Yepquote:
Eens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Van mij mag dat ranzige lichaam van Terror Jaap ook wel weg uit de OP van dit topic.![]()
Als je niet misselijk bent, zou je het van die foto wel worden.
Ik vind dit geen goede idee. Want JaapGOD.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Van mij mag dat ranzige lichaam van Terror Jaap ook wel weg uit de OP van dit topic.![]()
Als je niet misselijk bent, zou je het van die foto wel worden.
Er lagen gewoon matten in die bak hoor waar je in springtquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Ok de OP is aangepast op aanvraag van de overgrote meerderheid van dit topic.
Is dit hoe ze in de jaren 90 het beeld vulden?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:18 schreef tralalala het volgende:
Ik ben trouwens ook nog in een programma geweest met Emile Ratelband, ging over het overwinnen van angsten. Vriend van mij die niet in een ambulance durfde te stappen. (hoezo zou je dat willen?)
Toen gingen we met sirene en al door de hele stad heen scheuren met een "Tsjakka" schreeuwende Ratelband op de achtergrond.
Heel sterk van je. Ik geef je mijn zegen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het een enorme vooruitgang. Het is nauwelijks in woorden uit te drukken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
die van Frankenstein mag je ook wel vervangen. Ik bedoel: wat heeft Frankenstein nou met dit programma te maken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar bij papa
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan je dan niet gelijk de link naar de homepage maken?
Krijg jij weleens een harde van Renske?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme vooruitgang. Het is nauwelijks in woorden uit te drukken.
Topgozer ben je ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
De BAM-goden vanavond in de showquote:Nog 16 dagen, dan beginnen de winterspelen in Sotsji. Schaatsers Bob de Jong en Jorrit Bergsma zijn er klaar voor. Samen met hun coach Jillert Anema zijn ze te gast in Knevel & Van den Brink.
Mooie sportman iddquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:47 schreef Mani89 het volgende:
BobEen van de grootste helden uit de Nederlandse sportgeschiedenis
Dit is mijn favoriete sport moment aller tijdenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:47 schreef Mani89 het volgende:
BobEen van de grootste helden uit de Nederlandse sportgeschiedenis
Dat vindt Jack heerlijk he, zo onder de meiden. Ik denk dat hij dat hele zwembad vol heeft geëjaculeerd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete sport moment aller tijden
[ afbeelding ]
Voetjes van de vloer!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
dit was het mooiste sport moment aller tijden
[ afbeelding ]
vooral dat van hanegem een beetje achteraan stond zeg maar
[ afbeelding ]
Is dat Sjek aan de rechterkant?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
dit was het mooiste sport moment aller tijden
[ afbeelding ]
Alweer over schaatsenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Wesley op de knie van Sjek is het misselijkste TV-moment ooit
Hij kan ook schaatsen he. Kan geen goede foto vinden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voetjes van de vloer!
[ afbeelding ]
Omdat ik anders niks kan drinken hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:06 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom ga je dan steeds met de trein je hebt toch een auto ?
De Bijstand wordt inderdaad structureel over een periode tot 2020 verlaagd totdat in 2020 de Bijstand met 1000 euro per jaar is verlaagd. (tegen 2020 moet dit bereikt zijn). Maar dat heeft verder weinig met deze tegenvaller te maken, want is al afgesproken in het regeerakkoord.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:09 schreef arjan1112 het volgende:
ow ja, gaan ze nu de bijstand met 100 euro verlagen omdat we minder gas oppompen??
whehehe
Dat heb ik nog nooit gezien, dus geen idee Tem.quote:
Vreselijk inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Daar hebben we de immer begripvolle Samsom met zijn eerlijke verhaal weer.
We weten allemaal wat zijn woorden waard zijn.
Niki Lauda?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
Weten jullie wie ook goed was met gas?
Fritz Haberquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
Catherine Keijl?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
J. Derksen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
Een BN'ertje met een meninkje. Waarom geen deskundige tegenover Samsom?
Waarom niet zijn vrouw tegenover Samsom?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
Een BN'ertje met een meninkje. Waarom geen deskundige tegenover Samsom?
Die komt zo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:15 schreef arjan1112 het volgende:
Waar blijft elfletterig om ons uit te maken voor vuile asocialen
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Zlatan voor je topic
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Zlatan voor je topic
[ afbeelding ]
Inderdaad zeg, hij voert nu meteen als strategie een 'Joe de Plumber' ten tonele.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |