Yepquote:
Eens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Van mij mag dat ranzige lichaam van Terror Jaap ook wel weg uit de OP van dit topic.![]()
Als je niet misselijk bent, zou je het van die foto wel worden.
Ik vind dit geen goede idee. Want JaapGOD.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Van mij mag dat ranzige lichaam van Terror Jaap ook wel weg uit de OP van dit topic.![]()
Als je niet misselijk bent, zou je het van die foto wel worden.
Er lagen gewoon matten in die bak hoor waar je in springtquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Ok de OP is aangepast op aanvraag van de overgrote meerderheid van dit topic.
Is dit hoe ze in de jaren 90 het beeld vulden?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:18 schreef tralalala het volgende:
Ik ben trouwens ook nog in een programma geweest met Emile Ratelband, ging over het overwinnen van angsten. Vriend van mij die niet in een ambulance durfde te stappen. (hoezo zou je dat willen?)
Toen gingen we met sirene en al door de hele stad heen scheuren met een "Tsjakka" schreeuwende Ratelband op de achtergrond.
Heel sterk van je. Ik geef je mijn zegen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het een enorme vooruitgang. Het is nauwelijks in woorden uit te drukken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
die van Frankenstein mag je ook wel vervangen. Ik bedoel: wat heeft Frankenstein nou met dit programma te maken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |