Yepquote:
Eens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Van mij mag dat ranzige lichaam van Terror Jaap ook wel weg uit de OP van dit topic.![]()
Als je niet misselijk bent, zou je het van die foto wel worden.
Ik vind dit geen goede idee. Want JaapGOD.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Van mij mag dat ranzige lichaam van Terror Jaap ook wel weg uit de OP van dit topic.![]()
Als je niet misselijk bent, zou je het van die foto wel worden.
Er lagen gewoon matten in die bak hoor waar je in springtquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Ok de OP is aangepast op aanvraag van de overgrote meerderheid van dit topic.
Is dit hoe ze in de jaren 90 het beeld vulden?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:18 schreef tralalala het volgende:
Ik ben trouwens ook nog in een programma geweest met Emile Ratelband, ging over het overwinnen van angsten. Vriend van mij die niet in een ambulance durfde te stappen. (hoezo zou je dat willen?)
Toen gingen we met sirene en al door de hele stad heen scheuren met een "Tsjakka" schreeuwende Ratelband op de achtergrond.
Heel sterk van je. Ik geef je mijn zegen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het een enorme vooruitgang. Het is nauwelijks in woorden uit te drukken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
die van Frankenstein mag je ook wel vervangen. Ik bedoel: wat heeft Frankenstein nou met dit programma te maken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar bij papa
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan je dan niet gelijk de link naar de homepage maken?
Krijg jij weleens een harde van Renske?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme vooruitgang. Het is nauwelijks in woorden uit te drukken.
Topgozer ben je ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
De BAM-goden vanavond in de showquote:Nog 16 dagen, dan beginnen de winterspelen in Sotsji. Schaatsers Bob de Jong en Jorrit Bergsma zijn er klaar voor. Samen met hun coach Jillert Anema zijn ze te gast in Knevel & Van den Brink.
Mooie sportman iddquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:47 schreef Mani89 het volgende:
BobEen van de grootste helden uit de Nederlandse sportgeschiedenis
Dit is mijn favoriete sport moment aller tijdenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:47 schreef Mani89 het volgende:
BobEen van de grootste helden uit de Nederlandse sportgeschiedenis
Dat vindt Jack heerlijk he, zo onder de meiden. Ik denk dat hij dat hele zwembad vol heeft geëjaculeerd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete sport moment aller tijden
[ afbeelding ]
Voetjes van de vloer!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
dit was het mooiste sport moment aller tijden
[ afbeelding ]
vooral dat van hanegem een beetje achteraan stond zeg maar
[ afbeelding ]
Is dat Sjek aan de rechterkant?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
dit was het mooiste sport moment aller tijden
[ afbeelding ]
Alweer over schaatsenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Wesley op de knie van Sjek is het misselijkste TV-moment ooit
Hij kan ook schaatsen he. Kan geen goede foto vinden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voetjes van de vloer!
[ afbeelding ]
Omdat ik anders niks kan drinken hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:06 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom ga je dan steeds met de trein je hebt toch een auto ?
De Bijstand wordt inderdaad structureel over een periode tot 2020 verlaagd totdat in 2020 de Bijstand met 1000 euro per jaar is verlaagd. (tegen 2020 moet dit bereikt zijn). Maar dat heeft verder weinig met deze tegenvaller te maken, want is al afgesproken in het regeerakkoord.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:09 schreef arjan1112 het volgende:
ow ja, gaan ze nu de bijstand met 100 euro verlagen omdat we minder gas oppompen??
whehehe
Dat heb ik nog nooit gezien, dus geen idee Tem.quote:
Vreselijk inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Daar hebben we de immer begripvolle Samsom met zijn eerlijke verhaal weer.
We weten allemaal wat zijn woorden waard zijn.
Niki Lauda?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
Weten jullie wie ook goed was met gas?
Fritz Haberquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
Catherine Keijl?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
J. Derksen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
Een BN'ertje met een meninkje. Waarom geen deskundige tegenover Samsom?
Waarom niet zijn vrouw tegenover Samsom?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
Een BN'ertje met een meninkje. Waarom geen deskundige tegenover Samsom?
Die komt zo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:15 schreef arjan1112 het volgende:
Waar blijft elfletterig om ons uit te maken voor vuile asocialen
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Zlatan voor je topic
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Zlatan voor je topic
[ afbeelding ]
Inderdaad zeg, hij voert nu meteen als strategie een 'Joe de Plumber' ten tonele.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik gun Diederik wel wat meer haar.
ik twijfelquote:
Samsom staat al een tijdje droog hoorde ik van z'n ex.quote:
ik moest alleen maar lachenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat dit een note wordt
Vandaar dat er bovenop niks meer groeit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Samsom staat al een tijdje droog hoorde ik van z'n ex.
Oh ja, die heeft tie nog hé.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:24 schreef arjan1112 het volgende:
is het uit met die blonde assistente van hem dan
Kale mannen hebben veel testosteron hoorde ik laatst.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vandaar dat er bovenop niks meer groeit.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:24 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik verkeer niet in de luxe om nee te zeggen
Onderzoek is zeker uitgevoerd door een kale man?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Kale mannen hebben veel testosteron hoorde ik laatst.
Heb je Karskens weleens gezien?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:26 schreef arjan1112 het volgende:
waarom zit die eelco daar in een houthakkersshirt ???
ziet er toch niet uit, dat moet dan een buitenlandverslaggever voorstellen , kan toch niet zeg..
Geen idee ik hoorde het van een user hier. Zal geen namen noemenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onderzoek is zeker uitgevoerd door een kale man?
Het is casual friday.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:26 schreef arjan1112 het volgende:
ziet er toch niet uit, dat moet dan een buitenlandverslaggever voorstellen , kan toch niet zeg..
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:24 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik verkeer niet in de luxe om nee te zeggen
Misschien was hij Rusland correspondent?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:26 schreef arjan1112 het volgende:
Lezen ging makkelijk, alleen jammer dat het niet over Bayern ging. Alleen wat informatie over Nedersaksen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe ging je Duits?
Feestbeest = Feierbiest
Teksten die niet gaan over de Herbstmeister kan ik niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lezen ging makkelijk, alleen jammer dat het niet over Bayern ging. Alleen wat informatie over Nedersaksen.
Zlatan UI lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu doet hij het juist wel.
homofiel denk ik?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:26 schreef arjan1112 het volgende:
Dat was gewoon een hele matige gif.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Deze is beter dan die rare CDA bejaarde idd.
Dirk niet kennen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Deze is beter dan die rare CDA bejaarde idd.
Nooit van gehoordquote:
Ik kan wel een leuk gifje zoeken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ga jij een kunstwerkje voor haar maken?
Enkel SP lijkt me.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:33 schreef arjan1112 het volgende:
Wat had ie dan moeten doen? cda d66 sp pvda ... ? zou dat echt linkser geweest zijn huh
Er waren genoeg andere mogelijkheden, voor zowel de VVD als het PvdA.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:33 schreef arjan1112 het volgende:
Wat had ie dan moeten doen? cda d66 sp pvda ... ? zou dat echt linkser geweest zijn huh
Wat voor mogelijkheid had de vvd dan?? cda en pvv gaat niet samen; voor de vvd was dit de enige optie volgens mijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er waren genoeg andere mogelijkheden, voor zowel de VVD als het PvdA.
Het is gewoon onzin dat beide partijen 'tot elkaar veroordeeld waren' zoals werd geoordeeld, terwijl ze juist campagne hadden gevoerd en hadden gescoord door het zoveel mogelijk afzetten tegen elkaar (en radicaal tegen overgestelde uitgangspunten).
Dit vind ik niet zo'n fraaie foto van hemquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit zou Corrie een stoerder imago kunnen geven.
[ afbeelding ]
Hier is hij met zijn beste vriendquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo'n fraaie foto van hem
Beter zo. Twee prima lichamen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is hij met zijn beste vriend
[ afbeelding ]
Niet bepaald nee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo'n fraaie foto van hem
Obamaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Is er uberhaupt nog iemand aan het kijken?
vooral de laatste regel is genot.quote:
Ik zat even in de AT te kijken, was al afgedwaald.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Is er uberhaupt nog iemand aan het kijken?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:40 schreef alors het volgende:
Ik had Johannes nog wat beloofd
[ afbeelding ]
In een flits dacht ik dat het Jort wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:40 schreef alors het volgende:
Ik had Johannes nog wat beloofd
[ afbeelding ]
Sure.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:41 schreef Paxcon het volgende:
Wat een harde baas
Niet dat ik op hem stem
Jessica was ook blij verrastquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
In een flits dacht ik dat het Jort wasZal door dat youtubje komen.
Precies, net een stem gedaan in de Tor des Jahres op de goal van Robben - link in de bundesliga topicquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Teksten die niet gaan over de Herbstmeister kan ik niet serieus nemen.
Waardeloze gozer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Het eerlijke verhaal van Diederik is weer weg, nu komt er minder geld voor zorg, maar de zorg gaat flink vooruit.
Obama wijst naar China en Rusland, ja, het kan slechter, sterke argumenten zijn het niet.
Ik zou een lekker ijsje voor haar kopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:44 schreef arjan1112 het volgende:
hoeveel zou je betalen voor haar johannes?
Heb ook gestemd. Schitterende goal. Rest niet bekeken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Precies, net een stem gedaan in de Tor des Jahres op de goal van Robben - link in de bundesliga topic
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou een lekker ijsje voor haar kopen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fanpop afbeeldingen doen het niet op FOK!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:50 schreef alors het volgende:
Jillert spreekt, rennen mensen!
[ afbeelding ]
Is dat jouw vogel in de UI?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
Arme Janine...zit je dan aan een tafel vol lelijke mannen
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fanpop afbeeldingen doen het niet op FOK!
Klassieke beginnend gifposter fout.
Ja, ik heb nu ook pinguinsquote:
B-sport.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:52 schreef KingRoland het volgende:
Wat zou Johan Derksen hiervan vinden?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:51 schreef KingRoland het volgende:
Jongens serieus even kappen met die gifjes!
.
[ afbeelding ]
Oh het is een pinguin.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu ook pinguinsnee helaas
Hij is tofquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu ook pinguinsnee helaas
Dat is minder aerodynamisch.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat kapsel van Bob de Jong, doe gewoon een kort koppie man
Waarom racist?quote:
Man van veel woordenquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wil iemand mij even beledigen, want dan heb ik er nog een.
RTL Schaatscafé met Erik Hulzeboschquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef tralalala het volgende:
Gaan Genee en RTL7 eigenlijk nog iets doen met de winterspelen?
Paardenlul!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wil iemand mij even beledigen, want dan heb ik er nog een.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef tralalala het volgende:
Vind het maar pedante beesten die specifiek op 1 plek leven en geen andere culturen om zich heen willen.quote:
Genee doet wel iets met een winterpeen in zijn boek.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef tralalala het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:
Pinguïns doen aan slavernij, die kleine pinguïn draagt een grote op zijn rug.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef marcodej het volgende:
Knevel is nog dommer bezig over sport dan Pauw en Witteman. Best knap.
Ik vind dat Ambrogod tongsukkel even tot de orde moet roepen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
OWS / Haat hier op de onsympathieke, egoïstische zelfgeiler Bob de Jong.....
Dit topic![]()
![]()
Ja maar deze is nog jong en onbezonnen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het maar pedante beesten die specifiek op 1 plek leven en geen andere culturen om zich heen willen.
Die is daar geen mod.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat Ambrogod tongsukkel even tot de orde moet roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |