Oh wat fijn, zo'n gezellige gedeelde sleutelruimtequote:
Interclassics & Topmobielquote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef manny het volgende:
Beste SC'ers, ik was gisteren bij Interclassic event in MECC. Heb wat foto's gemaakt (met telefoon), dus als je een indruk wil krijgen:
Was er nooit geweest, mooie beurs. Superveel gezien, veel ouds en toch meer nieuws dan verwacht. Ook hal met onderdelen en andere meuk (kentekens, folders e.d)
als ik dat nou op tijd geweten had, dan was ik daar zeker heen gegaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:35 schreef Anne het volgende:
Wat lees ik, smee. Vanavond naar Amsterdam?
Dat is toch meer een kwestie van weten hoe je zoektermen moet gebruiken?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef Anne het volgende:
Ik ben bezig met een 'cursus Google' en ik moet zeggen dat het weer ff wennen is om zoveel informatie op te slaan.
Maar toch mooi 2,5-3 uur achter elkaar 'gestudeerd'.
Website en marketing-gerelateerdquote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is toch meer een kwestie van weten hoe je zoektermen moet gebruiken?
Of is het voor specifiek werk?
Oke, nou, ook leuk toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef densmee het volgende:
[..]
als ik dat nou op tijd geweten had, dan was ik daar zeker heen gegaan.
nu heb ik de plaatsen aan een maat moeten geven, die daar in de buurt woont
"In originele staat"quote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef densmee het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home ??
Je had de rest van zijn fraaie omschrijving gemist?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:01 schreef Dingest het volgende:
Mijn nieuwe buurman blijkt een Jaguar XJS te bezitten
[..]
"In originele staat"![]()
Tof, hopen dat het iets wordtquote:
Dat is de zgn. WOK status, het kenteken bewijs is ingetrokken tot dat de RDW een technische inspectie heeft uitgevoerd, en de auto verkeersveilig acht.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef Paladijn het volgende:
Kenteken compleet maar staat wel vermeld bij RDW als wacht op keuren <-- whut?
Dat vermoeden had ik alquote:Op maandag 20 januari 2014 20:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat is de zgn. WOK status, het kenteken bewijs is ingetrokken tot dat de RDW een technische inspectie heeft uitgevoerd, en de auto verkeersveilig acht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |