Groene platen er op en gaan tochquote:Op maandag 20 januari 2014 20:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al
"in principe mee te rijden"
Dit zijn meestal even van de redenen voor een WOKquote:Op maandag 20 januari 2014 20:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al
"in principe mee te rijden"
Sushiquote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef Anne het volgende:
Nu we het over WOKken hebben. Ik heb zin in sushi.
Niet dat het iets te maken heeft met wokken, maar ik heb wel gewoon trek in sushi.
zeker wel, maar ik had gehoopt het gisteren te horen dan had ik iets kunnen plannen nu heb ik tot 18:15 gewerkt en toen kwam ik pas weer in de bewoonde wereld en had ik ook weer bereik met de foonquote:
Ja, zo ken ik er ook een paar die "sushiquote:
Ah, ik wou zeggen; Ik had je kunnen whatsflappen. Maar dat heeft ook geen nut als je geen bereik hebt.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
zeker wel, maar ik had gehoopt het gisteren te horen dan had ik iets kunnen plannen nu heb ik tot 18:15 gewerkt en toen kwam ik pas weer in de bewoonde wereld en had ik ook weer bereik met de foon
nee inderdaad, helaas volgende keer beterquote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, ik wou zeggen; Ik had je kunnen whatsflappen. Maar dat heeft ook geen nut als je geen bereik hebt.
Niet eens zelf sushi kokkerellen?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er ook een paar die "sushi" zeiden, totdat ze het daadwerkelijke probeerden.
Nu is het "wanneer gaan we weer?".
Nee, één keer gedaan en het was niet te vreten.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet eens zelf sushi kokkerellen?
Maar wel grappig dat je best vaak in de prijzen valt, áls je weer eens een keer meedoetquote:Op maandag 20 januari 2014 20:19 schreef densmee het volgende:
[..]
nee inderdaad, helaas volgende keer beter
Nee, een C220 taxi, saai zilvergrijs, standaard boomonderdelendash enzo.. echt taxi²quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef Paladijn het volgende:
Goedkoop een oldtimertje op de kop getikt?
doen er eigenlijk veel mensen mee?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar wel grappig dat je best vaak in de prijzen valt, áls je weer eens een keer meedoet!
Zeg ik nietquote:Op maandag 20 januari 2014 20:25 schreef densmee het volgende:
[..]
doen er eigenlijk veel mensen mee?
de vragen zijn ook altijd te simpel
meldt.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, één keer gedaan en het was niet te vreten.
Als je iemand zoekt die veel kan verpesten in de keuken, dan ben ik het.
Vorige generatie (eind 2000)?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, een C220 taxi, saai zilvergrijs, standaard boomonderdelendash enzo.. echt taxi²
Geefniks; rijdt echt helemaal geweldig; net de AMG, alleen krijg je geen rubber-rookwolken als je gas geeft
Nog iets ouder; een 96'er met krap 240k erop. expres een niet-CDi ivbm oldskool brandstofpomp; het bomproof blokquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vorige generatie (eind 2000)?
Daar is weinig mis mee lijkt me, waarschijnlijk ook een stuk goedkoper als daily dan de 300ZX
Dat blauw went wel; zwart is mooier dat had ik in de AMG, maar ik vind dit ook goed te doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:13 schreef Paladijn het volgende:
Zo'n ding dus: http://www.autoweek.nl/auto/11496/mercedes-benz-c-220-sport
150pk op 1310kg leeg valt erg mee, de gemiddelde leaseslet heeft een slechtere verdelingJe wordt er alleen uitgereden op koppel door de dieseltjes
Interieur is niet helemaal mijn smaak, maar voor die leeftijd... en tenminste wel een echte ster op de neus!
En stiekem is het geen echte taxi, 240k km in 17/18 jaar... die is van een oud vrouwtje geweest
Nah. Het is hoe dan ook gewoon een mooie wagen om te zien - en daar heb je alle tijd voor, want het is een oude Jaguar dus die staat toch alleen maar stilquote:Op maandag 20 januari 2014 20:07 schreef Paladijn het volgende:
En bij een XJ-S is het natuurlijk wel van belang welk model het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |