat dat waarschijnlijk nog goedkoper is ook? Net als in de rest van Nederland overigens
uhm nee dus? En ik houd een zwarte draad over ( massa ) zal die ook aan moeten gaan zonder die draad? /zekeringen zijn ook goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:58 schreef densmee het volgende:
[..]
netjes 12 volt voeding en dat ding begint
nope het is oranje of hoe je de kleur ook wilt noemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
o_O Sapphire blue gok ik zo
De mijne gaat waarschijnlijk wel weg komend jaar, ik rij er gewoon te weinig in ondanks dat ik'm al vier jaar hebMisschien dat ik over een jaar oid wel weer een haal als ik wat meer vrije tijd heb of vriendin haar rbw haalt
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nope het is oranje of hoe je de kleur ook wilt noemen
ik dacht alleen in 1998 maar goed die kleur dus. Miss dat ik met plasti dip de velgen zwart ga maken.quote:
Aanbrengen van de netstroomkabelquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm nee dus? En ik houd een zwarte draad over ( massa ) zal die ook aan moeten gaan zonder die draad? /zekeringen zijn ook goed.
[..]
nope het is oranje of hoe je de kleur ook wilt noemen
Je had ITer moeten wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef 2cv het volgende:
Wat ik heerlijk vind is dat ik om 10:00u begin en 14:30u stop. Erg fijn omdat ik geen ochtendmens ben. en m'n Mac weggebracht naar een computerboer met de vraag wat het vervangen van de harde schijf kost.
Het vervangen van de harde schijf kost ca. 25 euro en het her-installeren van Mac OS X kost 49 euro (deze zin letterlijk lezen/interpreteren want de kosten van een verse harde schijf zelf zijn nog onbekend). Zijn dit realistische prijzen ?
Sowieso wel een fraaie kleur, zou voor mij ook een prima optie zijn hoewel ik een voorkeur heb voor enigszins donker blauw. Je ziet'm eigenlijk niet heel veel. Sterker nog... denk dat ik er al een jaar niet meer een gezien hebquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik dacht alleen in 1998 maar goed die kleur dus. Miss dat ik met plasti dip de velgen zwart ga maken.
Staat volgens mij best geinig
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef Anne het volgende:
Ik ben misschien blond, maar ik krijg het dus niet voor elkaar om windows te installeren op een geheel nieuwe hardeschijf..
Kweetnie.. hij geeft aan dat er een bestand mist zodra ik het wil installerenquote:
Dat is wel een vreemd probleem ja, zou dan inderdaad denken aan een andere harde schijf die als 'eerste/primaire' gezien wordt door windows en dan daar dingen op fout doet. Of je dvd is beschadigd, dat kan natuurlijk ook altijdquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie.. hij geeft aan dat er een bestand mist zodra ik het wil installeren..
Ik ga het morgen nog eens proberen en koppel de oude hardeschijf voor de zekerheid eens los.
heb je je haar geverfd? Anders kan je dat misschien wel weglatenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef Anne het volgende:
Ik ben misschien blond, maar ik krijg het dus niet voor elkaar om windows te installeren op een geheel nieuwe hardeschijf..
Ik ga er morgen eens voor zittenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is wel een vreemd probleem ja, zou dan inderdaad denken aan een andere harde schijf die als 'eerste/primaire' gezien wordt door windows en dan daar dingen op fout doet. Of je dvd is beschadigd, dat kan natuurlijk ook altijd
Dus alle andere schijven (ook usb sticks e.d.) eruit en dan bij het opstarten zeker zijn dat hij de nieuwe schijf als eerste ziet, door de juiste kabel aan te sluiten (die zit nu waarschijnlijk in je oude schijf).
Al 5 maanden niet meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:27 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je je haar geverfd? Anders kan je dat misschien wel weglaten
Ik denk er ook sterk over om zelf de/het OS te installeren. Als dat mis gaat, kan ik het rustig opnieuw doen. Als ik iets verkeerd doe met het monteren van de harde schijf kost dat me ook ... sja ... wat er ook maar kapot gaatquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je had ITer moeten worden
En wtf. doe je het installeren van de harddisk/macOS niet zelf? Een Franse auto uit elkaar schroeven is moeilijker gezien de afwijkende 'standaarden'En het installeren van een OS is ook niet echt rocket science.
mbt. de prijzen: reken ze om naar hoeveelheid werk in uren, dan vind ik ze best meevallen.
Sja, ik heb met geen van beiden ervaring, maar in het algemeen vind ik een Mac een stuk simpeler werken. Ik verwacht dat dat bij het installeren van het OS ook zo zal zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef Anne het volgende:
ookgoedesmorregensquote:
kewl, en dan mag de buurman zijn omgewaaide schutting eens opruimen, want ik heb die ruimte nodig vanaf zaterdagquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:04 schreef Anne het volgende:
Pak 'm morgen ook nog maar gewoon hoor![]()
.
Daarna gaat ie met een soort pensioen.
Hmm, die komt me bekend voor. Vanaf cd of USB?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie.. hij geeft aan dat er een bestand mist zodra ik het wil installeren..
Ik ga het morgen nog eens proberen en koppel de oude hardeschijf voor de zekerheid eens los.
Ja, ik krijg het internet niet aan de gang (drivers voor die stick kan ik ook al niet vinden) en ik heb hier geen netwerkkabel liggen die lang genoeg is om 'm direct op de router aan te sluiten.quote:
Bedankt voor de reminder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:59 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb trouwens ook een vraagje, misschien dat iemand van jullie dat weet?
Ik wil op zo'n Chinese webshop wat dingetjes bestellen en heb daarvoor een PayPal rekening geopend. Nu heb ik m'n bankrekening van de Rabo eraan gekoppeld en geverifieerd. Kan ik nu gewoon aankopen doen op internet en wordt het dan van mijn Raborekening afgeschreven (incasso)? Of moet ik eerst handmatig geld op mijn PayPal rekening zetten?
Mya... oude admob betaalde in dollars en dat slikt mijn priverekening @ abnamro nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:50 schreef .Neovo. het volgende:
Reminder?
Naja, dan ga ik daar wel van uit. Dat gedeelte vond ik wat vaag.
Ja maar dan dus geen over de grond geschoven dingquote:
Heb jij zn benz vergelijkt met een bx?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:59 schreef 2cv het volgende:
Op m'n werk gaat het weer wat minder: de chef huilde (door mijn toedoen uiteraard). Maar even later mocht ik van hem koffie halen. Voor mezelf overigens, dus dat werd warme chocolademelk.
Vergelijkt?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heb jij zn benz vergelijkt met een bx?
En terecht. In het slechtste geval houd je er een mooi Lego object aan over.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:57 schreef Paladijn het volgende:
Vandaar dat 2cv zo stil is!
Pornoactrice heeft seks voor LEGO
De beste man gaat naar z'n werk per fiets. Geen idee wat voor auto hij heeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heb jij zn benz vergelijkt met een bx?
Chuck is niet zo goed met d's, t's en andere taaldingen. Is niet erg, niemand is overal goed in.quote:
Nee, ik was op bezoek bij vrienden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:57 schreef Paladijn het volgende:
Vandaar dat 2cv zo stil is!
Pornoactrice heeft seks voor LEGO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ik zeg auto. Ik schrijf het ook zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje.
Zeggen jullie auto of oto? En zeggen jullie radiator of radiateur?
Ik was er wel benieuwd naar omdat ik het verschillend gespeld zie worden en gesproken hoor worden. En ik vroeg me af hoe dat zo gekomen is.
Dit dekt de lading aardigquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Chuck is niet zo goed met d's, t's en andere taaldingen. Is niet erg, niemand is overal goed in.
Mijn naam is Niemand overigens.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
De beste man gaat naar z'n werk per fiets. Geen idee wat voor auto hij heeft.
Wat er gebeurd is: hij zag dat ik een product had laten vallen en zei daarop dat ik niet met spullen moest gooien. Toen hij nog geen 5 minuten later ook een product liet vallen zei ik dat hij niet met spullen moest gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over werk gesproken: ik heb zin in maandag. 's ochtends is de chef er dan niet en ik mag/moet de CNC-freesbank dan zelf, zonder toezicht programmeren. Dat heb ik vandaag ook al aardig gedaan en het zou me best eens kunnen gaan lukken.
Overigens is het een simpel programma: alleen centeren, een gaatje boren en daar dan schroefdraad in tappen. Dus denk niet dat ik plotseling een expert ben en alles kan programmeren.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, ik was op bezoek bij vrienden.Waarom denk je dat wij denken dat jij geen vrienden hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
True, true.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:28 schreef Paladijn het volgende:
En speciaal voor .Neovo.
[ afbeelding ]
Fietseleerd met de taxiquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
De Benz staat op de oprit; en omdat de verrotte schutting van mijn buurman nog steeds op half 7 hangt staat de Niksan een straat verderop in een parkeervak; dat zal hem leren![]()
Mwoah, het is niet moeders mooiste, maar dat komt nog wel.. van binnen is hij nog redelijk netjes, moet hem effe wassen, cleanen en een stofzuigertje erdoorheen. Van het voorjaar eens kijken voor een setje leuke wielen in 16 oder 17 zoll, dan lijkt het al wat meer..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Fietseleerd met de taxiZiet er op de foto's nog knap uit
Zat al in het topic te zoeken, heb er blijkbaar overheen gelezen..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
PTA / Zuinig, redelijk 'luxe', veel kilometers maken; hoe? part II
Komt goed; maandag kan hij meteen aan de bak; vanmiddag als eerste de radio overgetrapt in welgeteld 10 minuten ofzo, morgen effe kijken of ik er een sponsje tegenaan kan gooien en de stofzuiger er doorheen. dan knapt ie denk ik al een stuk op, want hij stond daar een beetje onder de bomen, en dat is goed te zien aan de hoeveelheid vogelkak en groene shit overal. De vorige eigenaren hebben er wel aardig voor gezorgd op zich, maar poetsen hadden ze een hekel aanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:23 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zat al in het topic te zoeken, heb er blijkbaar overheen gelezen..
Veel plezier ermee
Ik heb toevallig wel onderstaand knutselpakket liggen en heb het lijfje gemaakt, maar ik ben daar niet zo goed inquote:
Ik denk dattie nog wel zuiniger kan rijden ook, maar dan zou ik er een paar dagen mee naar Maastricht moeten tuffenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb toevallig wel onderstaand knutselpakket liggen en heb het lijfje gemaakt, maar ik ben daar niet zo goed in. Maar nee, als het goed is had ik een doel met zuinig rijden.
Dat heb ik afgelopen anderhalve week wel gehaaldBijna 1 op 15 itt 1 op 12 normaal.
[ afbeelding ]
Handrem een paar tandjes strakker zetten en dan los laten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:00 schreef .Neovo. het volgende:
Oh, ik ben zelf ook zo eentje. Ik ben helaas niet zo'n fan van poetsen.. M'n auto wassen/schoonmaken heb ik niet zoveel moeite mee.
Wat wel een beetje dom van me was eergisteren: na het wassen de auto weggezet op de handrem, terwijl het rond het vriespunt was.. Daar kwam ik gisterochtend dus wel even achter.. Dus voorlopig gebruik ik de handrem maar even niet..
Ach, hij is tenminste redelijk schoon geworden..
En iedereen die zijn ogen niet van de smartphone kan houden in de auto is helemaal verontwaardigdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:43 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
http://www.geenstijl.nl/m(...)nder_zijn_leven.html
Nou. Die is zijn baan inderdaad kwijt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:43 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
http://www.geenstijl.nl/m(...)nder_zijn_leven.html
Misschien wel onderweg, want hier niet meer te zien.quote:
Mooie tijd; verlenging?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:41 schreef densmee het volgende:
Gisteren tafelvoetbal toernooi geweest, is het uiteindelijk 4 uur geworden
Dat gaan we zienquote:Op zondag 26 januari 2014 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb een toffe nieuwe OP trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |