Ja precies, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar niet voor zichzelf blijkbaar.
Uhhh, ik zag niks?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:58 schreef Zaktabak het volgende:
Zag ik zonet ergens Maurice vol in beeld weer meespelen?
Hoe kan je zo kijkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:58 schreef marcodej het volgende:
Altijd als Aaf wat zegt, kijk ik, ongeacht wat ze zegt.
Dat is de volgende opdracht. Maar pas op: niets is wat het lijkt...quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:58 schreef Seconde het volgende:
zouden twee kandidaten wel eens seks met elkaar gehad hebben? lijkt me moeilijk 2 weken..
Mmm samen met aaf op de hotelkamerquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:58 schreef Seconde het volgende:
zouden twee kandidaten wel eens seks met elkaar gehad hebben? lijkt me moeilijk 2 weken..
Dat was Freek ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhhh, ik zag niks?Waar zag je hem?
Jennifer en Freek?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:58 schreef Gort het volgende:
[..]
Dat is de volgende opdracht. Maar pas op: niets is wat het lijkt...
Dan was dat vast wel Freek.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhhh, ik zag niks?Waar zag je hem?
Als je als eerste eruit gaat mag je nog naar een onbewoond eiland.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:58 schreef Zaktabak het volgende:
Zag ik zonet ergens Maurice vol in beeld weer meespelen?
ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Wtf was dat? Een staande roeiboot?
Ja, die is ook wat gebruind, misschien zag hij die welquote:
Sofiequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Naar wie hadden ze nou gestuurd?
Jennifer en...?
En als je daar uit wordt gestuurd moet je naar Utopia.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je als eerste eruit gaat mag je nog naar een onbewoond eiland.
Die is ook wat bruiner gewordenquote:
Het is wat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:00 schreef alors het volgende:
Al die Chineesjes die niet bruin willen worden met hun paraplu's
En hun whitening cremequote:Op donderdag 16 januari 2014 21:00 schreef alors het volgende:
Al die Chineesjes die niet bruin willen worden met hun paraplu's
Daar ben ik mee eens.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:59 schreef Starlie het volgende:
Eigenlijk Zijn alleen Daphne en Jennifer leuk!
Het wordt allemaal steeds duidelijkerquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:59 schreef DaMart het volgende:
Jan-Willem: Dat zand aan je voeten. Wat fantastisch... dat vindt een mol ook.
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:00 schreef themole het volgende:
Waarschijnlijk moeten ze tegen die mensen roeien.
Hij is sowieso mijn mol na die M-O-L met die zaklamp aanwijzing.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:59 schreef DaMart het volgende:
Jan-Willem: Dat zand aan je voeten. Wat fantastisch... dat vindt een mol ook.
ze moeten 8 random mensen ronselen die willen roeien.quote:
Dat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:00 schreef themole het volgende:
Waarschijnlijk moeten ze tegen die mensen roeien.
Ja, maar dan kun je toch beter (als mol) niet naar sporters rennen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:01 schreef essnhills het volgende:
Ja zie je wel, Jan Willem rent direct met Susan naar sportersWant die weet al dat ze tegen hen moeten roeien
Susan is hulpmolquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:01 schreef themole het volgende:
Waarom doen JW & Daphne altijd parallelmollen. Zo kan ik nooit kiezen tussen die twee als mol.
Eh... ja..quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:01 schreef Gramulanion het volgende:
zijn ouders lieten een wok van de trap vallen.
Wel als ze alleen geld kunnen winnen als hun eigen team moet winnenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je toch beter (als mol) niet naar sporters rennen?
Dat is voor mij elk seizoen de vraag...quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit seizoen is de vraag: Wie is de Kandidaat?.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit seizoen is de vraag: Wie is de Kandidaat?.
*tegen hen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch geen schoolmeester?
Nee dat is Sofie heb ik net gelezenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch geen schoolmeester?
Nee dan speel je voor 1000 euroquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:04 schreef Starlie het volgende:
Nou geen geld in de.pot betekend dus ook dat je dit spel net zo goed niet hoeft spelen toch?
jawel, want er staat nog steeds die 1000 euro op het spel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:04 schreef Starlie het volgende:
Nou geen geld in de.pot betekend dus ook dat je dit spel net zo goed niet hoeft spelen toch?
Ik wil het best voor me zienquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sofie en Jennifer, slapen die in één bed?
Iddquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
"En een homo"... die wel meer spieren heeft dan Jan-Willem zelf.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou die tegenstander gewoon rammen. Paar dooie chinezen meer of minder telt ook niemand.
EN WE STAANquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
OLYMPISCH KAMPIOEN JAAAAAAAA
EN HIJ STAAT EN IK STAAAquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
OLYMPISCH KAMPIOEN JAAAAAAAA
Nou dit jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:09 schreef DrMarten het volgende:
Wat zou het toch een drama zijn als Sofie en Aaf er allebei tot het laatst in zitten.
Als Sofie er maar tot het eind bij blijft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:09 schreef DrMarten het volgende:
Wat zou het toch een drama zijn als Sofie en Aaf er allebei tot het laatst in zitten.
volgend seizoen kan hij maar beter gewoon weer mee doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:09 schreef Melleyn het volgende:
Art presenteert nog steeds zo onnatuurlijk
Ja dat vroeg ik net ook al, maar da tis neit duidelijk geworden denk ik.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:10 schreef Starlie het volgende:
Maar wat zat er nu bij dat andere team in dat lichte koffertje?!
Sofie brengt het slechtste in mij naar boven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou jij bent creatief met taal zeg.
*in mijquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sofie brengt het slechtste in mijn naar boven.
koudquote:
Arme Pinoquote:
Daar gruwel ik echt van.. Als iemand dat doet. Dat geluid van tanden die door het ijs gaanquote:
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar gruwel ik echt van.. Als iemand dat doet. Dat geluid van tanden die door het ijs gaan
*ril*
Het geluid van een la die opengaat in een vriezerquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar gruwel ik echt van.. Als iemand dat doet. Dat geluid van tanden die door het ijs gaan
*ril*
Jaquote:
van Jenniferquote:
lekkel loeienquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
Een van die Chinezen op die andere boot deed niet eens zijn best. Dat is de mor.
Jaqueline heeft blijkbaar dus ook een geslachtsverandering ondergaan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
Een van die Chinezen op die andere boot deed niet eens zijn best. Dat is de mor.
Het blijven vrouwen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:13 schreef themole het volgende:
Ik denk dat ze allemaal onzin aan het verkondigen zijn aan elkaar.
Daar gaan ze toch altijd bananen zuigen?quote:
Jan Willem en Susan natuurlijkquote:
Niets is wat het lijktquote:
Susan is de mol.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:13 schreef DaMart het volgende:
"We hebben een bondje"... of een bontje... oftewel vacht Susan?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Willem echt gast doe normaal man.
Hij treedt wel wat meer op de voorgrond, zoals ik tijdens de vorige aflevering al voorspeldequote:Op donderdag 16 januari 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Willem echt gast doe normaal man.
Ja hoe kan dat nou het is toch echt bijzonder!!!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:15 schreef Stickertje het volgende:
volgende week de 5de executie in 4 afleveringen
Dan doe ik mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:15 schreef marcodej het volgende:
Ik zou wel een WIDM met allemaal FOKkers willen.
Die komen nooit meer achter die testcomputers vandaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:15 schreef marcodej het volgende:
Die knikkeren de eliminatie eraf en gaan fokken achter die laptopquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:15 schreef marcodej het volgende:
Zij denken toch niet in afleveringen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:15 schreef Felagund het volgende:
Gek hé, elke aflevering een executie.
Even pagga slaan, Jennifer gifs zoekenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Die komen nooit meer achter die testcomputers vandaan.
Een online editiequote:Op donderdag 16 januari 2014 21:15 schreef muzas het volgende:
[..]
ALT+F4quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die knikkeren de eliminatie eraf en gaan fokken achter die laptop
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Daphne? Die was iig aan het praten. Al kan het handig gemonteerd zijn.quote:
pagga*quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even pagga slaan, Jennifer gifs zoeken
Fijn. Ga ik nu even lezenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sowieso die hele interfaces in tv series:
http://www.recensiekoning(...)ces-op-tv-of-in-film
Comic sansquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:17 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Eerste seizoenen zag dat programma er zo lelijk uit, met comic sans enzo
Volgens mij Courierquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:17 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat moet je nu nog niet onthullen
Dat Comic Sans hebben ze echt wel 10 jaar gehadquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:17 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Geen open deuren intrappen alsjeblieft. Daar houden we hier niet van.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:17 schreef S0nic het volgende:
Jennifer is zo'n gruwelijk lekker wijf
Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen open deuren intrappen alsjeblieft. Daar houden we hier niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |