quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
ik geloof er geen reet van dattie compensatie krijgt. En zo wel is het een dikke vette faal-overwinning.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:06 schreef densmee het volgende:
godverdomme wat is die dakar spannend
ik vind kerels met een tanktop aan genanterquote:Op zondag 19 januari 2014 01:10 schreef Dingest het volgende:
Niet in mijn gevalDan is een tankdop die niet meer open wil minder gênant
datte 14.gifquote:
Bolderkar?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
datte 14.gif
Onderweg om een karretje te gaan checken.
Leon op G3.quote:
nette bak, ik ben die MB frikandellen van gisteren al bijna vergeten.quote:
Wordt het voor woon-werk verkeer voor jou? Naast de leeuw van Annie?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nette bak, ik ben die MB frikandellen van gisteren al bijna vergeten.
Eigenlijk is dit ook een betere (lees: verstandigere) optie.
jep, als vervanger van de 300ZX, met dank aan onze regering.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wordt het voor woon-werk verkeer voor jou? Naast de leeuw van Annie?
Ik heb geen leeuw, ik heb een party-eiland.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wordt het voor woon-werk verkeer voor jou? Naast de leeuw van Annie?
Sow, da's beter als een kleintjequote:Op zondag 19 januari 2014 14:41 schreef Barcaconia het volgende:
Leuk, een boete voor onverzekerd rijden gekregen.
Voor een brommer die al 10 jaar hier op zolder staat.
Vergeten schorsing te verlengen.
Mijn eigen schuld, de post met de notificatie was me ontschoten. Die brommer heb ik al jaren niet meer gezien dus ook niet aan gedacht dat ik hem rond nieuwjaar moest schorsen.
335 euro. Dat is dan weer een klein beetje jammer.
Leukquote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef manny het volgende:
Beste SC'ers, ik was gisteren bij Interclassic event in MECC. Heb wat foto's gemaakt (met telefoon), dus als je een indruk wil krijgen:
Was er nooit geweest, mooie beurs. Superveel gezien, veel ouds en toch meer nieuws dan verwacht. Ook hal met onderdelen en andere meuk (kentekens, folders e.d)
Leukquote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef manny het volgende:
Beste SC'ers, ik was gisteren bij Interclassic event in MECC. Heb wat foto's gemaakt (met telefoon), dus als je een indruk wil krijgen:
Was er nooit geweest, mooie beurs. Superveel gezien, veel ouds en toch meer nieuws dan verwacht. Ook hal met onderdelen en andere meuk (kentekens, folders e.d)
die hoeren boete heb ik 3 jaar geleden ook gehad op een vergeten te schorsen yamaha DTquote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, da's beter als een kleintjeBeetje buitenproportioneel wel
![]()
Alleen maar omdat hij niet geschorst is? dus zonder erop te rijden?
Voor de garp meteen maar effe mijn schorsinkjes bekeken op afloopdatum, maar de Astra staat op 1-7, en ik heb ook meteen de Kwaak maar effe aan de kapstok gehangen; die rijdt voorlopig toch ook niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef densmee het volgende:
[..]
die hoeren boete heb ik 3 jaar geleden ook gehad op een vergeten te schorsen yamaha DT
Idd, gewoon vergeten te schorsen. Dus kenteken werd weer actief -> Onverzekerd kenteken -> boete.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, da's beter als een kleintjeBeetje buitenproportioneel wel
![]()
Alleen maar omdat hij niet geschorst is? dus zonder erop te rijden?
Gisteren was ik er ook. Erg leuke beurs altijd ja, tenminste, voor Nederlandse begrippen. Essen is 10x beter.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef manny het volgende:
Tering he............ dacht ik dat ik een slecht smaak had komt dit voorbij............quote:Op zondag 19 januari 2014 16:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
edit: Filmpje bekeken, die muziek![]()
![]()
Waarom geen optie? 10 jaar lang wel netjes verlengd, nu niet terwijl de brommert niet buiten is geweest. Voor zo'n bedrag zou ik dat wel proberenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd, gewoon vergeten te schorsen. Dus kenteken werd weer actief -> Onverzekerd kenteken -> boete.
Bezwaar is natuurlijk geen optie, het is gewoon "terecht" maar daarom niet minder zuur. Wat een buitenproportioneel bedrag.
Ik kan best bezwaar maken maar dat heeft toch geen enkele juridische grond behalve "het is heul niet eerlijk"quote:Op zondag 19 januari 2014 16:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom geen optie? 10 jaar lang wel netjes verlengd, nu niet terwijl de brommert niet buiten is geweest. Voor zo'n bedrag zou ik dat wel proberen
Is goed te beredeneren, ik zou het proberen. Desnoods met een plaatje erbij van een brommer op zolder met een dikke laag stof erop. Het bedrag is het alleszins waard lijkt mequote:Op zondag 19 januari 2014 16:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan best bezwaar maken maar dat heeft toch geen enkele juridische grond behalve "het is heul niet eerlijk"
Serieuze vraag: denk je redelijkerwijs dat het kan slagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |