Nooit van gehoordquote:
Ik kan wel een leuk gifje zoeken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ga jij een kunstwerkje voor haar maken?
Enkel SP lijkt me.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:33 schreef arjan1112 het volgende:
Wat had ie dan moeten doen? cda d66 sp pvda ... ? zou dat echt linkser geweest zijn huh
Er waren genoeg andere mogelijkheden, voor zowel de VVD als het PvdA.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:33 schreef arjan1112 het volgende:
Wat had ie dan moeten doen? cda d66 sp pvda ... ? zou dat echt linkser geweest zijn huh
Wat voor mogelijkheid had de vvd dan?? cda en pvv gaat niet samen; voor de vvd was dit de enige optie volgens mijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er waren genoeg andere mogelijkheden, voor zowel de VVD als het PvdA.
Het is gewoon onzin dat beide partijen 'tot elkaar veroordeeld waren' zoals werd geoordeeld, terwijl ze juist campagne hadden gevoerd en hadden gescoord door het zoveel mogelijk afzetten tegen elkaar (en radicaal tegen overgestelde uitgangspunten).
Dit vind ik niet zo'n fraaie foto van hemquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit zou Corrie een stoerder imago kunnen geven.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |