Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen open deuren intrappen alsjeblieft. Daar houden we hier niet van.
Nu wel jaquote:
Jennifer is in het echt een lelijkerd?quote:
De glazenwasserquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:19 schreef Zaktabak het volgende:
Wie zag nog meer die persoon daar bovenin de gebouwen?
Nee alleen diegene met dat scherm tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:19 schreef egeltje1985 het volgende:
En als het scherm rood is twee er uit?!
Blijkbaarquote:
Nou jah zeker weten niet nee... Maar als iemand een handvol jokers heeft ingezet ofzo...quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:19 schreef marcodej het volgende:
Het maakt toch geen reet uit? Alsof je zeker weet of iemand groen heeft?
Ja het is niet voor niets een vrouwenpact hè?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo'n pact waar niet iedereen het mee eens is eerder
Ohja zo werkt datquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is niet voor niets een vrouwenpact hè?
Neequote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef AF_ het volgende:
Maar, als de mol nu bij een met een rood scherm zit. En ze wijzen die aan, gaat de mol er dan uit ?
Gaat toch niet werken. Iedereen naait elkaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:22 schreef S0nic het volgende:
Rot toch ook op met dat vrouwenpact dit is geen Expeditie Robinson.
..................................quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef AF_ het volgende:
Maar, als de mol nu bij een met een rood scherm zit. En ze wijzen die aan, gaat de mol er dan uit ?
Nee want die krijgt een groen scherm.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef AF_ het volgende:
Mol heeft altijd groen schermquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef AF_ het volgende:
Dus competitievervalsing?quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef muzas het volgende:
Ik wil Jan Boskamp in dit programma. Die snapt er geen klote van en geeft die art een koek.
Die had ik wel in die roeiboot willen zien jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef muzas het volgende:
Ik wil Jan Boskamp in dit programma. Die snapt er geen klote van en geeft die art een koek.
Ze beslissen eerst wie het scherm krijgt te zien en dan typen ze de naam + uitslagquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had ik wel in die roeiboot willen zien ja
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef muzas het volgende:
Nee, Susan gaat nu kiezen wie van de 2 eenscherm te zien krijgt, en als die rood is, gaat alleen die naar huis. Als ie groen is, blijven ze beiden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:23 schreef AF_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |