True, true.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:28 schreef Paladijn het volgende:
En speciaal voor .Neovo.
[ afbeelding ]
Fietseleerd met de taxiquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
De Benz staat op de oprit; en omdat de verrotte schutting van mijn buurman nog steeds op half 7 hangt staat de Niksan een straat verderop in een parkeervak; dat zal hem leren![]()
Mwoah, het is niet moeders mooiste, maar dat komt nog wel.. van binnen is hij nog redelijk netjes, moet hem effe wassen, cleanen en een stofzuigertje erdoorheen. Van het voorjaar eens kijken voor een setje leuke wielen in 16 oder 17 zoll, dan lijkt het al wat meer..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Fietseleerd met de taxiZiet er op de foto's nog knap uit
Zat al in het topic te zoeken, heb er blijkbaar overheen gelezen..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
PTA / Zuinig, redelijk 'luxe', veel kilometers maken; hoe? part II
Komt goed; maandag kan hij meteen aan de bak; vanmiddag als eerste de radio overgetrapt in welgeteld 10 minuten ofzo, morgen effe kijken of ik er een sponsje tegenaan kan gooien en de stofzuiger er doorheen. dan knapt ie denk ik al een stuk op, want hij stond daar een beetje onder de bomen, en dat is goed te zien aan de hoeveelheid vogelkak en groene shit overal. De vorige eigenaren hebben er wel aardig voor gezorgd op zich, maar poetsen hadden ze een hekel aanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:23 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zat al in het topic te zoeken, heb er blijkbaar overheen gelezen..
Veel plezier ermee
Ik heb toevallig wel onderstaand knutselpakket liggen en heb het lijfje gemaakt, maar ik ben daar niet zo goed inquote:
Ik denk dattie nog wel zuiniger kan rijden ook, maar dan zou ik er een paar dagen mee naar Maastricht moeten tuffenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb toevallig wel onderstaand knutselpakket liggen en heb het lijfje gemaakt, maar ik ben daar niet zo goed in. Maar nee, als het goed is had ik een doel met zuinig rijden.
Dat heb ik afgelopen anderhalve week wel gehaaldBijna 1 op 15 itt 1 op 12 normaal.
[ afbeelding ]
Handrem een paar tandjes strakker zetten en dan los laten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:00 schreef .Neovo. het volgende:
Oh, ik ben zelf ook zo eentje. Ik ben helaas niet zo'n fan van poetsen.. M'n auto wassen/schoonmaken heb ik niet zoveel moeite mee.
Wat wel een beetje dom van me was eergisteren: na het wassen de auto weggezet op de handrem, terwijl het rond het vriespunt was.. Daar kwam ik gisterochtend dus wel even achter.. Dus voorlopig gebruik ik de handrem maar even niet..
Ach, hij is tenminste redelijk schoon geworden..
En iedereen die zijn ogen niet van de smartphone kan houden in de auto is helemaal verontwaardigdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:43 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
http://www.geenstijl.nl/m(...)nder_zijn_leven.html
Nou. Die is zijn baan inderdaad kwijt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:43 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
http://www.geenstijl.nl/m(...)nder_zijn_leven.html
Misschien wel onderweg, want hier niet meer te zien.quote:
Mooie tijd; verlenging?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:41 schreef densmee het volgende:
Gisteren tafelvoetbal toernooi geweest, is het uiteindelijk 4 uur geworden
Dat gaan we zienquote:Op zondag 26 januari 2014 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb een toffe nieuwe OP trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |