Was dat in de buurt van Maastricht ofzo? ik zag afgelopen week wel trailers vol klassiekers langsrijden op het werkquote:Op zondag 19 januari 2014 16:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gisteren was ik er ook. Erg leuke beurs altijd ja, tenminste, voor Nederlandse begrippen. Essen is 10x beter.
Maar er stond weer genoeg moois.
edit: Filmpje bekeken, die muziek![]()
![]()
Jup, mecc. Daar bij de universiteit langs de snelweg.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was dat in de buurt van Maastricht ofzo? ik zag afgelopen week wel trailers vol klassiekers langsrijden op het werk
Ik zal er misschien eens een briefje aan wagen, niet geschoten is altijd mis. En een foto van de brommer in kwestie zal ook snel duidelijkheid scheppen iddquote:Op zondag 19 januari 2014 16:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is goed te beredeneren, ik zou het proberen. Desnoods met een plaatje erbij van een brommer op zolder met een dikke laag stof erop. Het bedrag is het alleszins waard lijkt me
Ach so, ik heb jouw k'narie verkeerd ingeschat, excuses.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen leeuw, ik heb een party-eiland.
Dat wordt gewoon betalen, ik heb al een soortgelijk akkefietje gehad met een kaal scooterframe.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zal er misschien eens een briefje aan wagen, niet geschoten is altijd mis. En een foto van de brommer in kwestie zal ook snel duidelijkheid scheppen idd
Serieus ja, zoals SD ook al aangeeft evt. voorzien van een foto van een verstofde brommer tussen de rest van je 'zolderstash'quote:Op zondag 19 januari 2014 16:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan best bezwaar maken maar dat heeft toch geen enkele juridische grond behalve "het is heul niet eerlijk"
Serieuze vraag: denk je redelijkerwijs dat het kan slagen?
Het is net als met mooie wijnen en sigaren: dit moet je leren waarderen. Collega die vaak met me meerijdt is in een jaar tijd van klagen naar meezingen gegaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tering he............ dacht ik dat ik een slecht smaak had komt dit voorbij............
Helpt helemaal niks, want het zit in hun systeem..quote:Op zondag 19 januari 2014 17:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Serieus ja, zoals SD ook al aangeeft evt. voorzien van een foto van een verstofde brommer tussen de rest van je 'zolderstash'
Je hebt een redelijke verklaring en als het de eerste keer is heb je misschien geluk dat ze de hand over het hart strijken. Juridisch zit je inderdaad zeer zwak.
Je lijkt wel een Leeuwarderquote:Op zondag 19 januari 2014 17:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Helpt helemaal niks, want het zit in hun systeem..
Op dit moment prefereer ik toch liever de intercity Utrecht - Amsterdam.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:22 schreef manny het volgende:
[..]
Het is net als met mooie wijnen en sigaren: dit moet je leren waarderen. Collega die vaak met me meerijdt is in een jaar tijd van klagen naar meezingen gegaan.
Ben je niet bang dat ie op dat korte traject niet zijn topsnelheid kan halen waardoor je niet het volle potentieel er uit haalt? Ik zou de Thalys pakken.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Op dit moment prefereer ik toch liever de intercity Utrecht - Amsterdam.
Ik heb het ooit geprobeerd met een Fyra, was geen succes want dat hok kwam maar niet............quote:Op zondag 19 januari 2014 17:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ie op dat korte traject niet zijn topsnelheid kan halen waardoor je niet het volle potentieel er uit haalt? Ik zou de Thalys pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Belastingontduikersquote:Op zondag 19 januari 2014 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was dat in de buurt van Maastricht ofzo? ik zag afgelopen week wel trailers vol klassiekers langsrijden op het werk
die rijdt hier met 130km/u voor de deur langs en stopt nietquote:
Er is niks mis met het ontwijken van diefstal uit je knip.quote:
Dan moet je een beetje meerennen heahquote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef lipje het volgende:
[..]
die rijdt hier met 130km/u voor de deur langs en stopt niet
Da's ook sneu traag, komt er een Thalys voorbij, rijdt ie geeneens 300.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef lipje het volgende:
[..]
die rijdt hier met 130km/u voor de deur langs en stopt niet
voor de snelheidssensatie hoeft dat niet. Tis een betonnen bak, waar sd in heeft zitten hengelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's ook sneu traag, komt er een Thalys voorbij, rijdt ie geeneens 300.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |