arme jij; ik kan me al niet meer herinneren hoe zo'n ding er van binnen uitzietquote:Op woensdag 22 januari 2014 06:52 schreef Barcaconia het volgende:
Bel de krant, of het pieter baan centrum. Ik zit in de trein!
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 22 januari 2014 06:52 schreef Barcaconia het volgende:
Fixedquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:26 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen, valt ook niet mee voor die overnderbetaalde Portugezen daar in die slijkdoofput
ehv-rdam-parisquote:
Oh dat gaat wel lekker rap op een gegeven moment, veel plezier!quote:
Effe hardrijden zonder prentquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh dat gaat wel lekker rap op een gegeven moment, veel plezier!
De laatste keer dat ik hier in de regio in een trein zat, reden die dingen nog op stoomquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
arme jij; ik kan me al niet meer herinneren hoe zo'n ding er van binnen uitziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gister, voor het eerst in jarenquote:Op woensdag 22 januari 2014 06:52 schreef Barcaconia het volgende:
300 zonder overdreven motorlawaai.quote:
netjes 12 volt voeding en dat ding begintquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef ook_gek het volgende:
Even een side vraagje
Ik heb een parrot ck3100 liggen. Die wil ik effe met een externe voedingsbron aansluiten om hem achter m'n pc te update ipv gekut met een laptop in de auto.
Is het echt een kwestie van plus en min van een adaptor met een juiste spanning aan te sluiten, of moet je nog een schakeling met bepaalde draden maken om de Parrot tot leven te laten komen?
Iemand een idee?
Je weet dat ze hier nog gewoon papieren kaartjes hebben en dat dat waarschijnlijk nog goedkoper is ook? Net als in de rest van Nederland overigensquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gister, voor het eerst in jarenalle vier keer problemen met in en uitchecken gehad, hel station over op zoek naar paaltjes die werken, hulde Arriva
o_O Sapphire blue gok ik zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De mijne gaat er uit
257.778Km op de teller exact! Remmen op, uitlaat mist laatste pijpje van demper naar uitlaat... Dorpel mega roestplek... Voor de rest zoeft het als een gek. Maar het is tijd haar lost te laten
Als alles goed gaat heb ik zaterdag een NB uit 1998 met net iets meer dan 90K op de teller in de speciale kleur die alleen dat jaar geleverd is. Moet jij weten welke
Rekeningen van dag 1 dat ze tot leven kwam. 2 jaar geleden dak vervangen met verwarmde achterruit, vorig jaar groot onderhoud gehad. Remmen, schijven, distributie riem enz vervangen. Toen max 5000Km gereden. Elke winter in verwarmde stalling gestaan. Dus ik ben blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |