Danny Blind is geboren in 1961, dus die was eind jaren '60, begin jaren '70 een jong ventje. Ik wist niet dat je al zo oud bent. Ook knap, trouwens, dat je toen al het talent in hem herkende...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben Danny blind als jong ventje tegen gekomen op het strand in Noordwijk. Hij voelde zich heel thuis in de zee kon ik mij herinneren.
Ik kwam Martijn Meerdink eens tegenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar welke BN'er woont er in Groningen .. Bert Visscher ofzo?
Ja hoe kletst Mani zich hier uit!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Danny Blind is geboren in 1961, dus die was eind jaren '60, begin jaren '70 een jong ventje. Ik wist niet dat je al zo oud bent. Ook knap, trouwens, dat je toen al het talent in hem herkende...
Ik bedoelde zijn zoon Daley he!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Danny Blind is geboren in 1961, dus die was eind jaren '60, begin jaren '70 een jong ventje. Ik wist niet dat je al zo oud bent. Ook knap, trouwens, dat je toen al het talent in hem herkende...
En je hebt Corrie gezien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:10 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Matthijs een keer gezien, was uiteraard een flopshow.
Jij woonde tegenover een wigwam?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:11 schreef tralalala het volgende:
Ik had Stijn Vreven als overbuurman maar dat heb ik al 93943894x gezegd omdat het zo cool is.
2x zelfs. En Mexicanoanus ook een keer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En je hebt Corrie gezien.
Dan moet Pino er ook bij zijn geweest.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
2x zelfs. En Mexicanoanus ook een keer.
O ja, daar is nog een foto van.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:10 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Matthijs een keer gezien, was uiteraard een flopshow.
Krijs voor Tijsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:14 schreef tralalala het volgende:
Ik ben bij zo'n christenzingprogramma geweest met school, ben de naam alleen kwijt.
Ja. al had ik geen wens. Een vriendje van mij ging goochelen met Hans kazan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |