Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen open deuren intrappen alsjeblieft. Daar houden we hier niet van.
Nu wel jaquote:
Jennifer is in het echt een lelijkerd?quote:
De glazenwasserquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:19 schreef Zaktabak het volgende:
Wie zag nog meer die persoon daar bovenin de gebouwen?
Nee alleen diegene met dat scherm tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:19 schreef egeltje1985 het volgende:
En als het scherm rood is twee er uit?!
Blijkbaarquote:
Nou jah zeker weten niet nee... Maar als iemand een handvol jokers heeft ingezet ofzo...quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:19 schreef marcodej het volgende:
Het maakt toch geen reet uit? Alsof je zeker weet of iemand groen heeft?
Ja het is niet voor niets een vrouwenpact hè?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo'n pact waar niet iedereen het mee eens is eerder
Ohja zo werkt datquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is niet voor niets een vrouwenpact hè?
Neequote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef AF_ het volgende:
Maar, als de mol nu bij een met een rood scherm zit. En ze wijzen die aan, gaat de mol er dan uit ?
Gaat toch niet werken. Iedereen naait elkaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:22 schreef S0nic het volgende:
Rot toch ook op met dat vrouwenpact dit is geen Expeditie Robinson.
..................................quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef AF_ het volgende:
Maar, als de mol nu bij een met een rood scherm zit. En ze wijzen die aan, gaat de mol er dan uit ?
Nee want die krijgt een groen scherm.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef AF_ het volgende:
Mol heeft altijd groen schermquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef AF_ het volgende:
Dus competitievervalsing?quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef muzas het volgende:
Ik wil Jan Boskamp in dit programma. Die snapt er geen klote van en geeft die art een koek.
Die had ik wel in die roeiboot willen zien jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef muzas het volgende:
Ik wil Jan Boskamp in dit programma. Die snapt er geen klote van en geeft die art een koek.
Ze beslissen eerst wie het scherm krijgt te zien en dan typen ze de naam + uitslagquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had ik wel in die roeiboot willen zien ja
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef muzas het volgende:
Nee, Susan gaat nu kiezen wie van de 2 eenscherm te zien krijgt, en als die rood is, gaat alleen die naar huis. Als ie groen is, blijven ze beiden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef AF_ het volgende:
Freek is misschien vrouwelijker volgens Susan?quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Begrijp je het programma wel?
quote:
Niet als ik er iets aan kan doen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Aaf haalt de finale, zo gaat dat altijd.
Ik denk dat Aaf wint.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:26 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:26 schreef essnhills het volgende:
Ja maar Jan Willem is de mollllldie mag niet naar huis
Ja altijd die kutkandidaten he. Paar jaar geleden ook gestopt omdat die vrouwelijke clown erin bleef.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Ja leuk, ik verspreek me. Kunnen we allemaal even lachen mensen?quote:
quote:
Uhh jawelquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:28 schreef Pandaplint het volgende:
Susan heeft haar vrijstelling niet gebruikt
RTL 5 vond Britt en Ymke een beter idee dit jaar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wie is de reisleider is geniaal
Ja belachelijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
RTL 5 vond Britt en Ymke een beter idee dit jaar.
Gewoon 1 denk ik.quote:
Deze lui zijn veel te soft, ik wil verdorie een groep van assholelijers bij mekaar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Ze trekken nooit de trekker over, elk jaar hetzelfde.
Tygoquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
Wie heeft de koker in zijn onderbroek? Ik hoorde het maar keek naar laptop
Tygoquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
Tygodquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Meer opdrachten voor geld, minder voor jokers en shit aub
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wel. Ik monitor hier de stemming over de molquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij werkt helemaal niet bij de Avro lamlul
Denk je dat die BN'ers het geld iets boeitquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk in het belang van de kijker, niet van de BN'er.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:32 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Denk je dat die BN'ers het geld iets boeitwillen alleen maar zo lang mogelijk in het spel blijven.
Geef je het even door dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel. Ik monitor hier de stemming over de mol
Ja is goed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef je het even door dan?
Met taalfout, dus Aaf zal de mol wel niet zijnquote:Als mol moet je ervoor zorgen zoveel mogelijk geld uit de pot te houden. En dat is deze aflevering weer goed gelukt zeg!
Om te beginnen moesten twee van ons worden gevonden ‘ergens in Hongkong’. Als je dat zo hoort lijkt dit een onmogelijke opdracht, maar wat kwamen ze dichtbij.
Het scheelde niet veel of er was geld verdiend, maar gelukkig zijn er vóór en tijdens deze opdracht verkeerde keuzes gemaakt.
Daarna werd er geroeid tegen een sterk team van locale en internationale strandgangers. Heel toevallig was er geen geld meer om in te zetten op deze wedstrijd, dus dat die gewonnen werd was daardoor iets minder erg...
Uh wat? Dit lijkt nogal vanuit het Daphne/Aaf perspectief geschrevenquote:Om te beginnen moesten twee van ons worden gevonden ‘ergens in Hongkong’. Als je dat zo hoort lijkt dit een onmogelijke opdracht, maar wat kwamen ze dichtbij.
Meer als groep toch...quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Uh wat? Dit lijkt nogal vanuit het Daphne/Aaf perspectief geschreven
Lijkt mij ook. Daarnaast zal het vast wel gecorrigeerd worden als de mol teveel in zijn/haar stukje prijs geeft.quote:
Sowieso in de top 25 bijna alleen WIDM-topics. Wat is Tsunami? Is dat een programma of ging dat echt over een tsunami?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:05 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het op 2 na snelste RLS-topic ooit.
Dat laatste, denk ik. Zie het topic.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:07 schreef Felagund het volgende:
Sowieso in de top 25 bijna alleen WIDM-topics. Wat is Tsunami? Is dat een programma of ging dat echt over een tsunami?
Ja Aaf of Daphne is de mol.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Uh wat? Dit lijkt nogal vanuit het Daphne/Aaf perspectief geschreven
Hij was niet de enigequote:
Alle homo's zitten nu op de kast.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:31 schreef TLC het volgende:
hahaha JW met
5 vrouwen, 2 mannen en 1 homo op een boot
![]()
![]()
![]()
Jennifer en Tygo kennen elkaar goed. Ze spelen in dezelfde tv-serie waarvoor ze wekenlang in hetzelfde dorp verblijven. Die zijn allerlei irritaties als getreuzel en geneuzel allang voorbij, denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 03:18 schreef n0ir het volgende:
Viel het iemand op dat Tycho en Jennifer nogal gespannen met elkaar omgaan?
Bijvoorbeeld bij dit telefoongesprek met Aaf
[ afbeelding ]
Jennifer zit door dat gesprek heen te lullen en in plaats van het te negeren klapt Tycho er gelijk met zo'n zeurderig toontje op "ik ga het je zo uitleggen, ik kan niet drie dingen tegelijk, wil jij het soms horen, jenniferrr?" Zij denkt Oh shit wat doe ik nou toch en draait zich snel weg van de situatie, ook Susan lijkt er even niks mee te maken willen hebben. Jennifer kijkt nog even boos en als Tycho iets later de telefoon aan haar geeft steekt ie zijn tong uit, alsof het hem erg veel moeite kost een spel te spelen met Jennifer.
[ afbeelding ]
Ook in de rest van de opdracht leek Tycho zich te ergeren en Jennifer zich afzijdig te houden.
Toen Jennifer later de test maakte noemde ze Tycho als een van haar mollen "omdat Tycho de boel verstoort, verdraait, iedereen gek maakt". Heeft ze het hier misschien over dingen die buiten de opdrachten om gebeurd zijn?
Wat voor dringende vrouwenzaken waren er eigenlijk allemaal te bespreken op die slaapkamer?
Jan-Willem leek er nogal vanuit te gaan dat de uit vrouwen+homo bestaande mede-kandidaten er voor zouden kiezen om het scherm van Tycho te laten zien, de reden: "zijn hele levenshouding is verdeel en heers", een (al dan niet bewuste) verwijzing naar het leven buiten het spel?
Dat wervelwind Tycho op een andere manier in de groep staat dan de rest van de kandidaten is al vanaf de eerste aflevering duidelijk, maar zal ie dan toch echt iets hebben geflikt?
Misschien heeft ie een blauwtje gelopen bij Jennifer, maar kon ie dat als alfamannetje niet verkroppen en is ie niet bepaald een heer gebleven?
Of misschien heeft deze badboy er al twee uit de groep gehad, het is altijd pijnlijk als dat uitkomt.
Wat denken jullie, hoe staat Tycho in de groep en hoe gaat hij met Jennifer om?
Dat gezeik op JWtwitter:JWRoodbeen twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 11:01:53@vanderzande was gekscherend bedoeld. Als groep maakten we er ook grappen over, maar het kan nu kwetsend over zijn gekomen en dat spijt me. reageer retweet
ik zou dr iig een zak geven voor over die verlepte kopquote:Op vrijdag 17 januari 2014 03:25 schreef n0ir het volgende:
Wat ik zou geven voor één nacht met haar
[ afbeelding ]Schiet ze weer niets mee op, met d'r lieve domme karakter.
....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:19 schreef mikerw het volgende:
[..]
ik zou dr iig een zak geven voor over die verlepte kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |