systeem zou gewoon moeten werkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je weet dat ze hier nog gewoon papieren kaartjes hebben en dat dat waarschijnlijk nog goedkoper is ook? Net als in de rest van Nederland overigens
uhm nee dus? En ik houd een zwarte draad over ( massa ) zal die ook aan moeten gaan zonder die draad? /zekeringen zijn ook goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:58 schreef densmee het volgende:
[..]
netjes 12 volt voeding en dat ding begint
nope het is oranje of hoe je de kleur ook wilt noemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
o_O Sapphire blue gok ik zo
De mijne gaat waarschijnlijk wel weg komend jaar, ik rij er gewoon te weinig in ondanks dat ik'm al vier jaar hebMisschien dat ik over een jaar oid wel weer een haal als ik wat meer vrije tijd heb of vriendin haar rbw haalt
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nope het is oranje of hoe je de kleur ook wilt noemen
ik dacht alleen in 1998 maar goed die kleur dus. Miss dat ik met plasti dip de velgen zwart ga maken.quote:
Aanbrengen van de netstroomkabelquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm nee dus? En ik houd een zwarte draad over ( massa ) zal die ook aan moeten gaan zonder die draad? /zekeringen zijn ook goed.
[..]
nope het is oranje of hoe je de kleur ook wilt noemen
Je had ITer moeten wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef 2cv het volgende:
Wat ik heerlijk vind is dat ik om 10:00u begin en 14:30u stop. Erg fijn omdat ik geen ochtendmens ben. en m'n Mac weggebracht naar een computerboer met de vraag wat het vervangen van de harde schijf kost.
Het vervangen van de harde schijf kost ca. 25 euro en het her-installeren van Mac OS X kost 49 euro (deze zin letterlijk lezen/interpreteren want de kosten van een verse harde schijf zelf zijn nog onbekend). Zijn dit realistische prijzen ?
Sowieso wel een fraaie kleur, zou voor mij ook een prima optie zijn hoewel ik een voorkeur heb voor enigszins donker blauw. Je ziet'm eigenlijk niet heel veel. Sterker nog... denk dat ik er al een jaar niet meer een gezien hebquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik dacht alleen in 1998 maar goed die kleur dus. Miss dat ik met plasti dip de velgen zwart ga maken.
Staat volgens mij best geinig
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef Anne het volgende:
Ik ben misschien blond, maar ik krijg het dus niet voor elkaar om windows te installeren op een geheel nieuwe hardeschijf..
Kweetnie.. hij geeft aan dat er een bestand mist zodra ik het wil installerenquote:
Dat is wel een vreemd probleem ja, zou dan inderdaad denken aan een andere harde schijf die als 'eerste/primaire' gezien wordt door windows en dan daar dingen op fout doet. Of je dvd is beschadigd, dat kan natuurlijk ook altijdquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie.. hij geeft aan dat er een bestand mist zodra ik het wil installeren..
Ik ga het morgen nog eens proberen en koppel de oude hardeschijf voor de zekerheid eens los.
heb je je haar geverfd? Anders kan je dat misschien wel weglatenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef Anne het volgende:
Ik ben misschien blond, maar ik krijg het dus niet voor elkaar om windows te installeren op een geheel nieuwe hardeschijf..
Ik ga er morgen eens voor zittenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is wel een vreemd probleem ja, zou dan inderdaad denken aan een andere harde schijf die als 'eerste/primaire' gezien wordt door windows en dan daar dingen op fout doet. Of je dvd is beschadigd, dat kan natuurlijk ook altijd
Dus alle andere schijven (ook usb sticks e.d.) eruit en dan bij het opstarten zeker zijn dat hij de nieuwe schijf als eerste ziet, door de juiste kabel aan te sluiten (die zit nu waarschijnlijk in je oude schijf).
Al 5 maanden niet meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:27 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je je haar geverfd? Anders kan je dat misschien wel weglaten
Ik denk er ook sterk over om zelf de/het OS te installeren. Als dat mis gaat, kan ik het rustig opnieuw doen. Als ik iets verkeerd doe met het monteren van de harde schijf kost dat me ook ... sja ... wat er ook maar kapot gaatquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je had ITer moeten worden
En wtf. doe je het installeren van de harddisk/macOS niet zelf? Een Franse auto uit elkaar schroeven is moeilijker gezien de afwijkende 'standaarden'En het installeren van een OS is ook niet echt rocket science.
mbt. de prijzen: reken ze om naar hoeveelheid werk in uren, dan vind ik ze best meevallen.
Sja, ik heb met geen van beiden ervaring, maar in het algemeen vind ik een Mac een stuk simpeler werken. Ik verwacht dat dat bij het installeren van het OS ook zo zal zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef Anne het volgende:
ookgoedesmorregensquote:
kewl, en dan mag de buurman zijn omgewaaide schutting eens opruimen, want ik heb die ruimte nodig vanaf zaterdagquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:04 schreef Anne het volgende:
Pak 'm morgen ook nog maar gewoon hoor![]()
.
Daarna gaat ie met een soort pensioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |